AutoDesk Inventor
AutoDesk Inventor
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób rozpoczynających pracę w środowisku Autodesk Inventor, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie projektowania modeli 3D, tworzenia szkiców, dokumentacji technicznej oraz prezentacji zespołów.
Adresatami usługi są w szczególności:
- projektanci mechaniki,
- inżynierowie i technicy z branży przemysłowej lub produkcyjnej,
- pracownicy działów konstrukcyjnych i technologicznych,
- uczniowie i studenci kierunków technicznych,
- osoby przygotowujące się do pracy w obszarze projektowania CAD 3D.
Wymagania wstępne:
- podstawowa znajomość obsługi komputera i środowiska Windows
- podstawowa znajomość rysunku technicznego
- nie jest wymagana wcześniejsza znajomość programu Inventor
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu: MP i/lub dla Projektu NSE, a także do Uczestników Projektu Kierunek–Rozwój oraz dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
W usłudze mogą brać udział także uczestnicy innych projektów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji12-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest przygotowanie uczestnika do samodzielnej pracy w środowisku Autodesk Inventor. Uczestnik pozna interfejs programu, zasady tworzenia szkiców 2D oraz modelowania 3D, a także nauczy się generować dokumentację techniczną i tworzyć prezentacje zespołów.Szkolenie umożliwi zdobycie podstawowych umiejętności projektowania parametrycznego oraz przygotowania rysunków i animacji montażowych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna środowisko i interfejs programu Autodesk Inventor | Kryteria weryfikacji Prawidłowo identyfikuje elementy interfejsu i menu programu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi uruchomić projekt i poruszać się po obszarze roboczym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi tworzyć i edytować szkice 2D, korzystając z wiązań i wymiarów | Kryteria weryfikacji Samodzielnie tworzy szkice 2D z wykorzystaniem podstawowych narzędzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo stosuje wiązania geometryczne i wymiarowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Potrafi modyfikować szkic zgodnie z założeniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi wykonać model bryłowy 3D na podstawie szkicu | Kryteria weryfikacji Używa operacji modelujących, takich jak: wyciągnięcie, obrót, szyk, otwór. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zachowuje relacje między operacjami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Potrafi edytować parametry i definiować płaszczyzny robocze | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi przygotować dokumentację techniczną na podstawie modelu | Kryteria weryfikacji Tworzy rysunki techniczne z widokami, przekrojami i szczegółami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Poprawnie stosuje wymiarowanie i opisy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Potrafi edytować style i szablony dokumentacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi przygotować prezentację i animację montażu zespołu. | Kryteria weryfikacji Tworzy prezentację i animację zgodnie z zasadami programu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi edytować kolejność operacji i przejść. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Poprawnie wykorzystuje narzędzia do prezentacji montażu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wiadomości wstępne
- Środowisko programu
- Zasady pracy w programie
- Interface użytkownika
Praca ze szkicem
- Tworzenie szkicu
- Wiązania szkicu
- Wymiarowanie szkicu
- Tworzenie szkiców parametrycznych
- Edycja i modyfikacja szkicu 2D
Modelowanie
- Modelowanie bryłowe (wyciągnięcie, szyk, otwór, obrót)
- Relacje pomiędzy operacjami
- Parametry definiowanie, oraz sposoby edycji oraz kontrolowania.
- Definiowania płaszczyzn
Dokumentacja
- Tworzenie szablonów
- Definiowanie rzutów, przekrojów, wyrwań, szczegółu
- Wymiarowanie
- Oznaczanie otworów
- Edytowanie i tworzenie stylów
Prezentacja zespołów
- Generowanie prezentacji
- Edycja i korekta prezentacji
- Animacja montażu
Zajęcia realizowane w godzinach dydaktycznych, przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi. (15 minut przerwy na 2 godziny lekcyjne).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 040,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 040,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 85,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 85,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (pliki PDF), które obejmują
- skrypt tematyczny: "Inventor"
- prezentacje omawiane podczas szkolenia
- ćwiczenia praktyczne
Dokumentem potwierdzającym nabycie wiedzy i umiejętności będzie certyfikat ukończenia szkolenia wydany przez firmę T-Matic.
Lekcja trwa 45 minut dydaktycznych, a przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym weryfikującym nabytą wiedzę i umiejętności.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem realizacji szkolenia jest zebranie grupy liczącej minimum 5 uczestników.
W przypadku braku minimalnej liczby zgłoszeń, termin szkolenia zostanie przesunięty. Uczestnicy zostaną niezwłocznie poinformowani o nowym terminie.
Termin rozpoczęcia szkolenia może ulec zmianie z przyczyn organizacyjnych. Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt telefoniczny z organizatorem szkolenia w celu potwierdzenia dostępnych terminów.
Usługa będzie rejestrowana w celu kontroli i audytu. Wizerunek uczestników będzie rejestrowany. Uczestnik zobowiązany jest to posiadania i używania sprawnej kamerki internetowej w czasie szkolenia.
Informacje dodatkowe
Jesteśmy Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Autodesk (ATC). Zapewniamy najwyższą jakość szkoleń, a uczestnicy otrzymują oryginalny, międzynarodowy certyfikat AUTODESK® Certificate of Completion.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek-Rozwój. Zawarto umowę z WUP Kraków w ramach projektu "Małopolski Pociąg do Kariery".
Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
Usługa szkoleniowa - podatek VAT - ZWOLNIONY
Oświadczam, że firma T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o. (NIP 5420201630) jest wpisana do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez m. Białystok pod numerem 73315 i na tej podstawie jest uprawniona do wystawiania faktur ze stawką VAT zw. (usługa szkoleniowa zwolniona z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dn. 11.03.2004 r.).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane jest na platformie Zoom.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu frekwencji, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia (Zoom).
Do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym uczestnik musi posiadać:
- Komputer/laptop z dostępem do Internetu
- Dowolną przeglądarkę internetową (np. Google Chrome, Firefox)
- stabilne i nieobciążone łącze (nie mniej niż 50Mbit/s)
- Kamerę i słuchawki z mikrofonem przy komputerze stacjonarnym
Uczestnik otrzyma przed szkoleniem link dostępu do spotkania (wysłany e-mailem), zawierający szczegółowe informacje organizacyjne dotyczące szkolenia w trybie zdalnym.
- Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu online będzie aktywny do końca trwania szkolenia.
Usługa będzie rejestrowana w celu kontroli i audytu. Wizerunek uczestników będzie rejestrowany. Uczestnik zobowiązany jest to posiadania i używania sprawnej kamerki internetowej w czasie szkolenia.