WARSZTAT KOMUNIKACJI I WSPÓŁPRACY Z WYKORZYSTANIEM METODOLOGII DISC
WARSZTAT KOMUNIKACJI I WSPÓŁPRACY Z WYKORZYSTANIEM METODOLOGII DISC
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Zespół pracowników jednej firmy.
Warsztat jest przeznaczony dla osób, które chcą wiedzieć jakie są style zachowania według metodologii DISC i poznać swój przeważający styl, po to by w lepiej rozumieć relacje interpersonalne i wzmocnić swoje umiejętności komunikacyjne.
Jest to usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji30-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Analiza wyników pozwala lepiej zrozumieć sposób własnego funkcjonowania oraz osób, z którymi współpracujemy. Zrozumienie zaś ludzkich zachowań to podstawa budowania relacji opartych na właściwej komunikacji. Warsztaty zespołowe dają możliwość poznania osobistego stylu zachowania oraz stylu pracy w grupie, w której funkcjonujemy. Pozwala to na odpowiednie dobieranie zadań dla poszczególnych pracowników w grupie, lepszą wzajemną komunikację a przez to większą efektywność!Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje każdy ztypów osobowości | Kryteria weryfikacji wymienia mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego ztypów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływemstresu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie dociera dorozmówcy | Kryteria weryfikacji stosuje techniki komunikacji w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje jak osobowość człowieka wpływa na sposóbpostrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje i uwzględnia potrzeby swojego rozmówcy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Efektywnie współpracujew zespole | Kryteria weryfikacji mówi do różnych pod względem osobowości ludzi tak,aby uzyskać pożądany efekt | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji skutecznie motywuje innych do działania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania szkolenia to 1 dzień szkoleniowy w godz. 9:00 - 16:00 - 7 h zegarowych (8 h dydaktycznych + przerwy).
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu jest aktywność oraz obecność na szkoleniu.
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I
Wprowadzenie do metodologii DISC – jak dobrze, że się różnimy!
- podstawowe założenia dotyczące różnych stylów komunikacji i zachowania,
- magia percepcji – jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań,
- techniki komunikacji w praktyce - przydatne niezależnie od osobowości rozmówców.
MODUŁ II
Jak rozpoznać każdy ze stylów komunikacji? – wskazówki, w jaki sposób skutecznie dotrzeć do rozmówcy
- jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą?
- jak rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej rozmówców.
- jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu - „dobry i zły dzień” różnych typów osobowości w biznesie.
MODUŁ III
Autodiagnoza – omówienie i interpretacja wyników testu DISC
- praca z indywidualnym arkuszem i wynikami testu DISC.
MODUŁ IV
Zastosowanie modelu DISC w praktyce, czyli jak motywować, jak rozwijać osoby o określonej kolorystyce
- w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
MODUŁ V
Ja w zespole - jak skutecznie komunikować się oraz współpracować w zespole
- jak wykorzystać model DISC do pracy zespołowej nad nowym pomysłem/ projektem, aby wzmocnić dobrą współpracę w zespole, wykorzystać potencjał różnych osobowości oraz zapewnić efektywną realizację projektu na każdym jego etapie.
WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 660,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 350,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 237,21 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 192,86 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Zarębska
Trener, rekruter, doradca HR, analityk danych HR. Dzieli się swoją wiedzą w zakresie strategii personalnych oraz przyciągania i rozwijania talentów w organizacjach. Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów podyplomowych z zakresu mediacji i negocjacji, coachingu menedżerskiego i socjoterapii. Akredytowany trener metodologii Insights Discovery oraz DISC Trainer&Facilitator. Akredytowany trener biznesu (międzynarodowy certyfikat IES). W trakcie szkoły psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnej. Stały mediator sądowy. Pasjonat samorozwoju i psychologii biznesu. Szkolenia prowadzone w języku polskim i angielskim. W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła około 170 warsztatów z tematyki komunikacji i współpracy.
Doświadczenie zdobywane w międzynarodowych firmach z branży manufacturing, takich jak: Kimball Electronics, Inalfa Roof Systems, Fibaro, jak i w sektorze Business Shared Service: O-I Global Business Service. Stała współpraca z Wojskiem Obrony Terytorialnej w zakresie wsparcia psychologicznego żołnierzy.
W pracy trenerskiej specjalizuje się w realizacji szkoleń z zakresu:
- skuteczna rekrutacja i selekcja
- budowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding
- komunikacja i współpraca
- rozwiązywanie konfliktów i mediacje
- szkolenia wykorzystujące metodologię Insights Discovery oraz DISC
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały szkoleniowe w segregatorach będące uzupełnieniem treści prezentowanych w trakcie warsztatu,
- fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów wykorzystanych podczas szkolenia, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań praktycznych realizowanych podczas zajęć.
- raport DISC - każdy uczestnik otrzymuje wydrukowany swój indywidualny raport DISC.
Informacje dodatkowe
Program, terminy oraz czas trwania podane w tej karcie usługi są przykładowe, a wycena zależy od liczby uczestników.
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w formie zamkniętej – dedykowanej dla pracowników jednej firmy, oznacza to, że program i warunki organizacyjne (termin, miejsce, liczbę uczestników) ustalamy wspólne z Klientem.
Zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia formy szkolenia i sposobu pracy:
tel. 881 036 989, julita.gotkowicz@open-szkolenia.pl, www.open-szkolenia.pl.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi