Kurs Komunikacyjny z Języka Angielskiego dla dorosłych z elementami j. biznesowego – POZIOM A2.
Kurs Komunikacyjny z Języka Angielskiego dla dorosłych z elementami j. biznesowego – POZIOM A2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą podnieść umiejętności komunikacyjne z języka angielskiego na poz. A2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji11-01-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do komunikowania się w języku angielskim w środowisku codziennym i zawodowym na poziomie A2.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się POZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI SŁUCHANIA ZE ZROZUMIENIEM NA POZ. A2 W SYTUACJI BIZNESOWEJ | Kryteria weryfikacji - Uczestnik rozumie ogólny sens wypowiedzi w typowych sytuacjach zawodowych i codziennych, wychwytyje główne informacje z prostych prezentacji, rozmów telefonicznych i spotkań biznesowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się POZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA NA POZ. A2 TEKSTÓW BIZNESOWYCH | Kryteria weryfikacji - Uczestnik rozumie treść krótkich tekstów pisanych – e-maili, ogłoszeń, raportów czy materiałów firmowych – oraz wyodrębnia z nich najważniejsze informacje. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się POZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI MÓWIENIA NA POZ. A2 W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM | Kryteria weryfikacji - Uczestnik aktywnie uczestniczy w rozmowie, przedstawia siebie i swoją firmę, zadaje pytania, udziela prostych odpowiedzi, formułuje opinie oraz bierze udział w krótkich dyskusjach i negocjacjach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się POZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI PISANIA NA POZ. A2 | Kryteria weryfikacji - Uczestnik redaguje krótkie, poprawne językowo teksty użytkowe, takie jak: wiadomości e-mail, notatki służbowe, krótkie opisy projektów czy oferty. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się POZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI ROZUMIENIA J. ANGIELSKIEGO BIZNESOWEGO NA POZ. A2 | Kryteria weryfikacji - Uczestnik integruje umiejętności językowe, aby sprawnie funkcjonować w prostych sytuacjach komunikacyjnych – rozpoznaje intencje rozmówcy, adekwatnie reaguje oraz stosuje język w kontekście zawodowym i codziennym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą podnieść kompetencje komunikacyjne z języka angielskiego na poz. A2.
Usługa przygotowuje do komunikowania się w języku angielskim w środowisku codziennym i zawodowym.
Szkolenie ma na celu utrwalić już znajome konstrukcje gramatyczne oraz wprowadzić nowe słownictwo z j. angielskiego związane z życiem codziennym i biznesowym. Podczas szkolenia uczestnik rozwinie wszystkie podstawowe umiejętności językowe: słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie, poradzi sobie w podstawowych sytuacjach codziennych w języku angielskim. Będzie miał solidne podstawy do kontynuowania nauki na wyższych poziomach zaawansowania, również w obszarze zawodowym.
Metodologia: odgrywanie scenek, słuchanie podcastów, oglądania filmików, interpretowanie tekstów, dialogi, ćwiczenia interaktywne, metoda bezpośrednia.
Celem szkolenia jest przełamanie barier w mówieniu, podniesienie umiejętności komunikowania się, załatwienie praktycznej sprawy po angielsku.
1 godzina szkoleniowa = 45 minut
Szkolenie obejmuje 18 godziny dydaktycznych, z czego 9 godzin poświęconych jest zagadnieniom teoretycznym, a 9 godzin – praktyce językowej.
ZAWARTOŚĆ PROGRAMOWA:
- Small talk z klientem/Rozmowa telefoniczna
- Opisywanie swojej roli i obowiązków w pracy/Dyskusja
- Negocjacje podstawowe – ustalanie ceny, terminu, warunków dostawy
- Sprzęty biurowe/Meble biurowe
- E-maile służbowe – prośby, podziękowania, krótkie raporty, umawianie spotkań w bardziej rozbudowanej formie, notatki służbowe, krótkie oferty
- Rezerwacje hotelu
- Rezerwacje stolika w restauracji
- Środki transportu
- Wyrażanie się w przyszłości
- Czasy przeszłe - opis czynności wykonywanych w przeszłości
- Produkty, pytanie o cenę/rodzaje płatności
- Kupno biletu na autobus/samolot/do kina/teatru/na koncert
WALIDACJA ODBĘDZIE SIĘ NA OSTATNIM SPOTKANIU I BĘDZIETRWAŁA 30 MIN. BĘDZIE PRZEPROWADZONA PRZEZ INNEGO TRENERA/EGZAMINATORA I BĘDZIE POLEGAŁA NA WYWIADZIE SWOBODNYM. PODCZAS WALIDACJI WALIDATOR ZWERYFIKUJE WSZYSTKIE TEMATY PODJĘTE W CZASIE CAŁEGO SZKOLENIA PRZEPROWADZAJĄC WYWIAD, ZADAJĄC PYTANIA, PROSZĄC O ZAŁATWIENIE SPRAWY W JĘZYKU ANGIELSKIM.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Opisywanie swojej roli i obowiązków w pracy, prowadzenie dyskusji | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Rezerwacje hotelu | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Rezerwacje stolika w restauracji, zamawianie dań | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Negocjacje podstawowe – ustalanie ceny, terminu, warunków dostawy | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Czasy przeszłe - opis czynności wykonywanych w przeszłości | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Kupno biletu na autobus/samolot/do kina/teatru/na koncert | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 E-maile służbowe – prośby, podziękowania, krótkie oferty | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Krótkie raporty, umawianie spotkań w bardziej rozbudowanej formie, notatki służbowe | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Rozmowa telefoniczna/Small talk z klientem | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Środki transportu | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Produkty, pytanie o cenę/rodzaje płatności | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Sprzęty biurowe/Meble biurowe | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Powtórka materiału | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 970,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 970,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 109,44 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 109,44 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Kopka
EDUKACJA: • 2005-2006 TESOL (Teaching of English language to speakers of other languages) • 2004-2005 Certificate in Advanced English, Cambridge University • 2003-2004 The First Certificate in English, Cambridge University • 2001-2003 Szkoła Językowa “NIDA” w Nidzicy (język angielski) • 1996-2001 Magister Filologii Angielskiej, Uniwersytet Warmińsko- Mazurski, Olsztyn.
Czynny lektor językowy, egzaminator i metodyk od 2000 r. do dziś.
PRZEBYTE SZKOLENIA: • ACL Safeguarding • File Management • Family Learning “Reading and writing. Talk for writing” • Family Learning Network • Aspergers and Autism workshop • Differentation in the ESOL classroom • Smartboard training • Turning Point training • Computer training for tutors • Introduction to Safeguarding • Embedding Skills for Life • Working together to Safeguard Children and Young People • CPD seminar • The Language Show • Differentation- a learner-centred approach to teaching • Embedding Equality and Promoting Diversity • Curriculum Training and Networking meetings • Diverse cultures • Annual Meetings • Praca z trudnym dzieckiem- elementy integracji sensorycznej w zawodzie nauczyciela • Scieżki Edukacyjne • Edukacja Europejska- dlaczego i w jaki sposób realizować ją w szkole podstawowej i gimnazjum.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Karty pracy, filmiki edukacyjne, ćwiczenia interaktywne.
Kod do domofonu
🕭 1544159 🕭
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa prowadzona za pośrednictwem Komunikatora ZOOM, który:
-działa na wszystkich urządzeniach stacjonarnych i mobilnych, które mają możliwość podłączenia do sieci WiFi;
-jest obsługiwany przez wszystkie systemy operacyjne urządzeń stacjonarnych i mobilnych;
- odbiorca szkolenia instaluje platformę ZOOM na swoim urządzeniu w szybki i prosty sposób poprzez kliknięcie w wysłany mailem przez trenera link
-min. przepustowość łącza sieciowego wymagana przez aplikację to 3 Mbit/s;
-ma możliwość automatycznej transkrypcji spotkań online, która jest połączona z funkcją nagrywania na dysk urządzenia osoby prowadzącej szkolenie - generuje się plik mp4.
- ma możliwość generowania oraz wydruku historii logowań przez cały okres szkolenia
-od każdego uczestnika wymagana jest kamera
- Usługodawca przekaże Operatorowi dane dostępowe do każdego prowadzonego szkolenia w postaci linku do tegoż szkolenia. Link jest ważny tak długo, jak długo Usługodawca jest zalogowany na platformie ZOOM, czyli tyle, ile będzie wymagał tego Operator. Dodatkowo usługa będzie odpowiednio archiwizowana przez firmę szkoleniową w sposób umożliwiający bezproblemowy dostęp do nagranych materiałów
- zajęcia poprzez komunikator ZOOM składają się z następujących elementów: ćwiczenia; rozmowa na żywo; chat; współdzielenie ekranu–czyli możliwość wyświetlenia uczestnikom ekranu trenera. W ten sposób może pokazać uczestnikom prezentacje, dokumenty tekstowe, grafiki, zdjęcia, nagrania video, wybrane aplikacje, quizy, zeskanowane dokumenty – wszystkie potrzebne do przeprowadzenia zajęć pomoce naukowe; tablica do pisania tekstów, rysowania „pisakiem”, wstawiania kształtów, symboli, podświetlania ważniejszych informacji – do której dostęp mają również uczestnicy, co pozwala na interakcje ze wszystkimi w trakcie szkolenia; udostępnianie „na żywo” tekstów do czytania, filmików video, arkuszy z ćwiczeniami interaktywnymi – do których dostęp ma lektor i każdy uczeń, czyli może pisać, przeciągać napisy pod obrazki, zaznaczać odpowiednią odpowiedź w ćwiczeniu, itd..
-podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi