"OPTA" AGNIESZKA MAZIARZ-LIPKA I LILIANA WIELICZKO SPÓŁKA JAWNA
Charakterystyka działalności firmy
Dobry Trener to... 20 lat doświadczenia, ponad 34 000 przeszkolonych osób
OPTA powstała w 1997 roku. Tworzy ją zespół trenerów i konsultantów, posiadających wieloletnie, praktyczne doświadczenie z zakresu tworzenia i realizacji autorskich programów szkoleniowych wpierających rozwój zawodowy Kadry Menedżerskiej oraz pracowników Firm i Instytucji z różnych branż.
OPTA dysponuje grupą wysoko wykwalifikowanych trenerów – do tej pory uczestniczyli oni w wielu interesujących projektach o zróżnicowanej skali – od pojedynczych szkoleń aż po zaawansowane cykle szkoleniowe, którym towarzyszyły projekty doradcze mające na celu m.in. wdrożenie standardów obsługi Klienta czy też ujednolicenie procedur wewnątrz-firmowych, etc.
Trenerzy firmy OPTA są gwarancją, że korzystacie Państwo z wiedzy i doświadczenia osób proponujących podczas szkoleń wyłącznie praktyczne rozwiązania sytuacji pojawiających się na polu zawodowym Menedżera, Doradcy Klienta czy też Kierownika Projektu.
W latach 2010-2011 wspólnie z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu realizowaliśmy projekt współfinansowany z UE pt. „EuroStandard 2012 w Turystyce” szkolenia otwarte dla branży HoReCa z zakresu standardów obsługi gościa oraz rozwoju umiejętności menedżerskich (trening menedżerski, motywowanie pracowników, delegowanie zadań, budowanie efektywnych zespołów) komunikacji interpersonalnej; łącznie 10 tematów szkoleń. W projekcie przeszkoliliśmy 65 grup szkoleniowych – tj. 734 osoby.
Od 2014r. jesteśmy jednym z wykonawców szkoleń realizowanych przez WSB w ramach projektu „BS lokalnym liderem kształtowania postaw pro środowiskowych”. W ramach projektu Opta jest odpowiedzialna za szkolenia pt. „Prezentacja produktów bankowych”.
W okresie od 2010 do 2013 roku przeszkoliliśmy 84 grupy doradców Banku Zachodniego WBK S.A. w projekcie TB916 Techniki sprzedaży przez telefon. Od października do grudnia 2015r. przeszkoliliśmy 27 grup doradców w projekcie TB030 Skuteczna rozmowa telefoniczna. Od marca do czerwca 2016r. realizowaliśmy projekt dla BZWBK Leasing S.A. – „Techniki sprzedaży dla Doradców Leasingowych”.
Jesteśmy członkiem Dolnośląskiej oraz Zachodniej Izby Gospodarczej. Nasi trenerzy/konsultanci są aktywnymi członkami Stowarzyszenia Klub MBA Wrocław oraz Rady Programowej Dolnośląskiego Forum HR, którego celem jest wymiana doświadczeń i integracja środowiska osób zarządzających zasobami ludzkimi. Od 2016r. OPTA jest członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
Od 2012 roku jesteśmy Partnerem Extended DISC Polska Sp. z o.o. należącej do międzynarodowej grupy działającej w ponad 40 krajach na świecie. Narzędzia Extended DISC, które wykorzystujemy w naszej pracy szkoleniowej i coachingowej pomagają organizacjom jeszcze lepiej wykorzystywać potencjał i kreatywność ludzi i zespołów.
Od 20.04.2017r. jesteśmy licencjonowanym Partnerem FRIS
Znaczący Klienci w ostatnich 3 latach:
- Bank Zachodni WBK S.A.
- Enea Centrum Sp. z o.o.
- Ceneo.pl Sp. z o.o.
- Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
- Różne spółki Grupy KOELNER / RAWLPLUG
- Bibby Financial Services Sp. z .o.o
- Diehl Controls Polska Sp. z o.o.
- Euro Bank S.A.
- NEONET S.A. oraz NEO24.PL Sp. z o.o.
- Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
- WABCO Polska Sp. z o.o.
- Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
- Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Metodologia podczas szkoleń:
Stosujemy zasadę 80:20
- 20% mini-wykładów służących jako wprowadzenie do poszczególnych bloków tematycznych
- 80% praktycznych warsztatów, a podczas nich:
- ćwiczenia indywidualne (np. związane ze zmianą postawy)
- odgrywanie ról (np. rozmowa z klientem)
- praca w grupach (np. wypracowanie rozwiązań, najlepsze praktyki)
- testy
- gry
Materiały dydaktyczne:
- Podręczniki / skrypty szkoleniowe - każdy uczestnik szkolenia otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych (w formie tradycyjnej (drukowanej) jak i elektronicznej.
- Pigułki wiedzy - uczestnicy przez 6 tygodni od ukończenia szkolenia otrzymują pigułki utrwalające treść szkolenia. Do wyboru – powiadomienia e-mailem, sms-em. Korzystamy z zewnętrznej platformy marketing automation ipresso.pl
Wartość dodana:
- „Trener na dyżurze” – udostępniamy uczestnikom na czas 1 miesiąca od zakończenia szkolenia trenera – konsultanta, którego zadaniem będzie wspieranie w rozwiązywaniu konkretnych spraw związanych z tematyką warsztatów.
- Grupa zamknięta na Facebooku / Intranecie (jeśli istnieje techniczna możliwość) – stworzymy swego rodzaju platformę mobilizująco-inspirująco-wspierającą. Będziemy moderować grupę przez cały czas trwania cyklu szkoleń. Później grupę będą mogli przejąć Uczestnicy. Trenerzy po każdym szkoleniu będą zbierali najlepsze praktyki wypracowane przez grupę i dostarczali teksty do umieszczenia na forum / platformie.
- Prowadzimy bloga firmowego, gdzie znajdziesz (zupełnie gratis) porady i techniki związane z efektywnym zarządzaniem, sprzedażą, rozwojem osobistym. Przekonaj się sam(a)!
Dobry Trener to zgrany zespół, który najpierw rozpoznaje problem i dopiero wtedy proponuje rozwiązania...
- Certyfikat SUS 2.0 PIFS
- Certyfikat Konsultanta Extended DISC (Liliana Wieliczko)
- Certyfikat Trenera FRIS (Sylwia Pardus)