FUNDACJA WARTOŚCI FUNDAMENTEM

Możliwość dofinansowania
Logo FUNDACJA WARTOŚCI FUNDAMENTEM
Brak ocen dla tego dostawcy
18
21-404 Płudy
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 0
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Fundacja Wartości Fundamentem została powołana przez doświadczonych praktyków biznesu, której celem są działania szkoleniowo - doradcze na rzecz wspierania i promowania wartości opartych na partnerstwie, współpracy i etyce w biznesie i życiu osobistym.

Specjalizujemy się w szkoleniach i doradztwie biznesowym dla firm, instytucji publicznych i niepublicznych.

Skupiamy się na edukacji, doradztwie i wsparciu przedsiębiorców oraz osób pragnących rozwijać swoje kompetencje biznesowe. Organizujemy szkolenia, warsztaty, mentoring i coaching, aby pomagać zarówno początkującym przedsiębiorcom, jak i doświadczonym liderom w rozwoju ich umiejętności oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań.

NASZ ZESPÓŁ to specjaliści o bogatym doświadczeniu zawodowym, umiejętnościach, kompetencjach oraz przygotowaniu merytorycznym na najwyższym poziomie.

Dzięki temu nasi Klienci mają gwarancję rzetelnie wykonywanych usług rozwojowych.

Warsztaty prowadzimy wg zasady PROSTO, PRAKTYCZNIE i z PRZYKŁADAMI z życia.

OBSZARY SZKOLENIOWE I DORADCZE

Wartości w biznesie mają promować kulturę organizacyjną opartą na partnerstwie, współpracy, zaufaniu, lojalności oraz szacunku i godności do drugiego człowieka niezależnie od zajmowanego stanowiska.

ZARZĄDZANIE

  1. Zarządzanie (zespołem, zmianą, przez cele, sytuacyjne, projektami, konfliktem w sytuacjach kryzysowych, zespołem rozproszonym).
  2. Leadership i przywództwo oparte na wartościach.
  3. Manager Coachem.
  4. Mentoring i doradztwo dla Managerów.
  5. Motywowanie, wspieranie i wzmacnianie pracowników.
  6. Współpraca i komunikacja  w zespole – zasady, wartości, wzajemny szacunek,
  7. Jak realizować cele indywidualne i zespołowe?
  8. Kultura organizacyjna w firmie podstawą efektywności i zaangażowania.
  9. Docenianie różnorodności w organizacji.
  10. Partnerstwo i szacunek jako podstawowe wartości i fundament dobrze funkcjonującej organizacji.
  11. Budowanie efektywnych zespołów poprzez wykorzystanie mocnych stron jego członków.

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

  1. Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
  2. Skuteczne techniki sprzedaży.
  3. Potrzeby klienta na pierwszym miejscu.
  4. Umiejętności efektywnej prezentacji.
  5. Negocjacje (m.in. : handlowe, z sieciami, kupieckie).
  6. Obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
  7. Warsztaty dla działów windykacji - jak skutecznie odzyskiwać należności z poszanowaniem praw Klienta i interesu Wierzyciela.
  8. Windykacja w biznesie.

HUMAN RESOURCES

  1. Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników.
  2. Assessment Center w rekrutacji.
  3. Okresowa ocena pracownika.
  4. Opis stanowisk pracy.
  5. Wartościowanie stanowisk pracy.
  6. Wdrożenie modelu kompetencyjnego.
  7. Programy rozwojowe dla pracowników High Potential.
  8. Międzynarodowe standardy Assessment i Development Centre.
  9. Polityka szkoleniowa w organizacji.

WARTOŚCI W ŻYCIU  to przede wszystkim dbanie o siebie, rozwój i odporność psychiczną. Realizacja swoich celów, marzeń w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami. Najważniejsze to nadać sens swojemu życiu oraz swoim działaniom. Świadomość siebie, swoich umiejętności i kompetencji ułatwia funkcjonowanie w społeczeństwie i biznesie. Silne poczucie własnej wartości to podstawa i fundament zdrowych relacji.

ROZWÓJ OSOBISTY

  1. Co jest dla mnie ważne- jak realizować siebie poprzez właściwe priorytety?
  2. Sens codziennego życia.
  3. Radzenie sobie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu oraz życiowemu.
  4. Radzenie sobie ze stresem i negatywnymi emocjami.
  5. Dobrostan w życiu i pracy.
  6. Efektywność osobista- jak realizować cele życiowe i biznesowe?
  7. Sztuka doceniania i wdzięczności.
  8. Budowanie pewności siebie oraz poczucia własnej wartości.
  9. Jak budować i wykorzystywać swój potencjał osobisty?
  10. Pewność siebie w autoprezentacji i wystąpieniach publicznych.
  11. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
  12. Asertywność jako sposób na zwiększenie efektywności własnej oraz skuteczności w relacjach z innymi.
  13. Zarządzanie sobą w czasie.
  14. Inteligencja emocjonalna, zarządzanie własnymi emocjami.

WARTOŚCI W EDUKACJI to kształtowanie wśród dzieci i młodzieży postaw opartych na współpracy, partnerstwie i szacunku pomimo różnic i częstych odmienności. Szukanie autorytetów wokół siebie a niekoniecznie w social mediach.

  • Czym jest różnorodność i jak czerpać z niej pozytywy?
  • Budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie.
  • Wykształcenie postaw opartych na partnerstwie i szacunku.
  • Docenianie siebie i innych.
  • Rozwój pasji.

Posiadamy certyfikat systemu zarządzania jakością zgodny z wymaganiami ISO 9001:2015 w zakresie usług szkoleniowych i  doradczych.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

Dbamy o jakość naszych usług oraz rzetelne wykonanie powierzonych nam zadań. Jako założyciele Fundacji i trenerzy realizowaliśmy projekty unijne PARP, Bazy Usług Rozwojowych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Jako organizatorzy i trenerzy przeszkoliliśmy ponad 20 000 osób.

Realizujemy projekty komercyjne oraz współfinansowane ze środków EFS.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

www.wartoscifundamentem.pl

email : fundacjawartoscifundamentem@gmail.com

Tel. (+48) 574 221 009

Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
fundacjawartoscifundamentem@gmail.com
Telefon
(+48) 574 221 009