STOWARZYSZENIE "MY HAPPINESS"
Charakterystyka działalności firmy
Personel Instytucji Edukacyjnej „My Happiness” posiada doświadczenie w realizacji szkoleń od 2008 r. Organizował i szkolił przedsiębiorców, ich pracowników oraz osoby indywidualne w następujących obszarach: języki obce, języki obce branżowe, szkolenia komputerowe, obsługa Smartfonu, metodologie nauczania osób starszych, nowoczesne technologie edukacyjne, tworzenie sklepów internetowych, fotografia, księgowość, zabiegi kosmetyczne, fryzjerstwo, podologia.
Na strukturę organizacyjną Instytucji składa się dział administracyjny i dział edukacyjny. Dział administracyjny jest obsługiwany przez asystenta sekretariatu oraz koordynatora projektów. Dział edukacyjny kierowany jest przez Prezesa Instytucji Edukacyjnej „My Happiness”, Metodyka oraz Trenerów. Prezes zajmuje się opracowywaniem strategii edukacyjnych, nadzorem programów nauczania, badaniem potrzeb szkoleniowych rynku, doborem tematyki szkoleń w zależności od zapotrzebowania, ustalaniem harmonogramów, organizacją i warunkami szkoleń. Metodyk opracowuje i aktualizuje programy szkoleń, metodykę, określa efekty edukacyjne po ukończeniu danego szkolenia, nadzoruje pracę szkoleniowców, przeprowadza hospitacje, prowadzi szkolenia. Szkoleniowcy – realizują szkolenia zgodnie z opracowanymi programami nauczania.
Na szkoleniach są stosowane różnorodne techniki nauczania w celu dotarcia z wiedzą do jak największej ilości uczestników, polegające na wykorzystywaniu wszystkich kanałów przetwarzania informacji. Głównie stosowane są metody aktywnego uczenia się, takie jak symulacje, gry edukacyjne, samodzielna eksploracja tematu, ruch, aktywności artystyczne, w przypadku zajęć językowych nauczamy w naturalnych sytuacjach, np. podczas warsztatów gotowana, warsztatów tanecznych, w sklepie, na ulicy, itd.. Na szkoleniach grupowych stosowane jest podejście indywidualne do uczestników ze względu na inne tempo uczenia się, styl uczenia się oraz poziom zaawansowania. Podczas szkoleń wykorzystywane są nowoczesne technologie edukacyjne: korzystamy z projektorów, monitorów interaktywnych, aplikacji w telefonie, prezentacje multimedialne, obraz i film.
Posiadamy klarowne i mierzalne standardy jakości usług edukacyjnych, które stanowią punkt odniesienia dla oceny efektywności i skuteczności działań. Regularnie przeprowadzamy ankiety satysfakcji wśród uczestników szkoleń aby zbierać opinie na temat jakości usług, poziomu zadowolenia oraz ewentualnych obszarów do poprawy. Systematycznie monitorujemy i analizujemy dane dotyczące wyników egzaminów, ocen, wskaźników ukończenia kursów, frekwencji i innych istotnych parametrów, aby ocenić osiągnięcie założonych celów i standardów. Zapewniamy szkolenia dla naszego personelu na temat nowych metod nauczania, technologii edukacyjnych, umiejętności interpersonalnych i innych zagadnień związanych z doskonaleniem pracy edukacyjnej.