Szkoła Trenerów edycja Wrocław
Szkoła Trenerów edycja Wrocław
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy Działów Personalnych, menedżerowie, studenci. Nie wymagane doświadczenie zawodowe.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji15-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Szkoła Trenerów edycja Wrocław – szkolenie” przygotowuje do projektowania i realizacji programów rozwoju kompetencji z wykorzystaniem metody "Modelowania kompetencji".Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po ukończeniu szkolenia będzie potrafił zaprojektować oraz zrealizować proces kształcenia w oparciu o wyznaczone cele. | Kryteria weryfikacji Kryteriami weryfikacji uczestników będzie ich aktywność na zajęciach, realizacja ćwiczeń. Dodatkowo uczestnik będzie miał egzamin polegający na zaprojektowaniu i realizacji mini szkolenia na zadany temat. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Realizacja procesu rozwoju kompetencji z wykorzystaniem metody "Modelowania kompetencji".Gotowość do projektowania i realizacji programów rozwoju kompetencji.
Efekt usługi
Uczestnik po ukończeniu szkolenia będzie potrafił zaprojektować oraz zrealizować proces kształcenia w oparciu o wyznaczone cele rozwojowe w organizacji.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Potwierdzeniem efektu usługi będzie uzysanie pozytywnego wyniku egzaminu praktycznego przez uczestników.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień |
Temat |
|
1 |
Rodzaje form rozwoju. Pojęcie kompetencji i ich działanie. Rola dopasowania kompetencyjnego w osiąganiu wysokiej efektywności. Talenty i luki kompetencyjne. Czym jest rozwój kompetencji? Kompetencje trenerskie. Kwestie etyczne w procesie rozwoju. Trening komunikacyjny. |
|
2 |
Rola trenera i jego główne funkcje (trener wewnętrzny i zewnętrzny). Samoświadomość trenera – diagnoza osobowościowa. Teoria poliwagalna, strefy regulacji, zarzadzanie emocjami, zarzadzanie myśleniem, samoregulacja. Motywacja i entuzjazm trenera. Rozpoznawanie własnych zasobów i obszarów do rozwoju w pracy z ludźmi. |
|
3 |
Psychologia uczenia się dorosłych. Nauka przez doświadczanie (strefy rozwoju – Cykl Kolba). Metody pracy: szkolenie, warsztat, trening, coaching indywidulany, coaching grupowy/zespołowy (action learning), mentoring, team building. Metoda „Modelowania kompetencji”. |
|
4 |
Metody diagnozy potrzeb rozwojowych. Dopasowanie formy rozwoju do potrzeb. Projektowanie skutecznych programów rozwoju kompetencji. Metody pomiaru skuteczności działań rozwojowych – formy ewaluacji. |
|
5 |
Formy działań rozwojowych. Techniki pracy trenera i skuteczność trenerska. Logistyka działań rozwojowych (czas, miejsce, wyposażenie). Tworzenie materiałów szkoleniowych i prezentacji. Szkolenia on-line. |
|
6 |
Trudne sytuacje w pracy trenera. Radzenie sobie z „trudnym” uczestnikiem i nieprzewidzialnymi sytuacjami. Stres trenera i metody radzenia sobie z nim. Tworzenie pozytywnej atmosfery podczas szkolenia. Metody aktywizacji uczestników. |
|
7 |
Ćwiczenia wystąpień trenerskich. Zaprojektowanie i przeprowadzenie własnego warsztatu – analiza, feedback i doskonalenie techniki. |
|
8 |
Ćwiczenia wystąpień trenerskich. Zaprojektowanie i przeprowadzenie własnego warsztatu – analiza, feedback i doskonalenie techniki. Egzamin. |
Brak wstępnych wymagań dla uczestników w zakresie posiadanej wiedzy i umiejętności.
Wymagana jest obecność na minimum 90% zajęć.
W każdym dniu zajęć szkolenie trwa 7 godzin zegarowych - od godziny 9.00 do 16.00
Zajęcia prowadzone są w małych grupach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 8 487,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 151,55 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 123,21 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Janusz Dziewit
Autor jednej z pierwszych w Polsce kreatywnych kampanii rekrutacyjnych („Autobus Volvo”).
Jako trener projektuje i prowadzi programy rozwojowe z zakresu niwelowania luk kompetencyjnych, umiejętności miękkich oraz specjalistycznych. Trener wiodący w „Szkole Trenerów” i „Szkole Asesorów” Experum HR. Twórca metodologii „Modelowania Kompetencji” ukierunkowanej na niwelowanie luk kompetencyjnych.
Autor wielu publikacji w specjalistycznych czasopismach HR oraz prasie codziennej, wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych i naukowych. Wykładowca tematyki z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie DSW, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Członek Rady Programowej Wydziału Zarządzania w Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu.
Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Asesorów Metody Assessment Center/Development Center.
Współprojektant branżowego programu mentoringowego HR4HR.
Karolina Dziewit
Specjalizuje się w działaniach rozwojowych z obszaru kompetencji miękkich, m.in. komunikacja, zarządzanie, motywowanie, współpraca. Przeprowadza sesje rozwojowe dla specjalistów i kadry zarządzającej na wszystkich poziomach zarządzania wykorzystując takie metody jak coaching i mentoring. Projektuje i realizuje działania rozwojowe z wykorzystaniem techniki Team Building’u m.in. dla dużych grup.
Projektuje i realizuje projekty z zakresu diagnoz kompetencyjnych wg metodologii Assessment oraz Development Center.
Posiada bogate doświadczenia w realizacji projektów społecznych ukierunkowanych na rozwój osobisty skierowanych m.in. dla osób niepełnosprawnych. Realizuje górskie wyprawy rozwojowe.
Ukończyła Studia Podyplomowe z Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Medycznym w Gdańsku Szkołę Młodych Trenerów w Instytucie Edukacji Społeczne we Wrocławiu oraz Szkołę Coachingu Adventure for Thought we Wrocławiu opartą na standardach ICF.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne (skrypty) oraz po zdaniu egzaminów certyfikat ukończenia szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi