Budowanie Pozytywnego Wizerunku Firmy i Marki
Budowanie Pozytywnego Wizerunku Firmy i Marki
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- właściciele firm
- przedsiębiorcy
- kadra kierowanicza
- osoby pracujące lub zamierzające podjąć pracę w działach marketingu, PR
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników7
- Data zakończenia rekrutacji25-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cele szkolenia obejmują zapoznanie uczestników z aktualną wiedzą z zakresu Public Relations oraz technikami budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, produktu lub marki, a także nabycie swobody i pewności w dziedzinie PR. Ponadto, szkolenie ma na celu uświadomienie uczestnikom znaczenia i możliwości PR oraz doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, również w sytuacjach konfliktowych i kryzysowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się zna techniki budowania wizerunku | Kryteria weryfikacji - nazywa techniki budowania wizerunku- potrafi przyporządkować je do różnych sytuacji w firmie - opisuje działania w sytuacji kryzysowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wie jak stworzyć spójną strategię wizerunkowa | Kryteria weryfikacji - wymienia działania spójnej strategii- planuje kolejność działań - potrafi wdrożyć strategię - wdraża pozytywne relacje z klientami, pracownikami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się posiada świadomość wpływu marketingu na wizerunek | Kryteria weryfikacji - wymienia działania marketingowe w budowaniu wizerunku- zna kryteria wyboru agencji marketingowej właściwej dla firmy - wdraża pozytywne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Public Relations zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy
Część 1: Koncepcja PR
- **Jaki wizerunek firmy chcemy przekazywać na zewnątrz i wewnątrz organizacji?**
- *Plan Komunikacji:* Jak definiować i realizować cele komunikacyjne.
Część 2: PR w Przedsiębiorstwie
- **Informacja zwrotna:** Jak właściwie zarządzać feedbackiem.
- **Alternatywy dla PR:** Inne metody budowania wizerunku i relacji.
Moduł 2: Skuteczna Komunikacja w Organizacji oraz w Kontaktach z Klientami/Partnerami
Część 1: Bariery Komunikacyjne
- **Dyskusje i Gry Symulacyjne:** Diagnozowanie i pokonywanie barier komunikacyjnych.
Część 2: Komunikacja Na Zewnątrz Firmy
- **Informacja dla Klientów:** Co ludzie chcą wiedzieć i jak im to przekazywać.
Moduł 3: Marka i Wizerunek – Budowanie w Oparciu o Twórcze Techniki
Część 1: Czym Jest Marka?
- **Wartościowanie Wizerunku:** Jakie elementy wpływają na postrzeganie marki.
Część 2: Narzędzia Budowania Marki
- **Czynniki Decydujące o Postrzeganiu Marki:** Które aspekty są najważniejsze dla klientów.
Część 3: Skuteczne Sposoby Docierania do Klienta
- **Wizerunek:** Jak efektywnie komunikować wartości marki do odbiorców.
Moduł 4: Konflikty
Część 1: Psychologiczne Modele Powstawania i Rozwoju Konfliktu
- **Spirala Konfliktu i Sposoby Zapobiegania:**
- *Koło Konfliktu Ch. Moore’a:* Techniki rozwiązywania konfliktów.
Część 2: Erystyka w Praktycznym Warsztacie
- **Sztuka Prowadzenia Sporów:** Jak skutecznie argumentować i perswadować.
Moduł 5: Ryzyko i Zarządzanie Ryzykiem w Firmie
Część 1: Metody Szacowania i Ewaluacji Ryzyka
- **Procedury Obsługi Ryzyka:** Jak zarządzać ryzykiem w firmie.
Moduł 6: Kryzys
Część 1: PR i Komunikacja w Kryzysie
- **Jak Zachowywać się Asertywnie w Sytuacjach Kryzysowych**
Część 2: Konferencja Prasowa – Materiały „dla Prasy”
- **Jak Przygotowywać Materiały** Informacje, newsy, notatki prasowe.
Moduł 7: Wizerunek firmy
Część 1: Znaczenie Kolorystyki w Kampanii Reklamowej
- **Psychologia Kolorów:** Jak dobrać kolory do kampanii reklamowej.
Część 2: Opracowanie Logo Firmy
- **Projektowanie Logo:** Kluczowe elementy skutecznego logo.
- **Nazwa Firmy:** Znaczenie nazwy na rynku.
Część 3: Działania Promocyjne Firmy
- **Wybór Kanału Dystrybucji i Promocji:** Jak wybrać odpowiednie kanały dla skutecznej promocji.
Część 4: Budowa Profesjonalnej Strony Internetowej
- **Elementy Strony:** Co powinna zawierać profesjonalna strona firmy.
- **Oddziaływanie Podprogowe i Formatowanie Tekstu:** Jak formatowanie wpływa na skuteczność materiałów reklamowych.
Moduł 8: Standardy Firmy
Część 1: Standardy i Normy Obowiązujące w Firmie
- **Wewnętrzne Normy:** Standardy zachowań i procedur w firmie.
Część 2: Spójność Materiałów Reklamowych
- **Jednolita Identyfikacja Wizualna:** Jak zapewnić spójność materiałów reklamowych.
Część 3: Normy Pisania Korespondencji
- **Korespondencja Listowna i Elektroniczna:** Normy i zasady pisania korespondencji.
Część 4: Wizerunek Pracowników
- **Profesjonalizm Pracowników:** Jak budować profesjonalny wizerunek pracowników firmy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Moduł 1: Public Relations zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Moduł 2: Skuteczna Komunikacja w Organizacji oraz w Kontaktach z Klientami/Partnerami | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Moduł 3: Marka i Wizerunek – Budowanie w Oparciu o Twórcze Techniki | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Moduł 4: Konflikty | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Moduł 5: Ryzyko i Zarządzanie Ryzykiem w Firmie | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Moduł 6: Kryzys | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Moduł 7: Wizerunek firmy | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Moduł 8: Standardy Firmy | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja - test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto133,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto133,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Niczyporuk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja, ćwiczenia
Warunki uczestnictwa
Warunkiem otrzymania dofinansowania jest spełnienie warunków przedstawionych przez Operatora, który jest dysponentem funduszy publicznych w Państwa regionie. Do Operatora składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej. Cena obejmuje szkolenie objęte dofinansowaniem w wysokości przynajmniej 70% w przypadku mniejszego dofinansowania doliczamy 23% VAT. (szkolenia zawodowe finansowane w min. 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu z VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień; w innym przypadku do podanej ceny netto należy doliczyć 23% VAT.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych (45 min) oraz obejmuje 9 godzin dydaktycznych każdego dnia oraz 2 przerwy po 15 min. Łącznie 18 godzin dydaktycznych oraz przerwy (przerwy nie wliczane do czasu trwania usługi).
Po zakończeniu udziału w szkoleniu uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz dokonuje oceny szkolenia w BUR.
Rodzaj ceny Cena Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 2400,00 PLN Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 2400,00 PLN Koszt osobogodziny brutto 133,33 PLN Koszt osobogodziny netto 133,33 PLN Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć - wypełnienie testu na zakończenie zajęć.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi