ABC Zarządzania dla kadry kierowniczej
ABC Zarządzania dla kadry kierowniczej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
- Kierownicy i menedżerowie średniego szczebla,
- Nowo awansowani liderzy, którzy dopiero wchodzą w rolę kierowniczą,
- Osoby odpowiadające za zespoły pracownicze i realizację celów operacyjnych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat PN-EN ISO/IEC 17021-1:2015-09
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia „ABC Zarządzania dla kadry kierowniczej” jest wzmocnienie kompetencji menedżerskich u osób pełniących funkcje kierownicze w strukturach przedsiębiorstw. Uczestnicy nauczą się skuteczniej zarządzać zespołem, rozwijać pracowników, reagować na trudne sytuacje i konflikty, a także świadomie kształtować swoją rolę lidera. Szkolenie ma pomóc w przejściu z roli specjalisty do roli menedżera, który odpowiada nie tylko za zadania, ale przede wszystkim za ludzi i wyniki zespołu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumieją swoją rolę kierownika – będą potrafili patrzeć na siebie nie tylko jako na specjalistów, ale także liderów odpowiedzialnych za wyniki zespołu. | Kryteria weryfikacji Zrozumienie roli kierownika:- uczestnik potrafi wskazać różnice między rolą specjalisty a kierownika, - umie opisać odpowiedzialności związane z zarządzaniem zespołem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opanują zasady skutecznego delegowania zadań – nauczą się przekazywać zadania w sposób jasny, terminowy i odpowiedzialny. | Kryteria weryfikacji Delegowanie zadań:- potrafi sformułować polecenie tak, by było jasne, konkretne i mierzalne, - wskazuje elementy skutecznego delegowania (kto, co, kiedy, jak, z jakim rezultatem). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Poznają metody zwiększania efektywności i współpracy – będą potrafili budować atmosferę zaufania i współpracy w zespole, także w sytuacjach kryzysowych. | Kryteria weryfikacji Efektywność i współpraca w zespole:- umie wymienić czynniki wspierające i utrudniające współpracę, - przedstawia przykłady budowania atmosfery sprzyjającej współdziałaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nauczą się podnosić zaangażowanie pracowników – wykorzystają sprawdzone narzędzia do motywowania zespołu. | Kryteria weryfikacji Zaangażowanie pracowników:- potrafi podać minimum 2 sposoby na wzmacnianie motywacji zespołu, - w scenkach treningowych stosuje narzędzia motywacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zdobędą umiejętności prowadzenia rozmów oceniających – przećwiczą komunikację, która wspiera rozwój i odpowiedzialność pracowników. | Kryteria weryfikacji Rozmowy oceniające:- uczestnik potrafi przeprowadzić krótką symulowaną rozmowę oceniającą, - stosuje zasady jasnej komunikacji i aktywnego słuchania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przećwiczą reakcje na trudne sytuacje – nauczą się reagować na odmowę, niewywiązywanie się z obowiązków i inne trudne zachowania. | Kryteria weryfikacji Reakcje na trudne sytuacje:- w ćwiczeniach potrafi wskazać właściwe rozwiązanie w sytuacji odmowy lub niewywiązywania się pracownika, - umie zachować asertywność i spokój w odgrywanych scenkach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opanują narzędzia do rozwiązywania konfliktów – dowiedzą się, jak deeskalować napięcia i zarządzać zespołem w sytuacjach sporów. | Kryteria weryfikacji Rozwiązywanie konfliktów:- uczestnik potrafi zidentyfikować źródło konfliktu w case study, - proponuje adekwatne metody deeskalacji i mediacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiną umiejętność udzielania i przyjmowania feedbacku – będą potrafili odróżniać krytykę od konstruktywnej informacji zwrotnej i korzystać z niej do poprawy współpracy. | Kryteria weryfikacji Feedback:- w ćwiczeniu odróżnia krytykę od konstruktywnego feedbacku, - stosuje minimum 2 zasady konstruktywnej informacji zwrotnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Udoskonalą zarządzanie sobą w czasie i priorytetami – poznają metody planowania pracy, które pomagają utrzymać równowagę między zadaniami, stresem i odpoczynkiem. | Kryteria weryfikacji Zarządzanie czasem i priorytetami:- uczestnik potrafi uporządkować listę zadań według ważności i pilności, - przedstawia sposoby radzenia sobie ze stresem i przeciążeniem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stworzą indywidualny plan działania – każdy uczestnik wyjdzie ze szkolenia z konkretnymi krokami do wdrożenia w codziennej praktyce. | Kryteria weryfikacji Indywidualny plan działania:- każdy uczestnik formułuje co najmniej 3 konkretne działania do wdrożenia po szkoleniu, - plan działań jest realistyczny i zgodny z celami szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zgodnie z załączonym harmonogramem szkolenie ABC Zarządzania dla kadry kierowniczej odbywa się zdalna w czasie rzeczywistym od godz. 9:00 do godz. 17:00
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Wprowadzenie do roli kierowniczej: rola kierownika; odpowiedzialność za wyniki zespołu i wzięcie odpowiedzialności za wyniki zespołu; wzmacnianie relacji kierownik–pracownik – jak ją wzmacniać, | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Zarządzanie zespołem i delegowanie zadań: zasady skutecznego delegowania i jak skutecznie delegować; czynniki wpływające na współpracę i efektywność efektywność i współpracę w zespole | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa kawowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Rozwój kompetencji i ocena pracownicza: rozwój kompetencji (reverse mentoring, lessons learnt) zawodowych w zespole (reverse mentoring, lessons learnt); komunikacja sprzyjająca zaangażowaniu, | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Asertywność i granice w roli kierownika: reakcja na odmowę pracownika; egzekwowanie obowiązków | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Rozwiązywanie konfliktów i sytuacji kryzysowych: źródła konfliktów w zespole w zespołach; działania, gdy zespół dzieli się na obozy; zarządzanie sobą w konflikcie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Kultura feedbacku: krytyka vs. konstruktywny feedback; zasady udzielania feedbacku; przyjmowanie feedbacku od zespołu i przełożonych od zespołu i przełożonych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Przerwa kawowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Zarządzanie sobą w czasie i priorytetami: ustalanie priorytetów w pracy kierownika w pracy kierownika; równowaga: zadania–stres–odpoczynek | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Podsumowanie i indywidualny plan działań: plan wdrożenia (3 działania); wymiana doświadczeń w grupie; podsumowanie i zakończenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 193,10 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 970,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 170,44 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 138,57 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje, materiały on-line do pobrania , kwestionariusz samooceny . Test kompetencyjny z wynikami
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu szkolenia oraz powinien zaliczyć szkolenie, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostęp do komputera/laptopa/telefonu bądź innego urządzenia z dostępem do Internetu, ponieważ usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 23.10.2025 (godz. 8:00) do 23.10.2025 (godz. 17:00).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe –
szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I
MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+,
Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub
bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia