Szkolenie- Kultura informacji zwrotnej i współpracy.
Szkolenie- Kultura informacji zwrotnej i współpracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników wszystkich szczebli w organizacji, menedżerów, liderów zespołów oraz osób odpowiedzialnych za rozwój pracowników. Uczestnicy powinni mieć podstawową wiedzę na temat komunikacji interpersonalnej oraz chęć doskonalenia swoich umiejętności w zakresie udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji23-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności w zakresie wzajemnej oceny oraz konstruktywnej informacji zwrotnej w środowisku pracy. Uczestnicy nauczą się identyfikować pułapki i zagrożenia związane z oceną innych oraz zrozumieją znaczenie obiektywizmu i kultury feedbacku w organizacji. Szkolenie przygotowuje do przygotowywania i udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych w kontekście pracy zespołowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje typowe błędy oceny. Uczestnik zna zasady dokonywania oceny pracy zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i opisuje zasady dokonywania oceny oraz wskazuje co najmniej 3 typowe błędy oceny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje istotę udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz identyfikują kluczowe zasady udzielania informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wskazuje istotę informacji zwrotnej oraz wymienia kluczowe zasady i elementy, które informacja zwrotna powinna zawierać. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik konstruuje informację zwrotną w sposób konstruktywny i otwarty, uwzględniając specyfikę reakcji na krytykę. | Kryteria weryfikacji Uczestnik buduje plan konstruktywnej informacji zwrotnej w oparciu o omówione zasady oraz dopasowuje do niej możliwe do wystąpienia reakcje ze strony ocenianego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ 1- WZAJEMNA OCENA – PUŁAPKI I ZAGROŻENIA.
➢Trafność oceny
➢Jakie znaczenie ma obiektywizm w informacji zwroetnej?
➢Czy nasza ocena sytuacji zawsze jest trafna?
➢Czy oceny nasze i innych ludzi się różnią? Dlaczego?
➢ Postrzeganie samych siebie ale przede wszystkim postrzeganie innych)
➢ Przykłady błędów oceny z doświadczenia Uczestników
➢Podsumowanie i omówienie błędów oceny
➢Dlaczego potrzebujemy kultury feedbacku.
➢Wdrożenie kultury feedbacku– szanse i zagrożenia.
MODUŁ 2- WYPRACOWANIE STANDARDU INFORMACJI ZWROTNEJ.
Obszary dyskusji, na podstawie której powstanie standard: Jak formułować feedback
➢Podstawowe zasady przekazywania informacji zwrotnej -podstawowe, praktyczne i użyteczne techniki feedbacku.
➢Feedback w praktyce – ćwiczenie w trójkach
Ja jako odbiorca informacji zwrotnej
➢Dlaczego i jak prosić o feedback.
➢Jak przyjmować feedback.
➢Prośba o feedback – ćwiczenie w parach i na forum
➢Przyjmowanie feedbacku
•Błędy:
➢Gromadzenie kontrargumentów
➢Usprawiedliwianie się
➢Odpowiadanie krytyką na krytykę.
•Reakcja prawidłowa:
➢Reakcja na krytykę „wprost”
➢Reakcja na krytykę uogólnioną
➢Reakcja na krytykę aluzyjną
➢Reakcja na „domyślną ocenę”
➢Reakcja na krytykę „Uwikłaną”.
W trakcie trwania szkolenia przewidziane są przerwy, które nie są wliczone w czas trwania szkolenia. Godziny trwania szkolenia liczone są w godzinach dydaktycznych - 17 godzin (1 godzina=45 minut).
Walidacja zostanie przeprowadzona na podstawie testu wiedzy, który będzie uwzględniał pytania zamknięte, a także otwarte krótkiej i/lub długiej odpowiedzi.
Harmonogram jest orientacyjnym czasem realizacji poszczególnych etapów szkolenia.
Godziny realizacji poszczególnych części mogą ulec zmianie.
Warunki otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia należy:
1. Minimalna frekwencja Uczestnika na poziomie 90% czasu trwania szkolenia oraz
2. Uzyskanie co najmniej 70% możliwych poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 MODUŁ 1- WZAJEMNA OCENA – PUŁAPKI I ZAGROŻENIA. | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa (nie wliczona w czas trwania szkolenia) | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Zasady oraz kluczowe elementy feedbacku. | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa (nie wliczona w czas trwania szkolenia) | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Typowe błędy oceny i ich konsekwencje. | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa (nie wliczona w czas trwania szkolenia) | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Dlaczego potrzebujemy kultury feedbacku. Wdrożenie kultury feedbacku– szanse i zagrożenia | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:08 | Liczba godzin 00:38 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 MODUŁ 2- WYPRACOWANIE STANDARDU INFORMACJI ZWROTNEJ W FIRMIE. | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa (nie wliczona w czas trwania szkolenia) | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Jak formułować feedback | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa (nie wliczona w czas trwania szkolenia) | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Ja jako odbiorca informacji zwrotnej/ Przyjmowanie feedbacku. | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 01:05 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa (nie wliczona w czas trwania szkolenia) | Prowadzący Paweł Frątczak | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:05 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 16:07 | Liczba godzin 00:47 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Frątczak
Specjalizuje się w tematach związanych ze sprzedażą, obsługą klienta, negocjacjami, budowaniem zespołu, rozwojem osobistym, zarządzaniem ludźmi motywowaniem oraz wystąpieniami publicznymi. Z jego szkoleń skorzystało już wiele firm, nieodmiennie wysoko oceniając jego umiejętności trenerskie.
Mocną stroną jego metod jest koncentrowanie się na osobowości uczestników i dostosowanie nauczanych technik do naturalnego kształtu psychologicznego. W efekcie uzyskuje skuteczność zastosowanych technik z zachowaną naturalnością ich wykorzystania.
W swojej pracy unika nauczania pamięciowego, skłaniając słuchaczy do osobistych przemyśleń praktycznych i pożądanej zmiany postaw. Buduje relacje z uczestnikami na zasadzie kontrolowanej empatii, tworząc atmosferę zaufania przy pełnej asertywności.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe w postaci skryptu szkoleniowego, artykułów piśmienniczych. Po zakończeniu szkolenia oraz walidacji uczestnicy otrzymają zaświadczenie ukończenia szkolenia uwzględniające osiągnięcie założonych efektów szkolenia.
Informacje dodatkowe
Usługa świadczona z dofinansowaniem wyższym lub równym 70% wartości szkolenia, podlega zwolnieniu z podatku VAT na podstawie: art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi