Skuteczne reklamy Meta Ads na Facebooku i Instagramie
Skuteczne reklamy Meta Ads na Facebooku i Instagramie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za tworzenie i optymalizację kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie. Idealni uczestnicy to:
- Stanowiska: Specjaliści ds. marketingu, social media managerowie, e-commerce, właściciele małych firm, freelancerzy.
- Doświadczenie: Podstawowe lub średniozaawansowane doświadczenie z Meta Ads.
- Zakres zadań: Tworzenie kampanii reklamowych, zarządzanie budżetem, analiza wyników.
- Wiedza i umiejętności: Podstawowa znajomość platformy Meta Ads Manager, marketingu internetowego, gotowość do pracy z danymi.
Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą skutecznie prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji19-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel szkolenia:Uczestnicy nauczą się efektywnego planowania, tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w systemie Meta Ads (Facebook i Instagram), aby zwiększać sprzedaż, ruch i zaangażowanie.
Szkolenie przygotowuje Uczestnika do:
- poznanie narzędzi Meta Ads Managera
- samodzielnego tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych,
- doboru celów-, grup docelowych i budżetów,
- używaniem Managera reklam
- analiza wyników i optymalizacja kampanii.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje narzędzia Meta Ads Manager | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i wykorzystuje funkcje dostępne w Meta Ads Manager do zarządzania kampaniami reklamowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie tworzy i prowadzi kampanie w Meta Ads (Facebook, Instagram) | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje różnorodne formaty reklam (grafiki, wideo, karuzele) oraz skutecznie je optymalizuje w celu zwiększenia efektywności kampanii. Wskazuje istotne elementy kampanii oraz dookreśla ich zastosowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik dobiera cele reklamowe, grupy odbiorców i budżet | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje i dookreśla cele reklamowe zgodnie z potrzebami swojej firmy, produktu/usługi oraz oczekiwaniami odbiorców. Uczestnik określa niezbędny budżet do wybranej kampanii reklamowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia narzędzia reklamowe i definiuje zasady tworzenia skutecznych kreacji reklamowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje różnice między prostym promowaniem postów a zaawansowanym zarządzaniem kampaniami w Meta Ads Manager, co pozwoli im na bardziej efektywne wykorzystanie budżetu reklamowego. Opisuje kluczowe zasady tworzenia kampanii reklamowych w korespondencji z budżetem, celem i zakładanymi efektami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje wyniki i optymalizuje kampanie pod kątem efektywności, celowości, założonego budżetu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje wyniki kampanii reklamowych wykorzystując odpowiednie narzędzia, wyciąga wnioski z uruchomionej kampanii oraz moderuje kampanią w celu uzyskania zakładanego celu i efektu- optymalizuje kampanię. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do Meta Ads
- Struktura kampanii i cele reklamowe
- określenie grup docelowych
- budżetowanie kampanii
- dookreślanie struktury kampanii
- Tworzenie reklam odpowiadających rozplanowanej kampanii
- Optymalizacja kampanii
- CTR
- ROI
- Analiza wyników i raportowanie- audyt
- Warsztaty praktyczne: Tworzenie kampanii krok po kroku
Zajęcia praktyczne będą odbywać się z wykorzystaniem narzędzi takich jak: ćwiczeń indywidualnych, dyskusji moderowanej przez prowadzącego szkolenie, symulacje ustawień kampanii reklamowych, zadania technicznej obsługi w Meta Ads.
Charakterystyka szkolenia: Całość kursu opiera się na praktycznych zadaniach, które uczestnicy wykonują pod okiem prowadzącego.
Dzięki temu wiedza teoretyczna jest bezpośrednio stosowana w praktyce. W trakcie trwania szkolenia przewidziane są przerwy, które nie są wliczone w czas trwania szkolenia.
Godziny trwania szkolenia liczone są w godzinach dydaktycznych - 8 godzin (1 godzina=45 minut). Szkolenie zrealizowane zostanie w podziale na zajęcia teoretyczne - 5 godzin dydaktycznych oraz zajęcia praktyczne - 3 godziny dydaktyczne.
Harmonogram jest orientacyjnym czasem realizacji poszczególnych etapów szkolenia. Godziny realizacji poszczególnych części mogą ulec zmianie.
Warunki otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia należy:
1. Minimalna frekwencja Uczestnika na poziomie 90% czasu trwania szkolenia oraz
2. Uzyskanie co najmniej 70% możliwych poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Wprowadzenie do Meta Ads, Struktura kampanii | Prowadzący Anna Petynia-Kawa | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Tworzenie reklam, kampanie | Prowadzący Anna Petynia-Kawa | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Przerwa (nie wlicza się w czas trwania szkolenia) | Prowadzący Anna Petynia-Kawa | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Analiza wyników i raportowanie, Warsztaty praktyczne | Prowadzący Anna Petynia-Kawa | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Petynia-Kawa
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji, zestaw ćwiczeń wykorzystywanych podczas szkolenia oraz zaświadczenie potwierdzający kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z podatku VAT:
- Podstawa zwolnienia z VAT: art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT
- Usługa zwolniona z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/) Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identykację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia. Wymagania sprzętowe: Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania. Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna ocjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s