Nowoczesne formy marketingu
Nowoczesne formy marketingu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- pracowników działów marketingu
- osób, które chcą poznać zagadnienia dotyczące nowoczesnych form marketingu
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji21-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cele szkolenia jest przygotowanie do prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych, promocji w Internecie oraz efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje czym jest nowoczesny marketing | Kryteria weryfikacji Opisuje czym jest i z czego się składa nowoczesny marketing | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wymienia różnice między "klasycznym" marketingiem a "partyzanckim" | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje typowe działania marketingu partyzanckiego | Kryteria weryfikacji Opisuje czym jest Teaser release,Flash-mob, Early birds, Gry miejskie, Lifestyle insert, Ambient marketing, Marketing wirusowy, Storytelling, Event i inne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kreuje wizerunek marki w social media | Kryteria weryfikacji Opisuje od czego zacząć działania w social media | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Definiuje czym jest marketing relacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje portale społecznościowe w Polsce oraz Blogi i Video Blog | Kryteria weryfikacji Opisuje i zna zastosowanie portali: Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest, Twitter, TikTok | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu, których celem jest:
- Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
- Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
- Zwiększenie rozpoznawalności marki
- Szerokie dotarcie marki do odbiorców
- Wybranie odpowiednich działań marketingowych dla Twojego produktu/usługi
- Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I. NOWOCZESNY MARKETING - CO TO?
- Dla kogo?
- Czym jest i z czego się składa.
MODUŁ II. RÓŻNICA MIĘDZY „KLASYCZNYM” MARKETINGIEM A MARKETINGIEM PARTYZANCKIM
- Narzędzia marketingu klasycznego
- Dlaczego marketing partyzancki?
- Istotne różnice między marketingiem klasycznym a partyzanckim
MODUŁ III. PRZESTAWIAMY MYŚLENIE NA KREATYWNOŚĆ
- Kreatywna rozgrzewka
- Ćwiczenia do indywidualnej i zespołowej pracy kreatywnej
- Nie tylko burza mózgów: czyli jak tworzyć kreatywne pomysły?
MODUŁ IV. TYPOWE DZIAŁANIA MARKETINGU PARTYZANCKIEGO
- Teaser release
- Flash-mob
- Early birds
- Gry miejskie
- Lifestyle insert
- Ambient marketing
- Marketing wirusowy
- Storytelling
- Event i inne
MODUŁ V. KREOWANIE WIZERUNKU MARKI W SOCIAL MEDIA
- Od czego zacząć działania w social media?
- Budowanie lojalności z odbiorcą
- Marketing relacji
MODUŁ VI. PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE W POLSCE: gdzie warto być?
- Facebook: komunikacja przez fan page i pomysłowe kampanie reklamowe
- LinkedIn: kreowanie profesjonalnego wizerunku i networking
- Instagram + Pinterest: czyli różnica między nimi a Facebookiem, co i jak publikować?
- Twitter czyli X: kogo śledzić, co publikować, w jakie dyskusje wchodzić?
- TikTok: czy warto tam być? Tak! Jak i co warto publikować na TikToku? To nie tylko heheszki ;)
MODUŁ VII. BLOGI I VIDEO BLOGI
- Rodzaje blogów: eksperckie, tematyczne, lifestylowe
- Jakiego bloga wybrać dla Twoje marki
- Skuteczny copywriting i storytelling na bloga
MODUŁ VIII. CASE STUDIES NOWOCZESNEGO MARKETINGU
MODUŁ IX. TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA Z UWZGLĘDNIENIEM KREATYWNYCH POMYSŁÓW WYPRACOWANYCH 1 DNIA SZKOLENIA
MODUŁ X. WALIDACJA
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
- studia przypadków
- dzielenie się najlepszymi praktykami
- dyskusja
- wykład
Proporcja zajęć praktycznych do teoretycznych to 70/30
Usługa jest prowadzona w trybie godzin dydaktycznych (45min). Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Więcej informacji na:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/nowoczesne-formy-marketingu-2025-05-22-warszawa.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Nowoczesne formy marketingu | Prowadzący WIKTORIA CZARNECKA | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Nowoczesne formy marketingu | Prowadzący WIKTORIA CZARNECKA | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 943,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 580,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 121,46 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 98,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
WIKTORIA CZARNECKA
Autorka pierwszej w Polsce książki o marketingu historycznym.
Członek Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.
Pomysłodawca eventów: „Wakacje z PR” „Kobieca Liga Mistrzyń” i projektu „Wiślackie Pokolenia”.
Pracowała w Biurze Prasowym Wisły Kraków, jako kierownik ds. PR w Widzewie Łódź. Posiada doświadczenie z pracy w agencji PR, w której zajmowała się markami z branży FMCG oraz produktów sanitarnych. Prowadziła komunikację w mediach społecznościowych marek terytorialnych: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego oraz Miasto Łódź.
Autorka artykułów w książce „Marketing sportowy. Profesjonalne zarządzanie w sporcie". Współpracuje z Nowym Marketingiem i Marketingiem w Praktyce.
Wykonała edycję merytoryczną Handbooka "Design Thinking Zmienia Łódzkie". Była prelegentem m.in. na: Element Small Talks #1 Product & Interior, Którędy do Marketingu czy Creative Vibes, II Forum sąsiedzkie w Centrum OPUS, Rozwój NGO - nowoczesne metody i narzędzia, Lodzkie Innovation Days. Jest wykładowcą akademickim w Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Należała do zespołu naukowego w Europejskim Regionalnym Centrum Ekohydrologii Polskiej Akademii Nauk w Łodzi przy międzynarodowym projekcie ATENAS JPI Water.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (skrypt, ćwiczenia, testy) oraz certyfikat ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%).
Warunki uczestnictwa
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie „Baza Usług Rozwojowych” oraz AVENHANSEN
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
1 godz. szkolenia = 45 min.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi