Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Charakterystyka działalności firmy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, są to obecnie 125 podmioty: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech.
Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także prowadzenie badań branżowych.
Stowarzyszenie jest organizatorem konkursów, które wyznaczają standardy na rynku komunikacji marketingowej i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR.
Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA). W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions i partnerem medialnym WARC.
SAR należy do Rady Reklamy, Federacji Związków Komunikacji Marketingowej oraz stale współpracuje z: Konfederacją Lewiatan, Fundacją im. Stefana Batorego oraz Wills Towers Watson. Organizacja jest także członkiem Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń, działającej na rzecz sektora najbardziej poszkodowanego w wyniku pandemii.
Misja SAR
Działania współczesnego marketingu i nowoczesnej komunikacji marketingowej są najważniejszym filarem zyskowności przedsiębiorstw i zrównoważonego rozwoju gospodarki kraju, dlatego zrzeszamy wiodące firmy naszej branży, nieustannie rozwijamy obecne w niej kompetencje oraz dbamy o jej prestiż wśród zarządów firm i instytucji publicznych. Eksponując dowody na skuteczność biznesową marketingu, ukierunkowanie naszej branży na rozwój i odpowiedzialność społeczną, budujemy jej wizerunek na zewnątrz.
- Zmieniamy się poprzez nowe doświadczenia pozyskując, weryfikując i przekazując wiedzę.
- Rozwijamy talenty i kompetencje uczestników rynku zależnie od aktualnych potrzeb branży.
- Tworzymy samouczące się środowisko.
- Inicjujemy dyskusje i pobudzamy do ciągłego kształcenia: inspirujemy, dajemy możliwość kontaktu z najnowszymi trendami, angażujemy liderów branży do wymiany doświadczeń.
W SAR uczą wybitni praktycy rynku. Opieramy się o najlepsze casy biznesowe na rynku (Effie, KTR, Innovations). Zapewniamy dostęp do najnowszej wiedzy branżowej.
Nasze autorskie programy szkoleniowe i szkoły (SSM, MBS, Akademia Kreatywności, Innation Camp) uczą myślenia, a nie tylko narzędzi. Uczymy holistycznego spojrzenia na biznes i komunikację, niezależnie od stopnia dojrzałości organizacji czy skali problemu.
Logika szkoleń odpowiada nowoczesnej wiedzy na temat kompetencji współczesnego menedżera.
Na szkoleniach zapewniamy też nieformalna i życzliwą atmosferę, wspierającą process uczenia.
Szkolenia i szkoły kończą się certyfikatem SAR
Więcej informacji na stronie: https://sar.org.pl/