Szkolenie: Obiektyw na Zmianę: Zielone i Cyfrowe Kompetencje w Fotografii
Szkolenie: Obiektyw na Zmianę: Zielone i Cyfrowe Kompetencje w Fotografii
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Pozostałe techniczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych, w szczególności do uczestników Projektów 10.17 oraz 6.06 dedykowanych dla mieszkańców województwa śląskiego, które zainteresowane są tematyką fotografii oraz zrównoważonego rozwoju. Nasza oferta skierowana jest do osób chcących rozwijać swoje umiejętności fotograficzne z naciskiem na ekologiczne podejście do pracy z obrazem oraz efektywne wykorzystanie technologii cyfrowych.
Szkolenie dedykowane jest zarówno amatorom, jak i osobom pragnącym pogłębić swoją wiedzę w zakresie zaawansowanej fotografii, w tym wykorzystania naturalnego światła, energooszczędnych narzędzi, a także długotrwałego i odpowiedzialnego użytkowania sprzętu fotograficznego. Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie efektywnego wykorzystywania energii, zarządzania zasobami oraz wykorzystywania nowych technologii zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a także zwiększą swoją świadomość na temat wpływu technologii na środowisko naturalne.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji31-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Obiektyw na Zmianę: Zielone i Cyfrowe Kompetencje w Fotografii" przygotowuje uczestników do świadomego wykorzystywania narzędzi fotograficznych oraz umiejętności cyfrowych w sposób zrównoważony i energooszczędny. Uczestnicy po zakończeniu szkolenia będą umieli efektywnie wykorzystywać naturalne światło, dobierać sprzęt fotograficzny zgodnie z zasadami ochrony środowiska, zarządzać danymi cyfrowymi oraz stosować nowoczesne technologie w sposób wspierający zrównoważony rozwój.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje zasady ekspozycji w fotografii | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia definicję ekspozycji, wskazując na zależności między przysłoną, czasem naświetlania i ISO w kontekście jakości zdjęcia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje ekologiczne aspekty wyboru sprzętu fotograficznego | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje cechy sprzętu, które minimalizują wpływ na środowisko, uwzględniając energooszczędność i trwałość urządzeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia rolę naturalnego światła w fotografii | Kryteria weryfikacji Uczestnik tłumaczy, jak naturalne światło wpływa na jakość zdjęć, jakie są jego zalety oraz ograniczenia w pracy fotograficznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje metody zarządzania danymi cyfrowymi w fotografii | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje metody efektywnego przechowywania zdjęć w chmurze, minimalizując zużycie energii i przestrzeni. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wybiera aparat fotograficzny odpowiedni do różnych warunków pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera odpowiedni aparat w zależności od warunków fotografowania (np. portret, krajobraz) i celów ekologicznych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje naturalne światło w fotografii | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykonuje zdjęcia przy użyciu naturalnego światła, dostosowując odpowiednio parametry ekspozycji (przysłona, czas naświetlania). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik organizuje zdjęcia cyfrowe w sposób energooszczędny | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje efektywne zarządzanie zdjęciami w chmurze, dbając o minimalizowanie duplikacji i zużycia energii. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik współpracuje z innymi przy pracy z naturalnym światłem | Kryteria weryfikacji Uczestnik bierze aktywny udział w zadaniach grupowych, wykorzystując naturalne światło w pracy zespołowej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do fotografii – światło, czas, przysłona, ISO
Zakres:
Omówienie podstawowych parametrów ekspozycji, z naciskiem na efektywne wykorzystanie naturalnego światła, co przyczynia się do oszczędności energii oraz wspiera cele zrównoważonego rozwoju regionu.
Odnośnik do dokumentu/strategii:
- RIS 2030: Zrównoważony rozwój technologii i edukacji, w tym zrównoważone wykorzystanie zasobów energetycznych.
- PRT: Wspieranie innowacji w zakresie energooszczędnych technologii, promowanie inteligentnych narzędzi w produkcji wizualnej.
Moduł 2: Rodzaje aparatów fotograficznych
Zakres:
Analiza rodzajów aparatów fotograficznych i ich wpływu na środowisko. Przegląd energooszczędnych urządzeń oraz promowanie długowieczności sprzętu zgodnego z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Odnośnik do dokumentu/strategii:
- RIS 2030: Rozwój technologii o minimalnym wpływie na środowisko, wspierających efektywność energetyczną.
- PRT: Promowanie produkcji sprzętu technologicznego o długotrwałej trwałości, z minimalnym wpływem na środowisko.
Moduł 3: Budowa aparatu fotograficznego
Zakres:
Omówienie elementów aparatu fotograficznego, takich jak obiektyw, matryca, migawka, ze szczególnym naciskiem na wybór materiałów trwałych i ekologiczną konserwację sprzętu.
- RIS 2030: Kładzie nacisk na rozwój technologii zrównoważonych, wspierających gospodarkę obiegu zamkniętego.
- PRT: Wspieranie rozwoju technologii, które są zgodne z zasadami cyrkularnej gospodarki, promowanie długoterminowych inwestycji w sprzęt technologiczny.
Moduł 4: Ekspozycja – jak działa światło w fotografii
Zakres:
Zrozumienie zależności między przysłoną, czasem naświetlania a ISO. Ćwiczenia z wykorzystaniem naturalnego światła, co pozwala na ograniczenie zużycia energii oraz wspiera cele zrównoważonego rozwoju.
- RIS 2030: Promowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w zakresie efektywnego wykorzystania energii.
- PRT: Wspieranie rozwoju narzędzi do pracy z naturalnym światłem w procesie twórczym, z naciskiem na oszczędność energii.
Moduł 5: Tryby fotografowania – auto, półauto, manual
Zakres:
Omówienie trybów fotografowania oraz zachęcanie uczestników do przejścia z trybu automatycznego na manualny, co pozwala na lepsze zarządzanie zasobami i efektywne wykorzystywanie energii.
- RIS 2030: Zwiększenie efektywności cyfrowych technologii i promowanie świadomego korzystania z zasobów w procesie twórczym.
- PRT: Wspieranie rozwoju kompetencji technologicznych umożliwiających świadome zarządzanie energią.
Moduł 6: Obiektywy – rodzaje i zastosowania
Zakres:
Analiza obiektywów fotograficznych w kontekście ich wpływu na środowisko oraz zasady dobierania sprzętu, który wspiera zrównoważony rozwój.
- RIS 2030: Wspieranie technologii przyjaznych środowisku w zakresie produkcji sprzętu fotograficznego.
- PRT: Promowanie produkcji obiektywów i aparatów o długotrwałej trwałości, które minimalizują negatywny wpływ na środowisko.
Moduł 7: Ostrość i głębia ostrości
Zakres:
Zajęcia dotyczące technik ustawiania ostrości oraz głębi ostrości, z naciskiem na wykorzystanie dostępnych zasobów naturalnych bez konieczności stosowania sztucznego oświetlenia.
- RIS 2030: Zwiększenie efektywności energetycznej i efektywnego wykorzystania dostępnych zasobów w pracy z obrazem.
- PRT: Promowanie narzędzi cyfrowych, które umożliwiają lepszą kontrolę nad procesem twórczym i zmniejszenie zużycia energii.
Moduł 8: Kadrowanie i kompozycja
Zakres:
Wprowadzenie do zasad kompozycji, z naciskiem na wykorzystanie przestrzeni naturalnej, co sprzyja oszczędności zasobów i promuje ekologiczną świadomość.
- RIS 2030: Rozwój kompetencji w zakresie kreatywnego wykorzystywania przestrzeni naturalnej.
- PRT: Dążenie do wspierania sektora kreatywnego poprzez technologie, które uwzględniają zrównoważony rozwój.
Moduł 9: Światło – naturalne i sztuczne źródła
Zakres:
Omówienie różnych źródeł światła i ich wpływu na środowisko. Ćwiczenia w pracy z naturalnym światłem, które minimalizują zużycie energii.
- RIS 2030: Zwiększenie efektywności energetycznej oraz redukcja zużycia sztucznego światła.
- PRT: Wspieranie technologii opartych na naturalnych zasobach energetycznych.
Moduł 10: Kolor i balans bieli
Zakres:
Zajęcia dotyczące balansu bieli i kolorów w kontekście efektywnej obróbki zdjęć, minimalizującej konieczność używania dużych zasobów energii w postprodukcji.
- RIS 2030: Rozwój narzędzi cyfrowych o minimalnym zużyciu energii.
- PRT: Wspieranie zrównoważonych technologii do obróbki zdjęć w zgodzie z ekologicznymi zasadami.
Moduł 11: Ruch w fotografii – zamrożenie i dynamika
Zakres:
Omówienie wpływu czasu naświetlania na sposób ukazania ruchu w kadrze. Zajęcia związane z pracą z naturalnym światłem w celu ograniczenia potrzeby sztucznego oświetlenia.:
- RIS 2030: Zwiększanie efektywności energii i promocja naturalnych zasobów w pracy z obrazem.
- PRT: Promowanie narzędzi technologicznych, które pozwalają na optymalizację wykorzystania energii w pracy kreatywnej.
Moduł 12: Fotografia portretowa – w domu i w plenerze
Zakres:
Omówienie zasad fotografowania ludzi, z naciskiem na wykorzystanie naturalnego światła i minimalizowanie zużycia energii.
- RIS 2030: Promowanie ekologicznych rozwiązań w pracy z obrazem, z naciskiem na energooszczędność.
- PRT: Wspieranie świadomego korzystania z energii w procesie tworzenia materiałów wizualnych.
Moduł 13: Fotografia krajobrazowa – przestrzeń i światło
Zakres:
Podstawowe techniki fotografowania krajobrazów z uwzględnieniem naturalnego światła, co wspiera edukację ekologiczną i pozwala na zmniejszenie zużycia energii.
- RIS 2030: Wspieranie zrównoważonego rozwoju poprzez wykorzystanie naturalnych zasobów w edukacji ekologicznej.
- PRT: Promowanie technologii do dokumentowania środowiska naturalnego w sposób efektywny energetycznie.
Moduł 14: Fotografia makro i detalu
Zakres:
Techniki fotografii zbliżeniowej, dokumentowanie detali w przyrodzie oraz wykorzystanie sprzętu w sposób energooszczędny.
- RIS 2030: Wspieranie rozwoju technologii umożliwiających efektywne dokumentowanie przyrody i minimalizowanie zużycia energii.
- PRT: Wspieranie rozwoju cyfrowych narzędzi fotograficznych, które są ekologiczne i energooszczędne.
Moduł 15: Fotografia nocna i przy słabym świetle
Zakres:
Techniki fotografowania przy niskim poziomie światła, z naciskiem na minimalizację zużycia energii poprzez wykorzystanie naturalnego światła i stabilizatorów zamiast sztucznego oświetlenia.
- RIS 2030: Zwiększenie efektywności energetycznej i promocja zrównoważonego wykorzystywania technologii w fotografii nocnej.
- PRT: Wspieranie innowacji w zakresie narzędzi do pracy w trudnych warunkach świetlnych, z minimalnym zużyciem energii.
Moduł 16: Fotografia smartfonem
Zakres:
Wykorzystanie smartfonów do fotografii, promowanie podejścia „less waste”, czyli maksymalizacja użyteczności już posiadanego sprzętu bez potrzeby zakupu nowych urządzeń.
- RIS 2030: Zwiększenie efektywności cyfrowej przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych.
- PRT: Wspieranie rozwoju cyfrowych technologii, które pozwalają na długoterminowe wykorzystanie istniejących zasobów sprzętowych.
Moduł 17: Organizacja i porządkowanie zdjęć
Zakres:
Zarządzanie zdjęciami w chmurze, tworzenie systemów przechowywania danych w sposób energooszczędny, z minimalizowaniem duplikacji i niepotrzebnych plików.
Odnośnik do dokumentu/strategii:
- RIS 2030: Zrównoważony rozwój kompetencji cyfrowych, umożliwiających efektywne zarządzanie danymi przy minimalnym zużyciu energii.
- PRT: Wspieranie technologii chmurowych, które pozwalają na przechowywanie danych w sposób energooszczędny i ekologiczny.
Moduł 18: Podstawy edycji – jasność, kontrast, kadrowanie
Zakres:
Wprowadzenie do edycji zdjęć z wykorzystaniem darmowych narzędzi cyfrowych, promowanie zrównoważonego podejścia do postprodukcji, które zmniejsza zużycie zasobów komputerowych i energii.
- RIS 2030: Zwiększenie efektywności narzędzi do edycji zdjęć i zarządzania danymi cyfrowymi w sposób oszczędny energetycznie.
- PRT: Wspieranie rozwoju narzędzi cyfrowych umożliwiających efektywną edycję obrazu przy minimalnym zużyciu zasobów.
Moduł 19: Tworzenie portfolio – forma i narracja
Zakres:
Przygotowanie materiałów wizualnych do publikacji online, z naciskiem na zrównoważony rozwój oraz minimalizowanie zużycia zasobów cyfrowych i energii.
- RIS 2030: Promowanie zrównoważonego tworzenia treści wizualnych, uwzględniających efektywność energetyczną.
- PRT: Wspieranie rozwoju technologii wspierających tworzenie portfeli wizualnych w sposób oszczędny energetycznie.
Moduł 20: Fotografia a środowisko naturalne
Zakres:
Dokumentowanie ochrony środowiska przez fotografię, promowanie etycznego podejścia do pracy w terenie, które nie zakłóca naturalnych ekosystemów.
- RIS 2030: Wspieranie technologii umożliwiających dokumentowanie ochrony środowiska naturalnego w sposób odpowiedzialny i oszczędny energetycznie.
- PRT: Rozwój narzędzi fotograficznych wspierających działania na rzecz ochrony środowiska.
Moduł 21: Bezpieczeństwo zdjęć i danych
Zakres:
Zarządzanie bezpieczeństwem zdjęć i danych cyfrowych, w tym tworzenie kopii zapasowych i stosowanie energooszczędnych praktyk przechowywania danych.
- RIS 2030: Zwiększenie cyfrowych kompetencji w zakresie bezpiecznego zarządzania danymi i energią.
- PRT: Wspieranie rozwoju technologii umożliwiających bezpieczne przechowywanie danych przy minimalnym zużyciu energii.
Moduł 22: Podsumowanie warsztatów
Zakres:
Podsumowanie zdobytych umiejętności, z uwzględnieniem wpływu na zrównoważony rozwój oraz cele transformacji gospodarczej w regionie.
Odnośnik do dokumentu/strategii:
- RIS 2030: Wzmacnianie kompetencji cyfrowych i ekologicznych, które wspierają transformację regionu.
- PRT: Zwiększanie świadomości uczestników w zakresie nowoczesnych technologii i ich wpływu na rozwój gospodarczy.
Moduł 23: Walidacja test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji
Liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć.
CD. programu w informacjach dodatkowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 26 Moduł 1: Wprowadzenie do fotografii – światło, czas, przysłona, ISO | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 26 Moduł 2: Rodzaje aparatów fotograficznych | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 26 Moduł 3: Budowa aparatu fotograficznego | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 26 Moduł 4: Ekspozycja – jak działa światło w fotografii | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 26 Moduł 5: Tryby fotografowania – auto, półauto, manual | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 26 Przerwa | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 26 Moduł 6: Obiektywy – rodzaje i zastosowania | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 26 Moduł 7: Ostrość i głębia ostrości | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 26 Moduł 8: Kadrowanie i kompozycja | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 02-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:45 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 26 Moduł 9: Światło – naturalne i sztuczne źródła | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 02-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 26 Moduł 10: Kolor i balans bieli | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 02-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 26 Moduł 11: Ruch w fotografii – zamrożenie i dynamika | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 02-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 26 Moduł 12: Fotografia portretowa – w domu i w plenerze | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 02-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 26 Przerwa | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 02-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 26 Moduł 13: Fotografia krajobrazowa – przestrzeń i światło | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 02-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 26 Moduł 14: Fotografia makro i detalu | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 02-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 26 Moduł 15: Fotografia nocna i przy słabym świetle | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:45 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 26 Moduł 16: Fotografia smartfonem | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 26 Moduł 17: Organizacja i porządkowanie zdjęć | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 26 Moduł 18: Podstawy edycji – jasność, kontrast, kadrowanie | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 26 Moduł 19: Tworzenie portfolio – forma i narracja | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 26 Moduł 20: Fotografia a środowisko naturalne | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 26 Moduł 21: Bezpieczeństwo zdjęć i danych | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 26 Przerwa | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 26 Moduł 22: Podsumowanie warsztatów | Prowadzący Magdalena Bachir | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 26 Moduł 23: Walidacja test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 166,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto184,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Bachir
Wykładowca obsługuje profesjonalne programy graficzne, takie jak Photoshop, Lightroom, Canva i CapCut, wykorzystując je do tworzenia wysokiej jakości zdjęć i materiałów wizualnych. Jest laureatką głównej nagrody w konkursie Katowice w obiektywie 2018 oraz zdobywczynią drugiego miejsca w edycji Katowice w obiektywie 2023.
Jako profesjonalistka w swojej dziedzinie, szczególną uwagę przykłada do zrównoważonego rozwoju w fotografii. W swojej pracy stara się promować świadome korzystanie z zasobów, wykorzystując naturalne światło, minimalizując wpływ na środowisko oraz dążąc do efektywnego zarządzania energią i materiałami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
cd. programu
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. Szkolenie odbywa się w godzinach lekcyjnych, a przerwy są nie wliczone w czas trwania usługi. Każdego dnia zajęć przewidziana jest 15-minutowa przerwa, niewliczającą się do całkowitego czasu trwania szkolenia.
Uczestnikami szkolenia mogą być osoby bez wcześniejszego doświadczenia. Program obejmuje 28 godzin dydaktycznyvj, przy czym każda godzina dydaktyczna trwa 45 minut. Program kończy się walidacją w formie testu teoretycznego, który weryfikuje osiągnięcie efektów uczenia się. Dodatkowo weryfikacja postępów odbywa się poprzez analizę dowodów i deklaracji uczestników.
Szkolenie jest w pełni zgodne z założeniami Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030, wspierając rozwój inteligentnych specjalizacji, transformację cyfrową oraz zieloną gospodarkę. Ponadto realizuje priorytety Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego 2019–2030, koncentrując się na promocji nowoczesnych technologii cyfrowych i wdrażaniu zrównoważonych rozwiązań przemysłowych, które ograniczają negatywny wpływ na środowisko i wspierają innowacyjne technologie w regionie.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Każdy uczestnik dostaje materiały w wersji papierowej.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz uzyskania 80% punktów z walidacji
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkolenia są godzinami dydaktycznymi tj. 1 godz. = 45 minut
Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Trener przygotowuje walidację: zaprojektował efekty uczenia się, kryteria weryfikacji przez określenie metod ich oceny po przygotowanie zestawu pytań testowych.Każdy uczestnik otrzyma testy w formie elektronicznej . Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania.Osoba walidująca zostaje zaangażowana dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.
Adres podmiotu realizującego usługę: ul. Bednorza 17, 40-384 Katowice