SZKOLENIE BARBER MASTER + TRYCHOLOGIA I DIETETYKA + SOCIAL MEDIA (barbering, trychologia, dietetyka, choroby skóry głowy, łysienia męskie, social media, wspólpraca z klientem, fade, combover, crop, quiff, pompadour, shape-up, clipper & scissor over comb, undercut, slick back, side part,french crop)
SZKOLENIE BARBER MASTER + TRYCHOLOGIA I DIETETYKA + SOCIAL MEDIA (barbering, trychologia, dietetyka, choroby skóry głowy, łysienia męskie, social media, wspólpraca z klientem, fade, combover, crop, quiff, pompadour, shape-up, clipper & scissor over comb, undercut, slick back, side part,french crop)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna estetyczna i kosmetologia
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo? Grupy docelowe:
1. Fryzjerzy/Styliści (bez znaczenia na staż pracy), którzy chcą rozszerzyć ofertę swoich usług fryzjerskich o barbering w wersji master
2. Kosmetolodzy (bez znaczenia na staż pracy), którzy chcą rozszerzyć ofertę swoich usług kosmetycznych o barbering w wersji master
3. Właściciele salonów branży beauty, którzy chcą rozszerzyć ofertę swoich usług o barbering w wersji master
4. Pełnoletnie osoby innego zawodu, które posiadają pasję do włosów i chcą zmienić obecnie wykonywany zawód na pracę barbera w wersji master
Nie trzeba spełniać żadnych dodatkowych warunków, aby wziąć udział w szkoleniu.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji03-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do samodzielnej pracy na stanowisku barbera z wiedzą teoretyczną i praktyczną. Uczestnicy szkolenia poznają i przećwiczą topowe fryzury w świecie barberingu. Celem wykonywanej pracy będzie precyzyjne i profesjonalne strzyżenie głowy, brody i wąsów. Kursanci zdobędą dodatkowe umiejętności z zakresu trychologii i dietetyki. Celem jest eliminowanie chorób i nieprawidłowości skóry głowy. Nauczą się również reklamować swoje uslugi w internecie, dzięki social media.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się charakteryzuje zabiegi trychologiczne | Kryteria weryfikacji rozróżnia zabiegi podstawowe od zabiegów zaawansowanych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wykazuje wskazania i przeciwwskazania do zabiegów trychologicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się określa zakres badań trychologicznych | Kryteria weryfikacji charakteryzuje normy laboratoryjne i normy funkcjonalne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji zauważa deficyty i potrzeby suplementacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się rozróżnia rozwiązania strzyżeń w barberingu master | Kryteria weryfikacji charakteryzuje rodzaje strzyżeń zależne od kształtu twarzy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje sprzęty niezbędne do barberingu master | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się korzysta z aplikacji Social Media | Kryteria weryfikacji tworzy treści reklamowe | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji tworzy kontakt z klientem | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Grupa docelowa: fryzjerzy, styliści, kosmetolodzy, inne osoby dorosłe
2. Wymagania: nie trzeba spełniać żadnych wymagań, aby wziąć udział w szkoleniu
3. Warunki organizacyjne: Szkolenie odbywa się w przestronnym lokalu, który zapewnia klimatyzację we wszystkich pomieszczeniach oraz indywidualne miejsce dla każdego uczestnika. W Akademii wyróżnia się salę wykładową z bardzo dużym monitorem do prezentacji, dwa flipcharty, tablice magnetyczne oraz krzesełka z przygotowanym blatem do pisania. W drugiej sali znajdują się stanowiska do pracy praktycznej, z dostępem do lustra oraz ze wszystkimi narzędziami pracy (uczestnicy szkolenia nie muszą przywozić swoich przyborów). W trzeciej sali znajduje się strefa myjek z wysuwanym podnóżkiem dla lepszego komfortu modelek uczestniczących w szkoleniu (formalności z modelkami w formie pisemnej). Dodatkowo lokal dysponuje przestronną kuchnią, łazienkami oraz korytarzami. Oprócz klimatyzacji w sali wykładowej i praktycznej znajdują się przestronne okna zapewniające dostęp do świeżego powietrza. Pomieszczenia dostosowane do wszystkich potrzeb szkolenia. Są zachowane przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy.
4. Podział godzinowy: szkolenie odbywa się przez 40 godzin zegarowych
5. Przerwy: przewidziane są przerwy 15 minutowe, które nie są wliczone w godziny szkolenia
.
HARMONOGRAM - INFORMACJE OGÓLNE
04.06.2025 - NARZĘDZIA DO ZABIEGÓW TRYCHOLOGICZNYCH - TEORIA
Teoria z zakresu narzędzi do zabiegów trychologicznych
szkolenie online w czasie rzeczywistym
od godziny 8:00 do godziny 13:15
Przerwa - 10:45 – 11:00
05.06.2025 - ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ - TEORIA
Teoria z zakresu analizy wyników badań
szkolenie online w czasie rzeczywistym
od godziny 8:00 do godziny 13:00
Przerwa - 10:45 – 11:00
WALIDACJA - 13:00 - 13:15
11.06.2025 - WSPÓLPRACA Z KLIENTEM - TEORIA
Teoria z zakresu pozyskiwania klientów oraz ich obslugi.
szkolenie online w czasie rzeczywistym
od godziny 8:00 do godziny 13:15
Przerwa - 10:45 – 11:00
12.06.2025 - SOCIAL MEDIA- TEORIA
Teoria z zakresu tworzenia treści reklamowych do internetu.
szkolenie online w czasie rzeczywistym
od godziny 8:00 do godziny 13:00
Przerwa - 10:45 – 11:00
WALIDACJA - 13:00 - 13:15
17.06.2025 - BARBERING MASTER CZ.1 - TEORIA I PRAKTYKA
Teoria master i pokazy instruktora master
szkolenie stacjonarne w Toruniu
od godziny 8:00 do godziny 18:15
(przerwa od 13:00 do 13:15)
18.06.2025 - BARBERING MASTER CZ.2 - PRAKTYKA
Praktyka uczestników master na modelach
szkolenie stacjonarne w Toruniu
od godziny 8:00 do godziny 18:15
(przerwa od 13:00 do 13:15)
WALIDACJA - 18:00 - 18:15
.
HARMONOGRAM - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
DZIEŃ 1 – Teoria z zakresu narzędzi do zabiegów trychologicznych
8:00–10:45 - Teoria z zakresu narzędzi do zabiegów trychologicznych
1.Wprowadzenie do tematu szkolenia
• Cel szkolenia: praktyczne zastosowanie narzędzi w pracy trychologa
2.Klasyfikacja narzędzi trychologicznych
3.Narzędzia zabiegowe
10:45–11:00
Przerwa
11:00–13:15 - Teoria z zakresu bezpieczeństwa i praktycznego zastosowania narzędzi
4.Bezpieczeństwo i higiena pracy
• Dezynfekcja i sterylizacja narzędzi
• Normy sanitarne w gabinecie trychologicznym
5.Wskazania i przeciwwskazania do stosowania narzędzi
• Różne typy skóry i ich reakcje na zabiegi
• Przeciwwskazania ogólne i miejscowe
6.Planowanie zabiegów
• Dobór narzędzi do problemu trychologicznego
• Tworzenie indywidualnych harmonogramów terapii
DZIEŃ 2 – Teoria z zakresu analizy wyników badań
8:00–10:45 - Analiza wyników badań
1.Wprowadzenie do tematyki analizy wyników badań
• Rola wyników badań w diagnostyce trychologicznej
• Znaczenie współpracy z lekarzami i laboratoriami
2.Badania diagnostyczne podstawowe i rozszerzone
• Morfologia krwi
• Interpretacja wyników (niedokrwistość, wskaźniki zapalne, infekcje)
• Ferrytyna i żelazo
• Znaczenie w cyklu wzrostu włosa i przyczynach łysienia
• Hormony tarczycy (TSH, FT3, FT4, anty-TPO)
• Diagnostyka niedoczynności i nadczynności tarczycy
• Hormony płciowe (testosteron, DHT, estradiol, SHBG)
• Wpływ na łysienie androgenowe i inne zaburzenia włosowe
• Witaminy i mikroelementy
• Witamina D, cynk, magnez, biotyna: znaczenie i niedobory
• Profil metaboliczny
• Insulina, glukoza, lipidogram – wpływ na zdrowie włosów i skóry głowy
3.Badania specjalistyczne
• Badanie trychoskopowe – interpretacja obrazów klinicznych
• Badanie histopatologiczne – biopsja skóry głowy przy łysieniach bliznowaciejących
10:45–11:00 - Przerwa
11:00–13:00 - Interpretacja wyników badań
4.Analiza wyników krok po kroku
• Jak rozpoznać przyczyny łysienia na podstawie wyników badań?
5.Przypadki kliniczne: analiza wyników i dobór terapii
• Studium przypadku 1: Łysienie telogenowe a niedobór ferrytyny
• Studium przypadku 2: Łysienie androgenowe a nadmiar DHT
• Studium przypadku 3: Łysienie bliznowaciejące a zmiany autoimmunologiczne
6.Rola trychologa w interpretacji wyników i współpracy z lekarzami
• Jak komunikować się z klientem i kierować na dodatkowe badania?
13:00-13:15 - WALIDACJA DWÓCH DNI ONLINE
DZIEŃ 3 – Teoria z zakresu pozyskiwania klientów oraz ich obslugi.
8:00–10:45 - Znaczenie pierwszego wrażenia i budowanie zaufania.
1.Przygotowanie fryzjera do wizyty klienta.
• Wstępna rozmowa i konsultacja z klientem.
2.Budowanie wyjątkowego doświadczenia podczas wizyty.
• Sprawdzone sposoby udanej komunikacji.
3.Strategia długoterminowych relacji z klientami.
• System poleceń i docenienie lojalności.
10:45–11:00 - Przerwa
11:00–13:15 - Optymalizacja procesu współpracy z klientem.
4.Analiza danych o klientach wraz z wnioskami.
• Ulepszanie procesu wizyty na podstawie feedbacku.
5.Kontakt z klientem po wizycie.
• Systematyczne zbieranie opinii.
DZIEŃ 4 - Teoria z zakresu tworzenia treści reklamowych do internetu.
8:00–10:45 - Wybór odpowiednich platform społecznościowych dla salonu beauty.
1.Optymalizacja profili firmowych w mediach społecznościowych.
• Budowanie spójnej identyfikacji wizualnej na wszystkich platformach.
2.Wykorzystanie aplikacji do tworzenia grafik i planowania postów.
• Tworzenie krótkich filmów wideo przy użyciu aplikacji.
3.Tworzenie ofert specjalnych promowanych wyłącznie w social media.
• Wykorzystanie kampanii „last minute” do wypełnienia luk w grafiku.
10:45–11:00 - Przerwa
11:00–13:00 - Tworzenie kampanii reklamowych w Meta Ads Manager krok po kroku.
4.Wykorzystywanie remarketingu do przyciągania stałych klientów.
• Tworzenie dynamicznych reklam produktów i usług salonu.
5.Budowanie społeczności na różnych platformach jednocześnie.
• Promowanie wydarzeń stacjonarnych w mediach online.
13:00-13:15 - WALIDACJA DWÓCH DNI ONLINE
DZIEŃ 5 – Teoria master i pokazy instruktora master
08:00-13:00 - Teoria barberingu master
1.Zaawansowane techniki barberingu
• Nowoczesne trendy w barberingu: inspiracje z różnych kultur
• Techniki strzyżenia nożyczkami i maszynką dla zaawansowanych:
• Precise Layering (precyzyjne warstwowanie)
• Texturizing (teksturyzacja za pomocą różnych narzędzi)
• Techniki blendowania i przejść (fading):
• Skin fade, shadow fade, bald fade z różnym stopniem szczegółowości
• Tworzenie geometrycznych linii i wzorów na włosach
2.Stylizacja i modelowanie włosów krótkich i długich
• Zaawansowane techniki stylizacji z wykorzystaniem past, pomad i sprayów
• Modelowanie dla różnych typów włosów (proste, falowane, kręcone)
3.Pielęgnacja i stylizacja brody i wąsów na poziomie master
• Indywidualizacja kształtów brody względem rysów twarzy
• Stylizacja wąsów z użyciem nowoczesnych narzędzi i kosmetyków
4.Kosmetyki i narzędzia premium
• Omówienie zaawansowanych kosmetyków do włosów i brody
• Wybór narzędzi dla profesjonalistów: brzytwy, nożyczki, maszynki najwyższej klasy
5.Nazewnictwo
• fade: low, mid, high, skin, taper, line-up, combover, crop, quiff, pompadour, shape-up, clipper & scissor over comb, undercut, slick back, side part, french crop
13:00–13:15
Przerwa obiadowa
13:15–18:15 – Pokazy instruktora (Look & Learn)
6.Zaawansowane techniki fade i stylizacja włosów krótkich
• Precyzyjne cięcia i blendowanie fade na różnych poziomach
• Układanie włosów z użyciem pomad premium
7.Stylizacja włosów długich: kreatywność i technika
• Tworzenie warstw i tekstur w długich fryzurach
• Użycie suszarki i prostownicy w modelowaniu
8.Modelowanie brody i wąsów (zaawansowane)
• Tworzenie symetrii i ostrych linii
• Stylizacja brzytwą: klasyczne i nowoczesne podejście
• Modelowanie wąsów z użyciem kosmetyków utrwalających
DZIEŃ 6 – Praktyka uczestników master na modelach
8:00–13:00 - Barbering master - praca na modelach cz.1
1.Omówienie zasad pracy z modelami
• Przydzielenie stanowisk pracy i materiałów
• Omówienie zakresu działań w turach
2.Pierwsza tura pracy z modelami
• Uczestnicy wykonują:
• Zaawansowane strzyżenie krótkich włosów (fade, cieniowanie)
13:00–13:15 - Przerwa obiadowa
13:15–18:00 - Barbering master - praca na modelach cz.2
3.Druga tura pracy z modelami
• Uczestnicy wykonują:
• Strzyżenie długich włosów – techniki zaawansowane
• Combo: włosy + broda + wąsy (dopasowanie całościowego stylu)
• Indywidualna praca uczestników, ocena postępów przez instruktora
18:00–18:15 - WALIDACJA DWÓCH DNI STACJONARNYCH
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Teoria z zakresu narzędzi do zabiegów trychologicznych | Prowadzący Magdalena Ceglecka-Koc | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Teoria z zakresu bezpieczeństwa i praktycznego zastosowania narzędzi | Prowadzący Magdalena Ceglecka-Koc | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Analiza wyników badań | Prowadzący Magdalena Ceglecka-Koc | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Interpretacja wyników badań | Prowadzący Magdalena Ceglecka-Koc | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 WALIDACJA JAROSLAW KOC | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Teoria z zakresu pozyskiwania klientów oraz ich obslugi. | Prowadzący Magdalena Ceglecka-Koc | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Optymalizacja procesu współpracy z klientem. | Prowadzący Magdalena Ceglecka-Koc | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Teoria z zakresu tworzenia treści reklamowych do internetu. | Prowadzący Magdalena Ceglecka-Koc | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Tworzenie kampanii reklamowych w Meta Ads Manager krok po kroku. | Prowadzący Magdalena Ceglecka-Koc | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 WALIDACJA JAROSLAW KOC | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Teoria barberingu master | Prowadzący Husen Muhammed Yusuf | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Pokazy instruktora (Look & Learn) | Prowadzący Husen Muhammed Yusuf | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Barbering master - praca na modelach cz.1 | Prowadzący Husen Muhammed Yusuf | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Barbering master - praca na modelach cz.2 | Prowadzący Husen Muhammed Yusuf | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 WALIDACJA JAROSLAW KOC | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto112,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto112,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Ceglecka-Koc
Husen Muhammed Yusuf
jest dyplomowanym stylistą z tytułem mistrza, który swoją przygodę z fryzjerstwem zapoczątkował ok 16 lat temu. Pasję do fryzjerstwa odkrył u siebie już jako dziecko. Pierwsze praktyki fryzjerskie pobierał u Pana Izydora Wochny w Szczecinie. Następnie udał się do
Dublina aby tam chłonąć wiedzę i nabierać doświadczenia. Pełen pomysłów i inspiracji wrócił do Szczecina. Koloryzacje Josefa są wyjątkowe oraz niepowtarzalne a linia strzyżenia to istny majstersztyk. Kunszt barberski pokochał, gdy tylko pojawił się na Polskim rynku fryzjerskim i stał się prekursorem tej dziedziny na rynku zachodniopomorskim. Od ponad 11 lat spełnia się jako edukator, od 5 lat prowadzi własną Akademię Szkoleniową. Jest edukatorem pełnym empatii, pasji oraz wiedzy, którą kocha przekazywać innym. Ponadto sam uwielbia podnosić swoje kwalifikacje, podążać za nowymi trendami oraz tworzyć unikatowe techniki we fryzjerstwie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na szkoleniu dysponujemy wszystkimi narzędziami pracy.
Zapewniamy zarówno materiały edukacyjne, długopisy, zeszyty oraz kosmetyki.
Dodatkowa informacja dotycząca maksymalnej ilości uczestników:
1. Szkolenie stacjonarnie - do 12 osób
2. Szkolenie online - do 35 osób
Zmiany w maksymalnej ilości uczestników wynikają z możliwości komercyjnego zakupu pojedynczych dni szkolenia w naszej akademii. Przy czym należy pamiętać, że oferowane w tej karcie szkolenie jest najbardziej korzystne cenowo.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu ,,Kierunek – Rozwój"
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie się z jednym z organizatorów szkolenia.
Sprawy formalne:
Jarosław Koc - 697 373 094
Sprawy merytoryczne:
Magdalena Ceglecka-Koc - 518 418 718
Informacje dodatkowe
Kwota szkolenia nie obejmuje dojazdu kursanta na szkolenie oraz noclegu. Koszty te są pokrywane z prywatnych pieniędzy uczestników.
Podstawa prawna zwolnienia z Vat: art. § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983).
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu ,,Kierunek – Rozwój"
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Część zdalna szkolenia w czasie rzeczywistym odbywa się na aplikacji Teams. Uczestnik szkolenia otrzyma link do spotkania. Połączenie może nastąpić z komputera, tableta lub telefonu, posiadając sprawny mikrofon oraz kamerę. Uczestnik szkolenia może dysponować internetem w funkcji 5G lub światłowodów lub klasyczny router internetowy. Nie jest wymagane żadne oprogramowanie, ponieważ aplikacja Teams zezwala na połączenie ze strony internetowej, bez konieczności instalowania aplikacji.
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników i zastosowanego narzędzia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi