Komunikacja i efektywna współpraca w zespole – wspólne wartości, wspólne cele
Komunikacja i efektywna współpraca w zespole – wspólne wartości, wspólne cele
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników danej organizacji, chcących poszerzać swoją wiedzę i umiejętności oraz kompetencje z zakresu komunikacji w budowaniu efektywnych zespołów oraz współpracy opartej na wspólnych wartościach, zasadach oraz celu do realizacji, a także do pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń przełożonych, zarządzających zespołem pracowników różnych działów współpracujących ze sobą pracowników z zespołów zróżnicowanych pod względem stażu pracy, wieku, kompetencji, zajmowanego stanowiska.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji04-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest przygotowanie uczestnika szkolenia do samodzielnego wykorzystania technik komunikacyjnych opartych na wzajemnym szacunku, zrozumieniu i empatii w efektywnych zespołach oraz rozwijania umiejętności tworzenia spójnych relacji między członkami zespołu oraz wspierania współpracy i osiągania wspólnych celów poprzez świadomą i efektywną wymianę informacji oraz aktywne słuchanie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Motywuje siebie i innych do zaangażowania w realizację zadań i celów | Kryteria weryfikacji aktywnie wyraża oraz wspiera nowe pomysły w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji zachęca do aktywności i angażowania się | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji świadomie wykorzystuje swoje motywatory | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Efektywnie współpracuje oraz skutecznie komunikuje się oraz ze współpracownikami | Kryteria weryfikacji wykorzystuje podobieństwa i różnice osobowościowe do efektywnej współpracy w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji słucha innych, wkłada wysiłek w zrozumienie, nawiązuje do wypowiedzi innych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji współpracuje opierając się na zrozumieniu, szacunku i pozytywnych intencjach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji dopasowuje styl komunikacji indywidualnie do potrzeb i oczekiwań współpracowników | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji stosuje metody aktywnego słuchania (pytania, parafrazy, podsumowania) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Realizuje zadania i cele wspólne dla zespołu i organizacji | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki realizacji celów m.in. SMARTER | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Realizuje cele ze świadomością wpływu na inne działy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Określa priorytety realizowanych zadań i celów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zapobiega i rozwiązuje konflikty w zespole | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje przyczyny konkretnego konfliktu w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki rozwiązywania konfliktów zgodne z założeniami zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje rozwiązania trudnych sytuacji w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje zasady etyki zawodowej, jako fundament budowania zaufania w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
MODUŁ I Automotywacja do współpracy oraz budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie
- Co motywuje mnie do pracy zespołowej
- główne czynniki i zasady budowania automotywacji – moje mocne strony
- Rola optymizmu i metody wzbogacania własnego potencjału. Wpływ optymizmu na podejmowanie działań i zaangażowanie
- Wzmacnianie poczucia własnej wartości i pewności siebie
MODUŁ II Skuteczna komunikacja i współpraca w zespole oparta na szacunku i zaufaniu
- zachowania wpływające (nie)pozytywnie na współpracę
- techniki komunikacji wspierające współpracę w zespole
- podobieństwa oraz różnice osobowościowe i wewnątrz zespołu, jak wykorzystywać różnorodność
- Jak aktywne słuchanie wpływa na zrozumienie i współpracę.
MODUŁ III Realizacja zadań i celów wspólnych dla zespołu
- Poprawnie sformułowany cel – pokaż SENS działań
- Wyznaczanie priorytetów – czy można robić wszystko? Koncentracja na sprawach gwarantujących osiągnięcie celu zespołu
- Zasada SMARTER oraz GROW w wyznaczaniu celów i ich praktyczne zastosowanie w realizacji celów zespołowych oraz efektywności pracy własnej.
MODUŁ IV Sytuacje konfliktowe w zespole
- Przyczyny konfliktów w zespołach
- Moja postawa w konflikcie
- Trudne sytuacje w zespole
- Etyka zawodowa i rozwiązywanie dylematów związanych z wykonywanym zawodem -budowanie zaufania w Zespole
MODUŁ V EGZAMIN WEWNETRZNY
Usługa świadczona jest w godzinach zegarowych, gdzie jedna godzina odpowiada 60 minutom . Czas trwania usługi 8 godzin. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi (łącznie 1 godzina).
Zajęcia praktyczne 6 godzin. Zajęcia teoretyczne 45 minut. Egzamin wewnętrzny 15 minut.
Metody aktywizujące: dyskusje grupowe, studia przypadków, obserwacja, ćwiczenia grupowe, analiza przypadków
Warunki organizacyjne: Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie bez podziału na podgrupy, firma szkoleniowa zapewnia materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji usługi.
Organizator zapewnia dostępność usługi rozwojowej dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dostosowujemy nasze usługi do indywidualnych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie szkolenia.
Ocena kompetencji pracownika - test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 MODUŁ I Automotywacja do współpracy oraz budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie | Prowadzący ERNEST KLIMAS | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 MODUŁ II Skuteczna komunikacja i współpraca w zespole oparta na szacunku i zaufaniu | Prowadzący ERNEST KLIMAS | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 PRZERWA | Prowadzący ERNEST KLIMAS | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 MODUŁ III Realizacja zadań i celów wspólnych dla zespołu CZ.1 | Prowadzący ERNEST KLIMAS | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 PRZERWA | Prowadzący ERNEST KLIMAS | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 MODUŁ III Realizacja zadań i celów wspólnych dla zespołu | Prowadzący ERNEST KLIMAS | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 PRZERWA | Prowadzący ERNEST KLIMAS | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 MODUŁ IV Sytuacje konfliktowe w zespole | Prowadzący ERNEST KLIMAS | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 MODUŁ V EGZAMIN WEWNETRZNY | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 650,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 650,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 206,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 206,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
ERNEST KLIMAS
Twórca strategicznych projektów wdrożeniowych dla sektora finansowego, głównie dla biur rachunkowych w zakresie informatyzacji i automatyzacji tworzenie punktów końcowych sprzedaży stacjonarnej oraz zdalnej, implementacja systemów workflow i crm w organizacjach sektora usług.
Specjalista zarządzanie kryzysowego i rozwiązywania złożonych problemów w dynamicznym i wymagającym środowisku.
Skutecznie wdrażanie rozwiązania marketingowe, zapewniające ciągłość sprzedaży i ochronę wizerunku marki. Tworzeniu i wdraża nieszablonowe strategie sprzedażowe i marketingowe, szczególnie w warunkach wysokiej presji i dynamicznych zmian rynkowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi otrzymają skrypt materiałów szkoleniowych dostosowanych do realizowanej usługi rozwojowej. Materiały zawierają pojęcia teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne. Dodatkowo uczestnicy otrzymają: notatnik, teczkę, długopis.
Warunki uczestnictwa
W przypadku kursów dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w kursie jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Sala szkoleniowa do 30 m2. Oddzielne stanowiska pracy dla każdego z uczestników ( krzesło, stolik). Dostosujemy nasze usługi do indywidulanych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie trwania szkolenia.
W efekcie ukończenia kursu uczestnicy uzyskają certyfikat ukończenia kursu, potwierdzającym nabycie kwalifikacji w obszarze komunikacji i współpracy w zespole.
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VATU:
Podstawy prawne zwolnienia z vat : 1. Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi