Nowoczesne Narzędzia Cyfrowe: Canva i CapCut, z elementami AI
Nowoczesne Narzędzia Cyfrowe: Canva i CapCut, z elementami AI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia „Nowoczesne Narzędzia Cyfrowe: Canva i CapCut, z elementami AI” są osoby na różnych etapach pracy zawodowej, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje cyfrowe. Szkolenie jest skierowane zarówno do osób początkujących, jak i tych, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu narzędzi multimedialnych i chcą nauczyć się wykorzystywać je w sposób bardziej efektywny. Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć atrakcyjne materiały edukacyjne, biurowe i promocyjne i angażujące treści wideo z wykorzystaniem Canvy i CapCuta oraz jak wykorzystywać sztuczną inteligencję w codziennej pracy.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Nowoczesne Narzędzia Cyfrowe: Canva i CapCut, z elementami AI” przygotowuje do samodzielnego tworzenia nowoczesnych materiałów biurowych i dydaktycznych z wykorzystaniem narzędzi takich jak Canva, CapCut oraz sztuczna inteligencja, w celu projektowania plakatów/kart pracy, prezentacji, dyplomów, animacji i filmów reklamowych/ edukacyjnych, a także tworzenia wizualnych treści do komunikacji z szeroko rozumianymi klientami w mediach społecznościowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Projektuje nowoczesne materiały biurowe i dydaktyczne z wykorzystaniem narzędzi graficznych takich jak CANVA. | Kryteria weryfikacji Projekt materiałów dydaktycznych, biurowych bądź dydaktycznych takich jak karta pracy, infografika czy prezentacja z wykorzystaniem narzędzi graficznych takich jak CANVA | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednią formę materiału dydaktycznego, biurowego bądź reklamowego | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady estetyki, czytelności i atrakcyjności wizualnej w przygotowanych materiałach | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Planuje, tworzy i montuje filmy edukacyjne w programach Canva Video i CapCut, uwzględniając dodawanie napisów, muzyki, animacji i efektów. | Kryteria weryfikacji Planuje strukturę filmu edukacyjnego bądź reklamowego, uwzględniając wstęp, rozwinięcie i zakończenie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Dobiera i organizuje materiały wizualne oraz dźwiękowe zgodnie z celem projektu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Montuje klipy wideo z zastosowaniem przejść, efektów i animacji, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dodaje napisy oraz muzykę, kontrolując ich synchronizację z obrazem, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady estetyki i czytelności w edytowanych materiałach wideo, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Eksportuje gotowy film w odpowiednim formacie do publikacji online lub prezentacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Wykorzystuje sztuczną inteligencję (np. ChatGPT, Magic Write, Magic Design) do automatyzacji procesu tworzenia treści edukacyjnych i promocyjnych. | Kryteria weryfikacji Formułuje zapytania (prompty) do narzędzi AI w sposób umożliwiający uzyskanie pożądanych treści, | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie narzędzia AI do rodzaju tworzonej treści (np. tekst, grafika, prezentacja), | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Modyfikuje wygenerowane przez AI materiały w celu dostosowania ich do grupy docelowej, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Ocenia jakość i poprawność treści stworzonych z wykorzystaniem AI, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Integruje treści wygenerowane przez AI z innymi materiałami dydaktycznymi lub promocyjnymi.) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Definiuje i projektuje wizualne treści na potrzeby mediów społecznościowych, z uwzględnieniem specyfiki komunikacji z szeroko rozumianymi klientami | Kryteria weryfikacji Definiuje grupę docelową i określa jej potrzeby komunikacyjne, | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Dobiera format wizualnych treści odpowiedni do specyfiki wybranego kanału mediów społecznościowych, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Projektuje grafiki, animacje lub filmy zgodnie z zasadami atrakcyjności i spójności wizualnej, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje elementy tekstowe i graficzne w sposób czytelny i angażujący, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Ocenia zgodność zaprojektowanych treści z wizerunkiem i celami komunikacji z klientami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęCentrum Doradczo-Edukacyjne ProEfecto dr Marietta Blachnik-Gęsiarz
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Nowoczesne Narzędzia Cyfrowe: Canva i CapCut, z elementami AI
Program szkolenia został dostosowany do potrzeb nauczycieli oraz asystentów biurowych oraz głównego celu usługi, obejmując kompleksowy zakres tematyczny związany z tworzeniem materiałów wizualnych przy użyciu nowoczesnych narzędzi cyfrowych, takich jak Canva, CapCut oraz rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji.
Szkolenie obejmuje część teoretyczną i praktyczną, zakończone procesem walidacji kompetencji nabytych przez uczestników. Całkowity czas trwania usługi rozwojowej wynosi 24 godziny zegarowe i zawiera zarówno zajęcia dydaktyczne, jak i przerwy (3 h) - przerwy wliczone są w czas trwania usługi. Usługa realizowana jest w formie stacjonarnej.
Szkolenie odbywa się w Państwowej Szkole Muzycznej I stopnia im. Janiny Garści w Lublińcu – nowoczesnym obiekcie przystosowanym do prowadzenia szkoleń informatycznych. Do dyspozycji uczestników są przestronne sale wykładowe oraz nowoczesne laboratorium komputerowe, zapewniające ergonomiczne stanowiska pracy z aktualnym oprogramowaniem i szybkim łączem internetowym- każdy uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy. Obiekt posiada klimatyzację oraz udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami.
Warunki organizacyjne realizacji usługi:
Część teoretyczna – wprowadzenie do obsługi narzędzi, zasady projektowania materiałów edukacyjnych i reklamowych, rola AI w edukacji i pracy biurowej, social media w pracy nauczyciela oraz asystenta biurowego.
Część praktyczna – ćwiczenia indywidualne i zespołowe obejmujące:
- projektowanie graficzne w Canvie,
- tworzenie prezentacji i materiałów edukacyjnych,
- edycję filmów w CapCut i Canva Video,
- wykorzystanie AI do generowania treści i automatyzacji pracy.
Walidacja – końcowy test wiedzy oraz wykonanie projektu , będącego podstawą do uzyskania certyfikatu zgodnego z wymaganiami Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji.
Harmonogram (przykładowy podział na dni szkoleniowe):
Dzień 1:
- Wprowadzenie do Canvy
- Projektowanie interaktywnych materiałów dydaktycznych i reklamowych
- Prezentacje w Canvie
- Omówienie projektów
Dzień 2:
- Tworzenie filmów edukacyjnych w Canva Video
- CapCut – edycja wideo i animacje
Dzień 3:
- Social media dla nauczycieli
- Tworzenie kompleksowych materiałów dydaktycznych i reklamowych
- AI w edukacji i promocji (ChatGPT, Magic Write, Magic Design)
- Egzamin końcowy i certyfikacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Wprowadzenie do Canva | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Projektowanie interaktywnych materiałów dydaktycznych i reklamowych | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Projektowanie interaktywnych materiałów dydaktycznych i reklamowych | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Omówienie projektów | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Prezentacje w Canvie | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Tworzenie filmów edukacyjnych i reklamowych w Canva Video | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 CapCut –Animacje i Edycja Wideo | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Omówienie projektów | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Social media dla nauczycieli i asystentów biurowych | Prowadzący Magdalena Kasprzyk-Czaja | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Tworzenie kompleksowego materiału dydaktycznego i reklamowego | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Sztuczna inteligencja w tworzeniu materiałów edukacyjnych i promocyjnych | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Przerwa | Prowadzący Aneta Flak | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Egzamin końcowy i certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 208,33 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 208,33 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 153,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 153,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 153,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 153,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Flak
Ma ponad czteroletnie doświadczenie w nauczaniu w szkole publicznej, gdzie z powodzeniem prowadziła zajęcia z obsługi pakietu Office, programowania oraz projektowania graficznego w programach takich jak Canva czy GIMP. Jako liderka zespołu i twórczyni materiałów do mediów społecznościowych doskonale łączy kreatywność z zaawansowanymi umiejętnościami technologicznymi.
Dzięki pracy na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach zdobyła bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami oraz budowaniu efektywnych relacji międzyludzkich. Aktywnie angażuje się w inicjatywy wspierające rozwój kobiet, szczególnie w obszarach samorealizacji, wzmacniania poczucia własnej wartości i przedsiębiorczości.
Pasjonatka wizażu, która z powodzeniem łączy kompetencje techniczne z umiejętnością budowania relacji z ludźmi. Jako szkoleniowiec pomaga uczestnikom zdobywać praktyczne umiejętności, rozwijać kreatywność i w pełni wykorzystywać możliwości nowoczesnych technologii.
Jej motto brzmi: „Technologia jest narzędziem, a kluczem do sukcesu są ludzie, którzy ją wykorzystują.”
Magdalena Kasprzyk-Czaja
Przez lata rozwijała swoją wiedzę i umiejętności, obejmując stanowiska kierownicze zarówno w administracji publicznej, jak i w sektorze prywatnym, w tym do chwili obecnej pełni funkcję dyrektora sprzedaży w międzynarodowej organizacji, gdzie odpowiada za realizowanie strategii sprzedażowych i rozwój zespołów, optymalizację procesów obsługi klienta, a także wdrażanie wysokich standardów jakości w usługach z zastosowaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie marketingu online.
Jako przedsiębiorczyni prowadzi własną firmę oferującą usługi marketingowe, szkoleniowe, doradztwo biznesowe w zakresie nowoczesnej przedsiębiorczości,
także organizacji biznesu od strony formalnej – oferując doradztwo w zakresie księgowości, kadr i spraw administracyjnych. Przeprowadziła setki godzin szkoleń głównie z zakresu efektywności sprzedaży oraz marketingu on line.
Regularnie współtworzy inicjatywy kobiece, w tym projekty społeczne, których celem jest wsparcie kobiet w rozwoju osobistym, rozwijaniu wewnętrznych i zewnętrznych potencjałów, budowaniu niezależności mentalnej i finansowej .
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma opracowane materiały szkoleniowe w formie skryptu, instrukcje do aplikacji oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Zastosowano zwolnienie z podatku VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983).
Adres
Adres
Szkoła dba również o dostępność – budynek jest częściowo przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, co czyni go miejscem przyjaznym i otwartym dla każdego uczestnika. W wielu pomieszczeniach znajduje się klimatyzacja, zapewniająca odpowiednie warunki niezależnie od pory roku.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Budynek z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych