Menedżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami
Menedżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji10-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do prowadzenia skutecznego zespołu, osiągającego założone cele w atmosferze współpracy w środowisku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje metody pracy podnoszące zaangażowanie wśród pracowników | Kryteria weryfikacji Planuje cele zespołowe oraz ustala priorytety działań, które angażują jego zespół do pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje czynniki które wpływają na zaangażowanie jego pracowników i potrafi wykorzystywać to w codziennej pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Opisuje zasady zarządzania zespołem i budowania własnego wizerunku „szefa” | Kryteria weryfikacji Wymienia minimum trzy kluczowe kompetencje nowoczesnego lidera | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Definiuje umiejętności i kompetencje wymagane do pracy z zespołem | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Opisuje i stosuje metody delegowania zadań zgodnie z kompetencjami pracowników | Kryteria weryfikacji Definiuje czym jest delegowanie zadań w zespole | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wymienia metody przezwyciężenia oporu przeciwko delegowaniu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia czynniki sukcesu ibłędy w delegowaniu oraz sposoby ich przezwyciężania | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Opisuje i stosuje zasady motywowania pracowników | Kryteria weryfikacji Wymienia potencjalne motywatory dla członków zespołu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wymienia minimum trzy sposoby motywowania pozafinansowego | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje strategie komunikacyjne ułatwiające porozumiewanie się ze współpracownikami | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje style komunikacji i dobiera odpowiednie techniki komunikacyjne do sytuacji w zespole | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje metody unikania typowych błędów komunikacyjnych w pracy zespołowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Definiuje własny styl kierowania. Identyfikuje swoje mocne i słabe strony jako lidera | Kryteria weryfikacji Wymienia swoje mocne strony jako lidera i wskazuje obszary do rozwoju | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz się, jak prowadzić efektywny zespół, jak zdobyć szacunek u pracowników, jak ich motywować do działania, jak prowadzić poszczególne typy rozmów.
MODUŁ I. WZROST ZNACZENIA PŁASKICH STRUKTUR W ORGANIZACJACH
- Zespoły w nowoczesnej organizacji
- Bądź menadżerem, którego sam chciałbyś mieć
MODUŁ II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA JAKO SKŁADNIK KOMPETENCJI MENADŻERSKICH
- Definicja EQ
- ABCD emocji
- Panowanie i samokontrola nad emocjami
- Inteligencja emocjonalna a autorytet
MODUŁ III. MENADŻER JAKO PARTNER W ZESPOLE
- Jak zmienia się rola postrzegania menadżera?
- Jak zdobyć szacunek u pracowników?
- Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami
- Dynamika rozwoju współpracy i diagnoza potencjału własnego zespołu
- Ćwiczenie: „Mój zespół” - charakterystyka mojego zespołu
- Ćwiczenie: Analiza przypadku - Jak poprowadzić zespół, aby efektywniej zaczął działać?
MODUŁ IV. DELEGOWANIE
- Zasady skutecznego delegowania zadań
- Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana
- Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
- Bariery delegowania
- Dobowy rytm dnia
- Samodzielność i odpowiedzialność pracowników w realizacji zadań
MODUŁ V. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
- W jaki sposób motywować pracowników?
- Prawa motywacji
- Indywidualizacja w zespole jest konieczna!
MODUŁ VI. STYLE KIEROWANIA A POTRZEBY ZESPOŁU
- Style kierowania
- Analiza własnego stylu kierowania
- Test
- Rozwój pracowników - etapy
- Analiza przypadku: Umiejętne dopasowanie własnego stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika
- Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników
- Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników
- Analiza przypadku
MODUŁ VII. WYZNACZANIE STANDARDÓW PRACY W ZESPOLE
- Ustalenie zasad panujących w zespole - Dlaczego jest potrzebne?
- Ćwiczenie indywidualne
- Czego oczekuję od swoich pracowników? - ćwiczenie
- W jaki sposób przedstawić standardy w pracy w zespole?
MODUŁ VIII. PSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA KIEROWANIA
- Odsłanianie intencji
- Zdarta płyta
- Formułowanie komunikatów - Komunikat „Ja”
- Ćwiczenia
- Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów
- Ćwiczenia w grupie
- Typy rozmów z pracownikami: pochwała, konstruktywna krytyka, Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne menedżera
MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
MODUŁ X. WALIDACJA
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:
- Krótkie prezentacje wykładowe
- Ćwiczenia w parach i grupach
- Praca indywidualna
- Test
- Dyskusja kierowana
- Ćwiczenia indywidualne
- Analizy przypadków
- Odgrywanie ról przez uczestników szkolenia
Struktura zajęć:
- Praca warsztatowa 80%
- Mini wykłady 20%
Usługa jest prowadzona w trybie godzin dydaktycznych (45min). Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/menedzer-w-nowoczesnej-organizacji-delegowanie-motywowanie-rozmowy-z-pracownikami-2025-11-13-poznan.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Menedżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami | Prowadzący Adrianna Zbińska | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 082,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto135,30 PLN
- Koszt osobogodziny netto110,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrianna Zbińska
Doświadczenie zdobywała jako: kierownik Biura Zarządu i Controllingu w firmie produkcyjnej „Hanka" S.A., dla której współtworzyła, wdrożyła system controllingu. Kolejne zajmowane stanowiska to menedżer zespołu sprzedawców i menedżer ds. szkoleń. Podczas swojej kariery zawodowej zbudowała i zarządzała zespołem, który osiągnął trzecie miejsce w Polsce za wyniki w sprzedaży w latach 2001-2002.
Wieloletni trener i wykładowca między innymi w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy.
Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim.
Ukończone kursy:
• Management Skills Seminar;
• Limra International Inc. Unit Manager's Training Seminar;
• Limra International Inc.
• Szkolenie dla trenerów: Piotra Tymochowicza
• Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Metaedukacja
• Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Moderator Studia Pedagogiczne
• Szkolenia wewnętrzne – cyklicznie prowadzone w TU Allianz Polska SA w latach: 1999 – 2003
Posiadane certyfikaty:
• Management Skills Seminar;
• Limra International Inc. Unit Manager's Training Seminar; Limra International Inc.
Współautorka EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT - systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie szkoleniami i badaniami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy, certyfikat ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%)
Warunki uczestnictwa
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie „Baza Usług Rozwojowych” oraz AVENHANSEN
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
1 godz. szkolenia = 45 min.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi