Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Możliwość dofinansowania
Logo Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
ul. Czerska 8/10/-
00-732 Warszawa
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 155
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, są to obecnie 125 podmioty: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. 

Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także  prowadzenie badań branżowych. 

Stowarzyszenie jest organizatorem konkursów, które wyznaczają standardy na rynku komunikacji marketingowej i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. 

Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA).  W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions i partnerem medialnym WARC.  

SAR należy do Rady Reklamy, Federacji Związków Komunikacji Marketingowej oraz stale współpracuje z: Konfederacją LewiatanFundacją im. Stefana Batorego oraz Wills Towers Watson. Organizacja jest także członkiem Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń, działającej na rzecz sektora najbardziej poszkodowanego w wyniku pandemii. 

Misja SAR

Działania współczesnego marketingu i nowoczesnej komunikacji marketingowej są najważniejszym filarem zyskowności przedsiębiorstw i zrównoważonego rozwoju gospodarki kraju, dlatego zrzeszamy wiodące firmy naszej branży, nieustannie rozwijamy obecne w niej kompetencje oraz dbamy o jej prestiż wśród zarządów firm i instytucji publicznych. Eksponując dowody na skuteczność biznesową marketingu, ukierunkowanie naszej branży na rozwój i odpowiedzialność społeczną, budujemy jej wizerunek na zewnątrz.

  • Zmieniamy się poprzez nowe doświadczenia pozyskując, weryfikując i przekazując wiedzę.
  • Rozwijamy talenty i kompetencje uczestników rynku zależnie od aktualnych potrzeb branży. 
  • Tworzymy samouczące się środowisko.
  • Inicjujemy dyskusje i pobudzamy do ciągłego kształcenia: inspirujemy, dajemy możliwość kontaktu z najnowszymi trendami, angażujemy liderów branży do wymiany doświadczeń.

W SAR uczą wybitni praktycy rynku. Opieramy się o najlepsze casy biznesowe na rynku (Effie, KTR, Innovations).  Zapewniamy dostęp do najnowszej wiedzy branżowej.

Nasze autorskie programy szkoleniowe i szkoły (SSM, MBS, Akademia Kreatywności, Innation Camp) uczą myślenia, a nie tylko narzędzi. Uczymy holistycznego spojrzenia na biznes i komunikację, niezależnie od stopnia dojrzałości organizacji czy skali problemu.


Logika szkoleń odpowiada nowoczesnej wiedzy na temat kompetencji współczesnego menedżera.

Na szkoleniach zapewniamy też nieformalna i życzliwą atmosferę, wspierającą process uczenia.

Szkolenia i szkoły kończą się certyfikatem SAR

Więcej informacji na stronie: https://sar.org.pl/

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
szkolenia@sar.org.pl
Telefon
(+48) 508 309 012