Kierunek rozwój: Efektywność osobista na podstawie indywidualnego badania stylu myślenia i działania Insights Discovery™ - usługa szkoleniowa
Kierunek rozwój: Efektywność osobista na podstawie indywidualnego badania stylu myślenia i działania Insights Discovery™ - usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone dla:
- pracowników różnych podmiotów, działów wymagających kompetencji liderskich
- przyszłych lub początkujących managerów
- osób zarządzających zespołem
- osób awansujących na stanowisko kierownicze
- właścicieli firm, kierowników działów
- osób planujących otworzyć swoją działalność gospodarczą
- osób wchodzących na rynek pracy z zamiarem zarządzania zespołem
- uczestników projektu Kierunek Rozwój
Szkolenie jest skierowane do osób, które dopiero zaczynają rozwijać się w roli menedżera lub przygotowują się do objęcia takiej funkcji. Warsztaty mają na celu zaspokojenie potrzeby zdobycia oraz usystematyzowania wiedzy i umiejętności związanych z zarządzaniem sobą, a docelowo zespołem.
Program szkolenia kładzie nacisk na rozwijanie kompetencji niezbędnych do budowania empatycznego autorytetu lidera od samego początku pracy z zespołem, koncentrując się na kluczowych obszarach i kompetencjach niezbędnych w roli lidera zespołu / firmy / organizacji.
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego zarządzania poprzez pełnienie funkcji lidera w formie stosowania różnorodnych stylów komunikacji, skutecznego definiowania konkretnych i mierzalnych celów, delegowania zadań zgodnie z kompetencjami pracowników, udzielania konstruktywnego feedback'u, dobieranie odpowiednich czynników motywacyjnych, które wpływają na zaangażowanie oraz organizacji pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje autentyczne przywództwo | Kryteria weryfikacji definiuje rolę lidera oraz kompetencje niezbędne do skutecznego zarządzania zespołem | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji konstruuje zestaw cech i kompetencji przypisanych roli managera | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji buduje autorytet | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje i wykorzystuje swoje mocne strony i dostosowuje styl komunikacji do danej osobowości | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji definiuje i jasno komunikuje swoją wizję i oczekiwania zespołowi | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje mocne i słabe strony | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wyznacza cele indywidualne na podstawie celów rozwojowych | Kryteria weryfikacji stosuje narzędzia psychometryczne do określenia indywidualnego stylu funkcjonowania członków zespołu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji wyznacza konkretne, mierzalne i inspirujące cele według metodologii wyznaczania celów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji prowadzi spotkania grupowe i indywidualne jasno definiując cele i zadania | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji weryfikuje i monitoruje status działań zespołu nad osiąganiem wyznaczonego celu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Efektywnie deleguje zadania | Kryteria weryfikacji tworzy przekaz i komunikuje intencje w różnej formie, dopasowując styl komunikatu do odbiorcy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje i dopasowuje przekaz do indywidualnego stylu osobowości członków zespołu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji stosuje różne sposoby delegowania i egzekwowania zadań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji dobiera odpowiedzialności adekwatnie do predyspozycji, roli i wagi powierzonego zadania | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Tworzy środowisko otwarte na dzielenie się opinią, pomysłami, kreatywnością w sposób odważny i krytyczny | Kryteria weryfikacji definiuje zasady otwartej i bezpiecznej współpracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Buduje silną kulturę feedbacku w organizacji | Kryteria weryfikacji kreuje atmosferę dzielenia się informacją zwrotną, która mobilizuje, a nie rani | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji odróżnia fakty od nadinterpretacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji tworzy katalog zasad udzielania feedbacku | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Buduje kulturę pracy opartą o relacje i środowisko porozumienia w zespole | Kryteria weryfikacji stosuje narzędzia do budowania jasnych zasad współpracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji wzmacnia poczucie wartości i zwiększa satysfakcję z pracy poprzez dbanie o autonomię, docenianie i rozwój pracownika | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje konflikty w zespole | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Twórczo podchodzi do rozwiązywania problemów | Kryteria weryfikacji kompleksowo rozwiązuje problem w oparciu o szeroką perspektywę podejścia do wyzwania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji stosuje twórcze rozwiązywanie problemów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Tworzy zaangażowany zespół | Kryteria weryfikacji stosuje praktyczne sposoby doceniania, które wzmacniają poczucie wartości i zwiększają satysfakcję z pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 0
- wykonanie indywidualnego badania Insights Discovery™ przed spotkaniami warsztatowymi
Moduł 1: Insights Discovery i Rola Lidera – Jak budować autentyczne przywództwo?
Podczas tego modułu poznasz swoje preferencje komunikacyjne oraz style działania na podstawie modelu Insights Discovery. Zrozumiesz, jak różnorodność stylów wpływa na współpracę w zespole, a także zdefiniujesz swoją rolę lidera. Stworzysz expose szefa – jasny i spójny komunikat wyrażający Twoje wartości, oczekiwania oraz sposób działania.
Pytania, na które odpowiemy:
- Jaki jest mój styl komunikacji i co to oznacza dla innych, m.in. moich podwładnych?
- Jak mogę wykorzystać swoje mocne strony jako lider?
- Jak budować relacje oparte na zrozumieniu i wzajemnym szacunku?
- W jaki sposób jasno komunikować swoją wizję i oczekiwania zespołowi?
Moduł 2: Wyznaczanie celów, delegowanie i feedback – Jak zwiększyć efektywność zespołu?
W trakcie tego modułu nauczysz się wyznaczać konkretne, mierzalne i inspirujące cele dla zespołu. Dowiesz się, jak skutecznie delegować zadania, aby rozwijać kompetencje pracowników, oraz jak udzielać konstruktywnego feedbacku, który wspiera rozwój i buduje zaangażowanie.
Pytania, na które odpowiemy:
- Jak definiować cele, które są zrozumiałe i przynoszą efekty? Jak mierzyć progres w tematach miękkich?
- Jak delegować, aby zadania były realizowane z pełnym zaangażowaniem? Jakie są rodzaje delegowania?
- Jak przekazywać informację zwrotną, która nie rani, a mobilizuje do rozwoju?
Moduł 3: Motywowanie i docenianie – Jak tworzyć zaangażowany zespół?
W tym module dowiesz się, jak różnorodne czynniki motywacyjne wpływają na zaangażowanie pracowników. Poznasz praktyczne sposoby doceniania, które wzmacniają poczucie wartości i zwiększają satysfakcję z pracy. Odkryjesz, jak budować kulturę pracy opartą na motywacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Pytania, na które odpowiemy:
- Co naprawdę motywuje członków mojego zespołu?
- Jak mogę wprowadzić system doceniania w codziennej pracy?
- Jak prowadzić rozmowę o motywacji i na jej bazie planować działania wzmacniające motywację pracowników?
Moduł 4: Twórcze rozwiązywanie problemów – Jak znajdować nowe rozwiązania?
Ten moduł pozwoli Ci spojrzeć na problemy z nowej perspektywy. Poznasz proces twórczego rozwiązywania problemów, który łączy myślenie kreatywne i krytyczne. Nauczysz się definiować problemy w sposób, który otwiera przestrzeń na innowacyjne rozwiązania.
Pytania, na które odpowiemy:
- Jak przeformułować problem, aby znaleźć jego rozwiązanie?
- Jak stosować myślenie kreatywne i krytyczne w codziennej pracy?
- Jak generować pomysły, które przynoszą realną wartość dla zespołu?
PODSUMOWANIE WARSZTATÓW / FEEDBACK INDYWIDUALNY I GRUPOWY
WALIDACJA USŁUGI - wywiad swobodny
Usługa zostanie zrealizowane w wymiarze 32 godzin warsztatowych (45 min) co jest równe 24 godzinom zegarowym (60 min) wynikających z harmonogramu.
Przerwy nie są wliczane w czas usługi. Uczestnikom przysługuje jedna przerwa lunchowa (30 min) i dwie przerwy kawowe (po 15 min). podczaj jednego dnia szkoleniowego jest realizowane 8 godz. warsztatowych po 45min. Szkolenie jest prowadzone w soboty i niedziele w godzinach 9:00 - 16:00.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 840,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 840,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają indywidualny dostęp do badania Insights Discovery™ w cenie usługi jako materiał dydaktyczny niezbędny do omawiania poszczególnych części raportu w zakresie osobowości lidera i członkow jego zespołu.
Jest to znane narzędzie psychometryczne oparte na teorii typów Carla G Junga. Jest to model opisujący indywidualny styl funkcjonowania każdego z nas, który pomaga ludziom zrozumieć siebie, zrozumieć innych oraz budować autentyczne relacje.
Wynik badania zostanie przekazany uczestnikowi indywidualnie. Ogólne typy, profile, style funkcjonowania i jego wpływ na innych stanowią część ćwiczeniową szkolenia i zostaną omówione podczas warsztatu.
Uczestnik otrzyma również materiały w formie pdf - prezentacja, ćwiczenia praktyczne, case study oraz konsultację poszkoleniową z mentorem kariery.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze z dofinansowaniem jest posiadanie aktywnego ID wsparcia umożliwiającego zapis na usługę
Informacje dodatkowe
Usługa zostanie zrealizowane w wymiarze 32 godzin warsztatowych (45 min) co jest równe 24 godzinom zegarowym (60 min)
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do 1 przerwy lunchowej, która będzie realizowana na terenie miejsca szkolenia, z możliwością skorzystania z toalety, napojów i cateringu oraz 2 przerw kawowych.
W trakcie usługi będą wykorzystywane metody interaktywne i aktywizujące rozumiane jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie - takie jak: ćwiczenia praktyczne, praca indywidualna, praca w grupach.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi