Sztuczna inteligencja w marketingu cyfrowym- studia podyplomowe
Sztuczna inteligencja w marketingu cyfrowym- studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Profesjonaliści z branży marketingowej
- Menadżerowie ds. marketingu cyfrowego w dużych korporacjach
- Product Managerowie, Brand Managerowie
- Copywriterzy i twórcy treści
- Specjaliści ds. komunikacji i PR
- strategii komunikacyjnych i PR.
- Pasjonaci technologii
- Menadżerowie ds. E-commerce
- Biznesmeni i właściciele firm
- Przedsiębiorcy i startupowcy
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi128
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest przygotowanie do pełnego wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) na każdym etapie działań marketingowych - od strategii, przez tworzenie treści, aż po optymalizację kampanii i mobile marketing. Nauczysz się cennych umiejętności takich jak Prompt Engineering, tworzenie kreatywnych treści 3x szybciej przy użyciu AI czy projektowania inteligentnych chatbotów, które pozwolą Ci zautomatyzować część działań i zaoszczędzić dużo czasu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wybiera techniki tworzenia skutecznych poleceń dla AI, by efektywnie komunikować się z modelami językowymi | Kryteria weryfikacji Stosuje ChatGPT, Copilot (Microsoft), Gemini (Google) | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Tworzy treści tekstowych i wizualnych, od artykułów i wpisów w social media do podcastów, wideo i własnych, inteligentnych czatbotów | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Stosuje AI do personalizacji i optymalizacji reklam mobilnych | Kryteria weryfikacji Używa chatbotów oraz wirtualnych asystentów | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Analizuje zachowania użytkowników mobilnych, aby skuteczniej docierać do swojej grupy docelowej. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Rozumie potrzeby klientów | Kryteria weryfikacji Analizuje zachowania użytkowników | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje komunikację do emocji oraz oczekiwań odbiorców. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program studiów podyplomowych na kierunku sztuczna inteligencja w marketingu cyfrowym na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu.
• Wprowadzenie do marketingu cyfrowego w erze social media, smartfonów i sztucznej inteligencji (8 godz.)
• Wprowadzenie do sztucznej inteligencji generatywnej (2 godz.)
• Prompt Engineerin (6 godz.)
• Content Marketing i SEO (16 godz.)
• AI w Social Media Marketingu (16 godz.)
• 50 narzędzi AI do wykorzystania w marketingu cyfrowym (8 godz.)
• Prawo, etyka i cyberbezpieczeństwo w kontekście marketingu cyfrowego (8 godz.)
• Strategia marketingowa i tworzenie kampanii z AI (16 godz.)
• Techniki marketingu wizualnego z AI (8 godz.)
• Design w marketingu: tworzenie skutecznej komunikacji wizualnej z AI (8 godz.)
• Copywriting i storytelling: jak wykorzystać AI, by lepiej pisać językiem korzyści i więcej sprzedawać (8 godz.)
• AI w E-mail MarketingU
• Tworzenie inteligentnych czatbotów AI (8 godz.)
• Mobile Marketing z AI(8 godz.)
Liczba godzin: 128 (minimum 30 punktów ECTS)
- Liczba semestrów: 2
Zajęcia odbywają się w sobotę i w niedzielę w godz. 8.30-15.00, w czasie rzeczywistym (wideokonferencje, czaty) realizowane z wykorzystaniem indywidualnych kont. Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z 30 minutową przerwą, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami, jakie zostały określone przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 040,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 040,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto55,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto55,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Urbanowicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania autorskie, akty prawne, konspekty, prezentacje, zadania. Przygotowywane do każdego modułu przez prowadzących, zamieszczane w formie elektronicznej na portalu UWSB Merito.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu może zostać każda osoba z wykształceniem wyższym(licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
UWAGA: W przypadku, gdy nie zbierze się odpowiednia ilość osób. Wykonawca zastrzega sobie prawo do odwołania studiów.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek – Rozwój".
Zawarto umowę z WUP Kraków w ramach projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" oraz "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
Zawarto umowę z WUP w Szczecinie w ramach projektu „Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe”
Z usługi mogą również korzystać uczestnicy innych projektów.
Szczegółowe informacje na https://www.merito.pl/wroclaw/
Osoby prowadzące usługę rozwojową posiadają doświadczenie zawodowe lub kwalifikacje (w tym również wykształcenie) odpowiednie do rodzaju i zakresu świadczonych usług, zdobytych lub nabytych nie wcześniej niż 5 lat przed datą opublikowania usługi rozwojowej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams w formie pracy zespołowej wykorzystując czaty, spotkania i rozmowy w wielu oknach, przypięte kanały oraz integrację zadań z aplikacjami. Uczestnicy korzystają z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie. Z aplikacji Teams można korzystać: poprzez przeglądarkę, aplikację instalowaną na komputerze lub aplikację mobilną na telefon. Minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.
Adres
Adres
W obiektach znajdują się sale dydaktyczne i wykładowe, sale konferencyjne oraz pracownie komputerowe. Zapewniliśmy też wiele udogodnień, takich jak: kantyna, kiosk kawowy, punkt ksero, strefy relaksu i źródełka wody pitnej.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe