Akademia HR. Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy. Usługa mieszana stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym.
Akademia HR. Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy. Usługa mieszana stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do Przedsiębiorców i ich pracowników, zespołów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy oraz menadżerów lub kandydatów na menadżerów w przedsiębiorstwach oraz wszystkich osób zainteresowanych tym tematem.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji05-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania i wzmacniania korzyści z technologicznych rozwiązań, planowania i realizowania programów szkoleniowo-rozwojowych, wspierania rozwoju innowacyjności oraz wymiany wiedzy w organizacji, budowania i wdrażania programów wzmacniających kompetencje przyszłości, monitorowania poziomu przygotowania pracowników do pracy z nowymi technologiami oraz oceny efektywności działań HR związanych z technologicznym wsparciem pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór odpowiednich technologii dla poprawy efektywności organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje obszary HR, w których wdrożenie technologii przyniesie korzyści | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się WIEDZA: Identyfikuje kompetencje potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości związane z rozwojem technologicznych form wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kluczowe kompetencje technologiczne dla przyszłości organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Prezentuje propozycje rozwojowe dla pracowników | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się WIEDZA: Identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników do pracy wspieranej różnymi formami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji Wskazuje luki kompetencyjne w zespołach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Prezentuje wyniki analizy poziomu przygotowania pracowników | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Przygotowuje i wdraża programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do pracy z nowymi technologiami. | Kryteria weryfikacji Opracowuje harmonogram programów szkoleniowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje efekty wdrożonych programów szkoleniowych | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji z uwzględnieniem nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje działania wspierające innowacyjność zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje zgłoszone pomysły innowacyjne | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami w zakresie technologii. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje mechanizmy wspierające wymianę wiedzy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje efektywność wspólnych inicjatyw pracowniczych | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się WIEDZA: Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie kompetencji przyszłości. | Kryteria weryfikacji Projektuje struktury programów rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia zmiany w poziomie kompetencji po wdrożeniu programów | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się WIEDZA: Wprowadza i upowszechnia platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Wskazuje narzędzia wspierające procesy edukacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje uczestnictwo pracowników w platformach edukacyjnych | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Kształtuje pozytywne postawy pracowników względem nowych rozwiązań technologicznych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje zmiany w postawach wobec nowych technologii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje przykłady adaptacji do nowych rozwiązań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje wzrost zainteresowania szkoleniami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje przeprowadzone rozmowy rozwojowe z pracownikami | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Diagnoza potrzeb organizacyjnych w zakresie technologicznego wsparcia pracy.
- Określenie kluczowych kompetencji przyszłościowych dla pracowników ze specjalności branżowej
- Identyfikacja poziomu przygotowania różnych grup pracowników do pracy z nowymi technologiami.
- Planowanie programów szkoleniowo-rozwojowych uwzględniających potrzeby związane z automatyzacją i nowymi narzędziami IT.
- Wdrażanie programów szkoleniowych poprawiających gotowość pracowników do pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości.
- Wspieranie innowacyjności pracowników i zespołów poprzez dedykowane programy rozwojowe.
- Rozwijanie wymiany wiedzy między pracownikami poprzez intermentoring i programy współpracy.
- Budowanie programów ukierunkowanych na rozwój kompetencji przyszłościowych (upskilling) z uwzględnieniem Dyrektyw Nowego Podejścia.
- Kreowanie atmosfery sprzyjającej innowacyjności i eksperymentom w organizacji.
- Promowanie kultury dzielenia się wiedzą i doświadczeniem między pracownikami.
- Budowanie pozytywnych postaw pracowników względem nowych technologii i rozwiązań.
- Wzmocnienie potrzeby stałego rozwoju osobistego i zawodowego wśród pracowników.
- Wsparcie menedżerów i liderów w promowaniu kultury uczenia się w zespole.
- Realizacja regularnych audytów kompetencyjnych w celu monitorowania postępów pracowników.
- Stałe monitorowanie zmian technologicznych na rynku i dostosowywanie programów szkoleniowych do nowych trendów.
- Test teoretyczny oraz analiza dowodów i deklaracji badające osiągniecie efektów uczenia się w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje. Ewaluacja szkolenia
Liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.)
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Szkolenie obejmuje 16 godzin , przy czym każda godzina trwa 60 minut. Każdego dnia zajęć przewidziana jest 15-minutowa. Program kończy się walidacją w formie testu teoretycznego oraz analizą dowodów i deklaracji a także wywiadu swobodnego, które to metody weryfikują osiągnięcie wszystkich efektów uczenia się.Szkolenie składa się z 3:45 godzin zajęć praktycznych oraz 12 godzin zajęć teoretycznych szczegółowa rozpiska zajęć znajduje się w harmonogramie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Diagnoza potrzeb organizacyjnych w zakresie technologicznego wsparcia pracy. | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Określenie kluczowych kompetencji przyszłościowych dla pracowników ze specjalności branżowej | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Identyfikacja poziomu przygotowania różnych grup pracowników do pracy z nowymi technologiami. | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Planowanie programów szkoleniowo-rozwojowych uwzględniających potrzeby związane z automatyzacją i nowymi narzędziami IT. | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Wdrażanie programów szkoleniowych poprawiających gotowość pracowników do pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Wspieranie innowacyjności pracowników i zespołów poprzez dedykowane programy rozwojowe.Zajęcia praktyczne | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Rozwijanie wymiany wiedzy między pracownikami poprzez intermentoring i programy współpracy. Zajęcia praktyczne | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Budowanie programów ukierunkowanych na rozwój kompetencji przyszłościowych (upskilling) z uwzględnieniem Dyrektyw Nowego Podejścia. Zajęcia praktyczne | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Kreowanie atmosfery sprzyjającej innowacyjności i eksperymentom w organizacji. | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Promowanie kultury dzielenia się wiedzą i doświadczeniem między pracownikami. | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Budowanie pozytywnych postaw pracowników względem nowych technologii i rozwiązań. | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Wzmocnienie potrzeby stałego rozwoju osobistego i zawodowego wśród pracowników. | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Wsparcie menedżerów i liderów w promowaniu kultury uczenia się w zespole. Zajęcia praktyczne | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Realizacja regularnych audytów kompetencyjnych w celu monitorowania postępów pracowników. | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Stałe monitorowanie zmian technologicznych na rynku i dostosowywanie programów szkoleniowych do nowych trendów. | Prowadzący Maciej Jodkowski | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Test teoretyczny badający osiągniecie efektów uczenia się w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje. Ewaluacja szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Jodkowski
Prowadzi szkolenia i doradztwo dla firm przemysłowych, wspierając je w procesach transformacji technologicznej oraz dostosowania do wymagań środowiskowych i norm branżowych. Posiada ponad 120 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu „Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy.” w ostatnich 24 miesiącach. Jako trener łączy wiedzę ekspercką z praktyką, prowadząc zajęcia w sposób angażujący i dostosowany do potrzeb odbiorców. Kładzie nacisk na rozwój kompetencji technicznych i adaptacyjnych uczestników, niezbędnych w kontekście dynamicznych zmian zachodzących na rynku pracy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
Fakt uczestnictwa zostanie potwierdzony raportem z logowania.
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności
Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS
Usługodawca nie jest podmiotem pełniącym funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie albo przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo
Usługa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce.
Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom
Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkolenia są godzinami zegarowymi tj. godzina = 60 minut.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania 80% punktów z testu wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych z obszaru głównych wyzwań i trendów na polskim rynku pracy oraz pozytywnego wyniku z analizy dowodów i deklaracji a także wywiadu swobodnego.
Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Procesor Jednordzeniowy 1 GhZ lub wyższy
- Rekomendowane wymagania sprzętowe: Dwurdzeniowy procesor 2Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub AMD equivalent)
- Przeglądarki:
- Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G or 4G/LTE/5G)
- Głośniki
Tablety lub urządzenia mobilne:
- Surface PRO 2 z systemem Win 8.1
- Surface PRO 3 z systemem Win 10
- iOS i urządzenia Android
- Blackberry
Program darmowy.
Link do programu: https://zoom.us/support/download
Link będzie wysłany uczestnikom drogą mailową dwa dni przed rozpoczęciem usługi. Ważność linku obejmuje czas usługi.