Integra Consulting Poland Sp. z o.o. sp.k.

Możliwość dofinansowania
Logo Integra Consulting Poland Sp. z o.o. sp.k.
Brak ocen dla tego dostawcy
ul. Górki 7
60-204 Poznań
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 4
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Integra Consulting Poland znajduje się w czołówce polskich firm szkoleniowo – doradczych. Została wyróżniona tytułem FIRMA SZKOLENIOWA ROKU 2020. W 2018 roku zdobyła III miejsce w Rankingu Firm Szkoleniowych organizowanym przez Gazetę Finansową.

Wspieramy przedsiębiorstwa w podnoszeniu kompetencji pracowników realizując szkolenia menedżerskie, handlowe, optymalizację procesów, coaching, mentoring a także rekrutacje i doradztwo HR. Prowadzimy także szkolenia z narzędzi Lean Management, projekty wdrożeniowe oraz sesje Lean Leadership wspierające firmy w podnoszeniu efektywności biznesowej oraz wzmacnianiu zaangażowania i odpowiedzialności w zespołach.

Realizujemy projekty optymalizacyjne i biznesowe, bierzemy współodpowiedzialność za efekty i wyniki prowadzonych działań.

W trakcie realizacji warsztatów korzystamy z ponad 60 licencjonowanych gier szkoleniowych i symulacyjnych. W projektach szkoleniowych i rekrutacyjnych wspieramy się licencjonowanymi narzędziami (np. Extended DISC, Insights Discovery, Reiss Motivation Profile). Posiadamy zespół ekspertów w obszarze badania kompetencji metodą Assessment Center i Development Center.

W zależności od potrzeb klienta pracujemy stacjonarnie i zdalnie. W trakcie szkoleń online wykorzystujemy gry szkoleniowe, zadania indywidualne, arkusze diagnostyczne, quizy, testy i tablice online. Szkolnia zdalne prowadzi para trenerów pracując warsztatowo i w małych grupach.

Oferujemy szkolenia dla: zarządów i kierownictwa, specjalistów, działów sprzedaży i obsługi klienta, a także mistrzów, brygadzistów i liderów produkcji. Prowadzimy szkolenia w języku angielskim, a także wspieramy firmy zatrudniające pracowników z Ukrainy prowadząc warsztaty w języku ukraińskim dla wyłaniających się liderów i kluczowych specjalistów. Top menedżerów wspieramy w procesach coachingowych.

Systematycznie rozwijamy nasz zespół. Z naszych usług skorzystało już ponad 700 firm, a wiele z nich współpracuje z nami długofalowo.

Przykładowe tematy projektów:

Temat: Zarządzanie zespołem

Głównym celem szkolenia jest uświadomienie sobie swojej roli jako menedżera zarządzającego zespołem i rozwijanie umiejętności elastycznego dopasowywania stylu zarządzania do potrzeb i poziomu kompetencji pracownika oraz inspirowanie do budowania swojego autorytetu w oparciu o partnerski styl zarządzania.

Temat: Komunikacja w biznesie

Głównym celem szkolenia jest uświadomienie sobie swojej roli jako menedżera zarządzającego zespołem i rozwijanie umiejętności elastycznego dopasowywania stylu zarządzania do potrzeb i poziomu kompetencji pracownika oraz inspirowanie do budowania swojego autorytetu w oparciu o partnerski styl zarządzania.

Temat: Budowanie zgranych zespołów i koncepcja 5 dysfunkcji

Głównym celem proponowanego szkolenia jest poznanie własnych zespołów, określenie ich mocnych i słabych stron oraz poznanie metod pracy zwiększających szanse na zbudowanie zespołu ludzi zaangażowanych, odpowiedzialnych za zadania i wyniki.

Temat: Lean Management

Głównym założeniem projektu z zakresu kompetencji twardych (Lean Management) jest transfer know-how do trenerów wewnętrznych. Pozwoli to na zredukowanie nakładów inwestycyjnych z tytułu projektu oraz na zdolność do dyslokacji wiedzy i umiejętności praktycznych wewnątrz organizacji wykorzystując zasoby wewnętrzne.

Temat: AKADEMIA ZARZĄDZANIA– projekt rozwojowy budowania roli menedżera w skutecznej realizacji strategicznych celów firmy

Celem Akademii jest osiągnięcie wzrostu efektywności produkcyjnej i przewagi konkurencyjnej firmy poprzez podniesienie kompetencji menedżerskich, budowanie zaangażowanej, odpowiedzialnej postawy pracowników i jakości zarządzania.

Temat: Warsztaty świadomościowe Lean Management

Celem warsztatów jest zrozumienie koncepcji Lean Management poprzez poznanie różnych rodzajów marnotrawstwa i sposobów ich eliminacji oraz poznanie narzędzi rozwiązywania problemów i zdobycie umiejętności ich eliminacji w praktyce. Wykształcenie umiejętności dopasowania narzędzi Lean do specyfiki procesów zachodzących w firmie.

Temat: Motywowanie pozafinansowe i motywacyjne DNA

Głównym celem szkolenia jest trening umiejętności rozpoznawania indywidualnych potrzeb i dążeń oraz adekwatny dobór narzędzi motywacyjnych (wzmocnień i nagród) do każdego pracownika, co pozwoli podnieść jakość i efektywność pracy zespołu.

Temat: Zarządzanie czasem i planowanie oraz organizacja pracy

Głównym celem szkolenia jest kształtowanie odpowiedzialnej, proaktywnej postawy niezbędnej do efektywnej organizacji swojego czasu pracy w kontekście realizacji celów swoich i biznesowych firmy oraz poznanie mechanizmów i narzędzi wpływających na skuteczne ich osiąganie. Dodatkowym atutem szkolenia jest pokazanie narzędzi planowania pozwalających na lepsze godzenie życia zawodowego z osobistym.

Temat: Rozwiązywanie konfliktów

Głównym celem szkolenia jest nauczenie się rozpoznawania źródeł wyjściowych konfliktów, fazy konfliktu i adekwatne zarządzanie nimi. Uczestnicy otrzymują konkretne narzędzia, które mogą zastosować do każdej z faz konfliktu (od mediacji, do inkwizycji szefowskiej) i ćwiczą ich zastosowanie w praktyce

Temat: NVC – Techniki dochodzenia do porozumienia

Głównym celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności stosowania struktur językowych zwiększających szanse na dochodzenie do porozumienia oraz trening umiejętności mediacji w typowych sytuacjach menedżerskich. Osoby biorące udział w warsztacie otrzymują praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą w lepszej komunikacji i pozwolą na łagodzenie konfliktów wewnątrz i na zewnątrz zespołu.

Temat: Rozwój pracowników/coaching w pracy menedżera

Głównym celem szkolenia jest wskazanie, kiedy warto zastosować formułę coachingu, a kiedy nie należy tego robić, aby nie demotywować pracownika oraz rozwój umiejętności i postawy menedżera, które wzmacniają samodzielność, odpowiedzialność i proaktywność pracownika.

Temat: Zarządzanie zmianą

Głównym celem szkolenia jest budowanie otwartości na zmiany – własnej i współpracowników, poprzez poznanie mechanizmów ich funkcjonowania.

Temat: Podejmowanie decyzji w oparciu o dane liczbowe

Głównym celem szkolenia jest zdobycie umiejętności „czytania”, a następnie podejmowania decyzji na podstawie planowanych oraz rzeczywistych danych liczbowych.

Temat: Prowadzenie spotkań

Głównym celem szkolenia jest nauczenie się takiego prowadzenia spotkań, aby asertywnie wykorzystywać czas, osiągać założone cele, integrować zespół i motywować go do realizacji zadań. Ważnym elementem szkolenia jest wypracowanie realnych usprawnień organizacyjnych dla całej organizacji.

Temat: Wystąpienie publiczne

Głównym celem jest poznanie tajników efektywnych wystąpień poprzez trening symulacyjny i analizę własnych wystąpień. Dla zwiększenia efektywności szkolenia gwarantujemy dostosowanie zadań (o zwiększającym się stopniu trudności) do potrzeb uczestników, indywidualne podejście do każdego i rzetelną informację zwrotną na temat swoich zasobów – mocnych stron i obszarów do rozwoju.

Temat: Savoir-vivre w biznesie, czyli etykieta w biznesie

Głównym celem szkolenia jest poszerzenie konkretnej i praktycznej wiedzy z zakresu
savoir-vivre i etykiety biznesowej oraz doskonalenie umiejętności niezbędnych w tworzeniu obrazu wiarygodnego i profesjonalnego partnera. Uczestnicy, biorąc udział w ćwiczeniach, przyjrzą się zachowaniom w różnych sytuacjach biznesowych i przeanalizują ich wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku swojego i firmy oraz otrzymają informacje zwrotne na temat tego, jak inni mogą ich spostrzegać i jakie to może rodzić konsekwencje.

Temat: Negocjacje startegiczne

Głównym celem szkolenia jest trening prowadzenia negocjacji oraz uświadomienie sobie własnych mocnych i słabych stron w tym zakresie. Podczas warsztatów omówimy różne metaprogramy negocjatorów oraz adekwatne do nich sposoby prowadzenia negocjacji. Podczas symulacji sytuacji negocjacyjnych uczestnicy będą doskonalić swój warsztat z zakresu taktyk i praktyk negocjacyjnych. Poznają zasady radzenia sobie z impasem i sytuacjami trudnymi.

Temat: Perswazja (wywieranie wpływu)

Głównym celem szkolenia jest poznanie podstawowych oraz zaawansowanych technik wywierania wpływu stosowanych w procesie komunikacji z podwładnym, przełożonym, w zarządzaniu zespołem czy życiu prywatnym. Uczestnicy nauczą się, jak je stosować, rozpoznawać i radzić sobie w przypadku negatywnych czy nieetycznych działań innych osób.

Temat: Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Głównym celem szkolenia jest poznanie czynników ułatwiających i utrudniających współpracę, uświadomienie sobie swoich mocnych stron i ograniczeń w pracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz poszukanie rozwiązań sytuacji trudnych pojawiających się we współpracy na co dzień. Uczestnicy określą też swój własny typ temperamentu i dowiedzą się, czego potrzebują osoby o innym temperamencie. Szkolenie odpowiada także na pytania dotyczące zasad współpracy z klientem zewnętrznym. Pozwala przyjrzeć się trudnym sytuacjom w tej współpracy i poszukać realnie działających opcji ich rozwiązania.

Temat: Profesjonalna sprzedaż i skuteczny doradca

Głównym celem szkolenia jest trening technik profesjonalnej sprzedaży i zasad obsługi klienta oraz doskonalenie umiejętności doradców. Warsztaty pełnią funkcje zarówno strukturalizującą dotychczasową wiedzę i umiejętności, jak również wprowadzającą uczestników na wyższy poziom kompetencji, a tym samym skutecznie zwiększającą efektywność sprzedaży i umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi.

Posiadamy Licencje na poniższe Gry szkoleniowe i symulacyjne.

Intuicja

Misja xyz

Ukryta wskazówka

Wybory

Skandal

Jak odczuwamy czas

Film

Zagadki kryminalne

30 dni

Biznes na czas

Po omacku

Most na rzece Zulu

Gorączka Złota

Laboratorium konfliktu

Autokorekta

Integra Consulting Poland znajduje się w czołówce polskich firm szkoleniowo – doradczych. Została wyróżniona tytułem FIRMA SZKOLENIOWA ROKU 2020. W 2018 roku zdobyła III miejsce w Rankingu Firm Szkoleniowych organizowanym przez Gazetę Finansową.

Wspieramy przedsiębiorstwa w podnoszeniu kompetencji pracowników realizując szkolenia menedżerskie, handlowe, optymalizację procesów, coaching, mentoring a także rekrutacje i doradztwo HR. Prowadzimy także szkolenia z narzędzi Lean Management, projekty wdrożeniowe oraz sesje Lean Leadership wspierające firmy w podnoszeniu efektywności biznesowej oraz wzmacnianiu zaangażowania i odpowiedzialności w zespołach.

Realizujemy projekty optymalizacyjne i biznesowe, bierzemy współodpowiedzialność za efekty i wyniki prowadzonych działań.

W trakcie realizacji warsztatów korzystamy z ponad 60 licencjonowanych gier szkoleniowych i symulacyjnych. W projektach szkoleniowych i rekrutacyjnych wspieramy się licencjonowanymi narzędziami (np. Extended DISC, Insights Discovery, Reiss Motivation Profile). Posiadamy zespół ekspertów w obszarze badania kompetencji metodą Assessment Center i Development Center.

W zależności od potrzeb klienta pracujemy stacjonarnie i zdalnie. W trakcie szkoleń online wykorzystujemy gry szkoleniowe, zadania indywidualne, arkusze diagnostyczne, quizy, testy i tablice online. Szkolnia zdalne prowadzi para trenerów pracując warsztatowo i w małych grupach.

Oferujemy szkolenia dla: zarządów i kierownictwa, specjalistów, działów sprzedaży i obsługi klienta, a także mistrzów, brygadzistów i liderów produkcji. Prowadzimy szkolenia w języku angielskim, a także wspieramy firmy zatrudniające pracowników z Ukrainy prowadząc warsztaty w języku ukraińskim dla wyłaniających się liderów i kluczowych specjalistów. Top menedżerów wspieramy w procesach coachingowych.

Systematycznie rozwijamy nasz zespół. Z naszych usług skorzystało już ponad 700 firm, a wiele z nich współpracuje z nami długofalowo.

Przykładowe tematy projektów:

Temat: Zarządzanie zespołem

Głównym celem szkolenia jest uświadomienie sobie swojej roli jako menedżera zarządzającego zespołem i rozwijanie umiejętności elastycznego dopasowywania stylu zarządzania do potrzeb i poziomu kompetencji pracownika oraz inspirowanie do budowania swojego autorytetu w oparciu o partnerski styl zarządzania.

Temat: Komunikacja w biznesie

Głównym celem szkolenia jest uświadomienie sobie swojej roli jako menedżera zarządzającego zespołem i rozwijanie umiejętności elastycznego dopasowywania stylu zarządzania do potrzeb i poziomu kompetencji pracownika oraz inspirowanie do budowania swojego autorytetu w oparciu o partnerski styl zarządzania.

Temat: Budowanie zgranych zespołów i koncepcja 5 dysfunkcji

Głównym celem proponowanego szkolenia jest poznanie własnych zespołów, określenie ich mocnych i słabych stron oraz poznanie metod pracy zwiększających szanse na zbudowanie zespołu ludzi zaangażowanych, odpowiedzialnych za zadania i wyniki.

Temat: Lean Management

Głównym założeniem projektu z zakresu kompetencji twardych (Lean Management) jest transfer know-how do trenerów wewnętrznych. Pozwoli to na zredukowanie nakładów inwestycyjnych z tytułu projektu oraz na zdolność do dyslokacji wiedzy i umiejętności praktycznych wewnątrz organizacji wykorzystując zasoby wewnętrzne.

Temat: AKADEMIA ZARZĄDZANIA– projekt rozwojowy budowania roli menedżera w skutecznej realizacji strategicznych celów firmy

Celem Akademii jest osiągnięcie wzrostu efektywności produkcyjnej i przewagi konkurencyjnej firmy poprzez podniesienie kompetencji menedżerskich, budowanie zaangażowanej, odpowiedzialnej postawy pracowników i jakości zarządzania.

Temat: Warsztaty świadomościowe Lean Management

Celem warsztatów jest zrozumienie koncepcji Lean Management poprzez poznanie różnych rodzajów marnotrawstwa i sposobów ich eliminacji oraz poznanie narzędzi rozwiązywania problemów i zdobycie umiejętności ich eliminacji w praktyce. Wykształcenie umiejętności dopasowania narzędzi Lean do specyfiki procesów zachodzących w firmie.

Temat: Motywowanie pozafinansowe i motywacyjne DNA

Głównym celem szkolenia jest trening umiejętności rozpoznawania indywidualnych potrzeb i dążeń oraz adekwatny dobór narzędzi motywacyjnych (wzmocnień i nagród) do każdego pracownika, co pozwoli podnieść jakość i efektywność pracy zespołu.

Temat: Zarządzanie czasem i planowanie oraz organizacja pracy

Głównym celem szkolenia jest kształtowanie odpowiedzialnej, proaktywnej postawy niezbędnej do efektywnej organizacji swojego czasu pracy w kontekście realizacji celów swoich i biznesowych firmy oraz poznanie mechanizmów i narzędzi wpływających na skuteczne ich osiąganie. Dodatkowym atutem szkolenia jest pokazanie narzędzi planowania pozwalających na lepsze godzenie życia zawodowego z osobistym.

Temat: Rozwiązywanie konfliktów

Głównym celem szkolenia jest nauczenie się rozpoznawania źródeł wyjściowych konfliktów, fazy konfliktu i adekwatne zarządzanie nimi. Uczestnicy otrzymują konkretne narzędzia, które mogą zastosować do każdej z faz konfliktu (od mediacji, do inkwizycji szefowskiej) i ćwiczą ich zastosowanie w praktyce

Temat: NVC – Techniki dochodzenia do porozumienia

Głównym celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności stosowania struktur językowych zwiększających szanse na dochodzenie do porozumienia oraz trening umiejętności mediacji w typowych sytuacjach menedżerskich. Osoby biorące udział w warsztacie otrzymują praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą w lepszej komunikacji i pozwolą na łagodzenie konfliktów wewnątrz i na zewnątrz zespołu.

Temat: Rozwój pracowników/coaching w pracy menedżera

Głównym celem szkolenia jest wskazanie, kiedy warto zastosować formułę coachingu, a kiedy nie należy tego robić, aby nie demotywować pracownika oraz rozwój umiejętności i postawy menedżera, które wzmacniają samodzielność, odpowiedzialność i proaktywność pracownika.

Temat: Zarządzanie zmianą

Głównym celem szkolenia jest budowanie otwartości na zmiany – własnej i współpracowników, poprzez poznanie mechanizmów ich funkcjonowania.

Temat: Podejmowanie decyzji w oparciu o dane liczbowe

Głównym celem szkolenia jest zdobycie umiejętności „czytania”, a następnie podejmowania decyzji na podstawie planowanych oraz rzeczywistych danych liczbowych.

Temat: Prowadzenie spotkań

Głównym celem szkolenia jest nauczenie się takiego prowadzenia spotkań, aby asertywnie wykorzystywać czas, osiągać założone cele, integrować zespół i motywować go do realizacji zadań. Ważnym elementem szkolenia jest wypracowanie realnych usprawnień organizacyjnych dla całej organizacji.

Temat: Wystąpienie publiczne

Głównym celem jest poznanie tajników efektywnych wystąpień poprzez trening symulacyjny i analizę własnych wystąpień. Dla zwiększenia efektywności szkolenia gwarantujemy dostosowanie zadań (o zwiększającym się stopniu trudności) do potrzeb uczestników, indywidualne podejście do każdego i rzetelną informację zwrotną na temat swoich zasobów – mocnych stron i obszarów do rozwoju.

Temat: Savoir-vivre w biznesie, czyli etykieta w biznesie

Głównym celem szkolenia jest poszerzenie konkretnej i praktycznej wiedzy z zakresu
savoir-vivre i etykiety biznesowej oraz doskonalenie umiejętności niezbędnych w tworzeniu obrazu wiarygodnego i profesjonalnego partnera. Uczestnicy, biorąc udział w ćwiczeniach, przyjrzą się zachowaniom w różnych sytuacjach biznesowych i przeanalizują ich wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku swojego i firmy oraz otrzymają informacje zwrotne na temat tego, jak inni mogą ich spostrzegać i jakie to może rodzić konsekwencje.

Temat: Negocjacje startegiczne

Głównym celem szkolenia jest trening prowadzenia negocjacji oraz uświadomienie sobie własnych mocnych i słabych stron w tym zakresie. Podczas warsztatów omówimy różne metaprogramy negocjatorów oraz adekwatne do nich sposoby prowadzenia negocjacji. Podczas symulacji sytuacji negocjacyjnych uczestnicy będą doskonalić swój warsztat z zakresu taktyk i praktyk negocjacyjnych. Poznają zasady radzenia sobie z impasem i sytuacjami trudnymi.

Temat: Perswazja (wywieranie wpływu)

Głównym celem szkolenia jest poznanie podstawowych oraz zaawansowanych technik wywierania wpływu stosowanych w procesie komunikacji z podwładnym, przełożonym, w zarządzaniu zespołem czy życiu prywatnym. Uczestnicy nauczą się, jak je stosować, rozpoznawać i radzić sobie w przypadku negatywnych czy nieetycznych działań innych osób.

Temat: Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Głównym celem szkolenia jest poznanie czynników ułatwiających i utrudniających współpracę, uświadomienie sobie swoich mocnych stron i ograniczeń w pracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz poszukanie rozwiązań sytuacji trudnych pojawiających się we współpracy na co dzień. Uczestnicy określą też swój własny typ temperamentu i dowiedzą się, czego potrzebują osoby o innym temperamencie. Szkolenie odpowiada także na pytania dotyczące zasad współpracy z klientem zewnętrznym. Pozwala przyjrzeć się trudnym sytuacjom w tej współpracy i poszukać realnie działających opcji ich rozwiązania.

Temat: Profesjonalna sprzedaż i skuteczny doradca

Głównym celem szkolenia jest trening technik profesjonalnej sprzedaży i zasad obsługi klienta oraz doskonalenie umiejętności doradców. Warsztaty pełnią funkcje zarówno strukturalizującą dotychczasową wiedzę i umiejętności, jak również wprowadzającą uczestników na wyższy poziom kompetencji, a tym samym skutecznie zwiększającą efektywność sprzedaży i umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi.

Posiadamy Licencje na poniższe Gry szkoleniowe i symulacyjne.

Intuicja

Misja xyz

Ukryta wskazówka

Wybory

Skandal

Jak odczuwamy czas

Film

Zagadki kryminalne

30 dni

Biznes na czas

Po omacku

Most na rzece Zulu

Gorączka Złota

Laboratorium konfliktu

Autokorekta

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami