Zostałem liderem i co teraz? - Szkolenie.
Zostałem liderem i co teraz? - Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
- Dla osób, które niedawno zostały liderami i chcą poszerzyć swoje kompetencje w nowej roli.
- Dla osób, które już od jakiegoś czasu kierują zespołem, ale potrzebują rozwinąć swój warsztat o konkretne narzędzia.
- Dla wszystkich, którzy czują, że dotychczasowe metody nie przynoszą efektów i czas już zaktualizować wiedzę na temat nowoczesnych metod przywództwa
W szkoleniu mogą wziąć udział uczestnicy z różnych programów dofinansowań (skontaktuj się z nami celem weryfikacji).
Usługa rozwojowa adresowana również do Uczestników projektu "Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe".
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do wejścia w rolę lidera. Uczestnicy poznają zasady skutecznej komunikacji, delegowania zadań oraz motywowania i angażowania zespołu. Omówione zostaną także strategie zarządzania różnorodnym zespołem oraz kluczowe kompetencje przywódcze, takie jak inteligencja emocjonalna i odporność psychiczna.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia rolę lidera i menedżera oraz potrafi przypisać im odpowiednie funkcje. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice między rolami lidera, menedżera i przywódcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna koncepcję lidera jako trenera, coacha i mentora oraz rozumie jej zastosowanie w pracy zespołowej. | Kryteria weryfikacji Opisuje cechy lidera jako coacha, trenera i mentora. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje markę osobistą lidera i potrafi wskazać kluczowe elementy expose lidera. | Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy expose lidera i zasady budowania marki osobistej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady aktywnego słuchania oraz techniki zadawania pytań pogłębiających i otwartych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje techniki aktywnego słuchania i rozpoznaje przykłady dobrych pytań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie udziela informacji zwrotnej (feedbacku). | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje prawidłowe i nieprawidłowe formy feedbacku oraz identyfikuje bariery komunikacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie deleguje zadania. | Kryteria weryfikacji Opisuje etapy delegowania i wskazuje ich kolejność. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik trafnie charakteryzuje pokolenia oraz potrafi wskazać ich potrzeby i style pracy. | Kryteria weryfikacji Poprawnie przypisuje cechy do pokoleń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozwiązuje konflikty w zespole. | Kryteria weryfikacji Przyporządkowuje strategie do typów konfliktów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik prowadzi trudne rozmowy z pracownikami. | Kryteria weryfikacji Wskazuje prawidłową strukturę i etapy rozmowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza emocjami w sytuacjach zawodowych. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje skuteczne techniki regulowania emocji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do:
- osób, które niedawno zostały liderami i chcą poszerzyć swoje kompetencje w nowej roli.
- osób, które już od jakiegoś czasu kierują zespołem, ale potrzebują rozwinąć swój warsztat o konkretne narzędzia.
- wszystkich, którzy czują, że dotychczasowe metody nie przynoszą efektów i czas już zaktualizować wiedzę na temat nowoczesnych metod przywództwa
Uczestnicy szkolenia będą pracować w sali szkoleniowej wyposażonej w ekran i stoły. Ok. 20% usługi przeznaczone jest na przekazanie wiedzy teoretycznej, pozostały czas poświęcony zostanie na praktyczne ćwiczenia, omówienie case study, pracę w grupach/parach, scenki itp.
W trakcie szkolenia na każdy dzień przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz jedna przerwa obiadowa. Godzina dydaktyczna obejmuje 50 minut. Walidacja zostanie przeprowadzona stacjonarnie, w formie testu, przez osobę walidującą.
Ramowy program szkolenia
DZIEŃ 1
1.Ja jako lider
- kim jest lider, przywódca i manager
- lider jako trener, coach i mentor
- budowanie samoświadomości lidera na podstawie modelu LEAD
- inteligencja emocjonalna w przywództwie
2.Budowanie autorytetu lidera
- lider jako autorytet, czy to łatwe?
- marka własna lidera
- expose lidera
- wczoraj koleżanka/kolega dzisiaj szefowa/ szef: jak ułożyć nową relację
DZIEŃ 2
1.Podstawy skutecznej komunikacji
- słyszę, czy słucham? Sztuka aktywnego słuchania
- moc pytań - jak pytać, by się dowiedzieć
- moc feedbacku – jak dać wartościową informację zwrotną
- bariery w skutecznej komunikacji
2.Delegowanie zadań jako podstawowa kompetencja w kierowaniu ludźmi
- czym jest delegowanie zadań?
- dlaczego warto delegować zadania?
- etapy skutecznego delegowania zadań
- dlaczego nie delegujemy?
3.Motywowanie i angażowanie zespołu
- co mnie motywuje do pracy?
- co może motywować moich ludzi?
- system wartości a zaangażowanie
4.Zarządzanie różnorodnością
- Różne pokolenia pracowników – podział i jego źródło
- charakterystyka pokoleń baby boom, X, Y, Z, pokolenie Alfa
- szanse dla zespołu wynikające z różnorodności pokoleniowej
- różne typy osobowości w zespole na podstawie metodologii Hartmana
- skuteczne zarządzanie różnym osobowościowo zespołem w oparciu o talenty i potencjał
Dzień 3.
1.Trudne sytuacje w pracy lidera
- konflikt w zespole, jego źródła
- sposoby rozwiązywania konfliktów
- mój sposób rozwiązywania konfliktów (test)
- trudne rozmowy z pracownikami
- emocje i trudne sytuacje w pracy lidera
2.Jakie jeszcze kompetencje przywódcze współczesnego lidera są dzisiaj istotne?
- Inteligencja emocjonalna- czym jest i jakie jest jej znaczenie w przywództwie
- Odporność psychiczna lidera
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 30 Kim jest lider, przywóda i manager | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 30 Lider jako trener, coach, mentor | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 30 Przerwa kawowa | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 30 Budowanie samoświadomości lidera (model LEAD) | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 30 Lider jako autorytet | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 30 Przerwa na lunch | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 30 Marka własna lidera | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 30 Expose lidera | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 30 Przerwa kawowa | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 30 Wczoraj kolega, dzisiaj szef - jak ułożyć nową relację | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 30 Słyszę czy słucham? Sztuka aktywnego słuchania | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 30 Moc feedbacku - jak dać wartościową informację zwrotną? | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 30 Przerwa kawowa | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 30 Skuteczne delegowanie zadań | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 30 Dlaczego warto delegować? Dlaczego nie delegujemy? | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 30 Przerwa na lunch | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 30 Co motywuje ludzi do pracy? | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 30 System wartości a zaangażowanie | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 30 Przerwa kawowa | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 30 Zarządzanie różnorodnością w zespole | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 30 Źródła konfliktów w zespole | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 30 Sposoby rozwiązywania konfliktów | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 30 Przerwa kawowa | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 30 Trudne rozmowy z pracownikami | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 30 Emocje i trudne sytuacje w pracy lidera | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 30 Przerwa na lunch | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 30 Inteligencja emocjonalna i odporność psychiczna | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 30 Przerwa kawowa | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 30 Podsumowanie | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 30 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 201,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 790,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 122,32 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 99,44 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anita Gałek
Wiedzę trenerską zdobyła mając ponad 12 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych i polskich organizacjach.
Ponad 7 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem rozproszoną siecią sprzedaży. Warsztat nabyła prowadząc od ponad 8 lat szkolenia dla kadr kierowniczych. Poza szkoleniami na co dzień pracuje indywidualnie z przedsiębiorcami (głownie Zarządami firm) w oparciu o narzędzia coachingowe i mentoringowe, wzmacniając oraz rozwijając kompetencje przywódcze.
Konsultantka w zakresie miękkiego HR-u i zarządzania procesami w organizacjach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały drukowane na potrzebę realizacji ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu "Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe".
W szkoleniu mogą wziąć udział także uczestnicy z innych programów dofinansowań (skontaktuj się z nami celem weryfikacji).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi