Zarządzanie sobą w czasie
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana. Uczestnik może nie otrzymać dofinansowania.
Możliwość dofinansowania
Zarządzanie sobą w czasie
Numer usługi 2025/04/28/122282/2713874
123,00 PLN
brutto
100,00 PLNnetto
41,00 PLNbrutto/h
33,33 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Studenci uczelni, absolwenci, osoby aktywne zawodowo, osoby powracające po długiej przerwie na rynek pracy
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi3
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwinięcie umiejętności w zakresie efektywnego zarządzania sobą w czasie w życiu zawodowym i prywatnym oraz poprawa efektywności planowania czasu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZAUczestnik potrafi: - zdefiniować podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem czasem, - zna zasady zarządzania sobą w czasie, - zna i rozumie podstawowe błędy w zarządzaniu czasem, - wskazać techniki organizowania pracy. | Kryteria weryfikacji Ocena na podstawie karty umiejętności: 1. Umiejętność rozwijania kompetencji społecznych: zarządzania sobą w czasie (zal./ nie zal.) 2. Umiejętność wykorzystania różnorodnych technik, organizacji i zarządzania sobą w czasie (zal./ nie zal.) 3. Umiejętność stosowania metod radzenia sobie ze „złodziejami czasu” (zal./ nie zal.) 4. Umiejętność zdiagnozowania własnego poziomu efektywności zarządzania sobą w czasie (zal./ nie zal.) 5. Umiejętność wykorzystania zdobytej wiedz w pracy zawodowej i życiu prywatnym (zal./ nie zal.) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIUczestnik potrafi: - planować pracę własną, - zdiagnozować własny poziom efektywności zarządzania sobą w czasie, - eliminować występowanie tzw. złodziei czasu, - stosować w praktyce zróżnicowane narzędzia służące do planowania czasu własnego. | Kryteria weryfikacji Ocena na podstawie karty umiejętności: 1. Umiejętność rozwijania kompetencji społecznych: zarządzania sobą w czasie (zal./ nie zal.) 2. Umiejętność wykorzystania różnorodnych technik, organizacji i zarządzania sobą w czasie (zal./ nie zal.) 3. Umiejętność stosowania metod radzenia sobie ze „złodziejami czasu” (zal./ nie zal.) 4. Umiejętność zdiagnozowania własnego poziomu efektywności zarządzania sobą w czasie (zal./ nie zal.) 5. Umiejętność wykorzystania zdobytej wiedz w pracy zawodowej i życiu prywatnym (zal./ nie zal.) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNEUczestnik potrafi: - wykorzystać zdobytą wiedzę w pracy zawodowej i życiu prywatnym, - dostrzegać potrzebę efektywnego zarządzania czasem, - dostrzegać potrzebę kształtowania technik organizacji z zarządzania sobą w czasie. | Kryteria weryfikacji Ocena na podstawie karty umiejętności: 1. Umiejętność rozwijania kompetencji społecznych: zarządzania sobą w czasie (zal./ nie zal.) 2. Umiejętność wykorzystania różnorodnych technik, organizacji i zarządzania sobą w czasie (zal./ nie zal.) 3. Umiejętność stosowania metod radzenia sobie ze „złodziejami czasu” (zal./ nie zal.) 4. Umiejętność zdiagnozowania własnego poziomu efektywności zarządzania sobą w czasie (zal./ nie zal.) 5. Umiejętność wykorzystania zdobytej wiedz w pracy zawodowej i życiu prywatnym (zal./ nie zal.) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
L.p. | Treści kształcenia | T | P | Liczba godzin razem |
1. | Zarządzanie czasem – podstawowe pojęcia. | 1 | 1 | |
2. | Efektywność zarządzania czasem – ćwiczenia praktyczne. | 1 | 1 | |
3. | Techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie – ćwiczenia praktyczne. | 1 | 1 | |
Ogółem | 1 | 2 | 3 | |
..
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 41,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 33,33 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Ewelina Kasalik-Kowal
Doradca zawodowy, trener kompetencji miękkich, ukończone liczne szkolenia w zakresie poradnictwa zawodowego, w tym z osobami z niepełnosprawnością, pełnomocnik ds. równego traktowania.
Od 2015 roku zatrudniona jest w Akademickim Biurze Karier w Akademii Nauk Stosowanych. w Nowym Sączu. Współautorka corocznych Raportów badania potrzeb i oczekiwań studentów I roku oraz Raportów badania opinii absolwentów o ukończonym kierunku studiów w momencie odbioru dyplomu ukończenia studiów, a także ich narzędzi diagnostycznych. Poza działalnością ABK i Uczelni, przygotowuje scenariusze zajęć, artykuły oraz gry edukacyjne dla Czasopisma „Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej" oraz scenariusze zajęć dla uczniów szkół ponadpodstawowych na stronę internetową Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej.
Jest także współautorem artykułów pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce – szansa na rozwój sektora edukacji” w publikacji pt. „Polska 2020 – perspektywa dla gospodarki, społeczeństwa i kultury” (Polska 2020 – perspektywa dla gospodarki, społeczeństwa i kultury, Wydawnictwo Naukowe PWSZ w Nowym Sączu, 2016); „Problem rezygnacji z kontynuacji nauki na studiach wyższych – skala zjawiska, przyczyny, zapobieganie” (Eriditio et Ars, czasopismo naukowe Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Ans w Nowym Sączu, 2024), Pedagog w klasie, Scenariusze zajęć do pracy z dziećmi w edukacji wczesnoszkolnej oraz z doradztwa zawodowego
Od 2015 roku zatrudniona jest w Akademickim Biurze Karier w Akademii Nauk Stosowanych. w Nowym Sączu. Współautorka corocznych Raportów badania potrzeb i oczekiwań studentów I roku oraz Raportów badania opinii absolwentów o ukończonym kierunku studiów w momencie odbioru dyplomu ukończenia studiów, a także ich narzędzi diagnostycznych. Poza działalnością ABK i Uczelni, przygotowuje scenariusze zajęć, artykuły oraz gry edukacyjne dla Czasopisma „Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej" oraz scenariusze zajęć dla uczniów szkół ponadpodstawowych na stronę internetową Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej.
Jest także współautorem artykułów pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce – szansa na rozwój sektora edukacji” w publikacji pt. „Polska 2020 – perspektywa dla gospodarki, społeczeństwa i kultury” (Polska 2020 – perspektywa dla gospodarki, społeczeństwa i kultury, Wydawnictwo Naukowe PWSZ w Nowym Sączu, 2016); „Problem rezygnacji z kontynuacji nauki na studiach wyższych – skala zjawiska, przyczyny, zapobieganie” (Eriditio et Ars, czasopismo naukowe Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Ans w Nowym Sączu, 2024), Pedagog w klasie, Scenariusze zajęć do pracy z dziećmi w edukacji wczesnoszkolnej oraz z doradztwa zawodowego
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma prezentację w formie drukowanej oraz materiały ćwiczeniowe
Adres
Adres
al. Aleje Wolności 38
33-300 Nowy Sącz
woj. małopolskie
Wydział Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Zajęcia prowadzone w sali wykładowej wyposażonej w rzutnik
Kontakt
Kontakt
Ewelina Kasalik-Kowal
E-mail
ekasalik@ans-ns.edu.pl
Telefon
(+48) 601 860 042