Studia Podyplomowe HR Business Partner, ed. 23 STACJONARNE
Studia Podyplomowe HR Business Partner, ed. 23 STACJONARNE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowane są do menadżerów i specjalistów HR chcących podnieść swoje umiejętności i wiedzę w zakresie wsparcia biznesu i kadry kierowniczej firmy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Jesteśmy również otwarci na kandydatów zaczynających, bądź planujących karierę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji21-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi152
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe „HR Business Partner” mają na celu przygotowanie specjalistów zdolnych do pełnienia roli strategicznych partnerów biznesu w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Program koncentruje się na rozwijaniu kompetencji umożliwiających skuteczne wspieranie kadry menedżerskiej w realizacji celów organizacyjnych poprzez nowoczesne narzędzia HR, analizę danych kadrowych, zarządzanie talentami oraz budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej zaangażowaniu i innowacyjności.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje najważniejsze pojęcia związane z pracą HR Business Partnera w organizacji | Kryteria weryfikacji Wykazuje znajomość pojęć z zakresu HR BP | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Tworzy strategie rozwoju działów HR w oparci o prowadzone analizy HR | Kryteria weryfikacji Rozwiązuje przykładowe zadania związane z zarządzaniem strategicznym HR | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi zrewidować oraz budować efektywne systemy wynagrodzeń na podstawie prowadzonych analiz | Kryteria weryfikacji Rozwiązuje przykładowe zadania oraz case studies związane z projektowaniem systemów wynagrodzeń | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zna i stosuje zasady i akty prawne w pracy HR Business Partnera | Kryteria weryfikacji Wie w jaki sposób stosować odpowiednie przepisy prawne w pracy HR Business Partnera | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Kształtuje kulturę organizacyjną, która ma na celu realizowanie celów organizacyjnych | Kryteria weryfikacji Wykazuje znajomość procesu kształtowania kultury organizacyjnej dostosowanej do warunków organizacyjnych | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Rozwiązuje problemy organizacyjne i prowadza skuteczne rozwiązania | Kryteria weryfikacji Wykazuje wielopłaszczyznowe zrozumienie technik i metod analizy problemów organizacyjnych oraz proponuje skuteczne rozwiązania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Analizuje otoczenie rynkowe w celu poszukiwania szans rozwoju (np. poprzez pozyskiwanie środków finansowych na rozwój kompetencji pracowniczych) | Kryteria weryfikacji Zna techniki, narzędzia i metody analizy otoczenia rynkowego i umiejętnie wnioskuje na podstawie ich wyników | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Umie współpracować z osobami w środowisku wielokulturowym | Kryteria weryfikacji Trafnie identyfikuje postawy i zachowania ludzi oraz umiejętnie dobiera techniki i metody nawiązywania relacji organizacyjnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
1. | Zarządzanie projektami | 6 |
2. | Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim | 6 |
3. | Kształtowanie kultury organizacyjnej | 6 |
4. | Projektowanie organizacyjne | 6 |
5. | Budowanie marki pracodawcy (EB) | 6 |
6. | Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) | 4 |
7. | Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach międzynarodowych | 4 |
8. | Rola i kompetencje HR Business Partnera | 6 |
9. | Psychologia kierowania | 4 |
10. | Systemy kompetencyjne i ścieżki kariery (projektowanie i administrowanie) | 6 |
11. | Zarządzanie talentami | 4 |
12. | Zarządzanie procesem rekrutacji i selekcji | 6 |
13. | Projektowanie systemów wynagrodzeń i rewizja wynagrodzeń | 6 |
14. | Zarządzanie wynikami i systemy ocen pracowniczych | 6 |
15. | Prawne aspekty zzl w firmie | 6 |
16. | Przywództwo 2.0 | 6 |
17. | Zarządzanie zmianami i ludźmi w zmianie | 6 |
18. | Zarządzanie konfliktem i mediacje | 6 |
19. | Komunikacja w organizacji | 4 |
20. | Skuteczne negocjacje | 6 |
21. | Controling personalny i narzędzia pomiaru efektywności funkcji personalnej | 6 |
22. | Narzędzia badania postaw pracowniczych | 4 |
23. | Budowanie zespołów pracowniczych | 6 |
24. | Metody i narzędzia lean HR | 6 |
25. | Design thinking w zarządzaniu zasobami ludzkimi | 4 |
26. | Networking 2.0 | 4 |
27. | Źródła finansowania rozwoju kompetencji pracowniczych | 6 |
28. | Warsztaty projektowe | 6 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 47,37 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 47,37 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Krystian Olek
Pasjonat innowacji i pracy z pozytywnymi ludźmi, którzy są otwarci na nową wiedzę i nie boją się podejmować ryzykownych decyzji. Od kilku lat koordynuje realizację studiów podyplomowych HR Business Partner oraz Cybersecurity. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń mających na celu doskonalenie umiejętności menedżerskich w codziennej praktyce zarządzania, a także świadomości ciągłego rozwoju i orientacji proinnowacyjnej.
Kieruje międzynarodowymi projektami naukowo-dydaktycznymi, gdzie stara się łączyć doświadczenia biznesowe z wiedzą naukową i tworzyć we współpracy z zagranicznymi partnerami rozwiązania usprawniające funkcjonowanie firm w środowisku wielokulturowym.
Marek Krasiński
Człowiek, który wierzy w ideę lean i kaizen. W praktyce prowadzi badania związane z wdrożeniem lean management dostosowanego do specyfiki polskiej kultury. Autor książek na temat kulturowych uwarunkowań wykorzystania koncepcji, metod i narzędzi lean management oraz doskonalenia organizacji poprzez system kaizen. Trener i konsultant. Jest także wykładowcą w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu. Realizował w roli kierownika projektu cztery projekty badawcze finansowane z dotacji celowej MNiSW, projekt NCN (Sonata-4), projekt wdrożeniowy finansowany z Bonów na Innowacje oraz – w roli wykonawcy – trzy zadania w projekcie finansowanym z NCBiR. Posiada certyfikaty PDCA Group Lean Trainer™, OpEx Six Sigma Green Belt, PRINCE2® Foundation, Audytor 5S, Management 3.0., DTMethod® Foundation, TOC+ DNA, TOC+ Thinking Tools, TOC+ Production & Services. Współzałożyciel Stowarzyszenia Lean Management Polska, Kierownik Menedżerskich Studiów Podyplomowych Lean Management, Lean Services, Six Sigma, Transformacja Lean Six Sigma, Master of Lean Management, Zarządzanie dla Inżynierów. Zapraszany prelegent na konferencje w Polsce, Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Japonii.
Witold Szumowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach studiów na tym kierunku oferujemy:
- indywidualne konto na platformie Microsoft 365 (a w nim m.in.: pakiet Office, Teams, Forms, OneDrive)
- materiały dydaktyczne zamieszczone w aplikacji MS Teams
- dostęp do zasobów czytelni czasopism i czytelni głównej
- dostęp do zasobów biblioteki Uniwersytetu Ekonomicznego
- możliwość konsultacji z prowadzącymi zajęcia
- możliwość konsultacji projektów zaliczeniowych w ramach zajęć
Warunki uczestnictwa
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studia — wygenerowane z systemu
- formularz zgłoszeniowy (załącznik 1) — wygenerowany z systemu
- oświadczenie o pokryciu kosztów (w zależności od wybranego finansowania załącznik 2 lub 3) — wygenerowane z systemu
- dyplom ukończenia studiów wyższych — kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat, inżynier, magister, mgr inż.) oraz oryginał lub odpis dyplomu do wglądu. W przypadku wysyłki dokumentów pocztą prosimy o załączenie odpisu lub oryginału dyplomu do dokumentów (zwrot oryginału ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych)
Konieczność rejestracji w systemie UEW - https://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/114,2298,lider_projektow_r_d.html
Informacje dodatkowe
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
- obecność na zajęciach (min 80%)
- otrzymanie zaliczeń ze wszystkich przedmiotów (na warunkach określonych przez prowadzących zajęcia)
- uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu końcowego
- uregulowanie wszystkich należnych opłat za studia
Egzamin końcowy ma formę ustną i odbywa się w trybie stacjonarnym.
Usługi realizowane przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Przerwy są zgodne z przyjętym harmonogramem zajęć na UEW, tj. 10:30-10:45, 12:15-12:45; 14:15-14:30. Przerwy są wliczane do czasu zajęć. Zajęcia są podane w godzinach lekcyjnych.
Informacje na temat harmonogramu zajęć uzupełnione zostanę po ustaleniu terminów zajęć ze wszystkimi prowadzącymi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- budynki przystosowane do osób z niepełnosprawnościami, restauracje