Akademia Wartości Fundamentem BEATA TYMENDORF

Możliwość dofinansowania
Logo Akademia Wartości Fundamentem BEATA TYMENDORF
Brak ocen dla tego dostawcy
ul. Brzeska 76
08-110 Siedlce
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 0
Aktualne usługi

Charakterystyka działalności firmy

Akademia Wartości Fundamentem została powołana przez doświadczonych praktyków biznesu, której celem są działania szkoleniowo - doradcze na rzecz wspierania i promowania wartości opartych na partnerstwie, współpracy i etyce w biznesie i życiu osobistym.

Specjalizujemy się w szkoleniach i doradztwie biznesowym dla firm, instytucji publicznych i niepublicznych.

Skupiamy się na edukacji, doradztwie i wsparciu przedsiębiorców oraz osób pragnących rozwijać swoje kompetencje biznesowe. Organizujemy szkolenia, warsztaty, mentoring i coaching, aby pomagać zarówno początkującym przedsiębiorcom, jak i doświadczonym liderom w rozwoju ich umiejętności oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań.

NASZ ZESPÓŁ to specjaliści o bogatym doświadczeniu zawodowym, umiejętnościach, kompetencjach oraz przygotowaniu merytorycznym na najwyższym poziomie.

Dzięki temu nasi Klienci mają gwarancję rzetelnie wykonywanych usług rozwojowych.

Warsztaty prowadzimy wg zasady PROSTO, PRAKTYCZNIE i z PRZYKŁADAMI z życia. Dzięki praktycznemu podejściu, nasze szkolenia i warsztaty są postrzegane, jako użyteczne oraz cenne źródło wiedzy i doświadczenia.

OBSZARY SZKOLENIOWE I DORADCZE

Wartości w biznesie mają promować kulturę organizacyjną opartą na partnerstwie, współpracy, zaufaniu, lojalności oraz szacunku i godności do drugiego człowieka niezależnie od zajmowanego stanowiska.

ZARZĄDZANIE

 Zarządzanie (zespołem, zmianą, przez cele, sytuacyjne, projektami, konfliktem w sytuacjach kryzysowych, zespołem rozproszonym).

 Leadership i przywództwo oparte na wartościach.

 Manager Coachem.

 Mentoring i doradztwo dla Managerów.

 Motywowanie, wspieranie i wzmacnianie pracowników.

 Współpraca i komunikacja w zespole – zasady, wartości, wzajemny szacunek,

 Jak realizować cele indywidualne i zespołowe?

 Kultura organizacyjna w firmie podstawą efektywności i zaangażowania.

 Docenianie różnorodności w organizacji.

 Partnerstwo i szacunek jako podstawowe wartości i fundament dobrze funkcjonującej organizacji.

 Budowanie efektywnych zespołów poprzez wykorzystanie mocnych stron jego członków.

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

 Budowanie pozytywnych relacji z klientami.

 Skuteczne techniki sprzedaży.

 Potrzeby klienta na pierwszym miejscu.

 Umiejętności efektywnej prezentacji.

 Negocjacje (m.in.: handlowe, z sieciami, kupieckie).

 Obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych.

 Warsztaty dla działów windykacji - jak skutecznie odzyskiwać należności z poszanowaniem praw Klienta i interesu Wierzyciela.

 Windykacja w biznesie.

HUMAN RESOURCES

 Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników.

 Assessment Center w rekrutacji.

 Okresowa ocena pracownika.

 Opis stanowisk pracy.

 Wartościowanie stanowisk pracy.

 Wdrożenie modelu kompetencyjnego.

 Programy rozwojowe dla pracowników High Potential.

 Międzynarodowe standardy Assessment i Development Centre.

 Polityka szkoleniowa w organizacji.

WARTOŚCI W ŻYCIU to przede wszystkim dbanie o siebie, rozwój i odporność psychiczną. Realizacja swoich celów, marzeń w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami. Najważniejsze to nadać sens swojemu życiu oraz swoim działaniom. Świadomość siebie, swoich umiejętności i kompetencji ułatwia funkcjonowanie w społeczeństwie i biznesie. Silne poczucie własnej wartości to podstawa i fundament zdrowych relacji.

ROZWÓJ OSOBISTY

 Co jest dla mnie ważne- jak realizować siebie poprzez właściwe priorytety?

 Sens codziennego życia.

 Radzenie sobie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu oraz życiowemu.

 Radzenie sobie ze stresem i negatywnymi emocjami.

 Dobrostan w życiu i pracy.

 Efektywność osobista- jak realizować cele życiowe i biznesowe?

 Sztuka doceniania i wdzięczności.

 Budowanie pewności siebie oraz poczucia własnej wartości.

 Jak budować i wykorzystywać swój potencjał osobisty?

 Pewność siebie w autoprezentacji i wystąpieniach publicznych.

 Radzenie sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych.

 Asertywność jako sposób na zwiększenie efektywności własnej oraz skuteczności w relacjach z innymi.

 Zarządzanie sobą w czasie.

 Inteligencja emocjonalna, zarządzanie własnymi emocjami.

WARTOŚCI W EDUKACJI to kształtowanie wśród dzieci i młodzieży postaw opartych na współpracy, partnerstwie i szacunku pomimo różnic i częstych odmienności. Szukanie autorytetów wokół siebie a niekoniecznie w social mediach.

 Czym jest różnorodność i jak czerpać z niej pozytywy?

 Budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie.

 Wykształcenie postaw opartych na partnerstwie i szacunku.

 Docenianie siebie i innych.

 Rozwój pasji.

Posiadamy certyfikat systemu zarządzania jakością zgodny z wymaganiami ISO 9001:2015 w zakresie usług szkoleniowych i doradczych.

Dbamy o jakość naszych usług oraz rzetelne wykonanie powierzonych nam zadań.

Akademia Wartości Fundamentem realizuje projekty unijne PARP, Bazy Usług Rozwojowych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Jako organizatorzy i trenerzy przeszkoliliśmy ponad 20 000 osób.

Realizujemy projekty komercyjne oraz współfinansowane ze środków EFS.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

www.wartoscifundamentem.pl

email : beata.tymendorf@wartoscifundamentem.pl

Tel. (+48) 691 400 490

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
b.tymendorf@abt.biz.pl
Telefon
(+48) 691 400 490