Organizacja i zarządzenie oświatą
Możliwość dofinansowania
Organizacja i zarządzenie oświatą
Numer usługi 2025/10/19/122282/3089325
3 000,00 PLN
brutto
3 000,00 PLNnetto
16,76 PLNbrutto/h
16,76 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Absolwenci studiów wyższych: nauczyciele, pracownicy nadzoru pedagogicznego oraz pracownicy samorządowej administracji oświatowej
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji15-01-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi179
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie kandydatów do ubiegania się o objęcie stanowisk kierowniczych w szkołach i placówkach systemu oświaty, a także przygotowanie zainteresowanych osób do zarządzania oświatą samorządową. Studia są studiami interdyscyplinarnymi, prowadzonymi na Wydziale Nauk Społecznych i SztukiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się wiedzaStudent zna i rozumie • w pogłębionym stopniu teorie dotyczące organizacji i zarządzania oraz podstawowe funkcje kierownicze • teorię o strukturze systemu edukacji w Polsce, zależności pomiędzy systemami oraz zasady przechodzenia z jednego poziomu szkolnictwa na drugi programowo wyższy • ekonomiczne, społeczne i prawne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju placówek oświatowych • różnorodne rozwiązania organizacyjne w pracy placówek oświatowych i rozumie ich wpływ na jakość i poziom kształcenia oraz relacje międzyludzkie • teorię o procesie zarządzania zmianą, planowaniu rozwoju organizacji i kierowaniu tym rozwojem • metody, narzędzia i techniki pozyskiwania danych, właściwych dla organizowania i zarządzania oświatą oraz identyfikowania prawidłowości rządzących w oświacie • cele prowadzenia oraz wykorzystania nadzoru pedagogicznego w zarządzaniu placówką oświatową • zasady z zakresu ochrony i zarządzania własnością intelektualną w placówce oświatowej • uwarunkowania procesu komunikacji interpersonalnej i dogłębnie rozumie jej wpływ na jakość kształcenia i rozwój organizacji | Kryteria weryfikacji • analiza aktów prawnych i materiałów źródłowych, • studium przypadku, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się umiejętnościumiejętności absolwent potrafi: • wykorzystać poznaną wiedzę teoretyczną do skutecznego planowania, kierowania i administrowania placówkami oświatowymi w wymiarze strategicznym, technicznym i bieżącym • monitorować zjawiska edukacyjne, dokonywać oceny, krytycznej analizy i syntezy informacji zebranych z różnych źródeł, w tym z prowadzonego nadzoru pedagogicznego, w celu podnoszenia jakości pracy szkoły (nauczycieli, uczniów, rodziców oraz organów szkolnych) • wykorzystywać techniki informacyjno-komunikacyjne w promocji oraz we współpracy ze środowiskiem wewnętrznym i zewnętrznym • wykorzystać posiadaną wiedzę i nabyte umiejętności do rozwiązywania złożonych i nietypowych problemów interpersonalnych, dydaktycznych, wychowawczych, organizacyjnych • stosować w praktyce wiedzę z zakresu prawa oświatowego, prawa pracy, kpa i prawa autorskiego • zaplanować i realizować budżet placówki oświatowej, identyfikować i wykorzystywać szanse związane z pozyskiwaniem dodatkowych źródeł finansowania • skutecznie komunikować się z podmiotami i organami szkolnymi oraz rodzicami, a także z organami: nadzorującym i prowadzącym, z instytucjami środowiskowymi w sprawach ważnych dla szkoły i ucznia • brać udział w profesjonalnych debatach, prowadzić rady pedagogiczne, konferencje prasowe, konferencje • kierować zespołem pracowniczym, przyjmować różnorodne role wynikające z funkcji kierowniczej • samodzielnie planować i prowadzić samodoskonalenie, udzielać informacji zwrotnej innym osobom, inspirować i organizować rozwój zawodowy podległych pracowników | Kryteria weryfikacji • praktyczne opracowanie materiałów: dokumentacja kancelaryjna, kontroli zarządczej, SIO i inne• praktyczne opracowanie materiałów: kwestionariusz badania potrzeb i oczekiwań pracowników przedszkola, szkoły lub placówki, dokumenty kontroli zarządczej przedszkola, szkoły lub placówki, • prezentacja symulacji sytuacji komunikacyjnej • prezentacja rozwiązań praktycznych w zakresie planowania strategicznego • praktyczne opracowanie koncepcji dokumentu Warunki i sposoby oceniania osiągnięć uczniów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE Absolwent jest gotowy do: • przyjmowania krytyki i informacji zwrotnej od różnych podmiotów dotyczących zarządzania i kierowania szkołą • uznawania wiedzy i kompetencji innych osób (między innymi: współpracowników, ekspertów, pracowników nadzoru i organów prowadzących) w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych na stanowisku kierowniczym • wypełniania zobowiązań społecznych, inspirowania i organizowania działalności na rzecz środowiska lokalnego kierowanej placówki oświatowej • odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych, wynikających z pełnienia funkcji kierowniczej, nauczyciela i wychowawcy, pracodawcy w placówce oświatowej z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb społecznych • przestrzegania i rozwijania zasad/norm prawnych i etycznych w sprawowaniu funkcji kierowniczej oraz podejmowania skutecznych działań na rzecz przestrzegania tych zasad przez podległych pracowników • rozwijania własnego dorobku zawodowego oraz do wspierania rozwoju zawodowego współpracowników, • stwarzania warunków do aktywności obywatelskiej podmiotom szkoły/placówki, promowania kultury jakościowej w pracy placówki oświatowej | Kryteria weryfikacji • aktywność na zajęciach• udział w dyskusjach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Lp. |
|
1 |
|
2 |
|
…. |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Suma czasu trwania: | |
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | ||||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 16,76 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 16,76 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 8
1 z 8
dr Honorata Trzcińska
doktor nauk ekonomicznych
w zakresie ekonomii 2013
dyscyplina nauki
o zarządzaniu
i jakości (obecnie)
Kolegium Zarządzania
i Finansów. Podyplomowe Studium Menedżerskie
Marketing reklama – magister
Kursy:
Coaching jako metoda efektywnego zarządzania zespołem (2019)
Zarządzanie stresem
i emocjami podczas pracy a także kreatywność
a efektywność czyli innowacyjne podejście do pracy zespołowej oraz indywidualnej (2021)
Szkoła Menedżerów (2024)
Savoir-vivre
w biznesie - (2025)
Doświadczenie: pracownik Uczelni od 01.10.2002 (doświadczenie
w Uczelni)
Wicedyrektor Instytutu Ekonomicznego (01.09. 2011 – 01. 10. 2022)
Prodziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych (01.10.2022 – 31.08.2024)
Opiekun marketingowego koła Naukowego „Marketer” (od 2003 r. – nadal)
Doświadczenie: poza Uczelnią
do 30.06.2002 - Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A w Warszawie, przekształcony
w PKO SA
od 08.12. 2018 (obecnie) - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej spółki miejskiej
w Nowym Sączu
Członek Zespołu ds. Rozwoju
i Marketingu Miasta - przy Prezydencie Miasta Nowy Sącz - (obecnie)
Firma ROBYG CONSTRUCTION Sp. zoo Warszawa
⁕ od 02.09.2022 – podpisany 1 zakres współpracy merytorycznej marketing, sprzedaż – promocja, aktywizacja sprzedaży i reklama, wdrażanie nowych produktów
⁕ od 28.08.2023 – podpisany 2 zakres współpracy merytorycznej marketing, sprzedaż - zarządzanie zespołem sprzedaży, proces sprzedaży
i profesjonalnej obsługi klienta biznesowego, praktyki skutecznych han
w zakresie ekonomii 2013
dyscyplina nauki
o zarządzaniu
i jakości (obecnie)
Kolegium Zarządzania
i Finansów. Podyplomowe Studium Menedżerskie
Marketing reklama – magister
Kursy:
Coaching jako metoda efektywnego zarządzania zespołem (2019)
Zarządzanie stresem
i emocjami podczas pracy a także kreatywność
a efektywność czyli innowacyjne podejście do pracy zespołowej oraz indywidualnej (2021)
Szkoła Menedżerów (2024)
Savoir-vivre
w biznesie - (2025)
Doświadczenie: pracownik Uczelni od 01.10.2002 (doświadczenie
w Uczelni)
Wicedyrektor Instytutu Ekonomicznego (01.09. 2011 – 01. 10. 2022)
Prodziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych (01.10.2022 – 31.08.2024)
Opiekun marketingowego koła Naukowego „Marketer” (od 2003 r. – nadal)
Doświadczenie: poza Uczelnią
do 30.06.2002 - Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A w Warszawie, przekształcony
w PKO SA
od 08.12. 2018 (obecnie) - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej spółki miejskiej
w Nowym Sączu
Członek Zespołu ds. Rozwoju
i Marketingu Miasta - przy Prezydencie Miasta Nowy Sącz - (obecnie)
Firma ROBYG CONSTRUCTION Sp. zoo Warszawa
⁕ od 02.09.2022 – podpisany 1 zakres współpracy merytorycznej marketing, sprzedaż – promocja, aktywizacja sprzedaży i reklama, wdrażanie nowych produktów
⁕ od 28.08.2023 – podpisany 2 zakres współpracy merytorycznej marketing, sprzedaż - zarządzanie zespołem sprzedaży, proces sprzedaży
i profesjonalnej obsługi klienta biznesowego, praktyki skutecznych han
2 z 8
mgr Stanisław Szudek
Nauczyciel historii.
Wieloletnia praca na stanowisku wizytatora
i dyrektora Delegatury Małopolskiego Kuratorium Oświaty
w Nowym Sączu - realizowanie zadań
i sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad publicznymi
i niepublicznymi przedszkolami, szkołami, placówkami, poradniami.
Edukator z zakresu prawa oświatowego.
Wieloletnia praca na stanowisku wizytatora
i dyrektora Delegatury Małopolskiego Kuratorium Oświaty
w Nowym Sączu - realizowanie zadań
i sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad publicznymi
i niepublicznymi przedszkolami, szkołami, placówkami, poradniami.
Edukator z zakresu prawa oświatowego.
3 z 8
mgr Beata Mac
Wykształcenie:
1996-1999 – WYŻSZA SZKOŁA EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
w Mysłowicach
wyższe studia zawodowe – licencjat:
nauczanie początkowe
i wychowanie przedszkolne
z informatyką szkolną
1999-2001 – UNIWERSYTET ŚLĄSKI
w Katowicach, Wydział Pedagogiki
i Psychologii
studia magisterskie: pedagogika wczesnoszkolna
2003-2005 – SZKOŁA WYŻSZA
im. Pawła Włodkowica
w Płocku
studia podyplomowe: matematyka
2012-2013 – PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA
w Nowym Sączu, Instytut Pedagogiczny
studia podyplomowe: organizacja
i zarządzanie oświatą
Doświadczenie zawodowe:
od 2022 – starszy wizytator w Kuratorium Oświaty w Krakowie,
2019 – 2022 – nauczyciel wychowania przedszkolnego
w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Nowym Sączu,
2016 – 2019 – dyrektor przedszkola Miejskiego Przedszkola nr 1 w Nowym Sączu,
2016 – nauczyciel matematyki w Szkole Podstawowej nr 14, im. Karpackiego Oddziału Straży Granicznej
w Nowym Sączu,
2014 – 2016 – dyrektor, nauczyciel wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Galicyjskim w Nowym Sączu,
2011 – 2013 – podinspektor – asystent kierownika projektu POKL „Przedszkolaki są wśród nas” w Urzędzie Gminy Łabowa,
2010 – 2011 – nauczyciel wychowania przedszkolnego
w Przedszkolu Miejskim nr 54 w Sosnowcu (projekt POKL „Przedszkole kluczem do sukcesu dziecka”),
2008 – 2010 – nauczyciel wychowania przedszkolnego (førskolelærer-
-pedagogiske medarbeider)
w Bjerkealeen Kanvas Barnehage oraz Betha Thorsen Kanvas Barnehage w Oslo,
2007 – 2008 – nauczyciel nauczani
1996-1999 – WYŻSZA SZKOŁA EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
w Mysłowicach
wyższe studia zawodowe – licencjat:
nauczanie początkowe
i wychowanie przedszkolne
z informatyką szkolną
1999-2001 – UNIWERSYTET ŚLĄSKI
w Katowicach, Wydział Pedagogiki
i Psychologii
studia magisterskie: pedagogika wczesnoszkolna
2003-2005 – SZKOŁA WYŻSZA
im. Pawła Włodkowica
w Płocku
studia podyplomowe: matematyka
2012-2013 – PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA
w Nowym Sączu, Instytut Pedagogiczny
studia podyplomowe: organizacja
i zarządzanie oświatą
Doświadczenie zawodowe:
od 2022 – starszy wizytator w Kuratorium Oświaty w Krakowie,
2019 – 2022 – nauczyciel wychowania przedszkolnego
w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Nowym Sączu,
2016 – 2019 – dyrektor przedszkola Miejskiego Przedszkola nr 1 w Nowym Sączu,
2016 – nauczyciel matematyki w Szkole Podstawowej nr 14, im. Karpackiego Oddziału Straży Granicznej
w Nowym Sączu,
2014 – 2016 – dyrektor, nauczyciel wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Galicyjskim w Nowym Sączu,
2011 – 2013 – podinspektor – asystent kierownika projektu POKL „Przedszkolaki są wśród nas” w Urzędzie Gminy Łabowa,
2010 – 2011 – nauczyciel wychowania przedszkolnego
w Przedszkolu Miejskim nr 54 w Sosnowcu (projekt POKL „Przedszkole kluczem do sukcesu dziecka”),
2008 – 2010 – nauczyciel wychowania przedszkolnego (førskolelærer-
-pedagogiske medarbeider)
w Bjerkealeen Kanvas Barnehage oraz Betha Thorsen Kanvas Barnehage w Oslo,
2007 – 2008 – nauczyciel nauczani
4 z 8
dr Tomasz Zacłona
Trener i nauczyciel akademicki z 22-letnim doświadczeniem
z zakresu zarządzania, negocjacji, public relations, komunikacji społecznej, innowacji
i kreatywności.
Studia podyplomowe
z PR, badań marketingowych, zarządzania badaniami naukowymi oraz innowacyjności.
W latach 2005–2024 prowadził zajęcia na studiach podyplomowych UJ
z zakresu PR (m.in. Personal PR, Media Relations, Perswazja, Negocjacje).
Autor licznych publikacji naukowych, raportów
i dokumentów strategicznych
w projektach innowacyjnych, realizowanych m.in.
w ramach Erazmus+ oraz Iceland Liechtenstein Norway Grants.
Od 2012 roku rzecznik prasowy Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
Jako trener współpracował
z firmami, instytucjami
i NGO, prowadząc szkolenia z zakresu negocjacji, komunikacji, sprzedaży, PR i rozwoju osobistego m.in. dla: PKO BP, VAN PUR, Bumar Łabędy, WASKO, NFZ, Jeronimo Martins i wielu innych.
z zakresu zarządzania, negocjacji, public relations, komunikacji społecznej, innowacji
i kreatywności.
Studia podyplomowe
z PR, badań marketingowych, zarządzania badaniami naukowymi oraz innowacyjności.
W latach 2005–2024 prowadził zajęcia na studiach podyplomowych UJ
z zakresu PR (m.in. Personal PR, Media Relations, Perswazja, Negocjacje).
Autor licznych publikacji naukowych, raportów
i dokumentów strategicznych
w projektach innowacyjnych, realizowanych m.in.
w ramach Erazmus+ oraz Iceland Liechtenstein Norway Grants.
Od 2012 roku rzecznik prasowy Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
Jako trener współpracował
z firmami, instytucjami
i NGO, prowadząc szkolenia z zakresu negocjacji, komunikacji, sprzedaży, PR i rozwoju osobistego m.in. dla: PKO BP, VAN PUR, Bumar Łabędy, WASKO, NFZ, Jeronimo Martins i wielu innych.
5 z 8
mgr Monika Skrobot
Nauczyciel dyplomowany, dyrektor żłobka i szkoły podstawowej.
WYKSZTAŁCENIE:
mgr inż. Zarządzania
i marketingu. Przygotowanie pedagogiczne.
Studia podyplomowe:
doradztwo zawodowe, organizacja i zarządzanie oświatą, badania rynkowe
i marketingowe, menedżer ekonomii społecznej, nauczyciel matematyki
w szkole podstawowej
i gimnazjum.
01.2011 r - 12.2012 r. - koordynator projektu „Nasza wiedza – nasza przyszłość”.
2006 r. – 2009 r. trener
w zakresie „ABC przedsiębiorczości”.
Od 2005 r. do 2013 r. nauczyciel przedmiotów zawodowych: podstawy przedsiębiorczości, podstawy działalności handlowej, rachunkowość organizacja reklama, marketing.
Autor i realizator projektów edukacyjnych.
WYKSZTAŁCENIE:
mgr inż. Zarządzania
i marketingu. Przygotowanie pedagogiczne.
Studia podyplomowe:
doradztwo zawodowe, organizacja i zarządzanie oświatą, badania rynkowe
i marketingowe, menedżer ekonomii społecznej, nauczyciel matematyki
w szkole podstawowej
i gimnazjum.
01.2011 r - 12.2012 r. - koordynator projektu „Nasza wiedza – nasza przyszłość”.
2006 r. – 2009 r. trener
w zakresie „ABC przedsiębiorczości”.
Od 2005 r. do 2013 r. nauczyciel przedmiotów zawodowych: podstawy przedsiębiorczości, podstawy działalności handlowej, rachunkowość organizacja reklama, marketing.
Autor i realizator projektów edukacyjnych.
6 z 8
mgr Anna Dudzińska
Dyplomowany nauczyciel języka polskiego i plastyki, logopeda,
Od 8 lat dyrektor Szkoły Podstawowej im. Świętej Jadwigi Andegaweńskiej w Królowej Polskiej,
Realizacja różnych programów i projektów, m.in. edukacyjnego Programu Grupy Energa – Planeta Energii.
Wdrażanie koncepcji funkcjonowania szkoły, wynikających z analizy SWOT
i w oparciu o ogólną koncepcję „Drogi Toyoty”.
Udział w konferencjach naukowych – czynny udział
w Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Wyzwania współczesnej edukacji – komunikacja w kształceniu
i wychowaniu” (PWSZ
w Nowym Sączu) – tytuł wygłoszonego referatu – „Wyzwanie: Czytanie!
O istocie wczesnej nauki czytania”
Od 8 lat dyrektor Szkoły Podstawowej im. Świętej Jadwigi Andegaweńskiej w Królowej Polskiej,
Realizacja różnych programów i projektów, m.in. edukacyjnego Programu Grupy Energa – Planeta Energii.
Wdrażanie koncepcji funkcjonowania szkoły, wynikających z analizy SWOT
i w oparciu o ogólną koncepcję „Drogi Toyoty”.
Udział w konferencjach naukowych – czynny udział
w Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Wyzwania współczesnej edukacji – komunikacja w kształceniu
i wychowaniu” (PWSZ
w Nowym Sączu) – tytuł wygłoszonego referatu – „Wyzwanie: Czytanie!
O istocie wczesnej nauki czytania”
7 z 8
mgr Irena Małecka
Dyrektor Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Nowym Sączu, nauczyciel dyplomowany, pedagog. Przez 12 lat starszy wizytator Kuratorium Oświaty oraz edukator w Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Współautorka publikacji naukowych. Nauczyciel konsultant w projekcie „Małopolskie Talenty”: ekspert powiatowy ds. wsparcia merytoryczno-metodycznego kadry oświatowej w zakresie pracy z uczniem zdolnym, kierownik ds. wsparcia merytoryczno-metodycznego kadry oświatowej
8 z 8
mgr Beata Kozieł
Nauczyciel dyplomowany, z 34 letnim stażem pracy.
Od 18 lat dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 8
z Oddziałami Integracyjnymi im. Wł. Jagiełły w Nowym Sączu.
Wykształcenie:
Ukończyła studia magisterskie w AP
w Krakowie „Pedagogika przedszkolna
i wczesnoszkolna”. Ponadto studia podyplomowe: „Zarządzanie placówką oświatową w zreformowanym systemie edukacji”, „Logopedia”, „Edukacja
i terapia osób
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”, „Nauczanie matematyki
i fizyki”.
Wciąż jednak ma nowe pomysły na działania
i zadania, których realizacja przyczynia się do poprawy jakości pracy, funkcjonowania
i jej rozwoju. W dalszym ciągu jest aktywnym nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, matematyki, fizyki oraz reedukatorem,
Uczestniczy
w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego, których tematykę starannie dobiera do potrzeb osobistych i szkolnych. Swoją wiedzę przekazuje innym poprzez czynny udział w konferencjach m.in. „Edukacja wobec wyzwań i zadań współczesności i przyszłości” czy „Szkoła
w nauce i praktyce edukacyjnej”. Otrzymała m.in. Ogólnopolskie Wyróżnienie za wychowanie dzieci i młodzieży nadane przez Kapitułę Generalną Katolickiego Stowarzyszenia Sportowego RP w Warszawie, Medal Polonia Minor – za wspieranie aspiracji edukacyjnych dzieci, wiele nagród Prezydenta Miasta Nowego Sącza oraz w 2015 roku Srebrny Krzyż Zasługi. Jako dyrektor-nauczyciel, uważa, że dobrej jakości praca i edukacja to dobra inwestycja, a waga różnorodnych zadań, inicjatyw wymaga nieustanne
Od 18 lat dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 8
z Oddziałami Integracyjnymi im. Wł. Jagiełły w Nowym Sączu.
Wykształcenie:
Ukończyła studia magisterskie w AP
w Krakowie „Pedagogika przedszkolna
i wczesnoszkolna”. Ponadto studia podyplomowe: „Zarządzanie placówką oświatową w zreformowanym systemie edukacji”, „Logopedia”, „Edukacja
i terapia osób
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”, „Nauczanie matematyki
i fizyki”.
Wciąż jednak ma nowe pomysły na działania
i zadania, których realizacja przyczynia się do poprawy jakości pracy, funkcjonowania
i jej rozwoju. W dalszym ciągu jest aktywnym nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, matematyki, fizyki oraz reedukatorem,
Uczestniczy
w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego, których tematykę starannie dobiera do potrzeb osobistych i szkolnych. Swoją wiedzę przekazuje innym poprzez czynny udział w konferencjach m.in. „Edukacja wobec wyzwań i zadań współczesności i przyszłości” czy „Szkoła
w nauce i praktyce edukacyjnej”. Otrzymała m.in. Ogólnopolskie Wyróżnienie za wychowanie dzieci i młodzieży nadane przez Kapitułę Generalną Katolickiego Stowarzyszenia Sportowego RP w Warszawie, Medal Polonia Minor – za wspieranie aspiracji edukacyjnych dzieci, wiele nagród Prezydenta Miasta Nowego Sącza oraz w 2015 roku Srebrny Krzyż Zasługi. Jako dyrektor-nauczyciel, uważa, że dobrej jakości praca i edukacja to dobra inwestycja, a waga różnorodnych zadań, inicjatyw wymaga nieustanne
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- prezentacje nt. teoretycznych podstaw zarządzania;
- skrypt na temat podstaw: prawa oświatowego, prawa cywilnego i administracyjnego, prawa pracy, własności intelektualnej;
- przykładowe dokumenty wewnętrzne przedszkola, szkoły i placówki oświatowej dotyczących działalności administracyjnej;
- skrypt na temat zasad i funkcji projektowania procesu dydaktycznego w zakresie koncepcji edukacyjnych na poszczególnych etapach edukacji oraz podstaw konstruowania oferty edukacyjnej, w tym programów edukacyjnych i opracowania procedury ich wdrażania, monitorowania, ewaluacji w przedszkolu, szkole i placówce oświatowej;
- skrypt dotyczący teorii i praktyki zarządzania zasobami ludzkimi w oświacie, stylów kierowania zespołem, ról i funkcji dyrektora, komunikacji interpersonalnej i tworzenia efektywnego zespołu oraz zespołowego kierowania organizacją;
- skrypt na temat teorii procesu zmian edukacyjnych, ich wprowadzania i ewaluacji;
- przykładowe projekty zmian do wprowadzenia w wybranym obszarze funkcjonowania przedszkola, szkoły i placówki oświatowej z uwzględnieniem trzech poziomów efektywności: organizacji, procesu, stanowiska pracy, każdego nauczyciela;
- przykładowe arkusze ewaluacji procesu zmian;
- spis aktualnych aktów prawnych dotyczących organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
- skrypt na temat dokumentowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej (lista dokumentów, wzory);
- skrypt na temat zadań dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Teams
Adres
Adres
Nowy Sącz 6
33-300 Nowy Sącz
woj. małopolskie
Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, Wydział Nauk Społecznych i Sztuki
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Agata Kalinowska
E-mail
akalinowska@ans-ns.edu.pl
Telefon
(+48) 185 475 606