Executive MBA - Business Trends
Możliwość dofinansowania
Executive MBA - Business Trends
Numer usługi 2025/08/07/7038/2927960
26 000,00 PLN
brutto
26 000,00 PLNnetto
154,76 PLNbrutto/h
154,76 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa usługi
Program kierowany jest do:
- doświadczonych menedżerów (min. 8 lat na stanowisku kierowniczym)
- minimum średniego poziomu zarządczego – m.in. prezesi, członkowie zarządów, dyrektorzy operacyjni
- osób z różnych branż przemysłu, usług oraz sektora publicznego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi168
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Główny cel edukacyjny studiów Executive MBA – Business Trends na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu to dostarczenie uczestnikom aktualnej, praktycznej wiedzy menedżerskiej, opartej na najnowszych trendach biznesowych zarówno w Polsce, jak i na świecie. Program został zaprojektowany z myślą o doświadczonych liderach, którzy chcą pogłębić swoje kompetencje w kontekście dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego i wyzwań liderskich.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1/ Zrozumienie aktualnych trendów biznesowychUczestnicy zdobywają wiedzę o najnowszych koncepcjach zarządzania i globalnych trendach rynkowych, co pozwala im spojrzeć na biznes z nowej perspektywy. 2/ Rozwój kompetencji przywódczych Program zawiera m.in. sesję wyjazdową „Leadership Challenge”, prowadzoną metodą Experiential Education, która wzmacnia umiejętności liderskie. 3/ Umiejętność pracy projektowej i analizy przypadków Zajęcia mają formę warsztatów, studiów przypadków, prac projektowych i symulacji biznesowych, co rozwija praktyczne umiejętności menedżerskie. | Kryteria weryfikacji Poprawność odpowiedzi udzielonych podczas testu sprawdzającego wiedzę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Ramowy program usługi
Studia Executive MBA – Business Trends składają się z 12 sesji każda po 16 godzin szkoleniowych o następującej tematyce:
- Leadership Essentials
- Artificial Intelligence w biznesie
- Zarządzanie talentami
- Management 3.0 (z certyfikacją facylitatora)
- Lean Manufacturing
- Zarządzanie innowacyjnością organizacji
- Wystąpienia publiczne - warsztaty z kamerą
- Strategia zrównoważonej transformacji
- Perswazja dla zaawansowanych
- Leadership Challenge
- Podejmowanie decyzji
- Siła mentalna lidera. Budowanie odporności psychicznej w biznesie.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 24
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Leadership Essentials | Prowadzący Elżbieta Krokosz | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Leadership Essentials | Prowadzący Elżbieta Krokosz | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Artificial Intelligence w biznesie | Prowadzący Łukasz Wrona | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Artificial Intelligence w biznesie | Prowadzący Łukasz Wrona | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Podejmowanie decyzji | Prowadzący Łukasz Rompel | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Podejmowanie decyzji | Prowadzący Łukasz Rompel | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Wystąpienia publiczne - warsztaty w kamerą | Prowadzący Dorota Osman | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Wystąpienia publiczne - warsztaty w kamerą | Prowadzący Dorota Osman | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Zarządzanie talentami | Prowadzący Elżbieta Krokosz | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Zarządzanie talentami | Prowadzący Elżbieta Krokosz | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Zarządzanie innowacyjnością organizacji | Prowadzący dr Marcin Żmigrodzki | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Zarządzanie innowacyjnością organizacji | Prowadzący dr Marcin Żmigrodzki | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Siła mentalna lidera. Budowanie odporności psychicznej w biznesie. | Prowadzący Jakub Lewandowski | Data realizacji zajęć 20-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Siła mentalna lidera. Budowanie odporności psychicznej w biznesie. | Prowadzący Jakub Lewandowski | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Management 3.0 (z certyfikacją) | Prowadzący dr Małgorzata Świerkosz-Hołysz | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Management 3.0 (z certyfikacją) | Prowadzący dr Małgorzata Świerkosz-Hołysz | Data realizacji zajęć 18-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Leadership Challenge | Prowadzący Jacek Skrzypczyński | Data realizacji zajęć 08-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Leadership Challenge | Prowadzący Jacek Skrzypczyński | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Strategia zrównoważonej transformacji | Prowadzący dr inż. Lidia Grzegorczyk | Data realizacji zajęć 22-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Strategia zrównoważonej transformacji | Prowadzący dr inż. Lidia Grzegorczyk | Data realizacji zajęć 23-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Perswazja dla zaawansowanych | Prowadzący Tomasz Nikiel | Data realizacji zajęć 12-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Perswazja dla zaawansowanych | Prowadzący Tomasz Nikiel | Data realizacji zajęć 13-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Lean Management | Prowadzący dr inż. Agnieszka Pawlak-Wolanin | Data realizacji zajęć 26-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Lean Management | Prowadzący dr inż. Agnieszka Pawlak-Wolanin | Data realizacji zajęć 27-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 26 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 26 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 154,76 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 154,76 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 11
1 z 11
Elżbieta Krokosz
International Trainer, Coach & HR Consultant.
Od ponad 20 lat pracuje z międzynarodowymi firmami pomagając im w osiąganiu sukcesów poprzez rozwój przywództwa na każdym szczeblu organizacji, poprzez identyfikację i rozwój największych talentów w firmach oraz wdrażanie całościowych systemów rozwoju ludzi.
Projekty globalne realizowała w wielu krajach m.in. w Polsce, USA, Irlandii, Austrii, Chorwacji, Serbii, Rumunii, Bułgarii, Czarnogórze, Hiszpanii.
Pracowała przez 5 lat jako Learning & Development Manager w Irlandii dla największego banku irlandzkiego AIB zajmując się wdrażaniem Strategii Rozwoju Ludzi dla 8500 pracowników. Wdrażała wewnętrzne systemy coachingu dla działów AIB np. Bankowości Prywatnej, Inwestycje i Ubezpieczenia. Zarządzała programami talentowymi w AIB oraz rozwojem kompetencji dla całej populacji banku.
Stypendystka Iacocca Institute USA w programie „The Global Village for Future Leaders in Business & Industry”. Od kilku lat Elżbieta Krokosz realizuje także misję zwiększania zaangażowania ludzi w swoją pracę ucząc ich zarządzać własnym talentem. Występowała na TEDx z tematem „Jak zarządzać własnym talentem?” oraz jest jest autorką książki wydanej przez Onepress „Ty też to masz” o odkrywaniu własnych talentów.
Od ponad 20 lat pracuje z międzynarodowymi firmami pomagając im w osiąganiu sukcesów poprzez rozwój przywództwa na każdym szczeblu organizacji, poprzez identyfikację i rozwój największych talentów w firmach oraz wdrażanie całościowych systemów rozwoju ludzi.
Projekty globalne realizowała w wielu krajach m.in. w Polsce, USA, Irlandii, Austrii, Chorwacji, Serbii, Rumunii, Bułgarii, Czarnogórze, Hiszpanii.
Pracowała przez 5 lat jako Learning & Development Manager w Irlandii dla największego banku irlandzkiego AIB zajmując się wdrażaniem Strategii Rozwoju Ludzi dla 8500 pracowników. Wdrażała wewnętrzne systemy coachingu dla działów AIB np. Bankowości Prywatnej, Inwestycje i Ubezpieczenia. Zarządzała programami talentowymi w AIB oraz rozwojem kompetencji dla całej populacji banku.
Stypendystka Iacocca Institute USA w programie „The Global Village for Future Leaders in Business & Industry”. Od kilku lat Elżbieta Krokosz realizuje także misję zwiększania zaangażowania ludzi w swoją pracę ucząc ich zarządzać własnym talentem. Występowała na TEDx z tematem „Jak zarządzać własnym talentem?” oraz jest jest autorką książki wydanej przez Onepress „Ty też to masz” o odkrywaniu własnych talentów.
2 z 11
Tomasz Nikiel
Trener biznesu, posiadający wieloletnie doświadczenie menadżerskie m.in. w dziedzinie, marketingu, promocji oraz kreowania wizerunku. Przez sześć lat piastował stanowisko dyr. ds. promocji i PR w Hotel & SPA Kocierz. Wcześniej pracował w agencjach reklamowych i PR oraz w strukturach samorządowych.
W swojej pracy wykorzystuje humanistyczne i ekonomiczne wykształcenie. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie - kierunek historia oraz fakultatywnego studium z informatyki na tej samej uczelni. Ponadto ukończył podyplomowe studia z zakresu Public Relations w Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Posiada również dyplomy ukończenia - z wynikiem bardzo dobrym - podstawowej i zaawansowanej edycji Szkoły Trenerów.
Jest przede wszystkim praktykiem i w swojej pracy trenerskiej wykorzystuję doświadczenie nabyte podczas życia zawodowego. Obszary szkoleniowe w których się specjalizuje to umiejętności zarządzania, organizacji pracy, obsługi klienta oraz komunikacja i rozwój osobisty.
W swojej pracy wykorzystuje humanistyczne i ekonomiczne wykształcenie. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie - kierunek historia oraz fakultatywnego studium z informatyki na tej samej uczelni. Ponadto ukończył podyplomowe studia z zakresu Public Relations w Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Posiada również dyplomy ukończenia - z wynikiem bardzo dobrym - podstawowej i zaawansowanej edycji Szkoły Trenerów.
Jest przede wszystkim praktykiem i w swojej pracy trenerskiej wykorzystuję doświadczenie nabyte podczas życia zawodowego. Obszary szkoleniowe w których się specjalizuje to umiejętności zarządzania, organizacji pracy, obsługi klienta oraz komunikacja i rozwój osobisty.
3 z 11
Jakub Lewandowski
Założyciel PASJA Grupa Dobrych Trenerów, jest uznanym trenerem mentalnym i coachem
w przywództwie i zarządzaniu ludźmi. Specjalizuje się w treningu odporności psychicznej
i motywowaniu zespołów (zarówno sportowych jak i firmowych) do osiągania najlepszych wyników. Jego wiedza specjalistyczna jest uznana przez uczelnie akademickie, o czym świadczą jego autorskie programy studiów podyplomowych oraz wykłady na studiach MBA na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu i nie tylko. Poza osiągnięciami zawodowymi Jakub jest oddanym rzecznikiem sportu i osób z niepełnosprawnościami. Jego wkład jako byłego trenera mentalnego Reprezentacji Polski w Amp Futbolu przyniósł mu prestiżowy "Brązowy Krzyż Zasługi" w 2022r. uznając zaangażowanie całej Reprezentacji i Jakuba w reprezentowanie Polski na arenie międzynarodowej.
w przywództwie i zarządzaniu ludźmi. Specjalizuje się w treningu odporności psychicznej
i motywowaniu zespołów (zarówno sportowych jak i firmowych) do osiągania najlepszych wyników. Jego wiedza specjalistyczna jest uznana przez uczelnie akademickie, o czym świadczą jego autorskie programy studiów podyplomowych oraz wykłady na studiach MBA na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu i nie tylko. Poza osiągnięciami zawodowymi Jakub jest oddanym rzecznikiem sportu i osób z niepełnosprawnościami. Jego wkład jako byłego trenera mentalnego Reprezentacji Polski w Amp Futbolu przyniósł mu prestiżowy "Brązowy Krzyż Zasługi" w 2022r. uznając zaangażowanie całej Reprezentacji i Jakuba w reprezentowanie Polski na arenie międzynarodowej.
4 z 11
dr Marcin Żmigrodzki
PgMP, PMP, PMI-ACP, SS Black Belt
Autor książek na temat zarządzania projektami: Zwinni Zbrodnia i Scrum, Instrukcja obsługi projektu, Zarządzanie projektami dla początkujących.
Aktualnie pisze książkę Bardziej niż Agile na temat projektów R&D, eksploracyjnych, discovery, do której zebrał materiały z 80 wywiadów i setki książek oraz artykułów.
W przeszłości: właściciel firmy IT, wieloletni kierownik projektów, dyrektor departamentu zarządzania projektami i procesami w banku, wiceprezes firmy produkcyjnej, dyrektor portfela startupów. Zdobywca nagród Inicjatywa .NET 2003, PMI Award 2007, 2009, 2010, 2013, 2014, 2016, PMI Poland Chapter Product Award 2010 oraz ISAGA 2014 Award, finalista konkursu Polish Project Excellence Award 2010.
Prywatnie tworzy system zarządzania projektami Wroolo.com.
Autor książek na temat zarządzania projektami: Zwinni Zbrodnia i Scrum, Instrukcja obsługi projektu, Zarządzanie projektami dla początkujących.
Aktualnie pisze książkę Bardziej niż Agile na temat projektów R&D, eksploracyjnych, discovery, do której zebrał materiały z 80 wywiadów i setki książek oraz artykułów.
W przeszłości: właściciel firmy IT, wieloletni kierownik projektów, dyrektor departamentu zarządzania projektami i procesami w banku, wiceprezes firmy produkcyjnej, dyrektor portfela startupów. Zdobywca nagród Inicjatywa .NET 2003, PMI Award 2007, 2009, 2010, 2013, 2014, 2016, PMI Poland Chapter Product Award 2010 oraz ISAGA 2014 Award, finalista konkursu Polish Project Excellence Award 2010.
Prywatnie tworzy system zarządzania projektami Wroolo.com.
5 z 11
Łukasz Wrona
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, specjalność systemy i sieci komputerowe. Ukończył studia podyplomowe na Wydziale Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego, specjalność Ochrona Danych Osobowych oraz Zarządzanie Projektami na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Absolwent kierunku Sztuczna Inteligencja – Technologia i Prawo na Akademii Leona Koźmińskiego. Z wyróżnieniem ukończył studia MBA na Franklin University, Ohio, USA.
Jako inżynier, a następnie dyrektor Departamentów Informatyki brał udział w tworzeniu między innymi Krajowego Rejestru Długów Biuro Informacji Gospodarczej S.A., Kaczmarski Inkasso, Narodowego Funduszu Gwarancyjnego. Wdrażał rozwiązania big data, analityki danych, uczenia maszynowego.
Obecnie specjalizuje się w rozwiązaniach z zakresu zgodności z regulacjami dotyczącymi danych (data compliance), uczenia maszynowego oraz technologii opartych na sztucznej inteligencji. Prowadzi liczne szkolenia, koncentrując się na praktycznym wykorzystaniu rozwiązań z zakresu generatywnej sztucznej inteligencji, pomagając organizacjom efektywnie wdrażać te innowacje w ich procesy.
Jako inżynier, a następnie dyrektor Departamentów Informatyki brał udział w tworzeniu między innymi Krajowego Rejestru Długów Biuro Informacji Gospodarczej S.A., Kaczmarski Inkasso, Narodowego Funduszu Gwarancyjnego. Wdrażał rozwiązania big data, analityki danych, uczenia maszynowego.
Obecnie specjalizuje się w rozwiązaniach z zakresu zgodności z regulacjami dotyczącymi danych (data compliance), uczenia maszynowego oraz technologii opartych na sztucznej inteligencji. Prowadzi liczne szkolenia, koncentrując się na praktycznym wykorzystaniu rozwiązań z zakresu generatywnej sztucznej inteligencji, pomagając organizacjom efektywnie wdrażać te innowacje w ich procesy.
6 z 11
dr inż. Lidia Grzegorczyk
• Prowadzi działalność doradczo konsultingową z obszaru efektywności energetycznej, ESG (raportowania niefinansowego zgodnego ze wskaźnikami GRI, SASB, CSRD), GHG (emisji gazów cieplarnianych wg GHG Protocol dla zakresu 1,2,3), oraz projektów technologicznych w obszarze energetyki i odnawialnych źródeł.
• Ekspert EFRAG (Europejska Grupa Doradcza ds. Sprawozdawczości Finansowej) w ramach projektu digitalizacji raportowania ESG.
• Otrzymała pierwszą w Polsce certyfikację międzynarodową GRI dla platformy IT wspierającej raportowanie ESG.
• Niezależny ekspert KE ds. energii w Programie Horyzont2020.
• Oceniła ponad 170 projektów w ramach emisji gazów cieplarnianych jako główny inżynier ds. efektywności energetycznej w projekcie współfinansowanym przez Europejski Bank Inwestycyjny w ramach termomodernizacji budynków mieszkalnych oraz przemysłowych.
• Laureatka grantów badawczo – naukowych, m.in. w Massachusetts Institute of Technology (MIT) w Bostonie, Europejski Instytut Innowacji i Technologii EIT Climate KIC Frankfurt n.Menem, Veolia Paryż. Doświadczenie zawodowe zdobywała w sektorze przemysłowym, ciepłowniczym oraz bankowym w Polsce, Niemczech, Danii i USA.
• Otrzymała pierwszą w Polsce akredytację jako dostawca usług metodyki CRREM (ang. Carbon Risk Real Estate Monitor), która zapewnia branży nieruchomości przejrzyste, oparte na nauce ścieżki dekarbonizacji dostosowane do paryskich celów klimatycznych ograniczenia globalnego wzrostu temperatury do 2°C.
• Ekspert EFRAG (Europejska Grupa Doradcza ds. Sprawozdawczości Finansowej) w ramach projektu digitalizacji raportowania ESG.
• Otrzymała pierwszą w Polsce certyfikację międzynarodową GRI dla platformy IT wspierającej raportowanie ESG.
• Niezależny ekspert KE ds. energii w Programie Horyzont2020.
• Oceniła ponad 170 projektów w ramach emisji gazów cieplarnianych jako główny inżynier ds. efektywności energetycznej w projekcie współfinansowanym przez Europejski Bank Inwestycyjny w ramach termomodernizacji budynków mieszkalnych oraz przemysłowych.
• Laureatka grantów badawczo – naukowych, m.in. w Massachusetts Institute of Technology (MIT) w Bostonie, Europejski Instytut Innowacji i Technologii EIT Climate KIC Frankfurt n.Menem, Veolia Paryż. Doświadczenie zawodowe zdobywała w sektorze przemysłowym, ciepłowniczym oraz bankowym w Polsce, Niemczech, Danii i USA.
• Otrzymała pierwszą w Polsce akredytację jako dostawca usług metodyki CRREM (ang. Carbon Risk Real Estate Monitor), która zapewnia branży nieruchomości przejrzyste, oparte na nauce ścieżki dekarbonizacji dostosowane do paryskich celów klimatycznych ograniczenia globalnego wzrostu temperatury do 2°C.
7 z 11
Łukasz Rompel
22 lata doświadczenia biznesowego i trenerskiego w obszarze
projektów rozwojowych dla wyższych kadr zarządzających
i kierowniczych. 15 lat doświadczenia trenerskiego w realizacji
kompleksowych projektów z zarządzania.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, coachingów i doradztwa
indywidualnego z zakresu przywództwa, zarządzania
(w tym zarządzania zespołami, zasobami ludzkimi, zarządzania
jakością i zarządzania projektami), rozwoju kompetencji
menedżerskich, oceny pracowniczej oraz kursów metodycznych
dla trenerów biznesu.
Ponad 3500 zrealizowanych dni szkoleniowych, z czego ponad
1600 dla wyższej Kadry Kierowniczej firm: Dyrektorów
Zarządzających, Dyrektorów Działów, Dyrektorów Operacyjnych,
Kierowników, Liderów, Team Leaderów.
Ponad 1000 godzin przeprowadzonych coachingów indywidualnych z zakresu zarządzania i rozwoju kompetencji menedżerskich dla Kadry Kierowniczej: Dyrektorów Zarządzających,
Dyrektorów Działów, Dyrektorów Operacyjnych i Kierowników z branży produkcyjnej, sprzedażowej i usługowej, w tym dla Kadry Menedżerskiej zarządzającej w strukturach zespołów rozproszonych.
Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo – Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie,specjalność: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Jego umiejętności poparte są ponad 30 000 godzin prowadzenia szkoleń, warsztatów, konsultacji, coachingów i sesji mentoringowych.
Specjalizuje się w realizacji długofalowych i zaawansowanych projektów dla firm produkcyjnych.
projektów rozwojowych dla wyższych kadr zarządzających
i kierowniczych. 15 lat doświadczenia trenerskiego w realizacji
kompleksowych projektów z zarządzania.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, coachingów i doradztwa
indywidualnego z zakresu przywództwa, zarządzania
(w tym zarządzania zespołami, zasobami ludzkimi, zarządzania
jakością i zarządzania projektami), rozwoju kompetencji
menedżerskich, oceny pracowniczej oraz kursów metodycznych
dla trenerów biznesu.
Ponad 3500 zrealizowanych dni szkoleniowych, z czego ponad
1600 dla wyższej Kadry Kierowniczej firm: Dyrektorów
Zarządzających, Dyrektorów Działów, Dyrektorów Operacyjnych,
Kierowników, Liderów, Team Leaderów.
Ponad 1000 godzin przeprowadzonych coachingów indywidualnych z zakresu zarządzania i rozwoju kompetencji menedżerskich dla Kadry Kierowniczej: Dyrektorów Zarządzających,
Dyrektorów Działów, Dyrektorów Operacyjnych i Kierowników z branży produkcyjnej, sprzedażowej i usługowej, w tym dla Kadry Menedżerskiej zarządzającej w strukturach zespołów rozproszonych.
Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo – Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie,specjalność: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Jego umiejętności poparte są ponad 30 000 godzin prowadzenia szkoleń, warsztatów, konsultacji, coachingów i sesji mentoringowych.
Specjalizuje się w realizacji długofalowych i zaawansowanych projektów dla firm produkcyjnych.
8 z 11
dr Małgorzata Świerkosz-Hołysz
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, coach, facylitator, senior trener z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich i tzw. kompetencji miękkich, adiunkt Akademii WSB. Autorka monografii pt. „Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim we współczesnej organizacji” oraz artykułów naukowych dotyczących coachingu i zarządzania. Na sali szkoleniowej spędziła ponad 15.000 godzin. Doświadczenie w biznesie zdobywała już od 1999 r. jako właściciel firmy, a następnie trener wewnętrzny w Banku Ochrony Środowiska S.A., gdzie wspierała kadrę menedżerską w działaniach rozwojowych. Prowadzi szkolenia z zakresu szeroko rozumianego zarządzania, jest pasjonatką podejścia zwinnego, a w centrum jej uwagi zawsze stoi Człowiek. Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem trenerskim prowadząc warsztaty Train the Trainer. Aktywnie działa jako coach, prowadząc sesje zarówno dla wysokiej kadry managerskiej, jak i dla klientów indywidualnych. Certyfikowany, międzynarodowy konsultant MindSonar®, narzędzia służącego do pomiaru czynników stylów myślenia ludzi, wspierającego proces coachingu, mentoringu, rekrutacji, sprzedaży czy budowania zespołu. Facylitator Management 3.0 najnowszej koncepcji w zarządzaniu, wykorzystującej podejście zwinne oparte na metodyce Agile, Agile PM, Facylitator APMG.
9 z 11
dr inż. Agnieszka Pawlak-Wolanin
Absolwentka Politechniki Wrocławskiej doktor nauk ekonomicznych, magister inżynier Informatyki i Zarządzania oraz Inżynierii Ochrony Środowiska, studia doktoranckie Cybernetyka Techniczna. Stypendystka School of Applied Sciences, University of Glamorgan.
Pasjonatka „praktycznej edukacji” przez całe życie związania ze szkolnictwem wyższym i niwelowaniem rozdźwięku między światem nauki a biznesem. Konsultant biznesowy w zakresie optymalizacji procesów z wykorzystaniem koncepcji Lean management. W swojej drodze naukowo-dydaktycznej pełniła funkcję pełnomocnika Kanclerza ds. dydaktyki, Dziekana Wydziału Zarządzania i Marketingu, Dziekana Wydziału zamiejscowego w Brnie, pełnomocnika Rektora ds. współpracy międzynarodowej, Menedżera kierunku Inżynierii Zarządzania.
Od ponad 22 lat związana z Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu.
Z pasją krzewi kulturę Lean wśród studentów. Wykładowca, trener, ekspert wzmacniania kompetencji kadr inżynierskich w zakresie Lean Enterprise. Certyfikowany trener gier symulacyjnych oraz kreator i współtwórca aplikacji lean management w Virtual Reality. W swojej pracy naukowo-dydaktycznej wypromowała ponad 350 prac inżynierskich w tym 45 wdrożeniowych.
Obecnie Dyrektor Centrum Lean Management w Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu w Departamencie Współpracy Nauki z Biznesem. Twórczyni konceptu Centrum zarówno od strony merytorycznej jak i wdrożeniowej.
Pasjonatka „praktycznej edukacji” przez całe życie związania ze szkolnictwem wyższym i niwelowaniem rozdźwięku między światem nauki a biznesem. Konsultant biznesowy w zakresie optymalizacji procesów z wykorzystaniem koncepcji Lean management. W swojej drodze naukowo-dydaktycznej pełniła funkcję pełnomocnika Kanclerza ds. dydaktyki, Dziekana Wydziału Zarządzania i Marketingu, Dziekana Wydziału zamiejscowego w Brnie, pełnomocnika Rektora ds. współpracy międzynarodowej, Menedżera kierunku Inżynierii Zarządzania.
Od ponad 22 lat związana z Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu.
Z pasją krzewi kulturę Lean wśród studentów. Wykładowca, trener, ekspert wzmacniania kompetencji kadr inżynierskich w zakresie Lean Enterprise. Certyfikowany trener gier symulacyjnych oraz kreator i współtwórca aplikacji lean management w Virtual Reality. W swojej pracy naukowo-dydaktycznej wypromowała ponad 350 prac inżynierskich w tym 45 wdrożeniowych.
Obecnie Dyrektor Centrum Lean Management w Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu w Departamencie Współpracy Nauki z Biznesem. Twórczyni konceptu Centrum zarówno od strony merytorycznej jak i wdrożeniowej.
10 z 11
Dorota Osman
Za osobisty sukces uważam przeszkolenie i przeprowadzenie ponad 1000 osób przez ich pierwsze spotkanie z kamerą oko w oko. Były stresy, niespodzianki, ale ogromna większość „moich studentów” (menedżerów, dyrektorów, prezesów) nabyte umiejętności wykorzystuje w praktyce.
Od 26 lat prowadzę warsztaty „Wystąpienia publiczne. Wystąpienia przed kamerą” w ramach studiów MBA.
***
Dziennikarka, 25 lat w TVP ( do 2016 r), praca z prezenterami ( m.in. Krzysztof Ibisz, Magda Mołek, Iwona Schymalla, Piotr Kraśko, Agnieszka Szulim-Woźniak, Tomasz Kammel, Paulina Chylewska, Agata Konarska).
Praca przed kamerą – reporterska; za kamerą – reportaże, felietony; autorka scenariuszy i wydawca programów na żywo ( Kawa czy herbata, Sportowe fascynacje, Od A do Zdrowia, Pogotowie Jedynki, Opowiedz mi swoją historię i wiele in.). Lektorka. The voice off – po raz pierwszy w programie „Randka w ciemno”. Ostatnie stanowisko (2 lata) – wiceszefowa anteny TVP ABC ( od przygotowania do uruchomienia anteny, doświadczenie w zarządzaniu dużym przedsięwzięciem logistycznym).
Od 26 lat prowadzę warsztaty „Wystąpienia publiczne. Wystąpienia przed kamerą” w ramach studiów MBA.
***
Dziennikarka, 25 lat w TVP ( do 2016 r), praca z prezenterami ( m.in. Krzysztof Ibisz, Magda Mołek, Iwona Schymalla, Piotr Kraśko, Agnieszka Szulim-Woźniak, Tomasz Kammel, Paulina Chylewska, Agata Konarska).
Praca przed kamerą – reporterska; za kamerą – reportaże, felietony; autorka scenariuszy i wydawca programów na żywo ( Kawa czy herbata, Sportowe fascynacje, Od A do Zdrowia, Pogotowie Jedynki, Opowiedz mi swoją historię i wiele in.). Lektorka. The voice off – po raz pierwszy w programie „Randka w ciemno”. Ostatnie stanowisko (2 lata) – wiceszefowa anteny TVP ABC ( od przygotowania do uruchomienia anteny, doświadczenie w zarządzaniu dużym przedsięwzięciem logistycznym).
11 z 11
Jacek Skrzypczyński
Leadership/strategy/team Coach/trainer/consultant
certyfikowany coach w M. Goldsmith, CTI, TCI, Erickson College, CoachU
najlepszy trener wg Forbes (2004)
Posiada szerokie doświadczenie w obszarze rozwoju ludzi i organizacji dla przedsiębiorstw polskich i zagranicznych. Ekspert w zakresie leadership development, team coachingu oraz nauki przez doświadczanie. Pracuje także jako executive i expat coach oraz wykładowca na programach MBA na uniwersytetach Viadrina (Niemcy), Franklin (USA) oraz WSB Merito we Wrocławiu.
Jest autorem licznych artykułów i modeli z zakresu zarządzania, leadership, rozwoju zespołów, zmian i doskonalenia osobistego. Dyplom Master of Science in Management Uniwersytetu w Calgary w Kanadzie. Prywatnie pasjonat alpinizmu - lider wypraw w Alpy, Himalaje, Góry Skaliste i na Alaskę. Obywatel Polski i Kanady aktualnie rezydujący
w Polsce i Hiszpanii.
Pracował jako senior trener w Outward Bound Canada i kadetów Armii Kanadyjskiej na Jukonie, konsultant w Neumann Management Institute, business development manager w Achieve Global i Impact Development Training oraz jako coach z M. Goldsmith, NetExpat i CoachU. Pomaga organizacjom w rozwoju liderów i zespołów oraz przeprowadzaniu zmian – poprzez system treningów, coachingu i konsultacji. Stworzył i poprowadził programy w Kanadzie, Europie i w Polsce.
certyfikowany coach w M. Goldsmith, CTI, TCI, Erickson College, CoachU
najlepszy trener wg Forbes (2004)
Posiada szerokie doświadczenie w obszarze rozwoju ludzi i organizacji dla przedsiębiorstw polskich i zagranicznych. Ekspert w zakresie leadership development, team coachingu oraz nauki przez doświadczanie. Pracuje także jako executive i expat coach oraz wykładowca na programach MBA na uniwersytetach Viadrina (Niemcy), Franklin (USA) oraz WSB Merito we Wrocławiu.
Jest autorem licznych artykułów i modeli z zakresu zarządzania, leadership, rozwoju zespołów, zmian i doskonalenia osobistego. Dyplom Master of Science in Management Uniwersytetu w Calgary w Kanadzie. Prywatnie pasjonat alpinizmu - lider wypraw w Alpy, Himalaje, Góry Skaliste i na Alaskę. Obywatel Polski i Kanady aktualnie rezydujący
w Polsce i Hiszpanii.
Pracował jako senior trener w Outward Bound Canada i kadetów Armii Kanadyjskiej na Jukonie, konsultant w Neumann Management Institute, business development manager w Achieve Global i Impact Development Training oraz jako coach z M. Goldsmith, NetExpat i CoachU. Pomaga organizacjom w rozwoju liderów i zespołów oraz przeprowadzaniu zmian – poprzez system treningów, coachingu i konsultacji. Stworzył i poprowadził programy w Kanadzie, Europie i w Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy studiów otrzymają drukowane materiały szkoleniowe, aby mogli wykorzystać je do nawigacji podczas szkolenia, komfortowe do tworzenia własnych notatek.
Dodatkowo, uczestnicy mają dostęp do platformy Moodle, w której zamieszczone są materiały w wersji elektronicznej, zarówno te ze szkolenia, jak i przekazane przez trenera w celu uzupełnienia tematu.
Warunki uczestnictwa
Proces rekrutacji:
- Zapis online przez formularz zgłoszeniowy na stronie: www.studiamba.merito.pl,
- Założenie Konta Kandydata - uzupełnienie danych osobowych oraz wgranie wymaganych dokumentów: CV, dyplom ukończenia studiów wyższych, list motywacyjny do podjęcia studiów, potwierdzenie min. 8-letniego doświadczenia menedżerskiego (zaświadczenie, świadectwo pracy, wyciąg z rejestru działalności gosp.)
- Rozmowa kwalifikacyjna
Informacje dodatkowe
Uczestnicy studiów mogą skorzystać z oferty fakultatywnej dla chętnych:
- dodatkowe szkolenia uzupełniające w trakcie trwania studiów
- piknik integracyjny dla uczestników i absolwentów studiów MBA
- Klub Absolwenta MBA (po ukończeniu studiów).
Studia trwają 192 godziny dydaktyczne. Godzina dydaktyczna to 45 minut.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
woj. dolnośląskie
Zajęcia odbywają się w campusie Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu, w specjalnie dedykowanej Strefie MBA, kóra znajduje się w budynku B na 1 piętrze.
Sale szkoleniowe są wyposażone w niezbędne udogodnienia, pozwalająca na komfortową realizację szkoleń.
Wokół budynku znajdują się miejsca parkingowe.
Sale szkoleniowe są wyposażone w niezbędne udogodnienia, pozwalająca na komfortową realizację szkoleń.
Wokół budynku znajdują się miejsca parkingowe.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- - w budynku znajduje się winda oraz udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
Kontakt
Kontakt
Magdalena Kuriata
E-mail
magdalena.kuriata@wroclaw.merito.pl
Telefon
(+48) 602 254 308