Grafika komputerowa i multimedia
Grafika komputerowa i multimedia
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kierunek studiów jest kierowany do osób, które chcą nabyć lub pogłębić swoją wiedzę z zakresu multimediów przeznaczonych do promocji w Internecie. Zdobyte praktyczne umiejętności przydadzą się osobom chcącym zaistnieć w sieci, wypromować własną markę lub osobom pracującym w działach marketingu danej firmy. Studia są ciekawą ofertą dla wszystkich, których celem jest zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na pełniejsze wykorzystanie współczesnych narzędzi multimedialnych w pracy zawodowej.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji13-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia na tym kierunku pozwolą rozwinąć się pracownikom firm, działom marketingowym w budowaniu kampanii reklamowych, a także osobom, które zechcą budować własną markę w Internecie. Nasi dotychczasowi słuchacze to osoby wyrabiający i sprzedający w sieci własne produkty, osoby pracujące w drukarni i w marketingu, które przygotowują foto i video-relacje dla publikacji na stronach www.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA- opisuje zasady tworzenia narracji wizualnej | Kryteria weryfikacji wymienia i omawia elementy kompozycji obrazu wizualnego wymienia konteksty kulturowe związane z tematem projektowanego komunikatu wizualnego wymienia i charakteryzuje elementy narracji wizualnej we współczesnej kulturze medialnej | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI- Projektuje tożsamość wizualną. - Tworzy grafikę użytkową. - Montuje filmy wykorzystując nowoczesne narzędzia. - Umiejętnie projektuje w 3D. | Kryteria weryfikacji - Tworzy spójną tożsamość wizualną marki, w tym logotypy, kolorystykę, czcionki i elementy graficzne, które tworzą unikalny wizerunek.- Tworzy różnorodne materiały graficzne takie jak plakaty, broszury, ulotki czy grafiki reklamowe, które efektywnie komunikują przekaz. - Tworzy animacje w różnych formatach, montuje filmy i przygotowuje cyfrowe materiały wideo do publikacji w różnych kanałach medialnych. - Tworzy modele 3D, teksturuje oraz renderuje wizualizacje 3D na potrzeby projektów multimedialnych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE- Wdraża kreatywne projekty z zakresu projektowania graficznego. - Zarządza projektami multimedialnymi. | Kryteria weryfikacji - Wprowadza unikalne i kreatywne materiały graficzne, które przyciągają uwagę odbiorców i skutecznie komunikują wartości marki.- Samodzielnie zarządza projektami multimedialnymi, w tym organizuje produkcje wideo, montaż oraz animacje. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
GRAFIKA (65 godz.)
- Tożsamość wizualna (10 godz.)
- Typografia (13 godz.)
- Grafika użytkowa (26 godz.)
- Wprowadzenie do rysunku cyfrowego (16 godz.)
MULTIMEDIA (87 godz.)
- Animacja w social media (17 godz.)
- Produkcja cyfrowego filmu (13 godz.)
- Montaż filmowy (18 godz.)
- Fotografia cyfrowa i retusz zdjęć (24 godz.)
- Wprowadzenie do projektowania 3D (15 godz.)
OKOŁOMULTIMEDIA (20 godz.)
- Youtubing (7 godz.)
- Przygotowanie planu filmowego (7 godz.)
- Prawo w sieci (6 godz.)
PROJEKT (8 godz.)
- Seminarium projektowe (8 godz.).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Wprowadzenie do studiów | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto37,22 PLN
- Koszt osobogodziny netto37,22 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mirosław Rekowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dostarczane w wersji elektronicznej na platformie moodle.
Warunki uczestnictwa
Szczegóły dotyczące kierunku dostępne pod linkiem:
https://www.merito.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/grafika-komputerowa-i-multimedia
Informacje dodatkowe
Wymagany jest dodatkowy zapis przez formularz rekrutacyjny uczelni dostępny pod linkiem:
https://www.merito.pl/rekrutacja/krok1
Adres
Adres
Na terenie uczelni znajdują się kantyna, bufet, automaty z przekąskami.
Oferujemy bezpłatny parking. Swobodny dojazd na Uczelnię komunikacją miejską (tramwaj, autobus, SKM, PKM).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe