Akademia HR - Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy.
Akademia HR - Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do Przedsiębiorców i ich pracowników , zespołów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy oraz menadżerów lub kandydatów na menadżerów w przedsiębiorstwach oraz wszystkich osób zainteresowanych tym tematem.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wsparcie kadry menedżerskiej i pracowników we wprowadzaniu nowych modeli organizacji pracy, związanych z pracą zwinną (Agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). Uczestnicy poznają zasady funkcjonowania elastycznych i partnerskich form świadczenia pracy (np. GIG economy), ich wpływ na rozwój firmy oraz skuteczne metody wdrażania zmian organizacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie identyfikuje i omawia przynajmniej trzy kluczowe mechanizmy oraz dwie aktualne tendencje rynkowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się WIEDZA: Opisuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i wyjaśnia co najmniej trzy kluczowe zasady pracy zwinnej oraz odnosi je do zarządzania zespołami zróżnicowanymi wiekowo lub kulturowo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się WIEDZA: Identyfikuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje przynajmniej trzy korzyści i trzy potencjalne zagrożenia związane z elastycznymi formami pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się WIEDZA: Wymienia regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wskazuje przynajmniej trzy istotne regulacje prawne dotyczące elastycznych form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się WIEDZA: Identyfikuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia co najmniej trzy różne potrzeby zarówno kadry menedżerskiej, jak i pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚĆ: Skutecznie udziela wsparcia przedstawicielom kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych np. z pracą zwinną (agile). | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia i proponuje konkretne kroki wsparcia we wdrażaniu pracy zwinnej, np. prowadzenie warsztatów lub szkolenia menedżerów. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚĆ: Wspiera menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia przynajmniej dwa praktyczne rozwiązania wspierające budowę zespołów o różnorodnych formach pracy (np. hybrydowe, zdalne). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚĆ: Dopasowuje procesy rekrutacyjne (wraz z kwestiami formalno-prawnymi) do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.). | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje co najmniej dwa sposoby dopasowania procesów rekrutacyjnych do elastycznych form zatrudnienia. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚĆ: Dostosowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo wskazuje przynajmniej dwie formy prawne wspierające partnerskie modele świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚĆ: Wdraża systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia przynajmniej jeden system monitorowania efektywności pracy dla osób zatrudnionych w elastycznych formach. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚĆ: Wdraża systemy motywacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik proponuje co najmniej dwa systemy motywacyjne odpowiednie dla elastycznych form pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚĆ: Dopasowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia i omawia przynajmniej dwa narzędzia komunikacyjne dopasowane do elastycznych modeli pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Informuje pracowników w firmie o zasadach pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przekazuje zasady współpracy i kooperacji w przynajmniej dwóch modelach organizacji pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na stałe samodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Kryteria weryfikacji Wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na stałe samodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Wprowadzenie i kontekst
- Wprowadzenie do współczesnych modeli organizacji pracy
- Ewolucja modeli organizacji pracy: od tradycyjnych do zwinnych
- Agile, Scrum i inne podejścia zwinne – wprowadzenie
- Transformacja cyfrowa a nowe modele pracy
- Wpływ technologii: AI, automatyzacja, narzędzia zdalne
- Formy zatrudnienia: gig economy, freelancing, hybrydowe zespoły
- Studium przypadku: analiza modeli pracy w firmie uczestnika
- Proces wdrażania zmian – kluczowe kroki
Dzień 2: Zarządzanie zmianą i zespołami
- Zarządzanie zmianą – teoria i praktyka (ćwiczenia)
- Promowanie kultury współpracy i dzielenia się wiedzą
- Budowanie pozytywnych postaw wobec zmian i technologii
- Komunikacja i zarządzanie konfliktem w środowisku hybrydowym
- Przywództwo adaptacyjne – rola lidera w czasie transformacji
- Kompetencje przyszłości – co musi umieć zespół i lider
- Dopasowanie rekrutacji i HR do elastycznych form pracy
Dzień 3: Praktyka, systemy wsparcia i walidacja
- Rozwiązania prawne i formalne (umowy, kontrakty, partnerstwo)
- Monitorowanie efektywności w nowych modelach pracy
- Systemy motywacyjne dla zespołów hybrydowych/zdalnych
- Narzędzia komunikacyjne wspierające zespoły rozproszone
- Kultura organizacyjna wspierająca zmianę – ćwiczenie strategiczne
- Podsumowanie szkolenia – mapa kompetencji i samoocena
- Test wiedzy + analiza dowodów i deklaracji (walidacja efektów uczenia się)
Ujęte godziny szkolenia są godzinami zegarowymi tj. godzina=60 minut
Liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Szkolenie obejmuje 22 godziny, przy czym każda godzina trwa 60 minut. Każdego dnia zajęć przewidziana jest 15-minutowa przerwa.
Przerwy są wliczone do czasu trwania usługi.
Program kończy się walidacją w formie testu teoretycznego oraz analizy dowodów i deklaracji.
Wybrane metody walidacji umożliwiają zweryfikowanie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw).
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania oceny efektów uczenia się.
Minimalny poziom kwalifikowalności poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80%
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Wprowadzenie do współczesnych modeli organizacji pracy | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Ewolucja modeli organizacji pracy: od tradycyjnych do zwinnych | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Agile, Scrum i inne podejścia zwinne – wprowadzenie | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Transformacja cyfrowa a nowe modele pracy | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Przerwa | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Wpływ technologii: AI, automatyzacja, narzędzia zdalne | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Formy zatrudnienia: gig economy, freelancing, hybrydowe zespoły | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Studium przypadku: analiza modeli pracy w firmie uczestnika | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Proces wdrażania zmian – kluczowe kroki | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Zarządzanie zmianą – teoria i praktyka (ćwiczenia) | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Promowanie kultury współpracy i dzielenia się wiedzą | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Budowanie pozytywnych postaw wobec zmian i technologii | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Komunikacja i zarządzanie konfliktem w środowisku hybrydowym | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Przerwa | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Przywództwo adaptacyjne – rola lidera w czasie transformacji | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Kompetencje przyszłości – co musi umieć zespół i lider | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Dopasowanie rekrutacji i HR do elastycznych form pracy | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Rozwiązania prawne i formalne (umowy, kontrakty, partnerstwo) | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Monitorowanie efektywności w nowych modelach pracy | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Systemy motywacyjne dla zespołów hybrydowych/zdalnych | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Narzędzia komunikacyjne wspierające zespoły rozproszone | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Przerwa | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Kultura organizacyjna wspierająca zmianę – ćwiczenie strategiczne | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Podsumowanie szkolenia – mapa kompetencji i samoocena | Prowadzący Anita Góra | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Test wiedzy + analiza dowodów i deklaracji (walidacja efektów uczenia się) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 960,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 960,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anita Góra
w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa - zdała egzamin państwowy organizowany przez Ministerstwo Skarbu Państwa. Mediator sądowy wpisany na listę stałych mediatorów Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej, na co dzień pracuje w kancelarii adwokackiej ze specjalnością prawo gospodarcze, restrukturyzacyjne i upadłościowe oraz prawo morza. Doktorantka z zakresu prawa upadłościowego. Od 2022 roku Prezes Zarządu fundacji, która zgodnie ze swoim statutem zajmuje się promowaniem nowych technologii oraz restrukturyzacją (pozasądową). Posiada ponad 120 godz. doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia z przygotowania organizacji do wyzwań rynku pracy, Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy, zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy oraz komunikacji i asertywności, rozwijania kompetencji przywódczych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i szkoleń które pomagają uczestnikom rozwijać umiejętności interpersonalne i przywódcze. Nieustannie poszerza swoją wiedzę i umiejętności, śledząc najnowsze trendy w dziedzinie rozwoju osobistego i zawodowego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma drogą mailową skrypt szkoleniowy (prezentacja, testy oraz ćwiczenia).
Fakt uczestnictwa zostanie potwierdzony raportem z logowania.
Dostawca usług potwierdza, że cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz że jest adekwatna do jej zakresu.
Dostawca usług potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami prawa o VAT.
Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia nazajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills:literacy, numeracy, ICT skills).
Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Dostawca usług potwierdza, że cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Przyjęta metoda walidacji - test teoretyczny oraz analiza dowodów i deklaracji - w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkolenia są godzinami zegarowymi tj. godzina = 60 minut.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania 80% punktów z testu wiedzy oraz zaliczenie analizy dowodów i deklaracji z obszaru głównych wyzwań i trendów na polskim rynku pracy.
Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystająca ze wsparcia.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa rozwojowa zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM.
Warunki techniczne
- urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne (komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami;
- procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS;
- aktualne wersje przeglądarki np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Brave, Safari, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer, Yandex;
- uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry:
- dostęp do internetu o zalecanej szybkości - minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;
Uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
Program darmowy.
Link do programu: https://zoom.us/support/download
Link będzie wysłany uczestnikom drogą mailową dwa dni przed rozpoczęciem usługi. Ważność linku obejmuje czas usługi.
Podczas realizacji usługi rozwojowej zostaną uwzględnione potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027