Wykorzystywanie narzędzi AI w codziennej pracy - szkolenie
Wykorzystywanie narzędzi AI w codziennej pracy - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla osób zainteresowanych zdobyciem praktycznej wiedzy na temat AI i jej zastosowań w biznesie. Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji cyfrowych w zakresie wiedzy i umiejętności dotyczących narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji07-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w codziennej pracy. Ma na celu nie tylko zapoznanie uczestników z podstawowymi koncepcjami i narzędziami AI, ale przede wszystkim wyposażenie ich w praktyczne umiejętności niezbędne do efektywnego wdrożenia tych technologii. Uczestnicy dowiedzą się, jak automatyzować rutynowe zadania, analizować duże zbiory danych w celu wyciągania wniosków, a także tworzyć inteligentne rozwiązania wspierające podejmowanie decyzji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje istotę sztucznej inteligencji | Kryteria weryfikacji Definiuje AI i wyjaśnia, czym różni się od tradycyjnego oprogramowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje główne zastosowania AI w środowisku biznesowym | Kryteria weryfikacji Wymienia nazwy podstawowych narzędzi AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje różnice między popularnymi narzędziami konwersacyjnymi AI | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe funkcje i zastosowania narzędzi typu ChatGPT, Gemini, Copilot | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje potencjalne ryzyka i ograniczenia związane z działaniem AI | Kryteria weryfikacji Wymienia przykłady błędów AI i ich możliwe skutki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Formułuje poprawne i skuteczne prompty dostosowane do celu | Kryteria weryfikacji Tworzy prompt prowadzący do trafnej, konkretnej odpowiedzi AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Przekształca teksty (skraca, upraszcza, tłumaczy) za pomocą AI | Kryteria weryfikacji Modyfikuje tekst zgodnie z poleceniem (np. z formalnego na prosty język) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Analizuje dane tekstowe lub tabelaryczne z pomocą AI i interpretuje wyniki | Kryteria weryfikacji Przedstawia wnioski z analizy danych wygenerowanych przez AI | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Planuje działania zawodowe z wykorzystaniem AI (np. harmonogramy, checklisty) | Kryteria weryfikacji Tworzy plan tygodnia lub zadania na podstawie polecenia lub maila | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Współpracuje z innymi w poszukiwaniu zastosowań AI w różnych obszarach organizacji | Kryteria weryfikacji Uczestniczy w ćwiczeniu grupowym, dzieląc się doświadczeniem i pomysłami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Wyraża gotowość do dalszego rozwijania kompetencji cyfrowych i pracy z nowymi technologiami | Kryteria weryfikacji Wskazuje źródła lub działania rozwojowe, z których zamierza skorzystać | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie wpisuje się w założenia Funduszu Sprawiedliwej Transformacji poprzez rozwój zielonych kompetencji oraz dostosowanie umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu
Szkolenie trwa 16 h zegarowych, z czego 10 h jest przeznaczone na zajęcia praktyczne (case study, ćwiczenia grupowe, ćwiczenia indywidualne, dyskusje) natomiast 6h to zajęcia teoretyczne (prezentacje)
DZIEŃ 1
AI — Co to jest i jak może pomóc w mojej pracy?
- Co to jest sztuczna inteligencja?
- Gdzie już teraz spotykamy AI w życiu prywatnym i zawodowym
- Jak AI zmienia pracę w działach: sprzedaży, marketingu, HR
- Korzyści dla pracownika: oszczędność czasu, nowe możliwości, lepsza jakość pracy
- Ćwiczenie grupowe: Identyfikacja zadań w swojej pracy, które można wesprzeć AI
AI jako codzienny asystent — narzędzia konwersacyjne (ChatGPT, Gemini, Copilot)
- Co potrafią najpopularniejsze chatboty AI
- Główne różnice między narzędziami — który asystent do czego?
- Demo na żywo: Pisanie e-maila, generowanie postu na LinkedIn, streszczanie raportu
- Ćwiczenie indywidualne: Napisz prompt do swojego zadania i porównaj efekty w ChatGPT i Gemini
- Jak zadawać pytania (prompt engineering) — złote zasady dobrego prompta
- Bezpieczeństwo, limity, ustawienia — co warto wiedzieć
AI jako wsparcie w codziennych zadaniach
- Scenariusze użycia:
- pisanie maili, tekstów, podsumowań spotkań
- tworzenie materiałów do prezentacji i ofert
- upraszczanie i tłumaczenie złożonych treści
- Wskazówki: Ocena rezultatów
AI w planowaniu i organizacji pracy
- Kalendarze, przypomnienia, checklisty — jak AI może pomóc lepiej planować dzień
- Tworzenie harmonogramów zadań z pomocą AI
- Demo: jak z tekstu lub maila stworzyć plan działania
- Ćwiczenie: zaplanuj dzień lub tydzień swojej pracy z pomocą AI
DZIEŃ 2
Automatyzacja zadań biznesowych z pomocą AI
- Przegląd narzędzi: Zapier, Make, Microsoft Copilot, Notion AI, Canva AI
- Jak uprościć rutynowe zadania: raporty, podsumowania, checklisty
- Ćwiczenie praktyczne: Stwórz automatyzację do swojego procesu
- Case study: przykład z HR/marketingu/sprzedaży
AI w analizie danych dla nietechnicznych
- Jak AI "czyta" dane: podstawy, które każdy może zrozumieć
- Identyfikacja trendów i anomalii – bez Excela i skryptów
- Demo: Jak poprosić AI o analizę danych z tabeli
- Wizualizacje wspierane przez AI (np. tworzenie wykresów na podstawie opisu)
- Ćwiczenie: Poproś AI o pomoc w analizie przykładowych danych
Bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z AI
- Jakie dane wolno, a jakich nie wolno wpisywać (RODO, poufność)
- AI nie jest nieomylne — jak weryfikować odpowiedzi
- Przykłady błędów AI z życia wzięte
- Ćwiczenie: Rozpoznaj potencjalne ryzyka w promptach i odpowiedziach AI
Inspiracje, praktyczne podsumowanie, konsultacje
- Zestaw narzędzi i linków "na start"
- Inspirujące przykłady użycia AI w firmach i zespołach
- Co dalej? Jak rozwijać kompetencje AI jako pracownik biznesowy
- Sesja Q&A + mini-warsztat rozwiązywania indywidualnych problemów
- Podsumowanie
walidacja - walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o Test teoretyczny, wywiad swobodny oraz obserwację w warunkach symulowanych. Minimalny poziom kwalifikowalności poprawnych odpowiedzi to 80%, oznacza to zaliczenie walidacji. Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
Warunki organizacyjne:
- 1 h szkolenia = 60 minut, usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy zostały wliczone w czas trwania usługi.
- Szkolenie oparte jest o metody: prezentacja, case study, ćwiczenia grupowe, dyskusje, mini warsztaty, burza mózgów, warsztaty. Szkolenia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. w.
- Walidacja została wliczona w czas trwania usługi. Walidacja szkolenia odbywa się na koniec szkolenia, trwa 15 min, prowadzona jest na podstawie pozytywnego wyniku walidacji (co najmniej 80% prawidłowych odpowiedzi na postawie wyszczególnionych kryteriów weryfikacji ) tj.10 minut wszyscy uczestnicy jednocześnie rozwiązują test teoretyczny, następnie przeprowadzany jest wywiad ze wszystkimi uczestnikami tj. 5min.
- Organizator szkolenia dostarcza sprzęt komputerowy w liczbie 1szt/os. oraz licencje niezbędne do przeprowadzenia szkolenia
Informacje dodatkowe:
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym Programie lub FERS.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
- Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji poprzez przekazanie przez osobę prowadzącą zajęcia testów uczestnikom do rozwiązania, a następnie przekazanie ich osobie walidującej efekty uczenia się do sprawdzenia.
- Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu wiedzy oraz debaty swobodnej.
- Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystająca ze wsparcia.
- Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 AI — Co to jest i jak może pomóc w mojej pracy? | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 AI jako codzienny asystent — narzędzia konwersacyjne (ChatGPT, Gemini, Copilot) | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 AI jako wsparcie w codziennych zadaniach | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 AI w planowaniu i organizacji pracy | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Automatyzacja zadań biznesowych z pomocą AI | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 AI w analizie danych dla nietechnicznych | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z AI | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Inspiracje, praktyczne podsumowanie, konsultacje | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 312,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 312,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dariusz Adamczyk
Wdrożeniowiec platform, systemów oraz narzędzi ICT. Implementuje i testuje narzędzia cyfrowe oraz wyszukuje efektywne rozwiązania z wykorzystaniem narzędzi AI.Specjalizuje się w obszarach digital, narzędziach AI (ChatGPT, Google Gemini, Microsoft Copilot, Perplexity, Claude, Mistral, Grok), marketingu online, e-commerce.
Ma ponad 10 lat doświadczenia w obszarach cyfryzacji i procesów digital. Zrealizował ponad 6000 godzin szkoleniowych w ramach edukacji, wdrożenia, konsultingu merytorycznego i technicznego.
Prowadził szkolenia m. in. dla takich organizacji jak: Unilever, Deloitte, T-Mobile, Orlen S.A., Energa S.A., PFRON, Politechnika Gdańska, A.T. Kearney, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Zdrowia, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i wiele innych…
Posiada certyfikaty DIMAQ Professional, Microsoft Social Selling, Google Marketing Platform, Google Ads, ECCC Nauka Zdalna. Posiada 120 h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ciągu ostatnich 2 lat wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
email:dadamczyk@time4mobi.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników zostaną przekazane w dniu szkolenia - wydruk prezentacji szkoleniowej.
Warunki uczestnictwa
- Uczestnik powinien znać podstawy obsługi komputera
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście.
Informacje dodatkowe
- Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu.
- Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
- Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
- Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT.