Podejście i terapia skoncentrowana na rozwiązaniach - studia podyplomowe
Podejście i terapia skoncentrowana na rozwiązaniach - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Jeśli tu jesteś to znaczy że:
- posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane magisterskie) z zakresu nauk humanistycznych lub społecznych, w szczególności takich jak: psychologia, pedagogika, resocjalizacja, socjologia, praca socjalna,
- posiadasz inne wykształcenie, ale możesz wykazać się doświadczeniem w pracy pomocowej, wsparciowej, doradczej lub interwencyjnej (studia są skierowane zarówno do osób pracujących indywidualnie z klientami – takich jak: psychologowie, pedagodzy, pracownicy socjalni, coachowie, trenerzy, doradcy zawodowi – jak i tych, którzy pracują z grupami oraz rodzinami w trudnej sytuacji społecznej i/lub zawodowej)
- chcesz nauczyć się metody, która skoncentrowana jest na zasobach i rozwiązaniach, a nie na długotrwałym analizowaniu problemów,
- zależy Ci na zdobyciu umiejętności z obszaru TSR i Kids’ Skills,
- chcesz zdobyć kompetencje potwierdzone zaświadczeniem i wliczające się do certyfikacji PSTTSR,
- chcesz rozwijać się jako terapeuta, coach, doradca, psycholog lub
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji12-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi230
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe- podejście i terapia skoncentrowana na rozwiązaniach prowadzą do przygotowania specjalistów do prowadzenia procesów pomocy w nurcie TSR, zorientowanych na zasoby, cele i zmianę, poprzez opanowanie narzędzi pracy indywidualnej, rodzinnej i grupowej oraz uzyskanie kompetencji w tym obszarze.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowezałożenia filozofii TSR | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe zasady TSR: koncentracja na zasobach, wyjątkach, teraźniejszości, współpracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Omawia inspiracjeteoretyczne TSR | Kryteria weryfikacji Wymienia głównych twórców podejścia (Steve de Shazer, Insoo Kim Berg, Luc Isebaert) i opisuje źródła teoretyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje związki TSRz innymi podejściami | Kryteria weryfikacji Opisuje powiązania TSR z myśleniem systemowym, ericksonowskim oraz modelem Problem Solving z MRI Palo Alto | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wyjaśnia wpływysocjologiczne i filozoficzne na rozwój TSR | Kryteria weryfikacji Omawia inspiracje postmodernistyczne, lingwistyczne i konstruktywistyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje technikiTSR | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zastosowanie technik: pytanie o cud, wyjątki, skalowanie, komplementowanie, podsumowania, pytania cyrkularne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje etapy pracy wmodelu TSR | Kryteria weryfikacji Przedstawia strukturę pierwszej i kolejnych sesj | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasadypracy z różnymi typami klientów | Kryteria weryfikacji Omawia strategie pracy z klientami narzekającymi, goszczonymi, współpracującymi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wyjaśnia znaczenie roliterapeuty w TSR | Kryteria weryfikacji Określa znaczenie samoświadomości i wpływu terapeuty na proces pomocy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Ocenia zasady etyczne TSR | Kryteria weryfikacji Analizuje Kodeks Etyki PSTTSR i odnosi go do pracy terapeutycznej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Omawia specyfikę TSR wpracy z parami i rodzinami | Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby ustalania celów, spożytkowania konfliktów, stosowania technik TSR w pracy z systemem rodzinny | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzujezastosowanie TSR w pracy z dziećmi i adolescentami | Kryteria weryfikacji Opisuje metodologię konwersacji z dzieckiem i techniki zabawowe (play therapy, Kids’ Skills) oraz pracę z adolescentami w konflikcie z rodzicami | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Omawia zastosowanie TSRw pracy grupowej | Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby wykorzystania TSR w procesie grupowym, etapy rozwoju grupy i zasady pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje przesłankiteoretyczne TSR w praktyce | Kryteria weryfikacji Prowadzi rozmowę uwzględniając postawy: nienormatywności, niewiedzy, wolnego wyboru | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przeprowadza technikęskalowania | Kryteria weryfikacji Stosuje skalowanie i interpretuje wyniki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Formułuje i przekazujeinformację zwrotną | Kryteria weryfikacji Uczestnik konstruuje podsumowania i zadania dla klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wydobywa i wykorzystujezasoby klienta | Kryteria weryfikacji Identyfikuje zasoby klienta i odnosi je do procesu zmiany | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Komplementuje i stosujeróżne rodzaje komplementowania | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki komplementowania i autokomplementowania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pracuje nad definiowaniemcelów z klientem | Kryteria weryfikacji Współkonstruuje cele w języku klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Prowadzi rozmowę wedługstruktury sesji TSR | Kryteria weryfikacji Stosuje pytania otwarte i cyrkularne, wykorzystuje język klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Tworzy warunki do pracy z wyjątkami | Kryteria weryfikacji Prowadzi rozmowę sprzyjającą identyfikacji wyjątków | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Dobiera techniki TSR dopotrzeb klienta | Kryteria weryfikacji Dobiera interwencje do etapu sesji i sytuacji klienta | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Projektuje procesterapeutyczny z uwzględnieniem kontekstu | Kryteria weryfikacji Planuje pracę zgodnie z zasadami TSR w pracy z rodziną, parą, grupą | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Przeprowadza rozmowę wsytuacjach kryzysowych | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady TSR w pracy z objawem lub kryzysem psychicznym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Współpracuje w procesieszkoleniowym | Kryteria weryfikacji Uczestniczy w dyskusjach, ćwiczeniach, rolach (klient, pomagacz, obserwator) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Stosuje zasady komunikacjiinterpersonalnej | Kryteria weryfikacji Stosuje język empatyczny i współpracujący | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i oceniapostawy etyczne | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje działania etyczne od nieetycznych w pracy terapeutycznej | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Identyfikuje obszaryrozwoju własnego | Kryteria weryfikacji Wskazuje kierunki dalszego rozwoju zawodowego i osobistego | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program podyplomowych studiów Podejście i terapia skoncentrowana na rozwiązaniach został przygotowany, aby dać Ci solidne fundamenty w obszarze rozwoju. Ramowy program zawiera następujące zagadnienia.
- Założenia i źródła Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Pomocne umiejętności i postawa „niewiedzy”
- Tworzenie kontekstu spotkania w Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach
- Formowanie celu pracy terapeutycznej. Tworzenie obrazu rzeczywistości po osiągnięciu celu
- Poszukiwanie w przeszłości i teraźniejszości klienta elementów „świata bez problemu”
- Jak pracować w oparciu o wyjątki
- Pozyskiwanie kompetencji i zasobów. Jak pracować w oparciu o zasoby (wewnętrzne i zewnętrzne)
- Prowadzenie pierwszej sesji
- Motywacja do zmiany. Podkreślanie postępów
- Kończenie pierwszej sesji i kolejne
- Ja jako terapeuta: rozpoznawanie i korzystanie ze swoich zasobów, planowanie drogi własnego rozwoju osobistego i zawodowego
- Rozumienie TSR – źródła i inspiracje teoretyczne oraz ich implikacje dla praktyki pomocowej analiza dotychczasowych doświadczeń związanych z rozumieniem i stosowaniem TSR w praktyce
- Psychopatologia a TSR: rozumienie i możliwości pracy terapeutycznej w obszarze zjawisk umownie określanych mianem chorobowych
- Współpraca z rodziną, diady, rodzina, młodzież, dzieci
- Grupy skoncentrowane na rozwiązaniach umiejętności współpracy z grupą w perspektywie niepatologicznej, redefiniującej problemy i otwartej na poszukiwanie nowych możliwości
- Kids Skills – moduł wiedzy specjalistycznej obejmujący metody „Dam Radę!” i „Jestem z Ciebie Dumny!”
Program umożliwia zdobycie minimum 30 punktów ECTS
Program zawiera 230 godzin dydaktycznych zajęć warsztatowych (praktycznych)
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 50 Podstawy teoretyczne TSR | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 50 Podstawy teoretyczne TSR | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 50 Trening myślenia i i umiejętności pomocnych w kontakcie z klientem09 | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 50 Trening myślenia i i umiejętności pomocnych w kontakcie z klientem | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 50 Poznanie i trening procesu współpracy z klientem | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 50 Poznanie i trening procesu współpracy z klientem | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 50 Poznanie i trening procesu współpracy z klientem | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 50 Poznanie i trening procesu współpracy z klientem | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 50 Motywacja do zmiany | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 50 Motywacja do zmiany | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 50 Prowadzenie pierwszej sesji - model z Milwaukee | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 50 Prowadzenie pierwszej sesji - model z Milwaukee | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 50 Proces terapeutyczny w modelu z Milwaukee | Prowadzący dr Andreea Żak | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 50 Proces terapeutyczny w modelu z Milwaukee | Prowadzący dr Andreea Żak | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 50 Relacje terapeutyczne w modelu z Milwaukee | Prowadzący dr Andreea Żak | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 50 Relacje terapeutyczne w modelu z Milwaukee | Prowadzący dr Andreea Żak | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 50 Kids Skills | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 50 Kids Skills | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 50 Kids Skills | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 50 Kids Skills | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 50 Kids Skills | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 50 Kids Skills | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 50 Ja jako terapeuta TSR | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 50 Ja jako terapeuta TSR | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 50 Ja jako terapeuta TSR | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 50 Ja jako terapeuta TSR | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 50 Grupy skoncentrowane na rozwiązaniach | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 50 Grupy skoncentrowane na rozwiązaniach | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 50 Grupy skoncentrowane na rozwiązaniach | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 50 Grupy skoncentrowane na rozwiązaniach | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 50 Grupy skoncentrowane na rozwiązaniach | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 50 Grupy skoncentrowane na rozwiązaniach | Prowadzący Adrian Drdzeń | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 50 TSR w kontekście zjawisk rozumianych jako kryzysy zdrowia psychicznego | Prowadzący dr Andreea Żak | Data realizacji zajęć 24-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 50 TSR w kontekście zjawisk rozumianych jako kryzysy zdrowia psychicznego | Prowadzący dr Andreea Żak | Data realizacji zajęć 24-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 50 TSR w kontekście zjawisk rozumianych jako kryzysy zdrowia psychicznego | Prowadzący dr Andreea Żak | Data realizacji zajęć 25-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 50 TSR w kontekście zjawisk rozumianych jako kryzysy zdrowia psychicznego | Prowadzący dr Andreea Żak | Data realizacji zajęć 25-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 50 TSR w kontekście zjawisk rozumianych jako kryzysy zdrowia psychicznego | Prowadzący dr Andreea Żak | Data realizacji zajęć 26-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 50 TSR w kontekście zjawisk rozumianych jako kryzysy zdrowia psychicznego | Prowadzący dr Andreea Żak | Data realizacji zajęć 26-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 50 Praca na relacji – rodzina, młodzież, dzieci | Prowadzący Magdalena Szutarska | Data realizacji zajęć 22-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 50 Praca na relacji – rodzina, młodzież, dzieci | Prowadzący Magdalena Szutarska | Data realizacji zajęć 22-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 50 Praca na relacji – rodzina, młodzież, dzieci | Prowadzący Magdalena Szutarska | Data realizacji zajęć 23-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 50 Praca na relacji – rodzina, młodzież, dzieci | Prowadzący Magdalena Szutarska | Data realizacji zajęć 23-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 50 Praca na relacji – rodzina, młodzież, dzieci | Prowadzący Magdalena Szutarska | Data realizacji zajęć 24-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 50 Praca na relacji – rodzina, młodzież, dzieci | Prowadzący Magdalena Szutarska | Data realizacji zajęć 24-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 50 Praca z parą | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 19-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 50 Praca z parą | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 19-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 50 Praca z parą | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 20-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 50 Praca z parą | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 20-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 50 Praca z parą | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 21-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 50 Praca z parą | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 21-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 32,61 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 32,61 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Drdzeń
Joanna Kapuścińska
dr Andreea Żak
Magdalena Szutarska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne
- Materiały dydaktyczne opracowane przez poszczególnych prowadzących do wybranych przedmiotów uczestnicy otrzymują w postaci elektronicznej jako pliki: pdf, xls itp.
- Materiały dydaktyczne zamieszczane są na uczelnianej platformie Wirtualna Uczelnia (lub na platformie Moodle), do której uczestnicy Usługi otrzymują dostęp na cały okres jej trwania i mogą z nich korzystać w dogodnej dla siebie chwili.
Uczestnicy kierunku mogą otrzymać po wcześniejszym zgłoszeniu dostęp do:
- pełnego pakietu Office 365,
- pełnej wersji Systemu Informacji Prawnej LEGALIS, LEX Czasopisma Premium i LEX Monografie, LEXOTEKA,
- e-booków w Czytelniach IBUK Libra i Ebookpoint BIBLIO,
- baz danych m.in.: EBSCO, SCOPUS, Web of Science.
Warunki uczestnictwa
Aby ukończyć studia podyplomowe Podejście i terapia skoncentrowana na rozwiązaniach z sukcesem, musisz spełnić kilka kluczowych wymagań.
Obecność na zajęciach, kolejnym warunkiem jest zaliczenie wszystkich przedmiotów objętych programem studiów i zrealizowania zadań projektowych, które ocenią zarówno teoretyczną, jak i praktyczną wiedzę zdobytą podczas zajęć.
A także zdanie praktycznego egzaminu końcowego.
- Egzamin końcowy ma formę praktyczną, polega na przygotowaniu dwóch nagrań wideo sesji z klientem wraz ze stenogramem wg uprzednio określonego wzoru.
Po spełnieniu wszystkich wymagań, otrzymasz świadectwo ukończenia, które potwierdza uzyskane kwalifikacje i otwiera nowe możliwości rozwoju zawodowego.
Zapewnij sobie sukces, angażując się w pełni w ten proces edukacyjny.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne
- Materiały dydaktyczne opracowane przez poszczególnych prowadzących do wybranych przedmiotów uczestnicy otrzymują w postaci elektronicznej jako pliki: pdf, xls itp.
- Materiały dydaktyczne zamieszczane są na uczelnianej platformie Wirtualna Uczelnia (lub na platformie Moodle), do której uczestnicy Usługi otrzymują dostęp na cały okres jej trwania i mogą z nich korzystać w dogodnej dla siebie chwili.
Uczestnicy kierunku mogą otrzymać po wcześniejszym zgłoszeniu dostęp do:
- pełnego pakietu Office 365,
- pełnej wersji Systemu Informacji Prawnej LEGALIS, LEX Czasopisma Premium i LEX Monografie, LEXOTEKA,
- e-booków w Czytelniach IBUK Libra i Ebookpoint BIBLIO,
- baz danych m.in.: EBSCO, SCOPUS, Web of Science.
Adres
Adres
41-200 Sosnowiec
woj. śląskie
Budynek położony w doskonałej lokalizacji z rozwiniętą infrastrukturą komunikacji miejskiej oraz infrastrukturą drogową. W związku z lokalizacją w centrum miasta w pobliżu Uczelni znajdują się: dworzec PKP, centrum przesiadkowe, liczne sklepy i lokale gastronomiczne, instytucje publiczne i administracyjne. Takie położenie daje możliwość nawiązania nowych relacji biznesu i nauki.
Dojazd
Dzięki lokalizacji blisko centrum dotrzesz do nas:
- pociągiem (dworzec jest 5 minut od uczelni),
- samochodem,
- komunikacją miejską (w pobliżu znajdują się liczne przystanki).
Uczestnicy studiów podyplomowych mogą korzystać z bezpłatnych miejsc postojowych zlokalizowanych na parkingu uczelni.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Bar studencki