Efektywna komunikacja wewnętrzna i dzielenie się wiedzą w organizacji, z wykorzystaniem technologii cyfrowych
Efektywna komunikacja wewnętrzna i dzielenie się wiedzą w organizacji, z wykorzystaniem technologii cyfrowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest dla wszystkich osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje w obszarze efeketywnej komunikacji wewnętrznej i które borykają się z trudnościami w przepływie pracy pomiędzy pracownikami organizacji oraz chcą lepiej dzielić się i zarządzać wiedzą w organizacji, z wykorzystaniem technologii cyfrowych. Nie jest wymagana wcześniejsza wiedza i umiejętności z zakresu szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do sprawnego realizowania procesów komunikacyjnych w firmie w relacji do przełożonych, współpracowników, podwładnych, w tym planowania przepływu pracy względem celów organizacji oraz dzielenia się wiedzą.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się wq | Kryteria weryfikacji wq | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęTrustwise Sp. z o. o.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoTrustwise Sp. z o. o.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Szkolenie dedykowane jest dla wszystkich osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje w obszarze efeketywnej komunikacji wewnętrznej i które borykają się z trudnościami w przepływie pracy pomiędzy pracownikami organizacji oraz chcą lepiej dzielić się i zarządzać wiedzą z innymi pracownikami w organizacji. Nie jest wymagana wcześniejsza wiedza i umiejętności z zakresu szkolenia.
Dla lepszego osiągnięcia efektów szkolenia ważne, aby uczestnik po szkoleniu zastosował nabyte kompetencje w praktyce.
Warunkiem zrealizowania zakładanych celów edukacyjnych jest aktywny udział uczestników we wszystkich zadaniach i ćwiczeniach zespołowych.
Moduł I – Kluczowe elementy efektywnej komunikacji
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Aktywne słuchanie
- Strategie komunikacji
Moduł II – Realizacja skutecznej komunikacji wewnętrznej
- Identyfikacja i analiza grup odbiorców
- Charakterystyka kanałów komunikacji (mail, intranet, spotkania, chaty, tablice informacyjne etc.)
- Identyfikacja osób współodpowiedzialnych za komunikację w firmie
- Budowanie strategii komunikacji
- Komunikacja kryzysowa
Moduł III – Spójna komunikacja w firmie i organizacja efektywnego przepływu pracy
- Budowanie kultury dialogu w organizacji
- Przeciwdziałanie szumom informacyjnym
- Komunikacja multikanałowa
- Ambasadorzy komunikacji – budowanie międzydziałowego zespołu wspierającego komunikację wewnętrzną
- Osiąganie efektu synergii poprzez efektywny przepływ pracy
Moduł IV – Przygotowywanie informacji wewnętrznych
- Zasady projektowania i redagowania komunikatów
- Warsztat umiejętności pisania tekstów
- Techniki wizualne w komunikacji wewnętrznej
Moduł V – Określanie KPI i badanie efektywności komunikacji
- Podstawowe mierniki skuteczności komunikacji
- Audyt komunikacji i optymalizacja działań
- Narzędzia badające efektywność komunikacji wewnętrznej
- Prezentacja wyników i poprawa jakości komunikacji wewnętrznej
Moduł VI – Dzielenie się wiedzą w organizacji
- Zalety dzielenia się wiedzą w organizacji
- Dobre praktyki dzielenia się wiedzą pomiędzy pracownikami
- Narzędzia wspomagające gromadzenie wiedzy w organizacji i jej dystrybucji wśród pracowników
- Budowanie organizacji uczącej się
W czasie szkolenia, w ramach potrzeb uczestników, odbędą się 2-3 krótkie przerwy na odświeżenie się i ewentualny mały posiłek.
Szkolenie będzie prowadzone przez jednego z wskazanych trenerów.
Przy dofinansowaniu w wysokości co najmniej 70% szkolenie zostaje zwolnione z podatku VAT (na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736)). W przypadku braku otrzymania dofinansowania w zakładanej wysokości, cena zostanie powiększona o podatek VAT 23%.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 937,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 575,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 215,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Stanisław Zawacki
Ponad 12 lat doświadczenia zawodowego oraz ponad 9 lat doświadczenia trenerskiego
Wyższe
Ponad 750 dni zrealizowanych szkoleń
Mateusz Olejnik
Ponad 11-sto letnie doświadczenie zawodowe w obszarze strategicznego doradztwa biznesowego, sprzedaży i marketingu, zarządzania projektami, projektów optymalizacyjnych i Lean Management. Doświadczony w wielu branżach takich jak produkcja, finanse i bankowość, usługi, handel tradycyjny i nowoczesny, FMCG, branża IT i nowych technologii, administracja publiczna. Certyfikowany menedżer projektów.
Ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i doradztwa dla firm w obszarze zarządzania, zarządzania projektami, optymalizacji pracy i procesów, marketingu i sprzedaży. Ponad 10000 godzin warsztatów.
Michał Malec
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały