Tworzenie aplikacji internetowych i mobilnych
Tworzenie aplikacji internetowych i mobilnych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Kierunek skierowany jest do:
- Osób, które nie mają żadnego lub niewielkie doświadczenie w tworzeniu aplikacji, a chciałyby się przebranżowić i spróbować podjąć pracę związaną z projektowaniem, tworzeniem lub wdrażaniem aplikacji internetowych/mobilnych.
- Osób, które na co dzień współpracują z zespołami programistycznymi (np. kierownicy i koordynatorzy projektów, właściciele produktu, specjaliści ds. marketingu), które chciałyby, aby współpraca z zespołami technicznymi była efektywniejsza.
- Osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę hobbistycznie lub w bardzo konkretnym celu, na przykład samodzielnie dokonać modernizacji własnego sklepu internetowego, blogu, portalu tematycznego.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji13-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi191
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest zapoznanie uzczestników z najpopularniejszymi technologiami i narzędziami służącymi do tworzenia aplikacji. Praktyczny wymiar zajęć – praca własna pod okiem wykładowców oraz w grupach nauczy tworzenia aplikacji internetowych, mobilnych oraz ich elementów. Absolwent wyposażony jest w wiedzę i umiejętności pozwalające na współpracę z zespołami programistycznymi lub samodzielne projektowanie aplikacji. Studia mają charakter przeglądu popularnych technologii.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA posiada szeroką wiedzę na temat tworzenia aplikacji internetowych i mobilnych, obejmującą takie technologie jak HTML, CSS, JavaScript, PHP, .Net, oraz systemy operacyjne Android i iOS - zna podstawy grafiki komputerowej, zarządzania bazami danych, projektowania stron internetowych oraz zapewnienia bezpieczeństwa systemów informatycznych, a także potrafią zastosować te umiejętności w praktyce. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy muszą wykazać się znajomością podstawowych pojęć i zasad związanych z tworzeniem aplikacji internetowych i mobilnych, technologii wykorzystywanych w procesie tworzenia oprogramowania oraz znajomością regulacji i przepisów dotyczących tych technologii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI potrafi tworzyć aplikacje internetowe i mobilne, od podstawowej struktury witryn, przez zaawansowane programowanie w językach takich jak PHP, JavaScript, C#, Java i Swift, po publikację aplikacji na platformach takich jak Google Play i Apple App Store. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy muszą przygotować i zaprezentować aplikacje internetowe oraz mobilne jako część końcowego projektu, który będzie oceniany pod kątem poprawności technicznej, funkcjonalności oraz zgodności z zadanymi wymaganiami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się KOMPETENCJEpotrafią zarządzać projektami IT od fazy planowania i zbierania wymagań, przez projektowanie, implementację, po końcową weryfikację i testowanie aplikacji. | Kryteria weryfikacji Ocena współpracy w grupach projektowych podczas realizacji zadań praktycznych, uwzględniająca zdolność do efektywnej komunikacji, rozwiązywania konfliktów oraz wspólnego rozwiązywania problemów technicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Tworzenie stron internetowych z wykorzystaniem HTML i CSS (22 godz.)
- Podstawy programowania i tworzenie aplikacji internetowych w języku PHP (20 godz.)
- Tworzenie aplikacji w języku JavaScript (16 godz.)
- Tworzenie aplikacji internetowych w środowisku .Net (16 godz.)
- Tworzenie aplikacji mobilnych na platformę Android (28 godz.)
- Tworzenie aplikacji mobilnych dla urządzeń Apple (12 godz.)
- Systemy zarządzania treścią CMS (6 godz.)
- Podstawy grafiki komputerowej (14 godz.)
- Projektowanie i optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek (10 godz.)
- Zarządzanie bazami danych (6 godz.)
- Obsługa danych za pomocą SQL (12 godz.)
- Bezpieczeństwo systemów informatycznych (12 godz.)
- Inżynieria oprogramowania (6 godz.)
- Seminarium projektowe (8 godz.)
- Zaliczenie (3 godz.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 32,72 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 32,72 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Grzegorz Wasylów
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dodatkowo wymagany jest zapis przez formularz rekrutacyjny uczelni
https://www.merito.pl/rekrutacja/krok1
Szczegółowe informacje o kierunku: https://www.merito.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/tworzenie-aplikacji-internetowych-i-mobilnych
Przedstawiona powyżej cena obejmuje obecnie obowiązującą promocje w czesnym oraz obejmuje system płatności 10 rat.
Istnieje możliwość dodania ceny na życzenie - w systemie płatności 1, 2 i 12 rat.
W tym celu prosimy o kontakt z biurem rekrutacji wskazanym powyżej rekrutacjasp@gdansk.merito.pl
Warunki uczestnictwa
Dodatkowo wymagany jest zapis przez formularz rekrutacyjny uczelni
https://www.merito.pl/rekrutacja/krok1
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania: posiadanie sprzętu elektronicznego z dostępem do internetu, monitor, klawiatura.
Uczelnia zapewnia dostęp do platformy TEAMs.