Wdrażanie Nowych Modeli i Form Organizacji Pracy - Akademia HR
Wdrażanie Nowych Modeli i Form Organizacji Pracy - Akademia HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
W ramach Projektu wsparciem mogą zostać objęci/objęte:
1) zespoły HR,
2) pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
3) menadżerowie lub kandydaci na menadżerów. Udział w szkolenie nie wymaga od uczestnika zajmowania szczególnej funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do wsparcia kadry menedżerskiej i pracowników we wprowadzaniu nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). Wykorzystanie elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy (zob. gigersi / GIG economy 5) w rozwoju firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza - efekt 1: Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych/partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia kluczowe mechanizmy rynkowe wpływające na rozwój elastycznych form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, w jaki sposób zmieniające się trendy rynkowe wpływają na organizację pracy w firmach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza - efekt 2: Opisuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). | Kryteria weryfikacji Wskazuje podstawowe zasady pracy zwinnej oraz ich zastosowanie w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Porównuje zalety i wyzwania wynikające z pracy w zespołach zróżnicowanych kulturowo i wiekowo. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Wiedza - efekt 3: Identyfikuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Wymienia co najmniej trzy korzyści i trzy zagrożenia związane z elastycznymi formami zatrudnienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje przykłady wdrożenia elastycznych form pracy i ocenia ich wpływ na efektywność organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza - efekt 4: Wymienia regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Podaje kluczowe akty prawne dotyczące elastycznych form zatrudnienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, jakie obowiązki prawne ciążą na pracodawcach i pracownikach w ramach tych form zatrudnienia. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Wiedza - efekt 5: Identyfikuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje najczęstsze potrzeby i wyzwania kadry menedżerskiej związane z wdrażaniem nowych modeli pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje oczekiwania pracowników dotyczące elastyczności zatrudnienia oraz warunków pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt 1: Skutecznie udziela wsparcia przedstawicielom kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile). | Kryteria weryfikacji Podaje konkretne przykłady działań wspierających menedżerów w adaptacji do pracy zwinnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie metody wdrażania Agile w zależności od specyfiki organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt 2: Wspiera menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Analizuje potrzeby zespołu i dostosowuje do nich model organizacji pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Proponuje skuteczne metody integracji zespołów o różnorodnych formach zatrudnienia. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt 3: Dopasowuje procesy rekrutacyjne (wraz z kwestiami formalno – prawnymi) do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.). | Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie kryteria doboru kandydatów w zależności od formy zatrudnienia. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje propozycje umów i kontraktów zgodnych z elastycznymi modelami pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt 4: Dostosowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Wymienia kluczowe aspekty prawne związane z różnymi formami zatrudnienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy propozycje dokumentów regulujących współpracę w ramach partnerskich form pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt 5: Wdraża systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Opisuje narzędzia służące do monitorowania pracy w elastycznych modelach zatrudnienia. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Dobiera metody oceny efektywności odpowiednie do specyfiki danej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt 6:Wdraża systemy motywacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Dobiera sposoby motywacji adekwatne do różnych form pracy (np. praca zdalna, kontrakty). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje skuteczność systemów motywacyjnych w kontekście elastycznych form zatrudnienia. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności efekt 7: Dopasowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Proponuje skuteczne narzędzia komunikacyjne dla zespołów pracujących w różnych modelach. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Ocenia efektywność wdrożonych rozwiązań komunikacyjnych w organizacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne efekt 1: Informuje pracowników w firmie o zasadach pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Przedstawia zasady współpracy i odpowiedzialności w elastycznych modelach pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy znaczenie zespołowej współpracy i odpowiedzialności za wspólne wyniki. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne efekt 2: Wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na stałe samodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Kryteria weryfikacji Rekomenduje pracownikom narzędzia i metody wspierające rozwój zawodowy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Ocenia gotowość pracowników do podnoszenia kwalifikacji i rozwijania kompetencji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa przygotowuje uczestnika do wsparcia kadry menedżerskiej i pracowników we wprowadzaniu nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). Wykorzystanie elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy (zob. gigersi / GIG economy 5) w rozwoju firmy.
W ramach Projektu wsparciem mogą zostać objęci/objęte:
1) zespoły HR,
2) pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
3) menadżerowie lub kandydaci na menadżerów. Udział w szkolenie nie wymaga od uczestnika zajmowania szczególnej funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności
Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy mogą uzupełnić swoją wiedzę poprzez kursy online dostępne na polskich platformach edukacyjnych takich jak Navoica i Akademia PARP, a także literaturę branżową, w tym książki i artykuły dotyczące zarządzania dostępnością i projektowania uniwersalnego dostępne w polskich bibliotekach cyfrowych. Warto również skorzystać z warsztatów, seminariów tematycznych.
Program:
1. Cyfrowe środowiska pracy i zespoły rozproszone(teoria + praktyka, 1h)
- Charakterystyka współczesnych środowisk pracy (zdalnych, hybrydowych, globalnych)
- Mechanizmy i tendencje rynkowe wpływające na potrzebę wdrażania elastycznych modeli organizacji pracy
- Identyfikacja kluczowych wyzwań i korzyści pracy w modelu rozproszonym
- Potrzeby kadry i pracowników wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy
- Komunikowanie zasad współodpowiedzialności i kooperacji niezależnie od modelu pracy
2. Agile w pracy zespołów zdalnych i hybrydowych(praktyka, 1h)
- Fundamenty Agile: manifest zwinności, zasady iteracyjności, elastyczność
- Zastosowanie podejścia Agile w rozproszonych i hybrydowych zespołach
- Narzędzia i rytuały Agile wspierające efektywność w środowisku cyfrowym
- Wsparcie menedżerów we wdrażaniu nowych modeli pracy zwinnej
- Budowanie efektywnych zespołów o zróżnicowanym charakterze (wiek, pochodzenie, styl pracy)
3. Zarządzanie zespołami globalnymi i wirtualnymi(praktyka, 1h)
- Projektowanie struktur organizacyjnych wspierających współpracę międzykulturową
- Budowanie zaufania i spójności w zespołach działających w różnych lokalizacjach
- Rola lidera w organizacji pracy opartej na partnerstwie i różnorodności
- Wsparcie menedżerów w budowaniu zróżnicowanych i skutecznych zespołów
- Promowanie zasad współpracy i współodpowiedzialności w zespołach wirtualnych
4. Praktyka z narzędziami cyfrowymi wspierającymi Agile(praktyka, 2,5h)
- Wykorzystanie narzędzi: Kanban, Trello, Jira, Miro w pracy zespołów hybrydowych
- Projektowanie sprintów, backlogów i rytuałów wspierających organizację pracy
- Integracja narzędzi cyfrowych umożliwiających monitorowanie efektywności zespołu
- Wdrażanie narzędzi umożliwiających monitoring efektywności pracy
- Dostosowywanie rozwiązań komunikacyjnych do potrzeb zespołów rozproszonych
5. Warsztat: budowa zwinnego zespołu cyfrowego(praktyka, 2h)
- Praca w grupach: projektowanie modelu pracy zdalnej zespołu Scrumowego
- Symulacja spotkań Daily, Sprint Planning i Retrospective
- Doświadczenie praktyczne we wdrażaniu narzędzi i rytuałów Agile
- Wspieranie liderów w implementacji pracy zwinnej
- Projektowanie komunikacji i struktury zespołów hybrydowych
- Promowanie współodpowiedzialności, zaangażowania i współpracy
6. Agile w administracji i HR(teoria + praktyka, 1h)
- Agile Office: nowe podejście do zarządzania biurem i procesami administracyjnymi
- Redukcja marnotrawstwa: czasu, zasobów i informacji
- Zarządzanie procesami kadrowo-administracyjnymi w iteracyjnym rytmie
- Identyfikacja potrzeb kadry i pracowników w kontekście transformacji organizacyjnej
- Wspieranie zespołów administracyjnych i HR w adaptacji modeli zwinnych
7. HR w modelu Agile(teoria + praktyka, 1,5h)
- Procesy HR w podejściu zwinnym: onboarding, ocena pracownicza, rozwój
- Redefinicja ról i odpowiedzialności w zespole HR
- Przykłady wdrożeń Agile w działach HR i administracji
- Projektowanie systemów motywacyjnych dopasowanych do elastycznych modeli pracy
- Wspieranie postaw ukierunkowanych na rozwój, samodoskonalenie i uczenie się przez całe życie
8. Zwinna rekrutacja i technologie wspierające(praktyka, 1h)
- Projektowanie procesów rekrutacyjnych z wykorzystaniem ATS, AI, tablic Kanban
- Adaptacja procesu selekcji do potrzeb współpracowników funkcjonujących w modelach elastycznych
- Integracja z celami zwinnego zarządzania talentami
- Dopasowywanie rekrutacji do form partnerskich (freelancerzy, kontrakty)
- Dostosowanie form i rozwiązań prawnych do nienormatywnych modeli współpracy
- Wymienianie regulacji prawnych właściwych dla elastycznych form zatrudnienia
9. Transformacja organizacyjna: Agile jako fundament zmiany(teoria + praktyka, 2h)
- Przegląd modeli zarządzania: Agile, Lean, Data-driven
- Rola lidera w zmianie: coaching, mentoring, retrospekcje
- Diagnoza obszarów marnotrawstwa i projektowanie roadmapy transformacji
- Identyfikacja korzyści i zagrożeń związanych z transformacją w stronę elastycznych modeli pracy
- Określenie potrzeb i barier rozwojowych kadry i pracowników
- Wzmacnianie postaw samorozwojowych i gotowości do zmiany
10. Warsztaty końcowe: opracowanie Agile Roadmap(praktyka, 1,5h)
- Praca zespołowa: opracowanie planu wdrożenia podejścia Agile w organizacji
- Projektowanie modelu pracy, struktury zespołu i komunikacji w oparciu o zwinność
- Prezentacja projektów i omówienie rezultatów z zastosowaniem zdobytej wiedzy
- Wdrażanie narzędzi monitoringu i efektywności pracy
- Projektowanie systemów motywacyjnych dostosowanych do modeli partnerskich
- Dostosowywanie komunikacji i rozwiązań do nowych struktur organizacyjnych
- Wspieranie współpracy, samorozwoju i odpowiedzialności w zespołach
WALIDACJA
---------------
Informacje:
- Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat o ukończeniu usługi. Warunkiem uzyskania certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz pozytywny wynik z formy walidacji w postaci wywiadu swobodnego i testu teoretycznego
- Po zakończeniu szkolenia uczestnicy zostaną poddani procesowi walidacji, który będzie obejmował dwie metody: test teoretyczny oraz indywidualny wywiad swobodny. Test teoretyczny zostanie przeprowadzony w miejscu szkolenia w formie online, a jego wynik będzie generowany automatycznie. Pozwoli to na szybką i obiektywną ocenę stopnia przyswojenia wiedzy teoretycznej z zakresu objętego programem szkolenia. Pytania będą obejmować kluczowe zagadnienia omawiane podczas zajęć, co umożliwi sprawdzenie, czy uczestnicy opanowali podstawowe treści merytoryczne. Kolejnym elementem walidacji będzie indywidualny wywiad swobodny, prowadzony przez osobę z zespołu trenerskiego. Jego celem będzie pogłębiona ocena efektów kształcenia – przede wszystkim umiejętności praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy. Rozmowa umożliwi także weryfikację kompetencji miękkich oraz ocenę refleksji uczestnika nad przebytym procesem szkoleniowym.
- Zastosowanie obu metod pozwoli na uzyskanie pełniejszego obrazu rezultatów szkolenia i rzetelną ocenę osiągniętych efektów uczenia się.
- Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 60 minut
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności
- Uczestnicy usługi nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Walidacja i przerwy wliczają się w czas trwania usługi
- Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie.
- Usługa zawiera 4h zajęć teoretycznych, 11h zajęć praktycznych i 1h przerw.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu;
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek Programie Regionalnym lub FERS
- Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, z wyłączeniem kosztów związanych z pokryciem specyficznych potrzeb osób z niepełnosprawnościami, które mogą zostać sfinansowane w ramach projektu w ramach mechanizmu racjonalnych usprawnień, o którym mowa w wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 21-27
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo
- Usługa nie jest obejmuje wzajemne świadczenie usług w danym projekcie o zbliżonej tematyce przez dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następni
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestniko
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Cyfrowe środowiska pracy i zespoły rozproszone | Prowadzący Dorota Palczuk | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Agile w pracy zespołów zdalnych i hybrydowych | Prowadzący Dorota Palczuk | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Zarządzanie zespołami globalnymi i wirtualnymi | Prowadzący Dorota Palczuk | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa | Prowadzący Dorota Palczuk | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Praktyka z narzędziami cyfrowymi wspierającymi Agile | Prowadzący Dorota Palczuk | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Warsztat: budowa zwinnego zespołu cyfrowego | Prowadzący Dorota Palczuk | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Agile w administracji i HR | Prowadzący Dorota Palczuk | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 HR w modelu Agile | Prowadzący Dorota Palczuk | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Zwinna rekrutacja i technologie wspierające | Prowadzący Dorota Palczuk | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Przerwa | Prowadzący Dorota Palczuk | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Transformacja organizacyjna: Agile i Lean jako fundamenty zmiany | Prowadzący Dorota Palczuk | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Warsztaty końcowe: opracowanie Agile Roadmap | Prowadzący Dorota Palczuk | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Palczuk
Jako ekspertka HR w ostatnich latach prowadziła liczne szkolenia i warsztaty dotyczące zwinnych procesów HR, zwinnej rekrutacji, employer brandingu oraz projektowania roadmap transformacyjnych w duchu Agile. Posiada bogate doświadczenie we wspieraniu działów HR i administracji w dostosowywaniu procesów kadrowych do elastycznych modeli pracy oraz we wdrażaniu nowoczesnych systemów ocen i rozwoju pracowników.
Współpracowała z markami takimi jak BMW, Orange, Alior Bank, Totalizator Sportowy, NFZ. Prowadząca posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą rozpoczęcia realizacji usługi rozwojowej, w tym ponad 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu usług o tematyce Wdrażanie Nowych Modeli i Form Organizacji Pracy w minionych 24 miesiącach wstecz od daty usługi
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt Szkoleniowy