"Przełamując Bariery": Kurs Komunikacyjny z Języka Angielskiego dla Dorosłych z elementami j. biznesowego – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY - cz. 2
"Przełamując Bariery": Kurs Komunikacyjny z Języka Angielskiego dla Dorosłych z elementami j. biznesowego – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY - cz. 2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które ukończyły pierwszą część kursu i chcą kontynuować naukę na poziomie B1. Uczestnicy będą dalej rozwijać swoje umiejętności konwersacyjne oraz poszerzać zakres słownictwa i struktur gramatycznych. Program skupia się na praktycznych obszarach językowych, takich jak: symulacje codziennych sytuacji, interakcje społeczne, podróże, a także rozwiązywanie problemów i swobodniejsze wyrażanie opinii.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Przełamując Bariery": Kurs Komunikacyjny z Języka Angielskiego dla Dorosłych z elementami j. biznesowego – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY - cz. 2 przygotowuje do swobodniejszego posługiwania się językiem angielskim na poziomie B1 w sytuacjach życia codziennego, zawodowego i w podróży z naciskiem na komunikację ustną, rozwiązywanie problemów i budowanie pewności w rozmowie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Komunikuje się w sytuacjach życia codziennego w j. angielskim | Kryteria weryfikacji - prowadzi dialogi zakupowe | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - składa reklamacje | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - formułuje uprzejme prośby z odpowiednią intonacją | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Opisuje wydarzenia w czasie w j. angielskim | Kryteria weryfikacji - relacjonuje zdarzenia w przeszłości i przyszłości używając Past Continuous, Past Perfect, Future Simple i „be going to” | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - formułuje pytania typu „wh” | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wchodzi w interakcje społeczne w j. angielskim, rozmawia o podróżowaniu | Kryteria weryfikacji - opisuje emocje i opinie za pomocą przymiotników z końcówkami -ed i -ing | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - prowadzi rozmowy związane z gościnnością | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - komunikuje się w sytuacjach podróżnych (np. na lotnisku) | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Rozwiązuje problemy w j. angielskim | Kryteria weryfikacji - przewiduje konsekwencje zdarzeń | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - udziela rad, ostrzega | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - stosuje pierwszy okres warunkowy w praktycznych scenariuszach komunikacyjnych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - prowadzi proste negocjacje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą podnieść kompetencje komunikacyjne z języka angielskiego do poz. B1+.
Usługa przygotowuje do komunikowania się w sytuacjach życia codziennego, zawodowego i podróżnego, z naciskiem na komunikację ustną, rozwiązywanie problemów i budowanie pewności w rozmowie.
Szkolenie ma na celu utrwalić już znajome konstrukcje gramatyczne oraz wprowadzić nowe słownictwo z j. angielskiego związane z życiem codziennym. Podczas szkolenia uczestnik rozwinie wszystkie podstawowe umiejętności językowe: słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie, poradzi sobie w podstawowych sytuacjach zawodowych w języku angielskim. Będzie miał solidne podstawy do kontynuowania nauki na wyższych poziomach zaawansowania.
Metodologia: odgrywanie scenek, słuchanie podcastów, oglądania filmików, interpretowanie tekstów, dialogi, ćwiczenia interaktywne, metoda bezpośrednia.
Celem szkolenia jest przełamanie barier w mówieniu, podniesienie umiejętności komunikowania się, załatwienie praktycznej sprawy po angielsku.
1 godzina szkoleniowa = 45 min.
Jedno spotkanie trwa 2 h dydaktyczne = 90 min.
ZAWARTOŚĆ PROGRAMOWA:
- Symulacje sytuacji zakupowych i składania reklamacji
- Użycie czasów Past Continuous i Past Perfect
- Użycie czasów Future Simple, be going to
- Pytania – „wh”
- Przewidywanie przeszłości, idiomy
- Uprzejme prośby, intonacja, problemy i rozwiązania
- Pierwszy okres warunkowy, przymiotniki z końcówkami -ing i -ed
- Dawanie rad, ostrzeganie
- Gościnność, podejmowanie gości
- Proste negocjacje
- Lotnisko
WALIDACJA ODBĘDZIE SIĘ NA OSTATNIM SPOTKANIU I BĘDZIE TRWAŁA 90 MIN. BĘDZIE PRZEPROWADZONA PRZEZ INNEGO TRENERA/EGZAMINATORA I BĘDZIE POLEGAŁA NA WYWIADZIE SWOBODNYM. PODCZAS WALIDACJI WALIDATOR ZWERYFIKUJE WSZYSTKIE TEMATY PODJĘTE W CZASIE CAŁEGO SZKOLENIA PRZEPROWADZAJĄC WYWIAD, ZADAJĄC PYTANIA, PROSZĄC O ZAŁATWIENIE SPRAWY W JĘZYKU ANGIELSKIM.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Symulacje sytuacji zakupowych i składania reklamacji | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Użycie czasów Past Continuous i Past Perfect | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Użycie czasów Future Simple, be going to | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Pytania – „wh”, proste negocjacje | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Przewidywanie przeszłości, idiomy | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Uprzejme prośby, intonacja,problemy i rozwiązania | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Pierwszy okres warunkowy, przymiotniki z końcówkami -ing i -ed | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Dawanie rad, ostrzeganie | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Gościnność, podejmowanie gości | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Lotnisko | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 420,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 420,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 110,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 110,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Kopka
EDUKACJA: • 2005-2006 TESOL (Teaching of English language to speakers of other languages) • 2004-2005 Certificate in Advanced English, Cambridge University • 2003-2004 The First Certificate in English, Cambridge University • 2001-2003 Szkoła Językowa “NIDA” w Nidzicy (język angielski) • 1996-2001 Magister Filologii Angielskiej, Uniwersytet Warmińsko- Mazurski, Olsztyn.
Czynny lektor językowy, egzaminator i metodyk od 2000 r. do dziś.
PRZEBYTE SZKOLENIA: • ACL Safeguarding • File Management • Family Learning “Reading and writing. Talk for writing” • Family Learning Network • Aspergers and Autism workshop • Differentation in the ESOL classroom • Smartboard training • Turning Point training • Computer training for tutors • Introduction to Safeguarding • Embedding Skills for Life • Working together to Safeguard Children and Young People • CPD seminar • The Language Show • Differentation- a learner-centred approach to teaching • Embedding Equality and Promoting Diversity • Curriculum Training and Networking meetings • Diverse cultures • Annual Meetings • Praca z trudnym dzieckiem- elementy integracji sensorycznej w zawodzie nauczyciela • Scieżki Edukacyjne • Edukacja Europejska- dlaczego i w jaki sposób realizować ją w szkole podstawowej i gimnazjum.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Karty pracy, filmiki edukacyjne, ćwiczenia interaktywne.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi