Szkolenie: SPRZEDAŻ
Szkolenie: SPRZEDAŻ
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową usługi są osoby zawodowo związane ze sprzedażą, w szczególności:
- Przedstawiciele handlowi i key account managerowie.
- Specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta.
- Osoby aspirujące do pracy w obszarze sprzedaży.
- Kadra zarządzająca zespołami sprzedażowymi, zainteresowana podniesieniem kompetencji swoich pracowników.
- Wszyscy, którzy w swojej pracy spotykają się z obiekcjami klientów i trudnymi sytuacjami sprzedażowymi oraz chcą skuteczniej sobie z nimi radzić i minimalizować stres związany z tym procesem.
Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane ze sprzedażą. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do skutecznego i efektywnego prowadzenia procesów sprzedaży poprzez rozwinięcie umiejętności radzenia sobie z obiekcjami klientów i trudnymi sytuacjami, doskonalenie komunikacji interpersonalnej, zrozumienie typologii osobowości klientów oraz nabycie praktycznych metod neutralizacji stresu związanego z pracą w sprzedaży, co w konsekwencji umożliwi uzyskanie certyfikatu Specjalisty Sprzedaży.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Sprzedaje z wykorzystaniem różnorodnych technik i modeli | Kryteria weryfikacji Skutecznie reaguje na obiekcje klientów poprzez zastosowanie wypracowanych modeli i technik. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Radzi sobie z trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży, minimalizując ich negatywny wpływ na relacje z klientami i wyniki sprzedaży. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Efektywnie komunikuje się z klientami, z uwzględnieniem mechanizmu projekcji i umiejętności przechodzenia od stanowiska do zrozumienia motywów i interesów rozmówców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Neutralizuje stres związany z procesem sprzedaży poprzez zastosowanie technik psychomotorycznych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje napięcia i słabości w swoim ciele i dobiera odpowiednie ćwiczenia w celu ich eliminowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Stosuje elementy asertywności w sytuacjach sprzedażowych, takie jak odmawianie, stawianie granic i radzenie sobie z uogólnioną krytyką. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy indywidualny plan rozwoju w obszarze kompetencji sprzedażowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja Rozwoju Lokalnego
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja Rozwoju Lokalnego
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Dzień 1
Rozpoczęcie szkolenia.
- Powitanie, przedstawienie prowadzących.
- Przedstawienie celu i przebiegu szkolenia.
- Przedstawienie źródeł dofinansowania i zasad udziału.
- Przedstawienie zakresu merytorycznego szkolenia.
- Rozpoznanie indywidualnych oczekiwań osób uczestniczących.
Obiekcje Klientów i trudne sytuacje w procesie sprzedaży.
- Pula trudnych sytuacji pojawiających się w procesie sprzedaży.
- Powody występowania obiekcji / trudnych sytuacji.
Umiejętności porozumiewania się ułatwiające efektywną sprzedaż.
- Mechanizm projekcji w sprzedaży.
- Umiejętności neutralizowania mechanizmu projekcji.
- Przechodzenie od stanowisko – rozumienie motywów i interesów rozmówców.
- Co umożliwia porozumienie z Klientami?
Typologia osobowości
- Podświadome potrzeby Klientów.
- Czego unikać / co robić w kontakcie z Klientami w poszczególnych typach osobowości.
Sposoby neutralizacji stresu powodowanego procesem sprzedaży - trening psychomotoryczny.
- Trening rozciągający / stretching.
- Rozpoznanie słabości i napięć w swoim ciele oraz ich eliminowanie poprzez odpowiedni dobór ćwiczeń.
Sposoby neutralizacji stresu powodowanego procesem sprzedaży - regeneracja i relaksacja.
- Sesja oddechowa, wspólna praktyka jogi dostosowana do każdego poziomu skoncentrowana na regenerację systemu nerwowego.
- Aktywacja energii życiowej poprzez praktykę, zakończenie głęboką relaksacją z muzyką na żywo
Dzień 2
Sposoby neutralizacji stresu powodowanego procesem sprzedaży - trening psychomotoryczny
- Trening z własnym ciężarem ciała.
- Po rozpoznaniu słabości w swoim ciele, dobieramy ćwiczenia poprawiające stan fizyczny i psychiczny uczestnika
Radzenie sobie z obiekcjami Klientów i trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży – warsztat.
- Wypracowanie modeli odnoszących się do puli obiekcji oraz puli „trudnych sytuacji).
Założenia dotyczące merytoryki:
- Modele radzenia sobie z obiekcjami Klientów.
- Elementy asertywności (np.: odmowa, stawianie granic, radzenie sobie z uogólnioną krytyką).
- Obszary wynikające ze specyfiki pracy osób uczestniczących.
Sposoby neutralizacji stresu powodowanego procesem sprzedaży - regeneracja i relaksacja.
- Sesja oddechowa, wspólna medytacja prowadzona.
- Sposoby radzenia sobie ze stresem poprzez świadomą pracę z ciałem.
- Koncert relaksacyjny z głosem na żywo, misami kryształowymi, harfą kryształową.
Zakończenie
- Indywidualne plany rozwojowe.
- Informacja zwrotna od Uczestników.
Dzień 3
Radzenie sobie z obiekcjami Klientów i trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży – follow up.
- Zastosowanie wypracowanych modeli radzenia sobie z obiekcjami Klientów.
Sposoby neutralizacji stresu powodowanego procesem sprzedaży - regeneracja i relaksacja – follow up.
- Sesja oddechowa, wspólna medytacja prowadzona.
- Sposoby radzenia sobie ze stresem poprzez świadomą pracę z ciałem.
Radzenie sobie z obiekcjami Klientów i trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży – follow up.
- Zastosowanie wypracowanych modeli radzenia sobie z obiekcjami Klientów.
Sposoby neutralizacji stresu powodowanego procesem sprzedaży - trening psychomotoryczny.
- Trening z własnym ciężarem ciała.
Walidacja
Egzamin
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będa realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 5osób.
Szkolenie trwa 28 godzin dydaktycznych . Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 20. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Usługa stacjonarna trwa 21,33h a usługa zdalna 6,67h
Egzamin walidacja kwalifikacji: - Egzamin pozwoli uczestnikom na uzyskanie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje w zakresie: np: Specjalista sprzedaży . Zaliczenie egzaminu to min. 80% prawidłowych odpowiedzi.
ROZDZIELNOŚĆ OSOBOWA WALIDACJI: Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie zapewnia rozdzielność funkcji pomiędzy procesem kształcenia a walidacją.
Egzamin pozwoli uczestnikom na uzyskanie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje w zakresie: np: Specjalista sprzedaży
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Rozpoczęcie szkolenia. | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Obiekcje Klientów i trudne sytuacje w procesie sprzedaży. | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Umiejętności porozumiewania się ułatwiające efektywną sprzedaż. | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Przerwa obiadowa | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Typologia osobowości | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Sposoby neutralizacji stresu powodowanego procesem sprzedaży - trening psychomotoryczny. | Prowadzący Filip Łapot | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Sposoby neutralizacji stresu powodowanego procesem sprzedaży - regeneracja i relaksacja. | Prowadzący Weronika Łapot | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Sposoby neutralizacji stresu powodowanego procesem sprzedaży - trening psychomotoryczny. | Prowadzący Filip Łapot | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Przerwa | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Radzenie sobie z obiekcjami Klientów i trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży – warsztat. | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Przerwa | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Radzenie sobie z obiekcjami Klientów i trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży – warsztat. | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Sposoby neutralizacji stresu powodowanego procesem sprzedaży - regeneracja i relaksacja. | Prowadzący Weronika Łapot | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Zakończenie | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Radzenie sobie z obiekcjami Klientów i trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży – follow up. (chat, wykład, ćwiczenia, rozmowa, udostępnienie ekranu) | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Sposoby neutralizacji stresu powodowanego procesem sprzedaży - regeneracja i relaksacja – follow up.(chat, wykład, ćwiczenia, rozmowa, udostępnienie ekranu) | Prowadzący Weronika Łapot | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Radzenie sobie z obiekcjami Klientów i trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży – follow up.(chat, wykład, ćwiczenia, rozmowa, udostępnienie ekranu) | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Sposoby neutralizacji stresu powodowanego procesem sprzedaży - trening psychomotoryczny.(chat, wykład, ćwiczenia, rozmowa, udostępnienie ekranu) | Prowadzący Filip Łapot | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Walidacja | Prowadzący Tomasz Łapot | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 260,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 260,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,86 PLN
- W tym koszt walidacji brutto200,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto200,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Łapot
Pomaga ludziom w porozumiewaniu się – w świecie niezbędnych teorii, dostarcza praktyczne rozwiązania…
Współautor książki: „Profesjonalne Rozmowy w Marketingu Wielopoziomowym i Sprzedaży Bezpośredniej czyli... zapraszamy do tańca”. Prowadzi liczne szkolenia z zakresu sprzedaży, zarzadzania, obsługi, radzenia sobie w sytuacjach „konfliktowych”, coachingu.
Wykładowca w Akademii Trenerów Biznesu Kontrakt-OSH oraz w WSNS Pedagogium – Executive MBA dla branży Sprzedaży Bezpośredniej i Marketingu Sieciowego.
Trener biznesu od 29 lat (kilka tysięcy godzin warsztatów, szkoleń i sesji superwizyjnych).
Główne obszary: szkolenia sprzedażowe, obsługowe, menadżerskie, coachingowe i trenerskie.
Filip Łapot
Od 8 roku życia związany ze sportem - były zawodnik klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk oraz były zawodnik kulturystki klasycznej federacji IFBB.
Terapeuta/opiekun osób niepełnosprawnych.
Pasjonat kształtowania/modelowania sylwetki i rozwijania wytrzymałości mięśniowej poprzez trening z własnym ciężarem ciała.
Ulubiony obszar w treningu - czucie mięśni głębokich - propriocepcja.
Ukończone kursy:
Kurs Trenera Personalnego,
Biomechanika w sporcie
Dietetyka
Kulturystyka
Anatomia
Fizjologia
Trening motoryczny - w trakcie.
Szkolenia z prowadzenia rozmów z klientem.
Kurs terapii behawioralnej.
Ukończony rok studiów na uczelni WSB - kierunek psychologia.
Doświadczenia ostatnich dziesięciu lat:
prowadzenie sesji treningowych jeden na jeden,
prowadzenie zajęć grupowych z dorosłymi/młodzieżą oraz dziećmi,
prowadzenie treningów mających na celu poprawę kondycji fizycznej oraz psychicznej podopiecznego,
prowadzenie treningów ze sportowcami - piłka nożna kobiet, grupa piłkarska młodzieży, zawodnicy jeździectwa (hippiki),
w prowadzenie treningów z osobami niepełnosprawnymi.
Weronika Łapot
Doświadczenie:
- współorganizatorka cyklicznych warsztatów dla kobiet, aktywacja głosu i sesje relaksacyjne z głosem na żywo, misami kryształowymi, harfą kryształową,
- od 5 lat miałam okazję dzielić się uzdrawiającą mocą muzyki w Polsce, Hiszpanii, Peru i na Bali podczas festiwali, retreatów holistycznych, kręgów śpiewu, ceremonii, koncertów relaksacyjnych i szkołach alternatywnych.
- organizatorka lekcji i cyklicznych warsztatów jogi dla dzieci i rodzin od 5 lat
- pasjonatka filozofii jogi. praktykantka od 10 lat
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy.Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Uczestnicy usługi dokonując zapisu na usługę oświadczają, że usługa rozwojowa odbywa się poza godzinami pracy lub w dni wolne od pracy osoby biorącej udział w usłudze.
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 500 026 554 lub mailem na psulkowski@gmail.com przed zapisem na usługę!
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania z usługi, uczestnik powinien dysponować: urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), zdolnym do odbioru dźwięku (głośniki, słuchawki), zdolnym do przekazywania dźwięku (mikrofon) w celu interakcji pomiędzy trenerem a uczestnikiem, przeglądarką Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed analizą oraz wpisanie imienia i nazwiska.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze znajdują się pod tym linkiem: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362023-System-Requirements-for-PC-Mac-and-Linux