Nowoczesne Narzędzia Cyfrowe w Pracy Zdalnej i Biurowej z elementami Social Media oraz AI
Nowoczesne Narzędzia Cyfrowe w Pracy Zdalnej i Biurowej z elementami Social Media oraz AI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia „Nowoczesne Narzędzia Cyfrowe w Pracy Zdalnej i Biurowej z elementami Social Media oraz AI” są osoby pracujące lub planujące pracę w środowisku zdalnym, hybrydowym lub biurowym, które chcą zwiększyć swoją efektywność i kompetencje cyfrowe.
Szczególnie zapraszamy:
- pracowników administracyjnych, biurowych i asystentów,
- nauczycieli, administrację oraz dyrekcje szkół,
- specjalistów HR, marketingu i obsługi klienta,
- freelancerów i osoby samozatrudnione,
- osoby prowadzące małe firmy lub działalność usługową,
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy (np. social media, newslettery),
- wszystkich, którzy chcą efektywnie korzystać z narzędzi online, zarządzać treściami wizualnymi i wspierać codzienną pracę technologiami opartymi na AI.
Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla początkujących, jak i tych, którzy chcą uporządkować i rozszerzyć swoją wiedzę o praktyczne umiejętności przydatne w nowoczesnym środowisku pracy.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji03-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po zakończeniu usługi będzie przygotowany do efektywnego i bezpiecznego korzystania z nowoczesnych narzędzi cyfrowych wspierających pracę zdalną i biurową. Będzie potrafił tworzyć profesjonalne prezentacje, materiały wideo i treści promocyjne z wykorzystaniem takich narzędzi jak Canva, CapCut oraz AI, a także sprawnie komunikować się online, zarządzać dokumentami w chmurze i stosować zasady bezpiecznej pracy zdalnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady ergonomii oraz bezpieczeństwa podczas pracy zdalnej | Kryteria weryfikacji Identyfikacja zasad ergonomii oraz bezpieczeństwa podczas pracy zdalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Obsługuje, planuje i prowadzi spotkania online z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Meet i Microsoft Teams | Kryteria weryfikacji Zaplanowanie spotkania on-line, wysyłanie zaproszeń oraz przeprowadzenie spotkania za pośrednictwem Google Meet lub Microsoft Teams | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady ochrony danych i zarządzania informacją w środowisku chmurowym | Kryteria weryfikacji Wymienia zasady ochrony danych i zarządzania informacją w środowisku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Obsługuje aplikacje chmurowe (Google Workspace / Microsoft Office Online) – tworzy, edytuje i współdzieli dokumenty, prezentacje i arkusze. | Kryteria weryfikacji Stworzenie w aplikacji chmurowej dokumentu, prezentacji bądź arkusza. Zaproszenie osób będących członkami zespołu projektowego do wspólnej pracy nad dokumentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Projektuje i współtworzy materiały graficzne w Canvie w czasie rzeczywistym | Kryteria weryfikacji Wykonanie projektu w Canvie dla wybranego przez siebie wydarzenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Montuje filmy, tutoriale i materiały promocyjne w CapCut, z wykorzystaniem efektów, dźwięków i napisów | Kryteria weryfikacji Przygotowanie filmu, tutorialu bądź materiału promocyjnego w CapCut z wykorzystaniem dzięków i napisów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Generuje treści z użyciem narzędzi AI (teksty, opisy, plany materiałów), dostosowując je do celu i odbiorcy | Kryteria weryfikacji Przygotowanie ogłoszenia bądź posta na Facebooka z wykorzystaniem AI | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik współdziała z innymi uczestnikami w zakresie opracowywania i prezentowania projektów z zakresu nowoczesnych rozwiązań w pracy zdalnej i biurowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik utrzymuje efektywną komunikację i współpracę podczas zadań zespołowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęCentrum Doradczo-Edukacyjne ProEfecto dr Marietta Blachnik-Gęsiarz
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Program szkolenia został dostosowany do potrzeb uczestników oraz głównego celu usługi i jej charakteru, obejmując kompleksowy zakres tematyczny związany z nowoczesnymi narzędziami cyfrowymi wspierającymi pracę zdalną i biurową, w tym rozwiązania z obszaru Social Media oraz sztucznej inteligencji.
Szkolenie obejmuje część teoretyczną i praktyczną, zakończone procesem walidacji kompetencji nabytych przez uczestników. Całkowity czas trwania usługi rozwojowej wynosi 24 godziny zegarowe i zawiera zarówno zajęcia dydaktyczne, jak i przerwy( 3 h), które wliczone są w ogólny czas usługi. Usługa realizowana jest w formie stacjonarnej.
Warunki organizacyjne realizacji usługi:
CZĘŚĆ TEORETYCZNA – obejmuje wprowadzenie do pracy zdalnej, zasady ergonomii, bezpieczeństwa danych, organizacji zespołowej współpracy online oraz obsługi wybranych narzędzi komunikacyjnych (np. Google Meet, MS Teams) i aplikacji chmurowych (Google Workspace, MS Office Online).-8 godzin zegarowych plus 1 godzina przerwy
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA – realizowana w formie ćwiczeń indywidualnych i zespołowych, koncentruje się na wykorzystaniu Canvy do tworzenia materiałów graficznych i prezentacji, CapCut do montażu wideo oraz narzędzi AI do generowania treści marketingowych i edukacyjnych. Uczestnicy wykonują projekty zespołowe z wykorzystaniem nabytej wiedzy, pod nadzorem doświadczonych trenerów.- 12 godzin zegarowych plus dwie godziny przerwy
WALIDACJA – przewidziano końcowy test wiedzy oraz zadanie projektowe, które stanowi podstawę do otrzymania certyfikatu ukończenia szkolenia, zgodnego z wymaganiami Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji- 1 godzina zegarowa.
Szkolenie prowadzą doświadczeni trenerzy z obszaru informatyki, edukacji cyfrowej oraz marketingu online, którzy zapewniają wysoki poziom merytoryczny i praktyczny zajęć. Każdy uczestnik otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych i certyfikat potwierdzający uzyskane kompetencje.
Ramowy program szkolenia: Nowoczesne Narzędzia Cyfrowe w Pracy Zdalnej i Biurowej z elementami Social Media oraz AI
Dzień 1: Praca zdalna i współpraca online
- Organizacja stanowiska pracy
- Obsługa Google Meet / MS Teams
- Symulacje spotkań online
- Bezpieczeństwo i praca w chmurze (Google Drive, MS Office)
Dzień 2: Tworzenie materiałów wizualnych i wideo
- Canva – tworzenie grafik i prezentacji
- Współpraca w Canvie
- CapCut – edycja wideo i tutoriale
Dzień 3: AI i Social Media w praktyce
- Wykorzystanie AI do tworzenia treści
- Zarządzanie profilami i kampaniami w mediach społecznościowych
- Projekt końcowy, egzamin i wręczenie certyfikatów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Wprowadzenie do pracy zdalnej. Cele i plan szkolenia. Organizacja ergonomicznego stanowiska pracy. | Prowadzący Damian Czaja | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Narzędzia do komunikacji i współpracy zdalnej. Konfiguracja i podstawowa obsługa darmowego programu do komunikacji. Planowanie spotkań, udostępnianie ekranu, praca w pokojach. | Prowadzący Damian Czaja | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Przerwa | Prowadzący Damian Czaja | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Ćwiczenia praktyczne –symulacja spotkania zdalnego. Przeprowadzanie spotkań zdalnych. Praca w zespołach, udostępnianie materiałów, testowanie funkcji | Prowadzący Damian Czaja | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Bezpieczeństwo w pracy zdalnej. Ochrona danych i bezpieczne udostępnianie plików. Zarządzanie bezpieczeństwem w chmurze (GoogleDrive). | Prowadzący Damian Czaja | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Przerwa | Prowadzący Damian Czaja | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Praca w chmurze –udostępnianie i zarządzanie dokumentami | Prowadzący Damian Czaja | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Przerwa | Prowadzący Damian Czaja | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Praca w chmurze –ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Damian Czaja | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Canva w pracy zdalnej –wprowadzenie | Prowadzący Damian Czaja | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Współpraca nad projektami w Canvie | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Ćwiczenia praktyczne –zespołowe tworzenie prezentacji | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Tworzenie materiałów wideo w CapCut | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Ćwiczenia praktyczne –tworzenie tutoriali wideo | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Wprowadzenie do AI w pracy zdalnej | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Social Media w pracy zdalnej | Prowadzący Magdalena Kasprzyk-Czaja | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kasprzyk-Czaja | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Wykorzystanie umiejętności nabytych podczas kursu –zadanie projektowe | Prowadzący Magdalena Kasprzyk-Czaja | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kasprzyk-Czaja | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Damian Czaja | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 208,33 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 208,33 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 153,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 153,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 153,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 153,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Flak
Ma ponad czteroletnie doświadczenie w nauczaniu w szkole publicznej, gdzie z powodzeniem prowadziła zajęcia z obsługi pakietu Office, programowania oraz projektowania graficznego w programach takich jak Canva czy GIMP. Jako liderka zespołu i twórczyni materiałów do mediów społecznościowych doskonale łączy kreatywność z zaawansowanymi umiejętnościami technologicznymi.
Dzięki pracy na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach zdobyła bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami oraz budowaniu efektywnych relacji międzyludzkich. Aktywnie angażuje się w inicjatywy wspierające rozwój kobiet, szczególnie w obszarach samorealizacji, wzmacniania poczucia własnej wartości i przedsiębiorczości.
Doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich pięciu lat.
Damian Czaja
Od kilku lat szkoli z zakresu IT, przekazując wiedzę w sposób praktyczny, zrozumiały i dopasowany do poziomu uczestników. Pracuje zarówno z osobami stawiającymi pierwsze kroki w branży, jak i z tymi, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.
Równolegle, od 6 lat uczy przedmiotów informatycznych w szkole średniej o profilu technicznym, przygotowując uczniów do egzaminów zawodowych oraz pracy w zawodzie.
Specjalizuje się w szeroko pojętej informatyce – od zagadnień związanych ze sprzętem i sieciami komputerowymi, przez systemy operacyjne, aż po tworzenie aplikacji i rozwiązań webowych.
Nieustannie rozwija swoje kompetencje, uczestnicząc w szkoleniach i kursach, dzięki czemu jego wiedza jest zawsze aktualna, a metody nauczania dostosowane do realnych potrzeb rynku pracy.
Doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich pięciu lat.
Magdalena Kasprzyk-Czaja
Przez lata rozwijała swoją wiedzę i umiejętności, obejmując stanowiska kierownicze zarówno w administracji publicznej, jak i w sektorze prywatnym, w tym do chwili obecnej pełni funkcję dyrektora sprzedaży w międzynarodowej organizacji, gdzie odpowiada za realizowanie strategii sprzedażowych i rozwój zespołów, optymalizację procesów obsługi klienta, a także wdrażanie wysokich standardów jakości w usługach z zastosowaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie marketingu online.
Jako przedsiębiorczyni prowadzi własną firmę oferującą usługi marketingowe, szkoleniowe, doradztwo biznesowe w zakresie nowoczesnej przedsiębiorczości,
także organizacji biznesu od strony formalnej – oferując doradztwo w zakresie księgowości, kadr i spraw administracyjnych. Przeprowadziła setki godzin szkoleń głównie z zakresu efektywności sprzedaży oraz marketingu on line.
Regularnie współtworzy inicjatywy kobiece, w tym projekty społeczne, których celem jest wsparcie kobiet w rozwoju osobistym, rozwijaniu wewnętrznych i zewnętrznych potencjałów, budowaniu niezależności mentalnej i finansowej .
Doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich pięciu lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w formie celowo opracowanego i wydrukowanego autorskiego skryptu oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Zastosowano zwolnienie z podatku VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983).
Adres
Adres
Uczestnicy szkolenia mają do dyspozycji przestronne i dobrze wyposażone sale wykładowe, sprzyjające nauce i skupieniu. Dużym atutem placówki jest nowoczesny sprzęt komputerowy, który zapewnia komfortową i efektywną pracę przy indywidualnych stanowiskach, wyposażonych w aktualne oprogramowanie oraz dostęp do szybkiego internetu.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe