AKADEMIA ROZWOJU OSOBISTEGO - zarządzanie sobą w czasie, rozwiązywanie problemów, rozwój w oparciu o badanie MindSonar (w pracy, w zespole, podczas zmiany, jako lider)
AKADEMIA ROZWOJU OSOBISTEGO - zarządzanie sobą w czasie, rozwiązywanie problemów, rozwój w oparciu o badanie MindSonar (w pracy, w zespole, podczas zmiany, jako lider)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa:
- właścicieli firm, zarządów, dyrektorów, kierowników, managerów zarówno sektora MŚP jak i dużych przedsiębiorstw
- kierowników projektów, zmian
- specjalistów niezależnie od dziedziny / branży
- mentorów, mediatorów, coachów, pracowników HR, Kadr
- dla osób, które chcą poprawić swoje kompetencje oraz realizować proces rozwoju osobistego ukierunkowany na wzmacnianie swoich mocnych i niwelowanie słabych stron
- dla pracowników instytucji publicznych
- dla osób szukających pracy chcących nabyć nowe kompetencje
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma charakter edukacyjny. Usługa „ AKADEMIA ROZWOJU OSOBISTEGO - zarządzanie sobą w czasie, rozwiązywanie problemów, rozwój z badaniem MindSonar" przygotowuje uczestnika do samodzielnego, efektywnego planowania i organizowania pracy własnej oraz zarządzania czasem przeznaczanym na poszczególne zadania zawodowe, rozwiązywania problemów z użyciem metod i technik oraz zastosowania MindSonar jako narzędzia diagnostycznego, które mierzy style myślenia i systemy wartości w rozwoju osobistym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje zadania priorytetowe w pracy zawodowej zgodnie z zasadami priorytetyzacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa zadania priorytetowe w pracy zawodowej zgodnie z zasadami priorytetyzacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie i efektowanie planuje i organizuje swoją pracę | Kryteria weryfikacji Uczestnik skutecznie dobiera metody i techniki w zakresie planowania i organizowania swojej pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik na bieżąco kontroluje i monitoruje postępy w zaplanowanych działaniach | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje postępy w zaplanowanych działaniach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie wdraża narzędzia pozwalające na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem | Kryteria weryfikacji Uczestnik szczegółowo opisuje narzędzia pozwalające na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie wdraża pracę pod presją czasu | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia efektywne rozwiązania pracy pod presją czasu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje i likwiduje czynniki zakłócające pracę i podnosi jej efektywność poprzez ich eliminacją | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i szczegółowo charakteryzuje czynniki zakłócające pracę i podnosi jej efektywność poprzez ich eliminacją | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża i stosuje analizy przyczynowo skutkowe do rozwiązywania problemów - jak Diagram Ishikawy, Problem Solving, 5 Why | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymiania i krótko opisuje analizy przyczynowo skutkowe do rozwiązywania problemów - jak Diagram Ishikawy, Problem Solving, 5 Why | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik cechuje się postawą otwartą w odniesieniu do różnych rozwiązań problemu | Kryteria weryfikacji Uczestnik przyjmuje postawą otwartą w odniesieniu do różnych rozwiązań problemu podczas warsztatów/ćwiczeń | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik szybko wypracowuje samodzielnie lub w zespole rozwiązanie problemu w warunkach niepewności | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje rozwiązania rozwiązanie problemu w warunkach niepewności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje zalety wyróżniające kwestionariusz MindSonar na tle innych testów w codziennym życiu | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i opisuje zalety wyróżniające kwestionariusz MindSonar na tle innych testów w codziennym życiu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje korzyści i efekty z wykorzystania narzędzia MindSonar (profil osobisty oraz zespołowy) | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa / wymienia korzyści i efekty z wykorzystania narzędzia MindSonar (profil osobisty oraz zespołowy) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje MindSonar w poprawie komunikacji międzyludzkiej | Kryteria weryfikacji Uczestnik krótko identyfikuje i opisuje jak MindSonar, wspiera poprawę komunikacji międzyludzkiej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje MindSonar’a w praktyce | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia obszary zastosowania MindSonara w praktyce / życiu zawodowym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik pokazuje, jak ich mindset funkcjonuje w konkretnym systemie – zespole, kulturze organizacyjnej, roli zawodowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa / definiuje jak ich mindset funkcjonuje w konkretnym systemie – zespole, kulturze organizacyjnej, roli zawodowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik dzięki MindSonar rozumie siebie, ludzi i kontekst. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi analizować i definiować badanie MindSonar | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża i wykorzystuje benchmark stanowiska – profil mindsetu najlepiej dopasowany do zadań, jakie niesie dana rola oraz porównuje z nim profile kandydatów w połączonej z benchmarkiem bazie danych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotuje benchmark stanowiska – profil mindsetu najlepiej dopasowany do zadań, jakie niesie dana rola oraz porównuje z nim profile kandydatów w połączonej z benchmarkiem bazie danych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik przejawia etyczny sposóbpostępowania w zakresie stosowania MindSonar oraz innych narzędzi ze szkolenia | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje etycznezachowanie poprzez jasną i przejrzystą komunikację używając narzędzi nabytych podczas szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik inicjuje i dzieli się praktykamistosowanymi podczas szkolenia wśród współpracowników i Partnerów Biznesowych - w codziennej współpracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik regularnie udzielakonstruktywnej informacji zwrotnej oraz dzieli się praktykami stosowanymi w metodach, narzędziach, badaniu MindSonar z innymi współpracownikami i partnerami biznesowymi, aby promować pozytywne relacje i efektywną komunikację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykazuje się otwartością wszukaniu nowych zastosowań wykorzystania metod, narzędzi i badania MindSonar w codziennym życiu zawodowym i prywatnym | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia nowe zastosowania wykorzystania metod, narzedzi i badania MindSonar w codziennym życiu zawodowym i prywatnym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
I MODUŁ - Zarządzanie sobą w czasie
Wprowadzenie do modułu szkolenia
- Określanie zadań priorytetowych w pracy zawodowej - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Mój obecny wewnętrzny styl zarządzania czasem - wykład / ćwiczenie indywidualne, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Planowanie i reguły planowania czasu oraz organizowanie pracy - wykład/ćwiczenie w grupach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Kontrolowanie nakładu pracy na poszczególne obowiązki w miejscu pracy - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Bieżące kontrolowanie monitorowania postępów w zaplanowanych działaniach - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Skutki koncentracji na jednym typie zadań - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Narzędzia i metody pozwalające na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem - wykład/ćwiczenie w małych grupach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Efektywna praca pod presją czasu - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Identyfikowanie i likwidowanie czynników zakłócających pracę (pożeracze czasu) i podniesienie jej efektywności - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Warsztat - gra "Synergia" z wykorzystaniem wszystkich elementów szkolenia zarządzania sobą w czasie - wykład/warsztat-gra, dzielenie się wnioskami, podsumowanie warsztatu z odpowiedziami na pytanie
II MODUŁ - Rozwiązywanie problemów - metody i techniki
- Proces analizy problemu - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Metody i techniki rozwiązywania problemów - wykład/ćwiczenie/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Diagram Ishikawy - rybiej ości - analiza przyczynowo-skutkowa problemu - wykład/ćwiczenie/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Problem Solving - znalezienie przyczyny problemu - wykład/ćwiczenie/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Pokonywanie ograniczeń własnego myślenia - wykład/ćwiczenie/się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Pięciokrotne pytanie „dlaczego” (5W) - wykład/ćwiczenie w parach/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Problem jako wyzwanie i porządkowanie informacji - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Wdrażanie rozwiązań niwelujących problemy w Firmie i działań zapobiegawczych - wykład/ćwiczenie dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
III MODUŁ - Rozwój indywidualny w ramach badania MindSonar - "Twój mindset znaczy więcej niż myślisz"
- Czym jest MindSonar - geneza powstania i założenia - wykład, dzielenie się wnioskami, odpowiedzi na pytania
- Zalety wyróżniające kwestionariusz MindSonar na tle innych testów - wykład, dzielenie się wnioskami, odpowiedzi na pytania
- Czego można dowiedzieć się / nauczyć w ramach realizowania badania MindSonar - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami,
- Jakie korzyści i efekty przynosi wykorzystanie narzędzia MindSonar (profil osobisty oraz zespołowy) - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami,
- MindSonar w kontekście myślenia, działania i osiągania wyników - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami,
- MindSonar użycie kategorii (napędów) C.W. Gravesa - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami,
- 7 systemów wartości - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami,
- Style myślenia i strategie mentalne ludzi w różnych sytuacjach - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami,
- 13 preferencji poznawczo percepcyjnych -wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami,
- Zastosowanie MindSonar w poprawie komunikacji międzyludzkiej - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami,
- MindSonar jako narzędzie do doskonalenia procesu zarządzania zespołem - wykład/warsztat w grupach/ dzielenie się wnioskami, odpowiedzi na pytania
- Wspieranie rozwoju osobistego za pomocą MindSonar preferując benchmarki i modelowanie - wykład/ćwiczenie/dzielenie się wnioskami, odpowiedzi na pytania
- Skuteczna komunikacja z wykorzystaniem MindSonar - wykład/ćwiczenie/dzielenie się wnioskami, odpowiedzi na pytania
- Zastosowanie MindSonar’a w praktyce - wykład/ćwiczenie/dzielenie się wnioskami, odpowiedzi na pytania
- Badanie indywidualene MindSonar - praca z arkuszem
- Warsztat kompetencyjny i gra z wykorzystaniem narzędzi / metod ze szkolenia - wykład/warsztat-gra, dzielenie się wnioskami, podsumowanie warsztatu z odpowiedziami na pytanie
- Podsumowanie szkolenia - podsumowanie, odpowiedzi na pytania, dyskusja
- Test wiedzy
- Walidacja - podsumowanie
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weryfikacja efektów uczenia się:
- Test pisemny wiedzy z zakresu szkolenia ze wskazanych obszarów merytorycznych (przypisany obszar w metodach walidacji) - warunek zaliczenia - min 80% poprawnych odpowiedzi
- Walidacja w postaci obserwacji w warunkach rzeczywistych weryfikowana przez specjalnego Walidatora
Walidacja odbywać się będzie poprzez stworzenie zadania grupowego, które pozwoli obserwować i ocenić kompetencje uczestników w obszarze:
- zarządzania sobą w czasie
- rozwiązywanie problemów
- świadomości stylów myślenia i wartości (MindSonar)
Trener będzie korzystał z:
- karty obserwacyjnej dla trenera
- Karty stylów myślenia i wartości (dla MindSonara)
- Instrukcji dla uczestników do zadania grupowego
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych - 1 godzina = 60 minut
Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi
W przypadku obecności tylko 1 uczestnika na szkoleniu - wszystkie ćwiczenia będą realizowane wspólnie z trenerem celem realizacji efektów uczenia się.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 38 Wprowadzenie do szkolenia i cele szkolenia | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 38 Określanie zadań priorytetowych w pracy zawodowej | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 38 Mój obecny wewnętrzny styl zarządzania czasem | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 38 Planowanie i reguły planowania czasu oraz organizowanie pracy | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 38 Kontrolowanie nakładu pracy na poszczególne obowiązki w miejscu pracy | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 38 Bieżące kontrolowanie monitorowania postępów w zaplanowanych działaniach | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 38 Skutki koncentracji na jednym typie zadań | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 38 Narzędzia i metody pozwalające na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 38 Efektywna praca pod presją czasu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 38 Identyfikowanie i likwidowanie czynników zakłócających pracę (pożeracze czasu) i podniesienie jej efektywności | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 38 Warsztat - gra "Synergia" z wykorzystaniem wszystkich elementów szkolenia zarządzania sobą w czasie | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 38 Proces analizy problemu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 38 Metody i techniki rozwiązywania problemów | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 38 Diagram Ishikawy - rybiej ości - analiza przyczynowo- skutkowa problemu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 38 Problem Solving - znalezienie przyczyny problemu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 38 Pokonywanie ograniczeń własnego myślenia | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 38 Pięciokrotne pytanie „dlaczego” (5W) | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 38 Problem jako wyzwanie i porządkowanie informacji | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 38 Wdrażanie rozwiązań niwelujących problemy w Firmie i działań zapobiegawczyc h | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 38 Czym jest MindSonar - geneza powstania i założenia | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 38 Zalety wyróżniające kwestionariusz MindSonar na tle innych testów | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 38 Czego można dowiedzieć się / nauczyć w ramach realizowania badania MindSonar | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 38 akie korzyści i efekty przynosi wykorzystanie narzędzia MindSonar (profil osobisty oraz zespołowy) | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 38 MindSonar w kontekście myślenia, działania i osiągania wyników | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 38 MindSonar użycie kategorii (napędów) C.W. Gravesa | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 38 7 systemów wartości | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 38 Style myślenia i strategie mentalne ludzi w różnych sytuacjach | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 38 13 preferencji poznawczo percepcyjnych | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 38 Zastosowanie MindSonar w poprawie komunikacji międzyludzkiej | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 38 MindSonar jako narzędzie do doskonalenia procesu zarządzania zespołem | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 38 Wspieranie rozwoju osobistego za pomocą MindSonar preferując benchmarki i modelowanie | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 38 Zastosowanie MindSonar’a w praktyce | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 38 Zastosowanie MindSonar’a w praktyce | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 38 Badanie indywidualene MindSonar - praca z arkuszem | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 38 Warsztat kompetencyjny i gra z wykorzystaniem narzędzi / metod ze szkolenia | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 38 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 38 test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 38 Walidacja_podsu mowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 168,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 168,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Daraż - Gogół
dorosłych w ostatnich 5 latach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma:
- Certyfikat szkolenia
- Materiały szkoleniowe z opisem każdego modułu
Warunki uczestnictwa
INFORMACJA: realizacji usługi odbędzie się zgodnie z wytycznymi dla organizatorów szkoleń w trakcie epidemii SARS-CoV https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia - zgodność z wytycznymi GIS i MZ
Warunki uczestnictwa
Uczestnik nie musi dysponować jakąś konkretną wiedzą, doświadczeniem bądź przygotować się do szkolenia. W usłudze może wziąć udział każdy kto jest zainteresowany tematyką w zakresie grupy docelowej.
Uczestnik szkolenia ma obowiązek uczestniczenia w terminie szkolenia, na który został dokonany zapis oraz we wszystkich ćwiczeniach / warsztatach poddanych walidacji. Warunkiem uczestniczenia jest również zapis na szkolenie BUR / wypełnienie ankiety po szkoleniu.
Warunkiem otrzymania certyfikatu / zaświadczenia ze szkolenia jest obecność uczestnika na min.80% zajęć usługi rozwojowej - szkolenia, przejście całego procesu walidacji oraz zaliczenie testu z zakresu szkolenia i udział w ćwiczeniach/case study i warsztatach.
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z podatku VAT - Dotyczy dofinansowania usług rozwojowych w co najmniej 70%.
zwolnienie na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983)
Usługa rozwojowa
nie jest świadczona
przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.Cena usługi
nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową
, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowaniaAdres
Adres
* sala szkoleniowa - możliwość podpięcia rzutnika, na którym będzie wyświetlana prezentacja, komputer
* materiały szkoleniowe - materiały przekazane na początku szkolenia
* długopis/krzesła
* dodatkowe pomoce naukowe niezbędne do ćwiczeń
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi