Behind the smile - zaawansowane szkolenie z Katherine Ukleja
Behind the smile - zaawansowane szkolenie z Katherine Ukleja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
przedsiębiorcy i ich pracownicy
osoby prywatne
osoby zmieniające karierę zawodową
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników32
- Data zakończenia rekrutacji06-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego rozpoznania i dostosowania umiejętności terapeutycznych uczestników o techniki pracy z nerwami czaszkowymi w biodynamicznej terapii czaszkowo-krzyżowej®. Celem jest też przygotowanie osób do zmiany ścieżki kariery i odnalezienia się w rzeczywistości rynkowej w oparciu o techniki i metody przekazane w trakcie szkolenia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje kości twarzoczaszki oraz mięśnie twarzy, ucha i gardła | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi poprawnie wskazać poszczególne kości i mięsnie w obszarze twarzoczaszki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje poszczególne fałdy gardłowe i opisuje przebieg ich rozwoju embrionalnego | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wyjaśnia co to są fałdy gardłowe i jak przebiega ich rozwój | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje co to są nerwy czaszkowe i opisuje ich przebieg | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje poszczególne nerwy czaszkowe na modelu anatomicznym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje teorię poliwagalną | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje nerwy czaszkowe odpowiadające za społeczny układ nerwowy i potrafi zastosować chwyty biodynamicznej terapii czaszkowo-krzyżowej w pracy z tymi nerwami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje co to jest interocepcja | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje jaka jest rola bodźców sensorycznych pochodzących z narządów wewnętrznych, w szczególności serca i jelit dla postrzegania bezpieczeństwa lub jego braku | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje rolę hamulca nerwu błędnego w kontroli homeostazy autonomicznego układu nerwowego i znaczenie dobrego tonusu nerwu błędnego dla niemowląt i małych dzieci oraz aferenty nerwu błędnego | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje w praktyce strategie biodynamicznej terapii czaszkowo-krzyżowej, które umożliwiają zaangażowanie społeczne i zdrową regulację pracy serca | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik optymalizuje zdrowie pacjenta poprzez zastosowanie praktycznych technik biodynamicznej terapii czaszkowo-krzyżowej związanych z pracą z nerwami czaszkowymi | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie planuje i wykonuje zabieg biodynamicznej terapii czaszkowo-krzyżowej, wykorzystując wiedzę o społecznym układzie nerwowym i nerwach czaszkowych, potrafi też ocenić jego efekty. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do szkolenia - wykład
- Budowa kości twarzy oraz mięśni twarzy, ucha i gardła - wykład/prezentacja/ćwiczenie praktyczne/dzielenie się feedbackiem
- Embriologia kości i mięśni twarzoczaszki - fałdy gardłowe - wykład/prezentacja/ćwiczenie praktyczne/dzielenie się feedbackiem
- Nerwy czaszkowe - przegląd i anatomia - wykład/case study/ćwiczenie praktyczne/dzielenie się feedbackiem
- Teoria Poliwagalna i nerwy czaszkowe społecznego układu nerwowego - wykład/case study/ćwiczenie praktyczne/dzielenie się feedbackiem
- Interocepcja - sensoryczna część społecznego układu nerwowego - wykład/case study/ćwiczenie praktyczne/dzielenie się feedbackiem
- Serce i adaptacyjność w sytuacjach stresowych - rola hamulca nerwu błędnego w kontroli homeostazy autonomicznego układu nerwowego, znaczenie dobrego tonusu nerwu błędnego dla niemowląt i małych dzieci oraz aferenty nerwu błędnego – związek między bodźcami sensorycznymi z jelit i serca a wyrażaniem emocji - wykład/case study/ćwiczenie praktyczne/dzielenie się feedbackiem
- Biodynamiczna czaszkowo-krzyżowa – optymalizacja zdrowia poprzez zrozumienie i wykorzystanie wiedzy o przebiegu i fizjologii nerwów czaszkowych - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie.
- Walidacja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do szkolenia | Prowadzący Katherine Ukleja | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Budowa kości twarzy oraz mięśni twarzy, ucha i gardła | Prowadzący Katherine Ukleja | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Embriologia kości i mięśni twarzoczaszki - fałdy gardłowe | Prowadzący Katherine Ukleja | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Nerwy czaszkowe - przegląd i anatomia | Prowadzący Katherine Ukleja | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Teoria Poliwagalna i nerwy czaszkowe społecznego układu nerwowego | Prowadzący Katherine Ukleja | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Interocepcja - sensoryczna część społecznego układu nerwowego | Prowadzący Katherine Ukleja | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Serce i adaptacyjność w sytuacjach stresowych | Prowadzący Katherine Ukleja | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Biodynamiczna czaszkowo-krzyżowa – optymalizacja zdrowia poprzez zrozumienie i wykorzystanie wiedzy o przebiegu i fizjologii nerwów czaszkowych | Prowadzący Katherine Ukleja | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 450,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 450,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 105,95 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 105,95 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katherine Ukleja
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy dostają podręczniki w języku polskim.
Całe szkolenie jest tłumaczone na język polski.
1 godzina lekcyjna to 45 minut (godzina dydaktyczna)
Warunki uczestnictwa
Przed zapisem na kurs prosimy o kontakt z organizatorem w celu sprawdzenia dostępności wolnych miejsc.
W celu dokonania zgłoszenia na kurs należy przesłać na adres mailowy formularz zgłoszeniowy przez stronę szkoły www.europejskiecentrumterapii.pl
Uczestnik musi mieć ukończone 18 lat i zdaną maturę.
Górna granica wieku nie jest określona.
Informacje dodatkowe
Warunki organizacyjne: każde stanowisko terapeutyczne zawiera regulowany stół do masażu, materiały szkoleniowe (podręcznik, karty pracy), a także niezbędne środki higieniczne (prześcieradła i ręczniki jednorazowe, środki dezynfekcyjne). Grupy 2-osobowe będą pracować z wykorzystaniem rotacyjnego podziału na role (terapeuta, klient).
W czasie zajęć uczestnicy aktywnie zabierają głos w czasie dyskusji, ogrywają scenki, praktykują na sobie nawzajem i przeprowadzają własne prezentacje. Powtarzają ćwiczenia praktyczne po nauczycielu.
Szkolenie kończy się uzyskaniem zaświadczenia ukończenia kursu wydawanego zgodnie z prawem oświatowym.
Zwolnienie z Vat ze względu na rodzaj prowadzonej działalności (art. 43 ust 1 ustawy o VAT).
Uczestnik każdego dnia szkolenia podpisuje się na liście obecności.
Uczestnik musi uczestniczyć w 100% zajęć by uzyskać zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Przerwy wliczają się w usługę i są ustalane na życzenie uczestników, mogą trwać od 5 do 20 minut.
Adres
Adres
3 piętro
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi