E-LEARNING. Szkolenie: "Effie Academy | Fundamentals of Marketing Effectiveness"
Możliwość dofinansowania
E-LEARNING. Szkolenie: "Effie Academy | Fundamentals of Marketing Effectiveness"
Numer usługi 2025/04/23/20754/2702892
2 091,00 PLN
brutto
1 700,00 PLNnetto
261,38 PLNbrutto/h
212,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Specjaliści i menedżerowie marketingu, komunikacji oraz strategii, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat skuteczności działań marketingowych.
Szkolenie jest skierowane także do:
- członków zespołów agencji reklamowych i domów mediowych,
- osób odpowiedzialnych za planowanie, realizację i ocenę kampanii marketingowych,
- liderów marek i produktów,
- a także wszystkich, którzy chcą nauczyć się stosować Ramę Effie w praktyce, by osiągać realne wyniki biznesowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji18-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do projektowania i oceniania skutecznych kampanii marketingowych w oparciu o Ramę Effie. Uczestnik po szkoleniu charakteryzuje filary efektywności, analizuje wyzwania i cele marketingowe, identyfikuje trafne wglądy, przekształca je w pomysły strategiczne, projektuje działania i briefy oraz ocenia skuteczność kampanii, uzasadniając ich wpływ na wyniki biznesowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje strukturę Ramy Effie i wyjaśnia rolę jej filarów w procesie budowania skutecznych kampanii marketingowych. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie każdego filaru (wyzwanie, wgląd, strategia, wykonanie, wyniki). i charakteryzuje powiązania pomiędzy filarami w kontekście efektywności kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności: Analizuje wyzwania biznesowe i formułuje cele marketingowe spójne z celami organizacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe wyzwania i przekształca je w mierzalne cele marketingowe i uzasadnia związek między celami marketingowymi a biznesowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności: Projektuje brief kreatywny i dobiera odpowiednie wglądy i pomysły strategiczne do wybranego wyzwania. | Kryteria weryfikacji Tworzy spójny brief zawierający problem, wgląd, strategię, pomysł kreatywny i przekształca insight w rozwiązanie strategiczne zgodne z FAR (Fresh, Applicable, Revealing). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Rozróżnia kryteria oceny skuteczności kampanii marketingowych w kontekście Ramy Effie. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, jakie dane i wskaźniki są stosowane do oceny wyników kampanii i wskazuje powiązania między wynikami kampanii a założonymi celami marketingowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje cechy dobrego insightu i jego znaczenie w procesie tworzenia strategii marketingowej. | Kryteria weryfikacji Opisuje cechy insightu zgodne z modelem FAR (Fresh, Applicable, Revealing) i wyjaśnia, jak wgląd przekłada się na pomysł strategiczny. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności: Ocenia kampanie marketingowe na podstawie czterech filarów Ramy Effie. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje silne i słabe strony kampanii w odniesieniu do celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Formułuje samodzielne oceny i podejmuje decyzje w oparciu o analizę danych oraz struktury Ramy Effie. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia swoje decyzje w ramach ćwiczeń typu „You're the Judge”, wykorzystując dane i elementy strategii i wykazuje gotowość do przyjmowania odpowiedzialności za własne analizy i rekomendacje. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Przyjmuje postawę krytyczną wobec rozwiązań marketingowych i refleksyjnie ocenia ich zgodność z celami biznesowymi oraz zasadami etycznymi. | Kryteria weryfikacji W analizie kampanii wskazuje aspekty zgodne i niezgodne z zasadami odpowiedzialnego marketingu i uzasadnia swoje stanowisko, odnosząc się do celów wzrostu i etycznych standardów branży. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Usługa realizowana w formie e-learningu oraz symulacji i ćwiczeń. Uczestnicy mają stworzone możliwości do angażowania się w proces uczenia się i osiągania celów edukacyjnych, m.in.: symulacje, ćwiczenia indywidualne, informacja zwrotna.
- Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych i jest adekwatna do jej zakresu. Cena za osobogodzinę netto jest poniżej III kwartyla (Wg. porównywarki cen w serwisie parp.gov.pl, stan na dzień publikacji karty usługi rozwojowej).
- Udział w szkoleniu wymaga znajomości języka angielskiego. Szkolenie prowadzone jest w całości w języku angielskim – zarówno materiały, jak i dyskusje oraz analiza studiów przypadków. Rekomendowany minimalny poziom znajomości języka to B2 (średniozaawansowany wyższy) zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR), co umożliwi pełne zrozumienie treści oraz aktywne uczestnictwo w zajęciach.
- Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie z zakresu skuteczności marketingowej.
- Introduction to the Effie Framework (40 min)
- The role of marketing in diving growth.
- The fundamental elements of the Effie Framework.
- Evaluating a campaign based on the Effie pillars.
- Pillar 1: Define the Challange (2 hr 5 min)
- Identyfication of business and consumer challenges.
- 'Setting marketing objectives aligned with organizational goals.
- Case study: Aldi Australia, American Express.
- Pillar 2: Develop Insights and a Strategy (1 hr 45 min)
- What is a insight and how to identify it.
- Developing a strategy based on an insight.
- Case study: Subaru "Rise to Safest"
- Pillar 3: Bring the Strategy and Idea to life (1 h 50min)
- Principles of creating briefs.
- Selling an idea to stakeholders.
- Analysis of award-winning campaigns?
- Pillar 4: Measure Results (1 hr 55 min)
- Techniques for measuring campaign effectiveness.
- Avoiding errors in data analysis.
- Evaluating results based on real data.
- Zakup licencji Effie Fundamentals został dofinansowany w ramach projektu „Inwestycje w usługi rozwojowe” nr FERS.01.03-IP.09-0025/23. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus – Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.
- Usługa szkoleniowa została stworzona na podstawie/z wykorzystaniem zakupionej w ramach Projektu licencji.
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 091,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto261,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto212,50 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej (dostępne na platformie)
- Uczestnik otrzyma terminowy dostęp do platformy ze wszystkimi lekcjami i materiałami.
- Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usługi. Warunkiem otrzymania zaświadczenia jest odbycie minimum 80% lekcji.
- Przyjęta metoda walidacji w pełni pozwala na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
- Uczestnik, przed rozpoczęciem zajęć, otrzyma ankietę dotyczącą szczególnych potrzeb związanych z udziałem w projekcie, które są kluczowe dla zapewnienia komfortu i dostępności.
- Uczestnictwo w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzone przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście. W przypadku usług rozwojowych w formie e-learningu, potwierdzeniem jest raport z logowania i postępu uczestników, podpisany przez przedsiębiorcę i dostawcę usługi.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Warunki uczestnictwa
- Udział w szkoleniu wymaga znajomości języka angielskiego. Szkolenie prowadzone jest w całości w języku angielskim – zarówno materiały, jak i dyskusje oraz analiza studiów przypadków. Rekomendowany minimalny poziom znajomości języka to B2 (średniozaawansowany wyższy) zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR), co umożliwi pełne zrozumienie treści oraz aktywne uczestnictwo w zajęciach.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma, na której odbędzie się szkolenie: Sign in to Effie Worldwide - Rise.
- Minimalne wymagania sprzętowe- komputer z Windows 10, Windows Server 2016 lub nowszy, tablet, smartfon.
- Min wymagania parametrów łącza sieciowego- 10Mb/s- Pobieranie ⦁ 10Mb/s- Wysyłanie 30ms – Ping
Kontakt
Kontakt
Aneta Jodko
E-mail
aneta.jodko@sar.org.pl
Telefon
(+48) 508 309 012