ChatGPT w Praktyce - Efektywne Wykorzystanie ChatGPT-4 dla firm z branży meblowej
ChatGPT w Praktyce - Efektywne Wykorzystanie ChatGPT-4 dla firm z branży meblowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Usługa kierowana jest głównie do:
-właścicieli, współwłaścicieli i zarządzających firmami
-przedstawicieli handlowych
-członków zespołów projektowych,
-osób zajmujących się projektowaniem i wykonaniem indywidualnych projektów stolarskich
-osób zainteresowanych omawianą podczas szkolenia problematyką.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji16-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do korzystania ze sztucznej inteligencji i narzędzi takie jakich jak ChatGPT-4 mogących wspierać procesy zarządzania, sprzedaży oraz projektowania i wykonawstwa w branży meblowej. Uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętności w zakresie najnowszych rozwiązań technologicznych dotyczących wykorzystania sztucznej inteligencji w branży meblowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje rolę potencjału AI w automatyzacji procesów | Kryteria weryfikacji charakteryzuje potencjał AI w automatyzacji procesów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia narzędzia AI dostępnych w Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje ChatGPT-4 z Word i PowerPoint do tworzenia spójnej dokumentacji wewnętrznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Obsługuje AI w praktyce – Word i PowerPoint | Kryteria weryfikacji wykorzystuje AI do generowania i redagowania tekstu w Wordzie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje AI do tworzenia prezentacji w PowerPoint –automatyzacja zbierania danych i tworzenia slajdów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje ChatGPT-4 z Word i PowerPoint do tworzenia spójnej dokumentacji wewnętrznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje ChatGPT-4 i Excel pod kątem analizy danych i formuły | Kryteria weryfikacji definiuje podstawy korzystania zChatGPT-4 do analizy danych w Excelu do tworzenia zaawansowanych formuł i automatyzacji raportowania i analizy z użyciem ChatGPT-4 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji przygotowuje automatyczne raporty i analizy z wykorzystaniem AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji analizuje wykorzystanie materiałów i rentowność projektu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje ryzyka w projektach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji wykrywa nieprawidłowości w projektach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje ChatGPT-4 w komunikacji i dokumentacji wewnętrznej | Kryteria weryfikacji wykorzystuje ChatGPT do automatycznego odpowiadania na maile i zarządzania korespondencją | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji tworzy aktualizację dokumentacji wewnętrznej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji przygotowuje instrukcję i zarządzanie dokumentacją wewnętrzną z użyciem ChatGPT | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje AI na pracy z tekstem | Kryteria weryfikacji opracowuje streszczenia otrzymanych zapytań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji przygotowuje sprawozdania tzw.„opisówki” | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji tworzy raporty na podstawie określonych danych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji tworzy diagramy wykorzystywane w raportach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się ocenia przyszłość AI w branży meblarskiej | Kryteria weryfikacji analizuje studium przypadków użycia AI w branży meblarskiej | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji definiuje wyzwania i przyszłe kierunki rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1. Rola sztucznej inteligencji w branży meblarskiej
wprowadzenie do AI i ChatGPT-4 – omówienie potencjału AI w automatyzacji procesów;
przegląd narzędzi AI dostępnych w Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint;
podstawy korzystania z ChatGPT-4 dla automatyzacji zadań.
MODUŁ 2. AI w praktyce – Word i PowerPoint
wykorzystanie AI do generowania i redagowania tekstu w Wordzie – praktyczne ćwiczenia;
stosowanie AI do tworzenia prezentacji w PowerPoint – automatyzacja zbierania danych i tworzenia slajdów;
wykorzystanie ChatGPT-4 z Word i PowerPoint do tworzenia spójnej dokumentacji wewnętrznej.
MODUŁ 3. ChatGPT-4 i Excel – analiza danych i formuły
podstawy korzystania z ChatGPT-4 do analizy danych w Excelu – tworzenie zaawansowanych formuł; automatyzacja raportowania i analiz z użyciem ChatGPT-4 – praktyczne ćwiczenia;
przygotowanie automatycznych raportów i analiz z wykorzystaniem AI.
analiza rentowności projektu
identyfikacja ryzyka w projekcie
wykrywanie nieprawidłowości w wydatkach
MODUŁ 4. Zastosowanie ChatGPT-4 w komunikacji i dokumentacji wewnętrznej
wykorzystanie ChatGPT do automatycznego odpowiadania na maile i zarządzania korespondencją;
aktualizacja dokumentacji wewnętrznej, obieg dokumentów, inwentaryzacja przy wsparciu AI;
przygotowanie instrukcji i zarządzanie dokumentacją wewnętrzną z użyciem ChatGPT.
MODUŁ 5. Wykorzystanie AI na pracy z tekstem
opracowanie streszczenia nowych zapytań klientów;
przygotowanie sprawozdań;
tworzenie raportów na podstawie określonych danych;
tworzenie diagramów wykorzystywanych w raportach.
MODUŁ 6. Podsumowanie i dyskusja o przyszłości AI w branży meblarskiej
omówienie studiów przypadków użycia AI w branży meblarskiej;
dyskusja o wyzwaniach i przyszłych kierunkach rozwoju.
MODUŁ 7. EGZAMIN WEWNĘTRZNY
Trener przygotowuje walidację: zaprojektował efekty uczenia się, kryteria weryfikacji przez określenie metod ich oceny po przygotowanie zestawu pytań testowych. Trener rozda testy uczestnikom . Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania.
Osoba walidująca zostaje zaangażowana na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.
Usługa świadczona jest w godzinach ZEGAROWYCH, gdzie jedna godzina odpowiada 60 minutom.
Przerwy wliczają się w czas trwania usługi (łącznie 45 min). Zajęcia praktyczne trwają 6 godzin . Zajęcia teoretyczne 1 godzina . Egzamin wewnętrzny 15 minut.
Metody aktywizujące:
dyskusje grupowe, studia przypadków, obserwacja, ćwiczenia grupowe, analiza przypadków
Warunki organizacyjne: Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie bez podziału na podgrupy, firma szkoleniowa zapewnia materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji usługi.
Organizator zapewnia dostępność usługi rozwojowej dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dostosowujemy nasze usługi do indywidualnych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie szkolenia.
Ocena kompetencji pracownika - test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 MODUŁ 1.Wprowadzeniedo sztucznej inteligencji w branży meblearskiej | Prowadzący ŁUKASZ LITWIN | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 MODUŁ 2.AI w praktyce –Word i PowerPoint | Prowadzący ŁUKASZ LITWIN | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 PRZERWA | Prowadzący ŁUKASZ LITWIN | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 MODUŁ 3. ChatGPT-4 i Excel – analiza danych i formuły | Prowadzący ŁUKASZ LITWIN | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 MODUŁ 4. ZastosowanieChatGPT-4 w komunikacji i dokumentacji wewnętrznej | Prowadzący ŁUKASZ LITWIN | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 PRZERWA | Prowadzący ŁUKASZ LITWIN | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 MODUŁ 5.Wykorzystanie AI na pracy z tekstem | Prowadzący ŁUKASZ LITWIN | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 EGZAMIN WEWNĘTRZNY | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 214,29 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 214,29 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
ŁUKASZ LITWIN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt materiałów szkoleniowych dostosowanych tematycznie do realizowanej usługi rozwojowej: ChatGPT w Praktyce - Efektywne Wykorzystanie ChatGPT-4 dla firm z branży meblowej. Materiały zawierają pojęcia teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Warunki uczestnictwa
W przypadku kursów dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w kursie jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VATU:
Podstawy prawne zwolnienia z vat : 1. Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.