Orientacja w biznesie (POLK)
Orientacja w biznesie (POLK)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Właściciele, zespoły HR, pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, menadżerowie lub kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie prowadzi do poznania i zrozumienia procesów biznesowych i rynkowych istotnych dla działalności firmy oraz możliwości wykorzystania wiedzy na temat aktualnych trendów rynkowych w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem procesów zarządzania kapitałem ludzkim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje procesy biznesowe i rynkowe związane z prowadzoną przez firmę działalnością. | Kryteria weryfikacji Rozróznia procesy biznesowe i rynkowe związane z prowadzoną przez firmę działalnością. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje wpływ czynników społecznych, gospodarczych i politycznych na funkcjonowanie organizacji – szczególnie w zakresie zarzadzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia wpływ czynników społecznych, gospodarczych i politycznych na funkcjonowanie organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje bieżące wydarzenia, monitoruje trendy rynkowe zarówno w obszarze biznesowym, jak i HR, mające wpływ na obszar, w którym funkcjonuje. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia trendy rynkowe zarówno w obszarze biznesowym, jak i HR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje procesy rynkowe oraz branżę na poziomie wspierającym działania w obszarze HR.Identyfikuje istotne zagadnienia i trendy HR, dostrzega i śledzi nowe zjawiska w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia istotne zagadnienia i trendy HR, dostrzega i śledzi nowe zjawiska w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje działania firm z danej branży – szczególnie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Potrafi w tym zakresie dokonać analizy porównawczej własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Definiuje jak dokonać analizy porównawczej własnej firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Na podstawie posiadanych informacji wskazuje możliwość budowania przewagi konkurencyjnej firmy z wykorzystaniem procesów HR. Proponuje odpowiednie działania. | Kryteria weryfikacji Definiuje jak budować przewagę konkurencyjną firmy z wykorzystaniem procesów HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie wykorzystuje wiedzę nt. kluczowych procesów biznesowych i HR w rozwoju różnorodnych aspektów funkcjonowania organizacji.Inicjuje działania mające na celu wykorzystanie procesów i trendów rynkowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia kluczowe procesy biznesowe i HR w rozwoju różnorodnych aspektów funkcjonowania organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W pełni wykorzystuje, na podstawie analizowanych trendów rynkowych w obszarze HR, nadarzające się szanse rozwojowe organizacji.Wdraża wnioski wynikające z dobrych praktyk HR. Aktywnie poszukuje najlepszych praktyk i wdraża ich kluczowe elementy we własny obszar działania. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia jak wykorzystać nadarzające się szanse rozwojowe organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Czynniki społeczne, gospodarcze i polityczne mające wpływ na funkcjonowanie organizacji (teoria).
- Czynniki mające wpływ na organizację w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim (teoria/praktyka).
- Bieżące wydarzenia I trendy rynkowe w obszarze biznesowym i HR (teoria).
- Monitorowanie bieżących wydarzeń i trendów rynkowych mających wpływ na obszar, w którym funkcjonuje organizacja (teoria/praktyka).
- Monitorowanie działań firm z branży organizacji (teoria/praktyka).
- Analizy porównawcza własnej firmy z działaniami konkurencji w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim (teoria/praktyka).
- Możliwości budowania przewagi konkurencyjnej firmy z wykorzystaniem procesów HR - wskazanie konkretnych działań (praktyka)
- Walidacja.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Trener prowadzący szkolenie rozda testy uczestnikom w czasie przewidzianym na walidację. Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania. Po zakończeniu usługi, testy wypełnione przez uczestników zostaną przekazane do oceny Walidatorowi.
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu swobodnego. Osoba walidująca, waliduje usługę w formie zdalnej, po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera prowadzącego usługę.
Osoba walidująca zostaje zaangażowana dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej. a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na protokole z przeprowadzonej walidacji.
Szkolenie zwolnione z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień w związku z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. powyższe usługi szkoleniowe mogą zostać zwolnione z naliczenia podatku VAT.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 375,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 375,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 171,88 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 171,88 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
AlicjaMatecka
Wzmacnia projekty i transformacje Lean Management, podczas których wspiera kadrę zarządzającą i kierującą w umiejętności liderskie, takie jak budowanie relacji, stworzenie standardów zarządzania, wzmacniania odpowiedzialności, ograniczanie mikrozarządzania, tworzenie warunków do współpracy, przeprowadzania zespoły przez zmiany, jak najlepsze wykorzystywaniu zasobów osobistych w rozwoju jednostek i organizacji. W prowadzonych szkoleniach wykorzystuje naturalne umiejętności budowania dobrego kontaktu z grupą i poszczególnymi osobami. Stawia na wykorzystanie zasobów, pozytywów szkolonych osób i jednocześnie z odwagą i przyjaźnie podchodzi do procesu korygowania błędów utrudniających skuteczny rozwój w danym obszarze umiejętności. Dzięki swojej energii i umiejętnościom potrafi pociągnąć w odpowiednim kierunku uczestników szkoleń i wskazać efektywną ścieżkę rozwoju.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 latprzed datą wprowadzenia szczegółowych
danych dotyczących oferowanej usługi. W ciągu ostatnich 24 miesięcy od dnia usługi przeprowadziła min. 120 godzin szkoleń dla dorosłych z zakresu orientacji w biznesie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy udostępniony Uczestnikom w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
W każdym dniu szkolenia Uczestnicy będą mieli obowiązek podpisania imiennej lista obecności, która po zakończeniu zajęć zostanie przekazana Operatorowi.
Jeżeli w usłudze będzie brała udział osoba z niepełnosprawnościami usługa zostanie do niej dostosowana.
Warunkiem ukończenia szkolenia (a zarazem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu) jest frekwencja na poziomie minimum 80% oraz uzyskanie pozytywnego wyniku walidacji (oceny dokonuje niezależna osoba przeprowadzająca walidację).
Walidacja jest wliczona w cenę usługi.
Weryfikacja testów wiedzy i wywiadu swobodnego stanowi pracę własną Walidatora i zostanie przeprowadzona poza godzinami realizacji usługi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej. Usługa jest realizowana metodami aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.