Szkolenie zwiększające produktywność i efektywność operacyjną z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji w pracy biurowej. Raportowanie, analiza, research i synteza danych. Poziom średniozaawansowany.
Szkolenie zwiększające produktywność i efektywność operacyjną z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji w pracy biurowej. Raportowanie, analiza, research i synteza danych. Poziom średniozaawansowany.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do szerokiego kręgu uczestników, którzy chcą wprowadzać nowe technologie w swoich organizacjach oraz codziennym życiu. Obejmuje ono osoby na różnych szczeblach organizacyjnych, a także osoby prywatne, zainteresowane tematyką nowoczesnych technologii.
Grupa docelowa może obejmować:
Reprezentanci sektora MŚP: właściciele firm, kadra zarządzająca wyższego szczebla, specjaliści HR, menedżerowie operacyjni i liderzy zespołów projektowych, pracownicy środowiska biurowego, osoby prywatne z zainteresowaniami technologicznymi.
Kluczowe cechy grupy docelowej:
Z uwagi na poziom średniozaawansowany szkolenia, kandydat na Uczestnika powinien posiadać podstawową znajomość obsługi komputera, środowiska pracy biurowej, podstawowe rozeznanie w narzędziach cyfrowych oraz rozwiązaniach AI.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji11-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa - Szkolenie zwiększające produktywność i efektywność operacyjną z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji w pracy biurowej - potwierdza przygotowanie do praktycznego wdrażania proekologicznych rozwiązań i optymalizacji procesów biurowych przy użyciu narzędzi AI. Szkolenie ukierunkowane jest na: zwiększenie efektywności energetycznej i optymalizację wykorzystania zasobów biurowych, redukcję zużycia materiałów oraz minimalizację produkcji odpadów przez zastosowanie rozwiązań cyfrowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje, czym jest Sztuczna Inteligencja i jakie ma zastosowanie wpracy biurowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje narzędzia Sztucznej Inteligencji wspomagających pracę biurową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wskazuje jakie narzędziaSztucznej Inteligencji generują treści. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje narzędzie SI do tworzenia tekstów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wskazuje na praktyczneprzykłady zastosowania Sztucznej Inteligencji w pracy biurowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje chatboty w celu generowania treści, skryptów, prezentacji oraz analizdanych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wskazuje techniki wyszukiwania informacji, analizy i syntezy danych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charkteryzuje research, deepresearch, efektywne wykorzystuje specyfiki różnych narzędzi AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje zdobytą wiedzę do podniesienia efektywności wynikówswojej pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje Sztuczną Inteligencję do wykorzystania informacji na dany temat. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne w zakresieświadomości możliwości użycia Sztucznej Inteligencji w obszarze danej organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje umiejętność stosowania nowoczesnychtechnologii | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie zagrożenia związane z wyciekiem danych z AI i potrafi zainstalować model językowy w środowisku lokalnym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia, jak lokalna instalacja (np. w LM Studio) chroni prywatność danych oraz potrafi opisać dylematy etyczne wynikające z zaufania do AI. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęZwiązek Zakładów Doskonalenia Zawodowego oddział w Warszawie - Krajowe Centrum Akredytacji (KCA)
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoZwiązek Zakładów Doskonalenia Zawodowego oddział w Warszawie - Krajowe Centrum Akredytacji (KCA)
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do sztucznej inteligencji (2 godziny)
Cele edukacyjne
- Zdefiniowanie pojęcia sztucznej inteligencji oraz jej zastosowań
- Różnice między automatyzacją, uczeniem maszynowym i Sztuczną Inteligencją
- Możliwości Sztucznej Inteligencji w środowisku biurowym
Ćwiczenia
Przykłady zastosowań Sztucznej Inteligencji w różnorodnych dziedzinach gospodarki.
Moduł 2: Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji w pracy biurowej (2 godziny)
Cele edukacyjne
- Minimalizacja zużycia materiałów oraz redukcja odpadów poprzez zastosowanie rozwiązań cyfrowych
- Wykorzystanie narzędzi Gemini, Notebook LM i Gamma App do tworzenia konspektów, notatek, analiz, raportów, projektów oraz prezentacji wspomaganych Sztuczną Inteligencją
- Automatyzacja i skrócenie czasu wykonywania zadań rutynowych: prospekty, analizy, raportowanie, tworzenie prezentacji i ofert.
Ćwiczenia
Wykorzystanie chatbotów do obsługi klientów oraz przygotowywania spersonalizowanych ofert, raportów i prezentacji
Moduł 3: Praktyczne przykłady zastosowania sztucznej inteligencji w pracy biurowej (4 godziny)
Cele edukacyjne
- Wykorzystanie Google Workspace jako pakietu narzędzi biurowych wspierających współpracę i produktywność
- Zastosowanie Google AI Studio jako narzędzia do eksperymentowania z modelami AI i tworzenia inteligentnych rozwiązań
- Tworzenie asystentów AI
Ćwiczenia
Praca z Google Gemini w ramach Google AI Studio oraz Notebook LM w celu generowania treści, raportów, aplikacji webowych i automatyzacji zadań. Warsztat pracy z asystentami AI (gem) w ramach modelu Gemini.
Moduł 4. Research i Deep Research. Analiza Danych w Google Gemini i Perplexity PRO (2 godziny)
Cele edukacyjne
- Opanowanie zaawansowanych technik wyszukiwania informacji.
- Rozwinięcie umiejętności analizy i syntezy danych.
- Efektywne wykorzystanie specyfiki różnych narzędzi AI.
Ćwiczenia
Przeprowadzenia dogłębnego researchu na wybrany temat, wykorzystując równolegle Google Gemini do analizy i syntezy danych oraz Perplexity PRO do weryfikacji źródeł i znalezienia informacji.
Moduł 5. Wycieki danych AI. Bezpieczeństwo i instalacja modeli językowych w środowisku lokalnym (2 godziny)
Cele edukacyjne
- Instalacja modeli językowych w środowisku lokalnym (LM Studio).
- Ochrona danych i prywatności w AI: Jak zabezpieczać informacje i unikać ich wycieku.
- Etyka zaufania do AI: Zagrożenia i dylematy moralne wynikające z bezkrytycznego polegania na technologii.
Ćwiczenia
Przykłady negatywnych konsekwencji wynikających z niewłaściwego wykorzystania Sztucznej Inteligencji. Wycieki danych w AI.
Moduł 6. Warsztaty AI (2 godziny)
Ćwiczenia
Praktyczne zastosowanie poznanych narzędzi opartych na Sztucznej Inteligencji w zadaniach biurowych.
Moduł 7. Przyszłość Generatywnej Sztucznej Inteligencji. Dyskusja i podsumowanie szkolenia wraz z walidacją (2 godziny)
Cele edukacyjne
- Identyfikacja kluczowych kierunków rozwoju generatywnej AI i analiza wpływu na rynek pracy
- Wymiana doświadczeń oraz refleksja nad potencjałem Sztucznej Inteligencji w procesach biznesowych
- Podsumowanie kluczowych zagadnień oraz konkluzji wynikających z programu szkoleniowego
Sprawdzenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności i omówienie wyników testu
- Test teoretyczny (walidacja efektów uczenia się)
Warunki organizacyjne:
Tryb szkolenia: Szkolenie prowadzone będzie w trybie godzin dydaktycznych (45 minut). Zaplanowano 16 godzin dydaktycznych zajęć w podziale na część teoretyczną (11 godzin x 45 minut) oraz część praktyczną (5 godzin x 45 minut) W przeliczeniu na zajęcia i godziny daje: 16h zajęć dydaktycznych (12 godzin zegarowych czasu usługi ), w ostatnim dniu na koniec zajęć przeprowadzony zostanie testwalidacyjny (którego czas trwania nie wliczono w czas trwania usługi).
Szkolenie będzie realizowane w formie stacjonarnej, co pozwoli na interaktywną pracę uczestników oraz zapewni komfortowe warunki nauki.
1. 1. Miejsce realizacji szkolenia
Szkolenie odbędzie się w sali szkoleniowej, wyposażonej w ergonomiczne stanowiska pracy, dostęp do szybkiego internetu oraz klimatyzację, zapewniając wygodę i sprzyjającą nauce atmosferę.
1. 2. Dostęp do sprzętu komputerowego (zapewnia trener)
Każdy uczestnik otrzyma dostęp do stanowiska komputerowego, umożliwiający płynną pracę z narzędziami sztucznej inteligencji.
Materiały szkoleniowe
Każdy uczestnik otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej (skrypt PDF) umożliwiający samodzielne utrwalenie wiedzy i praktyczne wykorzystanie zdobytych informacji po zakończeniu szkolenia.
Zapewnienie przerw regeneracyjnych
W trakcie szkolenia przewidziane są przerwy na kawę oraz lunch, co zapewni uczestnikom możliwość regeneracji i integracji w grupie.
Organizacja szkolenia ma na celu stworzenie optymalnych warunków do nauki i praktycznego przyswojenia wiedzy, co przełoży się naefektywność uczestników w ich codziennej pracy biurowej.
Liczba uczestników: Minimalna liczba uczestników w grupie wynosi 2, maksymalna liczba uczestników w grupie wynosi 15 osób.
Przerwy: Przewidzianych jest 5 przerw po 10 minut, NIE wliczające się w czas trwania usługi.
W opinii usługodawcy szkolenie wpisuje się Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 Obszar Technologie Informacyjne i Teleinformacyjne
4.1 technologie komunikacyjne
4.2 technologie informatyczne
4.6 bezpieczeństwo informacji
Szkolenie wspiera rozwój kompetencji w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii komunikacyjnych w pracy biurowej, w tym narzędzi opartych na sztucznej inteligencji umożliwiających:
• efektywną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w organizacji (np. automatyczne generowanie treści, streszczeń, raportów i korespondencji),
• poprawę jakości i szybkości przepływu informacji między pracownikami i działami,
• wdrażanie cyfrowych kanałów komunikacji wspierających produktywność i zdalną współpracę.
Szkolenie jest bezpośrednio związane z rozwojem technologii informatycznych, zwłaszcza w obszarach:
• wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego do analizy i syntezy danych,
• doskonalenia umiejętności posługiwania się narzędziami informatycznymi klasy AI i Big Data w codziennej pracy,
• wdrażania rozwiązań wspierających cyfryzację i automatyzację procesów biurowych,
• poprawy efektywności pracy poprzez wykorzystanie chmury obliczeniowej, systemów analitycznych i raportowych.
Szkolenie obejmuje również aspekty związane z odpowiedzialnym i bezpiecznym wykorzystywaniem narzędzi sztucznej inteligencji w pracy biurowej, w tym:
• zasady ochrony danych osobowych i informacji poufnych podczas analizy, raportowania i przetwarzania danych,
• świadomość zagrożeń wynikających z używania narzędzi AI online,
• wprowadzanie praktyk bezpiecznego korzystania z technologii informatycznych w kontekście pracy z danymi wrażliwymi,
• podstawy cyberbezpieczeństwa i etyki w pracy z danymi.
Ponadto szkolenie wpisuje się w Regionalną Strategię Innowacji Województwa Śląskiego 2030 – Inteligentne Śląskie, Działanie D.1.2. Wdrażanie innowacji w przedsiębiorstwach (zarówno w wymiarze technologicznym - AI, automatyzacja, cyfryzacja, jak i organizacyjnym - nowe modele pracy, zarządzanie informacją).
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Moduł 1: Wprowadzenie do sztucznej inteligencji | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Moduł 2: Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji w pracy biurowej | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:10 | Godzina zakończenia 18:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:40 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Moduł 3: Praktyczne przykłady zastosowania sztucznej inteligencji w pracy biurowej | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:50 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Moduł 3: Praktyczne przykłady zastosowania sztucznej inteligencji w pracy biurowej | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Przerwa | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Moduł 4. Research i Deep Research. Analiza Danych w Google Gemini i Perplexity PRO | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:40 | Godzina zakończenia 10:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Moduł 5. Wycieki danych AI. Bezpieczeństwo i instalacja modeli językowych w środowisku lokalnym. | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 11:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:50 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Moduł 6. Warsztaty AI | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Moduł 7. Przyszłość Generatywnej Sztucznej Inteligencji. Dyskusja i podsumowanie szkolenia | Prowadzący Tomasz Jędrysik | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie walidacji i założonych efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 325,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 325,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 295,20 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 295,20 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 295,20 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 295,20 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Jędrysik
Specjalizuje się w szerokim spektrum tematów, od AI, social media marketingu i nowoczesnych technik sprzedaży, po rozwój umiejętności miękkich (negocjacje, komunikacja interpersonalna, zarządzanie zespołem) oraz polityka równościowa i przeciwdyskryminacyjna.
W odpowiedzi na dynamiczne zmiany rynkowe, rozwija kompetencje w obszarze zielonych technologii oraz nowoczesnych innowacji. Jego szczególną misją jest praktyczne zastosowanie Sztucznej Inteligencji (AI). Jest nie tylko szkoleniowcem, ale również twórcą autorskich narzędzi i aplikacji do komunikacji z AI. Jako pasjonat, którego celem jest przybliżanie możliwości nowoczesnych technologii w jak najbardziej przystępny sposób, pokazuje, jak efektywnie automatyzować procesy w pracy zawodowej i życiu codziennym. Absolwent programu Google / SGH - AI in Bussines Development. Umiejętności Jutra 2.0.
Prowadzący posiada doświadczenie zawodowe i kwalifikacje zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą publikacji usługi w BUR.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje: Materiały w formie skryptu pdf., pendrive z prezentacją szkoleniową oraz autorską aplikacją webową do komumunikacji z AI (HRea Text Prompt Studio).
UWAGI DODATKOWE: Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. To znaczy osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi. Walidacja jest przeprowadzana przez podmiot zewnętrzny (Krajowe Centrum Akredytacji (KCA)). Osobom, które nie otrzymają dofinansowania co najmniej 70% na realizację ww. usługi rozwojowej ze środków publicznych do kwoty netto zostanie doliczona stawka VAT 23%. Istnieje możliwość zwolnienia usługi z podatku VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (DZ.U.2025, poz. 832 z późn.zm.), w przypadku, gdy uczestnik otrzyma dofinansowanie na poziomie co najmniej 70% ze środków publicznych. Warunkiem zwolnieniajest dostarczenie do firmy szkoleniowej stosownego oświadczenia na co najmniej 1 dzień roboczy przed szkoleniem. W innej sytuacji należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Warunki uczestnictwa
Usługodawca zapewnia dostępność do usługi rozwojowej osobą z szczególnymi potrzebami zgodnie z Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027 – Standard Szkoleniowy.
Jeśli ktoś z zainteresowanych potencjalnych uczestników usługi rozwojowej ma szczególne potrzeby bardzo prosimy o kontakt z naszym biurem: mailowo, telefonicznie lub osobiście. Jeśli będzie zachodzić potrzeba usługodawca zapewni asystenta osobom tego wymagającym, tłumacza migowego, przygotowania specjalnych materiałów zgodnie z wymogami jasnego języka (w zależności od zgłoszonych potrzeb).
Informacje dodatkowe
W przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych cena netto = brutto (ma zastosowanie zw w przypadku finansowania minimum 70% ze środków publicznych).
1 godzina dydaktyczna to 45 minut. Zarówno w trakcie trwania szkolenia, jak i po jego zakończeniu istnieje możliwość zadawania pytań e-mailowo, na które prowadzący odpowie od razu lub podczas kolejnego spotkania. Po szkoleniu Uczestnik otrzyma imienne zaświadczenie o ukończeniu (z zakresem i liczbą godzin teorii/praktyki). Certyfikat natomiast, po zdaniu egzaminu, dostarczy zewnętrzny walidator. Informacja o zwolnieniu z VAT: DZ.U.2025, poz. 832 z późn. zm. z dnia 14 czerwca 2025 roku. Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu - wymagane jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć. Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi