Moc kobiecego przywództwa - program rozwojowy
Moc kobiecego przywództwa - program rozwojowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Uczestniczki to kobiety w wieku 30–55 lat aktywne zawodowo.
- Część z nich prowadzi własną działalność gospodarczą, część pracuje na etacie, część pełni funkcje liderskie.
- Są to kobiety z doświadczeniem zawodowym, często przeciążone obowiązkami i rolami.
- Wiele z nich doświadcza wypalenia zawodowego lub ryzyka jego wystąpienia.
- Uczestniczki mają trudność z zachowaniem równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
- Charakteryzuje je wysoka motywacja do zmiany stylu pracy i życia na bardziej zrównoważony.
- Są to osoby pragnące rozwijać kompetencje przywódcze oparte na wartościach, a nie tylko efektywności.
- Często mają trudność ze stawianiem granic i dbaniem o własny dobrostan.
- Potrzebują pracy z poczuciem wartości, które nie odzwierciedla ich rzeczywistego potencjału.
- Są otwarte na rozwój osobisty i gotowe do uczestnictwa w procesie rozwojowym opartym na samoświadomości.
- Potrzebują narzędzi do lepszego zarządzania emocjami, stresem i presją związaną
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest kompleksowe wzmocnienie kobiet pełniących role liderskie, menedżerskie oraz funkcjonujących w dynamicznym środowisku zawodowym, poprzez rozwój kluczowych kompetencji przyszłości: przywództwa opartego na wartościach, odporności psychicznej, inteligencji emocjonalnej, samoświadomości oraz skutecznej komunikacji. Program łączy podejścia z zakresu neuropsychologii, coachingu, pracy z ciałem, mindfulness oraz współczesnych narzędzi diagnostycznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie ideę i zastosowanie uważności w codziennym życiu i pracy | Kryteria weryfikacji Nazwanie własnych emocji w konkretnych sytuacjach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozpoznaje swoje potrzeby, wartości i role życiowe | Kryteria weryfikacji Sformułowanie swoich kluczowych wartości | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umie komunikować swoje granice i potrzeby bez poczucia winy | Kryteria weryfikacji Przeprowadzenie komunikatu asertywnego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozumie współczesne modele przywództwa i potrafi dopasować je do sytuacji | Kryteria weryfikacji Nazwanie własnego stylu przywództwa | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Zna zasady budowania efektywnego i zróżnicowanego zespołu | Kryteria weryfikacji Opisanie przykładów zarządzania zespołem z uwzględnieniem różnorodności | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Rozpoznaje mechanizmy działania wewnętrznego krytyka i potrafi je transformować | Kryteria weryfikacji Opis sytuacji, w której uczestniczka zastosowała uważną komunikację | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wyobraź sobie, że budzisz się rano z poczuciem spokoju i jasności. Wiesz, co jest dla Ciebie ważne. Potrafisz stawiać granice bez poczucia winy. Komunikujesz się z lekkością i pewnością siebie. Masz odwagę przewodzić – z serca, ale też z jasną strategią.
Ten program powstał właśnie po to, by Ci to umożliwić. To nie kolejne szkolenie – to proces, w którym spotkasz się ze sobą i z innymi kobietami, by wzmocnić siebie jako liderkę i człowieka.
Co Cię czeka?
Dzień 1 Samoświadomość i odpowiedzialność
Odsłonisz, co naprawdę kieruje Twoimi decyzjami. Poznasz swoje potrzeby i role – i nauczysz się działać z poziomu osobistej odpowiedzialności.
Dzień 2 | Granice, integralność, cele
Zaczniesz mówić „tak” sobie – bez tłumaczenia się i bez wyrzutów sumienia. Nauczysz się planować działania z intencją, nie presją.
Dzień 3 | Przywództwo z sercem i strategią
Odkryjesz swój unikalny styl przywództwa i nauczysz się komunikować w sposób, który inspiruje, a nie kontroluje.
Dzień 4 | Zespół, dobrostan, odporność
Dowiesz się, jak tworzyć zespół oparty na zaufaniu. Jak odpoczywać, nie tracąc efektywności. Jak być liderką, która dba także o siebie.
Co zyskasz?
– Pewność siebie, zakorzenioną w samoświadomości.
– Odwagę do bycia sobą w relacjach i przywództwie.
– Umiejętność stawiania granic i mądrego odpoczynku.
– Wewnętrzny kompas, który poprowadzi Cię dalej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Rozwijanie samoświadomości w życiu zawodowym i osobistym poprzez odkrywanie swoich wartości i potrzeb. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Samoakceptacja - jestem wystarczająca taka jaka jestem | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Przerwa obiadowa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SIEBIE – przestaję czekać na pozwolenie | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Rozwijanie sprawczości – w pracy i w relacjach. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 JA, która wybiera siebie | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 ASERTYWNOŚĆ – moje granice to nie agresja, to miłość | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Przerwa obiadowa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 PRAWOŚĆ I INTEGRALNOŚĆ – jestem spójna ze sobą | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 ŻYCIE CELOWE – nie chcę tylko funkcjonować, chcę żyć | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Przywództwo w dynamicznym świecie | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Przerwa | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Moje mocne strony jako liderki | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Przerwa obiadowa | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Kompetencje przyszłości – jak rozwijać się w roli liderki | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Przerwa | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Komunikacja i kultura feedbacku w roli liderki | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Realizacja celów w oparciu o dobrostan liderki | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Przerwa | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Umiejętności liderki w zarządzaniu zespołem | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Przerwa obiadowa | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Wpływ dobrostanu na efektywność zawodową | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Przerwa | Prowadzący Dorota Konieczna Herdzik | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto109,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto109,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Lilianna Kupaj
Dorota Konieczna Herdzik
W pracy koncentruje się na wspieraniu liderów i zespołów w budowaniu odporności, różnorodności i dojrzałego przywództwa. Certyfikowany coach ICI, trener dobrostanu i odporności psychicznej, konsultant MaxieDISC® oraz diagnosta odporności psychicznej TOP 360. Łączy podejście strategiczne z głęboką uważnością na człowieka, tworząc przestrzeń do rozwoju opartą na autentyczności, empatii i zaufaniu.
Elżbieta Gondek
Jej 5 mocnych stron (na podstawie badania Gallupa):
1) VOO - pomaga wykonywać pracę HR i współpracować w wielu kulturach (polskiej i chińskiej). Czerpie satysfakcję z przełamywania lodów i nawiązywania więzi z ludźmi.
2) Pozytywność - jest optymistycznie nastawiona, co pomaga ekscytować innych tym, co mają robić.
3) Strategiczny - ta mocna strona pomaga koordynować projekty i zawsze znajdować rozwiązania w przypadku trudności.
4) Relator - jest otwarta na pomoc innym i budowanie relacji, dzięki czemu łatwiej jest mi osiągnąć wspólny cel. Jest lojalna.
5) Komunikacja - potrafi stawić czoła ludziom nawet w trudnych rozmowach. Wie, jak sprawić, by zadania, które są nudne, wydawały się o wiele bardziej ekscytujące.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników programu
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje kompletny pakiet materiałów edukacyjnych, który wspiera proces uczenia się oraz umożliwia dalszy rozwój po zakończeniu kursu.
W skład materiałów wchodzą:
- Podręcznik uczestnika (drukowany lub PDF)
- zawierający opisy modeli coachingowych (Dilts, 6 filarów, 5 dysfunkcji zespołów),
- wprowadzenia teoretyczne do każdego bloku tematycznego,
- zestaw narzędzi coachingowych z instrukcją zastosowania.
- Karty ćwiczeń i arkusze pracy
- ćwiczenia indywidualne i zespołowe do każdego modułu,
- karty do pracy z emocjami, przekonaniami, celami i wartościami.
- Zeszyt refleksji własnej
- przestrzeń na zapisy z procesów własnych, wglądy i autorefleksje,
- dedykowane pytania coachingowe do pracy między modułami.
- Dostęp do platformy online (opcjonalnie)
- materiały wideo z nagranych sesji demo (jeśli zdecydujesz się je udostępniać),
- prezentacje ze slajdami z każdego dnia,
- dodatkowe artykuły, nagrania, medytacje prowadzone.
- Certyfikat ukończenia kursu
- imienny, z oznaczeniem liczby godzin szkoleniowych i zakresu merytorycznego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Budynek posiada następujące pomieszczenia dydaktyczne: pierwsze piętro - sala wykładowa, gabinet coachingowy; parter - biuro, pomieszczenie sanitarne, zaplecze socjalne. Pomieszczenia są estetyczne, funkcjonalne i utrzymane w czystości.
Wyposażenie dydaktyczne:
- plansze edukacyjne,
- filmy edukacyjne,
- prezentacje multimedialne,
- materiały dydaktyczne,
- książki,
- gry szkoleniowe,
- flipchart.
Szkoła zapewnia uczestnikom możliwość dostępu do niezbędnych urządzeń biurowych oraz internetu (sieć WIFI). Baza dydaktyczna jest unowocześniana i poszerzana zgodnie z potrzebami klientów i możliwościami Szkoły.
Adres
Adres
Budynek posiada następujące pomieszczenia dydaktyczne: pierwsze piętro - sala wykładowa, gabinet coachingowy; parter - biuro, pomieszczenie sanitarne, zaplecze socjalne. Pomieszczenia są estetyczne, funkcjonalne i utrzymane w czystości.
Wyposażenie dydaktyczne:
- plansze edukacyjne,
- filmy edukacyjne,
- prezentacje multimedialne,
- materiały dydaktyczne,
- książki,
- gry szkoleniowe,
- flipchart.
Szkoła zapewnia uczestnikom możliwość dostępu do niezbędnych urządzeń biurowych oraz internetu (sieć WIFI). Baza dydaktyczna jest unowocześniana i poszerzana zgodnie z potrzebami klientów i możliwościami Szkoły.