Trudne rozmowy z pracownikami
Trudne rozmowy z pracownikami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Usługa rozwojowa dedykowana osobom dorosłym, które z własnej inicjatywy chcą podnieść i rozwinąć swoje kompetencje i umiejętności w zakresie asertywnej komunikacji, prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami, a także pracownikom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z możliwością zmiany na umowę o pracę, którzy chcą rozwinąć kompetencje z zakresu prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami.
W tym w szczególności:
Menedżerom wyższego szczebla i kadrze zarządzającej – osobom odpowiedzialnym za kierowanie, nadzorowanie i motywowanie podległych im zespołów
Liderom i kierownikom projektów – odpowiedzialnym za delegowanie zadań, rozliczanie z wykonanej pracy, dotrzymywanie terminów, rozwiązywanie konfliktów, oceny podsumowujące
Pracownikom działów HR – wspierającym menedżerów, kierowników projektów i kadrę zarządzającą w prowadzeniu trudnych rozmów
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji05-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie Uczestników w kompetencje z zakresu skutecznego prowadzenia trudnych rozmów oraz w gotowe scenariusze do wykorzystania w czasie rozmów motywujących, ocen podsumowujących, przekazywania niepopularnych decyzji i egzekwowania wyznaczonych zadań.Jednocześnie Uczestnicy nabędą kompetencje z zakresu automotywacji i budowy pewności siebie, które są niezbędne w sytuacji konfrontacji z zespołem i w rozwiązywaniu trudnych sytuacji w codziennym zarządzaniu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Korzysta z zasad asertywnej komunikacji podczas trudnej rozmowy | Kryteria weryfikacji Zmienia komunikaty uległe i agresywne na asertywne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Proponuje konstruktywną reakcję dopasowaną do rodzaju trudnego rozmówcy: złośnik, gaduła, krytykant | Kryteria weryfikacji Zmienia komunikaty na konstruktywną reakcję w opaciu o case study | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zna techniki zarządzania emocjami i radzenia sobie z oporem pracownika | Kryteria weryfikacji Poprawnie wymienia techniki zarządzania emocjami i radzenia sobie z oporem pracownika | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje techniki "odtruwania" pracownika w trudnej rozmowie | Kryteria weryfikacji Poprawnie identyfikuje komunikaty zawierające techniki "odtruwania" pracownika w oparciu o case study | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje algorytm karania i nagradzania | Kryteria weryfikacji Poprawnie wskazuje reakcję na zachowanie pracownika w oparciu o case study | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Asertywny szef i asertywna komunikacja
- Jak przekazywać trudne decyzje
- Trudny rozmówca: złośnik, gaduła, krytykant
- Przezwyciężanie oporu pracowników
- Jak radzić sobie z narzekaniem podwładnych
- Stawianie granic i sztuka odmawiania
- Algorytm karania i nagradzania pracowników
Czas trwania szkolenia
Szkolenie trwa 10 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 min), w tym: 6 godzin stanowi część praktyczna, 3 godziny część teoretyczna, 1 godzinę walidacja. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Walidacja jest wliczana w czas trwania usługi.
Walidacja
Po szkoleniu przeprowadzana będzie walidacja w formie testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie, co zapewnia rozdzielność funkcji uczenia od walidacji. Test przeprowadzany będzie w formie online, poprzez wykorzystanie platformy zewnętrznej. W harmonogramie szkolenia został wskazany przybliżony czas przeprowadzenia walidacji usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Asertywny szef i asertywna komunikacja | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Jak przekazywać trudne decyzje | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Trudny rozmówca: złośnik, gaduła, krytykant | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Przezwyciężanie oporu pracowników | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Jak radzić sobie z narzekaniem podwładnych | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Przerwa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Stawianie granic i sztuka odmawiania | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Algorytm karania i nagradzania pracowników | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Przerwa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 229,38 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 812,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 222,94 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Urszula Grabowska-Maleszko
W portfolio posiadam ponad 3200 godzin coachingu, w tym ok. 80% z kadrą zarządzającą niższego i wyższego szczebla oraz ponad 3400 godzin przeprowadzonych szkoleń z kompetencji menedżerskich, sprzedaży i obsługi klienta.
W pracy wykorzystuję własne doświadczenie biznesowe i menedżerskie.
Prowadzę projekty łączące coaching, mentoring i szkolenia. Do budowania skutecznych strategii działania wykorzystuję wiedzę na temat efektywności osobistej, motywacji i neurolingwistyki. Pracuję w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach.
Specjalizacja: efektywność osobista i menedżerska, budowanie pewności siebie, skuteczna komunikacja w biznesie i relacjach międzyludzkich, zarządzanie komunikacją w organizacji, obsługa trudnego klienta, budowanie pewności siebie i siły wewnętrznej, asertywność i asertywne zarządzanie, zarządzanie stresem, trening mentalny i techniki automotywacji, mistrz sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, kierowanie zespołem, coaching w pracy menedżera, profesjonalna rekrutacja.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma na szkoleniu materiały szkoleniowe w postaci zeszytu ćwiczeń i długopisu.
Warunki uczestnictwa
Warunki niezbędne do nabycia kompetencji w ramach usługi:
- Uczestnictwo potwierdzone przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście obecności.
- Udział w walidacji oraz potwierdzone na etapie walidacji nabycie przewidzianych dla usługi efektów uczenia się kompetencji poprzez pozytywny wynik z testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie.
Walidacja:
- Uczestnik musi dysponować urządzeniem z dostępem do internetu, np. komputerem, tabletem lub smartfonem, umożliwiającym wypełnienie testu online za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
- Zalecane jest korzystanie z aktualnej wersji popularnych przeglądarek internetowych (np. Google Chrome, Firefox, Edge), które wspierają poprawne działanie testu.
- Konieczny jest stabilny dostęp do sieci internetowej gwarantujący płynne przesyłanie danych oraz umożliwiający wykonanie testu bez przerw.
Informacje dodatkowe
Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. zwalnia się od podatku VAT usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, które są finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych, a także świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związanych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja