Zamówienia publiczne dla początkujących + Studium Zamówień Publicznych
Zamówienia publiczne dla początkujących + Studium Zamówień Publicznych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Zamówienia publiczne
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie zamówienia publiczne dla początkujących kierowane jest do osób rozpoczynających pracę oraz początkujących o małym doświadczeniu w zamówieniach publicznych.
Studium Zamówień Publicznych przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, rozpoczynających swoją przygodę z zamówieniami publicznymi jak i tych, którzy chcą kompleksowo podsumować wiedzę. Studium pozwoli Ci spojrzeć na zamówienia publiczne szeroko - od rozpoczęcia postępowania, aż do umów i dokumentowania.
Usługa również adresowana jest dla uczestników projektu Małopolski Pociąg do Kariery-sezon 1 realizowany przez WUP w Krakowie
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji17-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi85
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do nabycia niezbędnych umiejętności, które pozwolą Ci ustrzec się od niechcianych błędów i pułapek podczas stosowania ustawy Pzp. Dzięki SZP będziesz zawsze przygotowany do niezapowiedzianych kontroli, unikniesz postępowań przed KIO oraz samodzielnie przeprowadzisz bezbłędny przetarg. Otrzymasz gotowe rozwiązania najczęściej spotykanych problemów! Po kursie uczestnik będzie potrafił tworzyć dokumenty postępowania, weryfikować oferty i wybierać najkorzystniejsze z nich.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia podstawowe pojęcia i zasady udzielania zamówień publicznych na gruncie ustawy PZP. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wskazuje i omawia kluczowe pojęcia oraz zasady zamówień publicznych w ćwiczeniu praktycznym lub dyskusji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Analizuje potrzeby i wymagania zamawiającego przy planowaniu zamówień. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykonuje analizę potrzeb zamawiającego w ramach zadania warsztatowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje kryteria wyboru form wsparcia zamawiającego oraz klauzul społecznych w praktyce. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i uzasadnia wybór odpowiednich klauzul społecznych w analizowanym przypadku. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Formułuje warunki udziału i kryteria oceny ofert w dokumentacji SWZ. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje przykładowy zapis do SWZ w trakcie ćwiczenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje przypadki naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zamówieniach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje błędy i zagrożenia w przykładowych przypadkach naruszenia dyscypliny finansów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wskazuje zasady gospodarowania środkami publicznymi oraz mechanizmy kontroli. | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia zasady i metody kontroli w trakcie dyskusji i/lub testu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Dobiera odpowiedni tryb postępowania w zależności od wartości zamówienia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie dobiera tryb w ćwiczeniu polegającym na analizie scenariuszy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Ocenia poprawność złożonych ofert w kontekście kryteriów merytorycznych i formalnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza ocenę ofert na podstawie symulowanego postępowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Analizuje zapisy umowy w kontekście obowiązków zamawiającego i ochrony podwykonawców. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje wymagane postanowienia w projekcie umowy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje wymagania dotyczące środków komunikacji elektronicznej w zamówieniach publicznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje prawidłowy sposób komunikacji w scenariuszu praktycznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Posługuje się katalogami elektronicznymi i narzędziami modelowania danych budowlanych w postępowaniu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje możliwe zastosowanie katalogów i narzędzi BIM w procesie zamówień. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje środki ochrony prawnej w postępowaniach o udzielenie zamówień. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i omawia przypadki zastosowania środków ochrony prawnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zamówienia publiczne na roboty budowlane według nowych przepisów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia specyfikę i wymagania dotyczące robót budowlanych w postępowaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje uproszczone procedury udzielania zamówień o wartości poniżej 130 000 zł. | Kryteria weryfikacji Uczestnik planuje postępowanie z zastosowaniem procedury uproszczonej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje obszary ryzyka w zamówieniach publicznych na podstawie doświadczeń instytucji kontrolnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje typowe błędy oraz zagrożenia w analizie przypadków. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zamówienia publiczne dla początkujących
- PRZEPISY REGULUJĄCE PROBLEMATYKĘ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
- Rozporządzenia wykonawcze
- Przepisy Kodeksu Cywilnego stosowane w sprawach nieuregulowanych ustawą.
- ZASADY POSTĘPOWANIA PRZY UDZIELANIU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- Jawność postępowania
- Równe traktowanie wykonawców
- Zapewnienie uczciwej konkurencji
- Przejrzystość postępowania
- Efektywność zamówień
- Bezstronność osób wykonujących czynności związane z przeprowadzeniem postępowania
- STRONY POSTĘPOWANIA W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
- ZAMAWIAJĄCY
- Bezstronność osób wykonujących czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia
- Odpowiedzialność dyscyplinarna i karna osób
- WYKONAWCA,
- Określenie warunków wymaganych od wykonawców
- Wykluczenie wykonawców ustawowe w tym również wynikające z przepisów „restrykcyjnych”
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków
- WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE,
- Reprezentacja wykonawców
- Wspólne wykazanie spełnienia warunków
- Podział zakresu obowiązków poszczególnych wykonawców
- Odpowiedzialność solidarna wykonawców
Studium Zamówień Publicznych
Zjazd I, dzień 1: 9:00 - 17:30 ; 3 października
1. Zagadnienia wprowadzające - USTAWA PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
2. Podstawowe pojęcia związane z zamówieniami publicznymi
3. Co to jest zamówienie publiczne?
4. Zasady udzielania zamówień publicznych WG PRAWA PZP
5. Polityka zakupowa państwa
6. Plan postępowań o udzielenie zamówień (PPZ)
7. Analiza potrzeb i wymagań zamawiającego
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd I, dzień 2: 9:00 - 16:30; 4 października
1. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
2. Formy wsparcia zamawiającego na etapie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
3. Opis przedmiotu zamówienia
4. Klauzule społeczne w zamówieniach publicznych
5. Opcje oraz wznowienia jako narzędzia usprawniające zamawianie dostaw, usług oraz robót budowlanych
6. Ustalenie wartości zamówienia
7. Udzielanie zamówień na częściach lub z dopuszczeniem składania ofert częściowych
8. Rodzaje procedur udzielania zamówień publicznych wg kryterium wartości zamówienia – krótka charakterystyka
Zjazd II, dzień 1: 9:00 - 17:30; 24 października
1. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia (SWZ)
2. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
3. Opis sposobu przygotowywania oferty, w tym wymagania techniczne oraz organizacyjne sporządzania oraz przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
4. Opis kryteriów oceny ofert, ustalanie ich wag oraz sposobu oceny ofert
5. Udostępnianie, wyjaśnianie i zmiana treści SWZ
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd II, dzień 2: 9:00 - 16:30 ; 25 października
1. Zasady odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zamówieniach publicznych według nowej ustawy Pzp
2. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów wynikająca z ustawy pzp
3. Zasady gospodarowania środkami publicznymi
4. Kontrola zamówień publicznych w Polsce
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd III, dzień 1: 9:00-17:30; 28 listopada
1.Tryby udzielania zamówień publicznych o wartości równiej i większej od progów unijnych - w kontekście nowej ustawy pzp
2.Tryby udzielania zamówień klasycznych o wartości mniejszej od progów unijnych
3.Badanie i ocena ofert
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd III, dzień 2: 9:00-16:30; 29 listopada
1. Umowa w sprawie zamówień publicznych
2. Postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego na roboty budowlane dotyczące ochrony podwykonawców –wymagane elementy umowy dotyczące
3. Umowa w sprawie zamówień publicznych
4. Raport z realizacji umowy
Zjazd IV, dzień 1: 9:00-17:30; 5 grudnia
KOMUNIKACJA ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
- Definicja środków komunikacji elektronicznej
- Warunki odstąpienia od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej
- Wymagania dotyczące narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, w tym narzędzi i urządzeń służących przekazywaniu ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie oraz oświadczeń wstępnych
- ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
PODPIS ELEKTRONICZNY W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W NOWEJ USTAWIE PZP
KATALOGI ELEKTRONICZNE
NARZĘDZIA ELEKTRONICZNEGO MODELOWANIA DANYCH BUDOWALNYCH
SZCZEGÓLNE INSTRUMENTY I PROCEDURY W ZAKRESIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W KONKTEKŚCIE NOWEJ USTAWY PZP
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd IV, dzień 2: 9:00-12:30; 6 grudnia
1. Środki ochrony prawnej
2. Dokumentowanie postępowania o udzielenie zamówienia
SEMINARIUM – POWTÓRZENIE CAŁEGO MATERIAŁU STUDIUM
TEST ZALICZENIOWY
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd V, dzień 1: 9:00-17:30; 12 grudnia
1. Ochrona danych osobowych w zamówieniach publicznych - NOWE PRAWO PZP
2. Zamówienia publiczne na roboty budowlane - NOWA USTAWA PZP
Część warsztatowa w trakcie zjazdu: burza mózgów / dyskusja / praca w grupie – podniesienie kompetencji
Zjazd V, dzień 2: 9:00-13:00; 13 grudnia
1. Zamówienia publiczne o wartości pon. 130 000 zł
2. Obszary szczególnych zagrożeń w zamówieniach publicznych w świetle doświadczeń instytucji kontrolujących (prezes uzp, nik, rio, uks, instytucje zarządzające funduszami unijnymi)
Podsumowanie i zakończenie studium
- POLEGANIE NA ZASOBACH INNYCH WYKONYNAWCÓW
- obowiązku podmiotu udostępniającego zasoby
- odpowiedzialność udostępniającego zasoby
- PLANOWANIE ZAMÓWIEŃ
- Plan finansowy jednostki
- Planowanie zamówień
- Planowanie postępowań o udzielenie zamówienia
- PRZYGOTOWANIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
- Sporządzenie analizy potrzeb i wymagań
- Opisanie przedmiotu zamówienia
- Ustalenie wartości zamówienia
- Wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia
- Opracowanie dokumentów zamówienia (w zależności od wybranego trybu - Specyfikacja warunków zamówienia, Opis potrzeb i wymagań)
- Wymagania dotyczące wadium
- Przygotowanie zaproszenia do udziału w postępowaniu w zależności od wybranego trybu.
- PROCEDURA POSTĘPOWANIA W POSZCZEGÓLNYCH TRYBACH
- ZASADY WYBORU TRYBU POSTĘPOWANIA
- ZAMÓWIENIA PODPROGOWE:
- Tryb podstawowy bez możliwości negocjacji
- Tryb podstawowy z możliwością negocjacji
- Tryb podstawowy z zastosowaniem negocjacji
- Negocjacje bez ogłoszenia
- Zamówienie z wolnej ręki
- ZAMÓWIENIA NADPROGOWE
- Przetarg nieograniczony
- Przetarg ograniczony
- Negocjacje z ogłoszeniem
- Dialog konkurencyjny
- Partnerstwo innowacyjne
- Negocjacje bez ogłoszenia
- Zamówienie z wolnej ręki
- SKŁADANIE I OCENA OFERT
- czynności podczas otwarcia ofert
- badanie i wyjaśnianie treści ofert
- wybór oferty najkorzystniejszej
- ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
- UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
- Termin zawarcia umowy
- Wprowadzanie zmian do zawartej umowy
- Zasady waloryzacji umów wynikająca ze zmiany warunków niezależnych od stron umowy
- Zatrudnienie podwykonawców
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- Raport z wykonania umowy
- UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
- Okoliczności unieważnienia postępowania
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Zamówienia publiczne dla początkujących | Prowadzący Jerzy Czaban | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Zamówienia publiczne dla początkujących | Prowadzący Jerzy Czaban | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Studium Zamówień Publicznych_ Zjazd I | Prowadzący Grzegorz Czaban | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Studium Zamówień Publicznych_ Zjazd I | Prowadzący Grzegorz Czaban | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Studium Zamówień Publicznych_ Zjazd II | Prowadzący Iwona Holka | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Studium Zamówień Publicznych_ Zjazd II | Prowadzący Ewaryst Kowalczyk | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Studium Zamówień Publicznych_ Zjazd III | Prowadzący Damian Michalak | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Studium Zamówień Publicznych_ Zjazd III | Prowadzący Grzegorz Czaban | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Studium Zamówień Publicznych_ Zjazd IV | Prowadzący Wioleta Bajda | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Studium Zamówień Publicznych_ Zjazd IV | Prowadzący Damian Michalak | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Walidacja- test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Studium Zamówień Publicznych_ Zjazd V | Prowadzący Łukasz Czaban | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Studium Zamówień Publicznych_ Zjazd V | Prowadzący Grzegorz Czaban | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 751,47 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 489,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 79,43 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 64,58 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jerzy Czaban
Grzegorz Czaban
W latach 1996-2001 stały współpracownik tygodnika Rynek Zamówień Publicznych, potem miesięcznika Inwestycje Komunalne; znawca amerykańskiego systemu zamówień publicznych.
Autor licznych publikacji oraz programów szkoleniowych z zakresu zamówień publicznych (m.in. Prawo zamówień publicznych dla szpitali, Praktyczny przewodnik po trybach udzielenia zamówień publicznych).
W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadził setki szkoleń w tym m.in. z zakresu PZP dla uczelni wyższych i instytutów badawczych, szpitali i placówek medycznych i dla wojska. Ekspert pracuje aktywnie doradczo realizując indywidualne doradztwa na rzecz najważniejszych instytucji publicznych w Polsce.
Łukasz Czaban
Wioleta Bajda
Wykładowca akademicki na Podyplomowych Studiach Zamówień Publicznych na Uniwersytecie Warszawskim, na Podyplomowych Studiach Zamówień Publicznych na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu, Akademii Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej i in. Szkoleniowiec z zakresu zamówień publicznych z doświadczeniem obejmującym ponad kilkaset wystąpień.
Praktyk z ponad 10-letnim doświadczeniem w kompleksowej obsłudze prawnej zamawiających i wykonawców, również w ramach projektów współfinansowanych z środków UE. Posiada duże doświadczenie w reprezentowaniu zamawiających i wykonawców przed KIO i sądami okręgowymi.
W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła wiele szkoleń w tym m.in. z zakresu Pzp dla wykonawców, a także dla zamawiających z tematów umów, elektronizacji, eNotices2. Prelegent podczas Zjazdu Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych . Realizuje doradztwa prawne i szkolenia zamknięte.
Ewaryst Kowalczyk
Autor książek i licznych artykułów w zakresie zamówień publicznych, finansów publicznych, partnerstwa publiczno-prywatnego oraz kontroli zarządczej, np. „Przegląd czynów naruszenia dyscypliny finansów publicznych”, „Wewnętrzna kontrola finansowa w jednostce samorządu terytorialnego” , "Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych", „Odpowiedzialność kierownika i głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych”, "Zamówienia o wartości mniejszej od 130 000 złotych" oraz "Zamówienia pozaustawowe"
W ostatnich 5 latach prowadził szkolenia w takich instytucjach jak:
Politechnika Łódzka
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Jednostka Wojskowa
Starostwo Powiatowe w Legionowie
Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Iwona Holka
W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła setki szkoleń w tym m.in. z zakresu Pzp dla osób merytorycznych, dla osób początkujących w zamówieniach publicznych, dla wielu branż, w tym między innymi dla branży samorządowej, sądowej, wojska. Aktywnie doradza prawnie oraz reprezentuje uczestników rynku Pzp w sądach.
Damian Michalak
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z udzielaniem i realizacją zamówień publicznych oraz współpracą prywatnych inwestorów z sektorem publicznym. Wspiera zamawiających w organizacji procedur zakupowych (w tym finansowanych z zewnętrznych źródeł), a wykonawców w skutecznym ubieganiu się o zamówienia publiczne i kontrakty PPP, w tym przed Krajową Izbą Odwoławczą. Obsługuje na stałe przedsiębiorców startujących w przetargach pomagając im zarówno na etapie proceduralnym, jak i w toku realizacji kontraktów o zamówienia publiczne. Doświadczony pełnomocnik przed KIO.
W ciągu ostatnich 5 lat wykładowca akademicki na studiach podyplomowych „Zamówienia publiczne i partnerstwo publiczno-prywatne” na dwóch uczelniach publicznych. Przeprowadził setki szkoleń z zakresu PZP dla zamawiających i wykonawców, a także setki doradztw w tym reprezentacja przez KIO.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Szkolenie on-line na żywo
- EduBox, czyli paczkę materiałów wysłaną pocztą
- 60 dni dostępu do nagrania ze szkolenia Zamówienia Publiczne dla początkujących
- 120 dni dostępu do nagrania ze szkolenia Studium Zamówień Publicznych
- Aplikację mobilną z ustawą Pzp na Android i iOS
- Materiały z ustawą Pzp w formie książki
- Roczny dostęp do EduStrefy
- certyfikat
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- Dyplom na zakończenie szkolenia
- Spotkania z ekspertami po godzinach
- Nagrania z webinarów ApexNet
- Paczkę wzorów dokumentów
- Wzór SWZ w wariancie bez negocjacji i z negocjacjami
- Aneks do SWZ wg trybu podstawowego
- Kwalifikowanie wykonawców
- Analiza potrzeb i wymagań
- Regulamin do 130 000 zł
- Postępowanie wg trybu podstawowego
- Przykładowe klauzule do umów
- Lista obowiązkowych terminów dla zamawiających
- i więcej!
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy.
Informacje dodatkowe
zaakceptowano Regulamin dla instytucji szkoleniowych.
Egzamin/Test weryfikujący nabycie kwalifikacji – w cenie szkolenia (brak dodatkowej opłaty).
Koszt wydania certyfikatu/zaświadczenia – wliczony w cenę szkolenia.
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzyma certyfikat.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa prawna stawki zwolnionej: Rozporządzenie Ministra finansów z 20 grudnia 2013 w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2020r.poz.1983 z 10.11.2020) § 3 pkt 1 ust. 14
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbywa się na żywo w formie online na platformie ClickMeeting. Wymagania techniczne dla tej platformy:
- Do platformy ClickMeeting potrzebna jest najaktualniejsza wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome,
- Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium) lub Opera.
- Możliwy jest również dostęp mobilny za pomocą przeglądarki Chrome lub Safari na telefonie lub
- dedykowanej aplikacji mobilnej Clickmeeting (do pobrania ze sklepu Google Play lub App Store).
- Minimalne wymagania techniczne to urządzenie z dostępem do internetu o przepustowości łącza 1,5 Mbps
- dla transmisji dźwięku i obrazu, posiadające:
• procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
• 2 GB pamięci RAM (zlecane 4GB lub więcej);
• system operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS;
• standardowe oprogramowanie obsługujące pliki pdf, doc, xls.
Otrzymują Państwo od nas link do pokoju szkoleniowego.
Podczas szkolenia mają Państwo możliwość kontaktu z Moderatorem i Trenerem szkolenia za pomocą czatu.