Coaching biznesowy grupowy
Coaching biznesowy grupowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Program jest skierowany do maksymalnie 6 osób, które:
1) Chcą wejść na rynek coachingowy jako coachowie biznesowi
– poszukują rzetelnego przygotowania w modelu grupowym,
– chcą widzieć proces coachingowy z różnych perspektyw (własnej i innych uczestników),
– chcą budować kompetencje coachingowe zgodnie ze standardami ICI/ICF.
2) Pracują z ludźmi i zespołami
– menedżerów, liderów, HR Business Partnerów,
– specjalistów HR, trenerów, edukatorów, psychologów,
– osób prowadzących mentoring, szkolenia lub rozwój pracowników.
3) Chcą prowadzić procesy coachingowe w formule grupowej i zespołowej
– zarówno w B2B (organizacje), jak i B2C (grupy otwarte),
– chcą poznać dynamikę grupy, moderowanie procesu i pracę na celach grupowych.
4) Chcą przygotować się do certyfikacji coachingowej
– potrzebują struktury, wiedzy, dokumentacji i praktyki,
– chcą doświadczać feedbacku grupowego i superwizji grupowej.
5) Znajdują wartość w pracy rozwojowej w małej grupie
– chcą rozwijać samoświadomość
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji12-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi49
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem programu jest przygotowanie uczestnika do profesjonalnego prowadzenia coachingu biznesowego w formule grupowej oraz do wejścia na rynek jako coach komercyjny, działający w środowisku biznesowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie zasady, strukturę i etykę pracy coacha w procesie grupowym | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wyjaśnić elementy kontraktu grupowego.Wskazuje różnice między rolą coacha, trenera i mentora. Poprawnie opisuje zasady etyki i odpowiedzialności w coachingu grupowym. Podczas zajęć postępuje zgodnie z zasadami etycznymi (poufność, granice, bezpieczeństwo). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi poprowadzić pełną sesję coachingową grupową – od kontraktu do domknięcia | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie przeprowadza mini-sesję coachingową.Poprawnie buduje kontrakt grupowy. Prowadzi proces zgodnie ze strukturą (otwarcie – eksploracja – proces – domknięcie). Zachowuje czas i dynamikę pracy grupowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Zna dynamikę grupy, role grupowe, procesy, odporność psychologiczną grupy | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi nazwać fazy rozwoju grupy.Rozpoznaje role grupowe na podstawie zachowań uczestników. Potrafi wskazać przykłady procesów grupowych (normowanie, opór, konflikt, integracja). Prawidłowo opisuje strategie wzmacniania odporności psychologicznej grupy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umie pracować z celami indywidualnymi i grupowymi jednocześnie | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie formułuje cel grupowy.Rozróżnia cel indywidualny i cel grupowy. Potrafi prowadzić proces tak, aby obie perspektywy były realizowane. W mini-sesji uwzględnia głos każdego uczestnika. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozpoznaje poziomy problemu (cele, przekonania, wartości, emocje, tożsamość) w grupie | Kryteria weryfikacji Wskazuje poziom, na którym aktualnie pracuje grupa.Potrafi zadać pytania adekwatne do poziomu problemu. Odróżnia poziomy operacyjne (zadania) od tożsamościowych (kim jestem). Potrafi wskazać, kiedy grupa potrzebuje przejścia na głębszy poziom pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Umie moderować proces, zadawać pytania, prowadzić dialog i pracę w grupie | Kryteria weryfikacji Uczestnik zadaje pytania otwarte, pogłębiające, niesugerujące.Utrzymuje ramy czasowe i dyscyplinę grupową. Przerywa bez naruszania granic. Włącza różnorodne perspektywy uczestników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Buduje własny styl pracy w coachingu biznesowym grupowym | Kryteria weryfikacji Uczestnik świadomie opisuje swój styl pracy.Potrafi wyjaśnić, dlaczego wybiera określone techniki i narzędzia. Jego styl jest zgodny z etyką coachingu, a nie z mentoringiem czy doradztwem. Styl pracy jest spójny w trzech obszarach: komunikacji, struktury, interwencji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Przygotowuje się do certyfikacji coachingowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna wymagania certyfikacyjne.Potrafi przygotować dokumentację (portfolio, opis sesji). Rozumie rolę superwizji i potrafi z niej korzystać. Przedstawia plan dalszego rozwoju kompetencji coachingowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Zna zasady działania komercyjnego w obszarze coachingu biznesowego grupowego – tworzenie grup, wycena, kontraktowanie, prowadzenie procesów | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zdefiniować grupę docelową i potrzeby rynku.Buduje strukturę własnej oferty coachingowej. Przedstawia poprawną wycenę usługi grupowej. Zna różnice w kontraktowaniu B2B i B2C. Potrafi opisać ścieżkę współpracy z klientem komercyjnym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1 – Wprowadzenie do roli coacha biznesowego grupowego
– zasady, etyka, ramy, kontrakt grupowy, zasady bezpieczeństwa
Moduł 2 – Cele grupowe i indywidualne
– praca na celach w grupie, dopasowanie procesu, integracja celów
Moduł 3 – Kompetencje coacha biznesowego w pracy grupowej
– słuchanie wielopoziomowe, prowadzenie dialogu grupowego, obecność
Moduł 4 – Narzędzia coachingowe w grupie
– praca z wartościami, przekonaniami, emocjami na poziomie grupowym
Moduł 5 – Prowadzenie sesji coachingowej grupowej
– struktura, reguły komunikacji, rotacja ról uczestników
Moduł 6 – Dynamika grupy i praca z oporem
– trudne sytuacje, procesy grupowe, reakcje emocjonalne, konflikty
Moduł 7 – Coaching biznesowy w organizacjach
– procesy rozwojowe, HR, przywództwo, cele biznesowe
Moduł 8 – Przygotowanie do certyfikacji
– wymogi, dokumentacja, nagrania, feedback, superwizja grupowa
Moduł 9 – Budowanie marki coacha grupowego
– tworzenie grup, ofert, wycena, komunikacja, kontraktowanie
Moduł 10 – Walidacja - Praktyka, mini-sesje i superwizja grupowa
– analiza procesów, rozwój kompetencji, podsumowanie ścieżki
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Wprowadzenie do roli coacha biznesowego grupowego – zasady, etyka, ramy, kontrakt grupowy, zasady bezpieczeństwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Wprowadzenie do roli coacha biznesowego grupowego – zasady, etyka, ramy, kontrakt grupowy, zasady bezpieczeństwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Cele grupowe i indywidualne – praca na celach w grupie, dopasowanie procesu, integracja celów | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Kompetencje coacha biznesowego w pracy grupowej – słuchanie wielopoziomowe, prowadzenie dialogu grupowego, obecność | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Kompetencje coacha biznesowego w pracy grupowej – słuchanie wielopoziomowe, prowadzenie dialogu grupowego, obecność | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 02-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Kompetencje coacha biznesowego w pracy grupowej – słuchanie wielopoziomowe, prowadzenie dialogu grupowego, obecność | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 05-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Narzędzia coachingowe w grupie – praca z wartościami, przekonaniami, emocjami na poziomie grupowym | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Narzędzia coachingowe w grupie – praca z wartościami, przekonaniami, emocjami na poziomie grupowym | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Coaching biznesowy w organizacjach – procesy rozwojowe, HR, przywództwo, cele biznesowe | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Narzędzia coachingowe w grupie – praca z wartościami, przekonaniami, emocjami na poziomie grupowym | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Prowadzenie sesji coachingowej grupowej – struktura, reguły komunikacji, rotacja ról uczestników | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Prowadzenie sesji coachingowej grupowej – struktura, reguły komunikacji, rotacja ról uczestników | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Prowadzenie sesji coachingowej grupowej – struktura, reguły komunikacji, rotacja ról uczestników | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Dynamika grupy i praca z oporem – trudne sytuacje, procesy grupowe, reakcje emocjonalne, konflikty | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Dynamika grupy i praca z oporem – trudne sytuacje, procesy grupowe, reakcje emocjonalne, konflikty | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Dynamika grupy i praca z oporem – trudne sytuacje, procesy grupowe, reakcje emocjonalne, konflikty | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Coaching biznesowy w organizacjach – procesy rozwojowe, HR, przywództwo, cele biznesowe | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Coaching biznesowy w organizacjach – procesy rozwojowe, HR, przywództwo, cele biznesowe | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Coaching biznesowy w organizacjach – procesy rozwojowe, HR, przywództwo, cele biznesowe | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Przygotowanie do certyfikacji – wymogi, dokumentacja, nagrania, feedback, superwizja grupowa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Przygotowanie do certyfikacji – wymogi, dokumentacja, nagrania, feedback, superwizja grupowa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Budowanie marki coacha grupowego – tworzenie grup, ofert, wycena, komunikacja, kontraktowanie | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Praktyka, mini-sesje i superwizja grupowa – analiza procesów, rozwój kompetencji, podsumowanie ścieżki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Walidacja - Praktyka, mini-sesje i superwizja grupowa – analiza procesów, rozwój kompetencji, podsumowanie ścieżki | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Walidacja - Praktyka, mini-sesje i superwizja grupowa – analiza procesów, rozwój kompetencji, podsumowanie ścieżki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Lilianna Kupaj
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie elektronicznej
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
- Ukończone 21 lat.
- Obowiązek uczestnictwa w minimum 80% zajęć
- Co najmniej średnie wykształcenie, preferowane wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub 3 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych
- Motywacja do pracy rozwojowej oraz gotowość do udziału w intensywnym procesie edukacyjnym i praktycznym.
- Sposób potwierdzania frekwencji na szkoleniu lista obecności oraz zdjęcia ekranu zoom.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne realizacji usługi:
Szkolenie prowadzone jest w trybie zdalnym z wykorzystaniem platformy Zoom, która umożliwia interaktywną pracę w grupach (m.in. w pokojach podziału, na tablicy interaktywnej oraz poprzez czat).
Wymagania dla uczestników:
- komputer, laptop lub tablet z dostępem do stabilnego Internetu (min. 5 Mb/s),
- kamera i mikrofon – niezbędne do aktywnego udziału w ćwiczeniach coachingowych,
- słuchawki – zalecane dla komfortu i jakości dźwięku,
- aktualna wersja aplikacji Zoom lub przeglądarki internetowej.
Materiały dydaktyczne: uczestnicy otrzymują wszystkie materiały w formie elektronicznej (prezentacje, karty pracy, ćwiczenia, testy).
Wsparcie techniczne: organizator zapewnia instrukcję logowania i korzystania z platformy oraz bieżącą pomoc techniczną w razie problemów.
Bezpieczeństwo: każde spotkanie zabezpieczone jest indywidualnym linkiem i hasłem dostępu. W przypadku nagrań – dostęp do nich mają wyłącznie uczestnicy kursu w okresie jego trwania.
Zwolnienie VAT ze względu na rodzaj prowadzonej działalności (art. 43 ust 1 ustawy o VAT)