Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych
Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dedykowane jest pracownikom firm, jak również jednostek administracji publicznych, którzy występują publicznie, przed audytorium lub w najbliższym czasie będą mieli taką potrzebę.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji07-04-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cele szkolenia jest przygotowanie do prowadzenia profesjonalnych prezentacji ukierunkowanych na osiągnięcie zaplanowanych celu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się charakteryzuje i stosuje strukturę dobrej prezentacji, jej zaprojektowania i zrealizowania | Kryteria weryfikacji wymienia cechy dobrej prezentacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji wymienia cechy dobrego scenariusza wystąpienia i zna zasady jego opracowania | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji definiuje czym jest i jak zastosować: tezy, argumentacje, dowody, cytaty, metafory, anegdoty | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się charakteryzuje narzędzia wspierające prezentację | Kryteria weryfikacji wymienia 5 narzędzi wspierających prezentację | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się charakteryzuje i stosuje techniki minimalizowania tremy (tzw. stresu autoprezentacyjnego) | Kryteria weryfikacji wymienia i opisuje min. 3 techniki pozwalającej na minimalizujące tremy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się stosuje świadomie mowę ciała i inne elementy komunikacji niewerbalnej | Kryteria weryfikacji wymienia podstawowe zasady dotyczące komunikacji werbalnej i niewerbalnej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się wykorzystuje techniki autoprezentacji – magia pierwszego i … drugiego wrażenia do budowania wizerunku profesjonalnego i wiarygodnego mówcy | Kryteria weryfikacji wymienia zasady dotyczące umiejętność logicznego i silnego dobierania argumentów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji wymienia zasady budowania interesujące i przyciągającej uwagę słuchacza prezentacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wystąpienia publiczne, czyli np. spotkania przed Zarządem, zebrania, konferencje czy prezentacje handlowe to bardzo ważna umiejętność zawodowa przydatna w większości zawodów i stanowiskach w biznesie i administracji publicznej. Przygotowanie wystąpienia w taki sposób, aby było inspirujące, ciekawe i skupiało uwagę słuchaczy to sztuka, dlatego podczas szkolenia nastawimy się na praktyczne aspekty jego konstruowania i przygotowania jego oprawy.
Podczas szkolenia uczestnicy:
- Poznają zasad tworzenia dobrego wystąpienia, ukierunkowanego na osiągnięcie zaplanowanego celu w określonym czasie. Poznanie narzędzi do ich konstruowania.
- Dowiedzą się jak prezentować treści, gdzie patrzeć, co zrobić z rękami, jak stać, jaka postawa ciała, paradźwięki, ton głosu.
- Dowiedzą się w jaki sposób wypowiadać się, wskazywać na najważniejsze punkty, angażować uczestników do podejmowania działań, wypowiadania się.
- Sprawdzą się w działaniu - trening przed kamerą.
Szkolenie jest dedykowane jest pracownikom firm, jak również jednostek administracji publicznych, którzy występują publicznie, przed audytorium lub w najbliższym czasie będą mieli taką potrzebę.
MODUŁ I. DLACZEGO WYSTĄPIENIA PUBLICZNE SĄ TAKIE WAŻNE?
- Przygotowanie się do prezentacji, wystąpienia publicznego
- Style wystąpień publicznych
- Czy wystąpienia publiczne powinny inspirować?
MODUŁ II. NAJCZĘSTRZE TYPY WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
- Rodzaje wystąpień publicznych
- Różnice w przekazie
MODUŁ III. PROJEKTOWANIE WYSTĄPIENIA
- Ukierunkowanie na cel
- Scenariusz - praktyczne narzędzie
- Pomysły na scenariusz
- Tezy, argumentacje, dowody
- Wzbudzanie potrzeb i emocji w wystąpieniach
- Cytaty, metafory, anegdoty
- Perswazyjny język
- Kontrola czasu
- Ćwiczenia - konstruowanie wystąpień
MODUŁ IV. WZMOCNIENIE PRZEKAZU - "OPRAWA" WYSTĄPIENIA
- Czy warto korzystać ze slajdów i jak je przygotować?
- Filmy, zdjęcia i prawa autorskie
- „Rekwizyty” w wystąpieniach
MODUŁ V. AUTOPREZENTACJA - ĆWICZENIA PRAKTYCZNE
- Pierwsze wrażenie - jak je pozytywnie zbudować?
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu wzrokowego
- „Zachowania na scenie” - przewodnik po komunikacji niewerbalnej
MODUŁ VI. MOWA CIAŁA PODCZAS PREZENTOWANIA - ĆWICZENIE "MOJE WYZWANIE"
MODUŁ VII. ZAKŁÓCENIA PODCZAS SPOTKANIA - PRZYCZYNY I ŚRODKI ZARADCZE
- Trudne sytuacje podczas wystąpień
- „Trudni słuchacze” i jak sobie z nimi radzić
- Analizy przypadków w oparciu o doświadczenia uczestników - ćwiczenie
MODUŁ VIII. ĆWICZENIE PODSUMOWUJĄCE SZKOLENIE: TRENING PRZED KAMERĄ - INDYWIDUALNE WYSTĄPIENIA UCZESTNIKÓW
- Analiza mocnych stron
- Wskazanie obszarów do pracy
MODUŁ IX. WALIDACJA - test teoretyczny jest rozdawany wszystkim uczestnikom w tym samym czasie przez Trenera a sprawdzany przez WALIDATORA
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:
- film
- dyskusje
- gry, zabawy
- odgrywanie ról
- case study
- testy
- praca w grupach
- burze mózgów
- praca z kamerą
Struktura zajęć:
- praca warsztatowa 85%
- mini wykłady 15%
Usługa jest prowadzona w trybie godzin dydaktycznych (45min). Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia znajdują się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/prezentacje-i-wystapienia-publiczne-w-sytuacjach-zawodowych-2026-04-09-wroclaw.html
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych | Prowadzący Adrianna Zbińska | Data realizacji zajęć 09-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych | Prowadzący Adrianna Zbińska | Data realizacji zajęć 10-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 943,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 580,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 121,46 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 98,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Adrianna Zbińska
Doświadczenie zdobywała jako: kierownik Biura Zarządu i Controllingu w firmie produkcyjnej „Hanka" S.A., dla której współtworzyła, wdrożyła system controllingu. Kolejne zajmowane stanowiska to menedżer zespołu sprzedawców i menedżer ds. szkoleń. Podczas swojej kariery zawodowej zbudowała i zarządzała zespołem, który osiągnął trzecie miejsce w Polsce za wyniki w sprzedaży w latach 2001-2002.
Wieloletni trener i wykładowca między innymi w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy.
Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim.
Ukończone kursy:
• Management Skills Seminar;
• Limra International Inc. Unit Manager's Training Seminar;
• Limra International Inc.
• Szkolenie dla trenerów: Piotra Tymochowicza
• Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Metaedukacja
• Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Moderator Studia Pedagogiczne
• Szkolenia wewnętrzne – cyklicznie prowadzone w TU Allianz Polska SA w latach: 1999 – 2003
Posiadane certyfikaty:
• Management Skills Seminar;
• Limra International Inc. Unit Manager's Training Seminar; Limra International Inc.
Współautorka EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT - systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie szkoleniami i badaniami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (skrypt, ćwiczenia, testy) oraz certyfikat ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%).
Warunki uczestnictwa
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie „Baza Usług Rozwojowych”.
Wypełnienie formularza zgłoszeniowego w BUR jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń otwartych AVENHANSEN, który jest dostępny pod linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/regulamin-szkolen-otwartych.html
Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkoleni
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%)
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
* 1 godzina szkoleniowa = 45 minut
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi