Strategie zarządzania 360° - klucz do sukcesu
Strategie zarządzania 360° - klucz do sukcesu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do właścicieli, kierowników, pracowników zarządzających przedsiębiorstwem (w tym kierownicy, menadżerowie oraz osoby przewidziane do pełnienia takiej funkcji) i specjaliści z różnych branż, którzy chcą podnieść poziom profesjonalizmu i solidności oraz doskonalić swój wizerunek zawodowy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do samodzielnego zarządzania organizacją, umożliwiając Uczestnikom definiowanie kluczowych pojęć i funkcji zarządzania, charakteryzowanie procesu planowania strategicznego, tworzenie celów SMART, kontrolowanie i wdrażanie działań naprawczych, efektywną komunikację oraz identyfikację obszarów rozwoju przedsiębiorstwa. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne do skutecznego prowadzenia działalności biznesowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe pojęcia i funkcjezarządzania | Kryteria weryfikacji Określa, czym jest nowoczesnezarządzanie oraz wymienia jego podstawowe cechy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia podstawowe funkcjezarządzania, takie jak planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia, jak teorie zarządzaniamożna zastosować w codziennych operacjach biznesowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje proces planowaniastrategicznego | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje poszczególne etapyplanowania strategicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia, jak efektywne planowaniewpływa na osiąganie celów firmy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Proponuje, jak wprowadzić teoretycznezasady planowania w praktycznych sytuacjach biznesowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy cele SMART | Kryteria weryfikacji Projektuje konkretne, mierzalne,osiągalne, realistyczne i terminowe cele na podstawie analizy sytuacji biznesowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kontroluje i ocenia, czy cele są zgodnez koncepcją SMART i jakie mogą przynieść korzyści | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Kontroluje i wdraża działania naprawcze | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe wskaźnikiwydajności (KPI) i monitoruje je w celu kontrolowania procesów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje i wprowadza działanianaprawcze zgodnie z metodą OPPU/EARS | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia efektywność wdrożonychdziałań naprawczych i wprowadza ewentualne korekty | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Komunikuje się efektywnie | Kryteria weryfikacji Planuje stosowanie techniki FUKO iNVC w procesie udzielania informacji zwrotnej, dbając o jej konstruktywność | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Planuje stosowanie techniki FUKO iNVC w procesie udzielania informacji zwrotnej, dbając o jej konstruktywność | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje obszary rozwoju przedsiębiorstwa | Kryteria weryfikacji Wykonuje kompleksową analizę SWOT,identyfikując mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia dla przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Tworzy szczegółowe plany rozwojuprzedsiębiorstwa, priorytetyzując działania na podstawie analizy rynku i konkurencji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Porównuje praktyki własnej organizacjiz najlepszymi w branży, identyfikując obszary wymagające poprawy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres merytoryczny szkolenia:
1) Podstawy zarządzania: definicje i funkcje zarządzania:
- Nowoczesne podejście do zarządzania - kluczowe definicje i funkcje
- Praktyczne zastosowanie teorii w codziennym zarządzaniu
2) Kroki do sukcesu – kluczowe funkcje zarządzania:
a) Strategiczne planowanie
- Proces planowania - od teorii do praktyki. Jak planowanie wpływa na realizację celów biznesowych.
- Tworzenie celów SMART: Praktyczne warsztaty i ćwiczenia.
b) Efektywne delegowanie i organizowanie
- Przywództwo sytuacyjne Blancharda: Jak dostosować styl zarządzania do poziomu gotowości.
- Delegowanie z sukcesem: Praktyczne ćwiczenia i studia przypadków.
c) Kontrolowanie
- Skuteczne etapy kontrolowania
- Jak tworzyć działania naprawcze. Metoda OPPU/EARS - trening umiejętności tworzenia celów SMART
3) Style przywódcze:
- Podstawowe style zarządzania. Jak dopasować styl do potrzeb zespołu, sytuacji i organizacji
- Identyfikacja własnego stylu zarządzania. Testy, analiza i praktyczne wskazówki.
4) Identyfikacja obszarów rozwoju przedsiębiorstwa:
a) Analiza SWOT: Metody identyfikacji mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa, szans i zagrożeń, planowanie strategii
b) Benchmarking: Porównywanie własnych praktyk z najlepszymi w branży i identyfikowanie obszarów do poprawy
c) Analiza rynku i konkurencji: Narzędzia i techniki do identyfikacji nowych możliwości i obszarów rozwoju
d) Tworzenie planu rozwoju: Praktyczne warsztaty dotyczące identyfikacji i priorytetyzacji działań rozwojowych
Podsumowanie. Walidacja.
Metody stosowane w trakcie szkolenia: wykład, dyskusja, praca indywidualna, praca w grupach, analiza przypadków i inne.
Szkolenie będzie miało również aspekt praktyczny - podczas zajęć trener będzie odnosił się do prowadzonych przez Uczestników działalności, przekazywał wskazówki i kierunki rozwoju (wyłącznie dla chętnych).
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych (1 godz. = 45 min.). W ramach szkolenia przewidziano przerwy, które nie są wliczane do czasu szkolenia.
Walidacja efektów uczenia się zostanie przeprowadzona po szkoleniu. Osoba przeprowadzająca proces walidacji udostępni Uczestnikom test teoretyczny oraz przeprowadzi wywiad swobodny oraz dokona analizy oświadczeń i deklaracji Uczestników.
Warunkiem ukończenia szkolenia (a zarazem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu) jest frekwencja na poziomie minimum 80%, uzyskanie pozytywnego wyniku walidacji (nie niższego niż 50% prawidłowych odpowiedzi podczas walidacji) oraz wypełnienie ankiety ewaluacyjnej.
Liczba godzin:
zajęcia teoretyczne - 4
zajęcia praktyczne - 5
walidacja - 1
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Podstawy zarządzania: definicje i funkcje zarządzania. Kroki do sukcesu – kluczowe funkcje zarządzania - cz. 1 (rozmowa, dyskusja, ćwiczenia) | Prowadzący Arkadiusz Friedrich | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa | Prowadzący Arkadiusz Friedrich | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Kroki do sukcesu – kluczowe funkcje zarządzania - cz. 2 (rozmowa, dyskusja, ćwiczenia) | Prowadzący Arkadiusz Friedrich | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 11:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa | Prowadzący Arkadiusz Friedrich | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:50 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Style przywódcze. Identyfikacja obszarów rozwoju przedsiębiorstwa - cz. 1 (rozmowa, dyskusja, ćwiczenia) | Prowadzący Arkadiusz Friedrich | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 13:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa | Prowadzący Arkadiusz Friedrich | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:35 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Identyfikacja obszarów rozwoju przedsiębiorstwa - cz. 2. Podsumowanie (rozmowa, dyskusja, ćwiczenia) | Prowadzący Arkadiusz Friedrich | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 939,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 939,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto193,90 PLN
- Koszt osobogodziny netto193,90 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Arkadiusz Friedrich
• Realizacja celów biznesowych związanych z rozwojem rynku i sprzedażą.
• Negocjowanie umów, warunków oraz rozwój współpracy z kluczowymi klientami.
• Zarządzanie podległym zespołem sprzedaży (motywacja, stawianie celów i ich weryfikacja).
• Zarządzanie budżetami (sprzedaż, dystrybucja) oraz kontrola kosztów.
• Praca w projektach marketingowych, promocyjnych i wdrożeniowych (rozwój własnych koncepcji, analizy i udział w projektach).
• Doświadczenie w sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji (detaliczny, hurtowy, B2B).
Wykształcenie:
2018 – 2020 – Uniwersytet Gdański, Psychologia sportu – studia podyplomowe
2006 – 2009 – UWM w Olsztynie, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna - licencjat
Trener z ponad dziesięcioletnim stażem z zakresu biznesu: zarządzania, marketingu, komunikacji i negocjacji biznesowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie papierowej.
Informacje dodatkowe
Warunkiem ukończenia szkolenia a zarazem otrzymania zaświadczenia ukończeniu jest frekwencja na poziomie minimum 80% oraz uzyskanie pozytywnego wyniku walidacji .
Usługa jest zwolniona z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013r. w sprawie zwolnień od podatków od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 1983) - usługa dofinasowana na poziomie 70% i wyżej oraz podnosząca kwalifikacje zawodowe.